eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
و پنــــــــــجاه و چهار روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و ای
و پنــــــــــجاه و پنج روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ . | @seyedebram |
آقای راجی هم اومد استانمون >>> | @seyedebram |
« ۳۱ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . درآمدش کم نبود ! معاون قوه قضائیه بود .. بالاخره اگر می خواست می توانست خانه ای بزرگتری در مناطق بهتر تهران داشته باشد ! .. اما نخواست ! هر چه مسئولیتش بالاتر رفت از آن خانه ی دو طبقه ی نقلی که نصف پولش را با قرض جور کرده بود ، تکان نخورد ! همان هم طبقه ی بالایش در اختیار مهمانهای شهرستانی خانواده بود. یک بار که رفته بودم منزلش گفتم: «خونه تون چقدر کوچیکه حاج آقـــــــــا ؟! » گفت : « آقای فرازی ما دو تا بچه که بیشتر نداریم، کافیه برامون ! .. » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی حجت الاسلام والمسلمين عباس فرازی نیا، رئیس اداره ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی منبع اسناد موجود در مؤسسه فرهنگی حماسه ۱۷ ] | @seyedebram |
معاون قوه قضاییه! خانه ای داشت که حتی نصفِ پولش را هم با قرض جور کرده بود .. آخر حقوقش را خرج محرومین میکرد ! .. | @seyedebram |
نوش روحتون🎀
میشه یِ موشک به عشقِ آسیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت بزنید ؟
اینقدر ادامه بدید تا ۳۰ اردیبهشت ...