eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- آقـــاابراهـــــــــــــــیم بازهم تـــــــــولدتون مبــــــــــــــــــــــــــــــــارک دعامون کنی .. باشه ؟ + میگم خیلی بامعرفتی .. من تا الان از شما چیزی نخواستم ، اما ایندفعه هوامو داشته باش خب ؟ فقط به آسیدابراهیــــم ، حرفمو برسون :) . | @seyedebram |
« ۲۷ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . سه سالی که تولیت حرم بود، اگر از او می پرسیدی کدام منطقه ی مشهد منزل دارید می گفت: « باب الجواد سرای ایران ! » مسئولین بارها با اصرار خواستند تا برای ایشان خانه ی مناسبی رهن کنند؛ اما هیچ جوره حریفش نشدند .. { ساکن یکی از سوئیتهای طبقه ششم ساختمانی اداری که متعلق به آستان بود شد ! ﴾ به قدر چهار تا ساک هم از منزل تهران وسایل ضروری آورد ! تا آخر شبها که کارش توی آستان تمام میشود و میرود خانه امکانات مختصری باشد .. . . [ راوی حجت الاسلام والمسلمين عباس فرازی نیا رئیس اداره ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی منبع: اسناد موجود در مؤسسه فرهنگی حماسه ۱۷ ] | @seyedebram |
او آمیخته به ساده زیستی بود ..
نوش روحتون🎀
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
« اللهم الرزقنا شهادة فی الخدمتک »
؛ اگه بیداری ، [ حقیقت خدمت ] بخون .. ؛
. "بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم" سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و پنــــــــــجاه و دو روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این
و پنــــــــــجاه و سه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ . | @seyedebram |