آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- آقـــاابراهـــــــــــــــیم
بازهم تـــــــــولدتون
مبــــــــــــــــــــــــــــــــارک
دعامون کنی .. باشه ؟
+ میگم خیلی بامعرفتی ..
من تا الان از شما چیزی نخواستم ،
اما ایندفعه هوامو داشته باش خب ؟
فقط به آسیدابراهیــــم ، حرفمو برسون :) .
| @seyedebram |
« ۲۷ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
سه سالی که تولیت حرم بود،
اگر از او می پرسیدی کدام منطقه ی مشهد
منزل دارید
می گفت:
« باب الجواد سرای ایران ! »
مسئولین بارها با اصرار
خواستند تا برای ایشان خانه ی مناسبی رهن کنند؛
اما هیچ جوره حریفش نشدند ..
{ ساکن یکی از سوئیتهای طبقه ششم ساختمانی اداری که متعلق به آستان بود شد ! ﴾
به قدر چهار تا ساک هم از منزل تهران وسایل ضروری آورد !
تا آخر شبها که کارش توی آستان تمام میشود
و میرود خانه
امکانات مختصری باشد ..
.
.
[ راوی حجت الاسلام والمسلمين عباس فرازی نیا
رئیس اداره ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی
منبع: اسناد موجود در مؤسسه فرهنگی حماسه ۱۷ ]
| @seyedebram |