آسِیدْاِبرآهیم؛
و پنــــــــــجاه و چهار روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و ای
و پنــــــــــجاه و پنج روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
؛ بیست و هفت ۲۷ روز تا وصـــــــــــــــال . ؛ | @seyedebram |
؛
بیست و شش ۲۶ روز تا وصـــــــــــــــال .
؛
| @seyedebram |
« ۳۱ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
درآمدش کم نبود !
معاون قوه قضائیه بود ..
بالاخره اگر می خواست می توانست
خانه ای بزرگتری در مناطق بهتر تهران داشته باشد ! ..
اما
نخواست !
هر چه مسئولیتش بالاتر رفت
از آن خانه ی دو طبقه ی نقلی
که نصف پولش را با قرض جور کرده بود ،
تکان نخورد !
همان هم طبقه ی بالایش در اختیار مهمانهای شهرستانی خانواده بود.
یک بار که رفته بودم
منزلش گفتم:
«خونه تون چقدر کوچیکه حاج آقـــــــــا ؟! »
گفت :
« آقای فرازی ما دو تا بچه که بیشتر نداریم،
کافیه برامون ! .. »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راوی حجت الاسلام والمسلمين عباس فرازی نیا،
رئیس اداره ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی
منبع اسناد موجود در مؤسسه فرهنگی حماسه ۱۷ ]
| @seyedebram |
معاون قوه قضاییه!
خانه ای داشت که حتی نصفِ پولش را هم با قرض جور کرده بود ..
آخر حقوقش را خرج محرومین میکرد ! ..
| @seyedebram |
میشه یِ موشک به عشقِ آسیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت بزنید ؟
#ادامه_بدید_تا30اردیبهشت
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معشوق به سامان شد ... :)
| @seyedebram |