« ۲۹ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
مرحوم عابدزاده مدارسی را در مشهد تأسیس کرده بود
معروف به " جوادیه "
خانواده های مذهبی به خاطر نگاه تربیتی که داشتند،
بچه هایشان را می فرستادند آنجا
یک جورهایی خیالشان بابت محيط درسی و معلم آسوده بود ..
سیدابـــــــراهیم را هم فرستادیم جوادیه ابتدایی را که تمام کرد ..
طلبه شد!
روزها میرفت مدرسه موسوی نژاد و طلبگی میخواند ..
عصرها هم می رفت کوچه سرشور دست فروشی ،
لیفهایی که مادرش می بافت را
می فروخت ..
وقتی پنج سالش بود یتیم شد ! ..
میخواست کمک خرج خانه باشد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راویان
سیدعلـــى رئيس الساداتی برادر رئیس جمهور /
ابو القاسم طالبی، کارگردان سینما
منابع ویژه برنامه شبکه یک دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴:۳
ویژه برنامه ثریا شبکه یک سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و پنــــــــــجاه و سه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این
و پنــــــــــجاه و چهار روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- یِ خبرخوب برای عشاقِ آسید ! [ گرعاشقی؛ عاشق کن دگران ! ] ▫️چه خبره ؟ خب ما الان تو اردیبهشت هستی
منتظرماااا ❤️🩹 .
و البته منتظر هست ..