eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
« ۲۹ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . مرحوم عابدزاده مدارسی را در مشهد تأسیس کرده بود معروف به " جوادیه " خانواده های مذهبی به خاطر نگاه تربیتی که داشتند، بچه هایشان را می فرستادند آنجا یک جورهایی خیالشان بابت محيط درسی و معلم آسوده بود .. سیدابـــــــراهیم را هم فرستادیم جوادیه ابتدایی را که تمام کرد .. طلبه شد! روزها میرفت مدرسه موسوی نژاد و طلبگی میخواند .. عصرها هم می رفت کوچه سرشور دست فروشی ، لیفهایی که مادرش می بافت را می فروخت .. وقتی پنج سالش بود یتیم شد ! .. میخواست کمک خرج خانه باشد. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راویان سیدعلـــى رئيس الساداتی برادر رئیس جمهور / ابو القاسم طالبی، کارگردان سینما منابع ویژه برنامه شبکه یک دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴:۳ ویژه برنامه ثریا شبکه یک سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
اینبار برادرآسیدابراهیم روایت می‌کنه ! ❤️‍🩹
نوش روحتون🎀
نگاه آسید بهتون ؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت :)
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
« اللهم الرزقنا شهادة فی الخدمتک »
. "بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم" سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و پنــــــــــجاه و سه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این
و پنــــــــــجاه و چهار روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ . | @seyedebram |
امروز و کلی حرف ..