eitaa logo
نشرآثارسیدمختارموسوی
839 دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
1.9هزار ویدیو
157 فایل
کانال نشر آثار #سیدمختارموسوی پژوهشگر ومولف در حوزه دین ؛ علوم قرآنی وحقوق اسلامی ــــــ تحلیل گر سیاسی. #کهنه_سربازولایت .‌
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ دو حدیث تقدیم به آقای پزشکیان! 🔰 حمید رسایی: در مراسم بدرقه امروز آقای پزشکیان در سفر به عراق، دو اتفاق تلخ در حالی که میکرفون وی وصل بود و به صورت زنده پخش می‌شد، رخ داد: ۱🔸. رئیس جمهور بعد از سخنرانی خطاب به حجت‌الاسلام قمی می‌گوید: "خیلی خراب نکردم که؟" ۲🔸. وی پس از قرائت متن هم دوباره می‌گوید: "ما را به دیپلماسی وادار می‌کنند که بلد نیستیم!" جناب آقای پزشکیان ‼️ ♦️رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله در مذمت افرادی که در این موقعیت‌ها قرار می‌گیرند و درحالی که می‌دانند شایستگی ندارند، مسئولیتی را قبول می‌کنند، فرمود: «مَنْ تَوَلّی عَمَلا وَ هُوَ یعْلَمُ أنَّهُ لَیسَ لَهُ بِأهْلٍ، فَلْیتُبَّوَءُ مَقْعَدُهُ مِنَ النّارِ» یعنی هر که ریاست و مسئولیتی را بپذیرد و بداند که اهلیت آن را ندارد، در قبر و قیامت جایگاه او پر از آتش خواهد شد. ♦️چنین هشداری بدیهی است چرا که قبول مسئولیت در چنین حالتی سبب بروز مشکلات اساسی برای جامعه و مردم می‌شود و اگر فرد با ظاهری موجه و دینی باشد، حتما پذیرش این مسؤلیت به وجه دین هم لطمه می‌زند. برای همین در روایات دیگر چنین رفتاری، خیانت به خدا، رسول خدا و مسلمین معرفی شده است. ♦️رسول خدا (ص) در روایتی دیگر فرمود «مَنْ تَقَدَّمَ عَلی قَومٍ مِنَ الْمُسْلِمینَ وَ هُوَ یَری أَنَّ فیهِمْ مَن هو افضلُ منه فقد خانَ اللَّه‏ و رسولَه و المُسلمیِن» یعنی هرکه جلودار - مسئول- عده‏‌ای از مسلمانان شود، در حالی که می‌‏داند در بین مسلمین ‏فردی بهتر از او وجود دارد، پس خائن به خدا، رسولش و مسلمانان خواهد بود. آقای پزشکیان! خود دانید. 😔😔😔😔😔😔😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📣📢 این چند دقیقه سخنرانی بسیار و مهم و حیاتی استاد رحیم‌پور ازغدی را باید هر روز‌ چندبار شنید ...👏👏👏😍😭 ⚠️ما تا کی میتونیم با شهید دادن جمهوری اسلامی رو نگه داریم ...؟!؟!؟! ⚠️ اسمش جمهوری اسلامیه باطنش یه چیز دیگه ...!!! ⚠️تو دانشگاهها دارن آماده میکنند برای حکومت ...‼️ 📣📢سخنان دقیق و حساس استاد رحیم‌پور در حضور هاشمی رفسنجانی https://eitaa.com/joinchat/608043219C36c0d6f983 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 گروه منتظران ظهور را در ایتا دنبال کنید
📷 انتصاب اخراجی آشوب زن زندگی آزادی به مدیریت روابط عمومی وزارت بهداشت @abuhossein
🔴 معیار و میزان ارزیابی احزاب سیاسی شناسنامه دار ✍ : 🔵 درجمهوری اسلامی ایران؛ اکثریت و اقلیت هواداران احزاب دلیل برمشروعیت یاعدم مشروعیت آنها نیست. 🟢 ملاک ارزیابی عبارت است از : مواضع احزاب دربرابرحاکمیت اسلام سیاسی؛ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛ التزام قلبی وعملی به اصل ولایت مطلقه فقیه ومنظومه فکری امامین انقلاب و پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی است . دراصل ۲۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده است: « احزاب ، جمعیتها ، انجمن های سیاسی و صنفی و انجمن های اسلامی یا اقلیتهای دینی شناخته شده ، آزادند ، مشروط به اینکه اصول استقلال ، آزادی، وحدت ملی ، موازین اسلامی و اساس جمهوری اسلامی را نقض نکنند، هیچ کس را نمی توان از شرکت در آنها منع کرد یا به شرکت در یکی از آنها مجبور ساخت .» صدور شناسنامه برای احزاب و یا تشکیل احزاب برابر مقررات و ضوابطی که وزارت کشور تعیین نموده ، مثل اینکه است که مالک یا متصرف زمینی برای انجام ساخت و ساز ، به شهرداری محل سکونت خود مراجعه و ضمن اخذ شناسنامه برای ملک خود ، پروانه و مجوز ساخت و ساز را بر اساس نقشه ای که ارائه نموده و منطبق با داده های شهرداری و نقشه تفصیلی و نقشه جامع شهرستان اخذ نماید . آیا چنین مالکی که دارای شناسنامه ساختمانی و پروانه و مجوز ساخت و ساز است ، مجاز است هر طور دلش خواست و یا به هر مقدار و یا هر شکلی که نیاز دارد و یا منطبق با روشهایی که در دیگر شهرها و یا کشورها رایج است ، عملیات ساخت و ساز را انجام دهد ؟ قطعاً پاسخ همه هموطنان به این سؤال منفی است ، و همه با نگارنده موافق هستند که چنین مالکی تا زمانی که ، اصول معماری و مقررات شهر سازی وضوابط خانه سازی و مقررات ساخت و ساز را مطابق با عرف متعارف شهر محل سکونت خود و برابر نقشه ساختمانی که خودش آن را ارائه نموده و شرایطی که شهرداری برایش تعیین نموده ، با لحاظ قرار دادن حقوق همسایگان و همجواران ، مراعات می نماید ، تمام عملیات ساخت و ساز او تحت حمایت قانون قرار می گیرد واحدّی حق اعتراض و یا تعدّی و تعرّض نسبت به او را نخواهد داشت . اما همین که خارج از ضوابط و بر خلاف اصول معماری کاری انجام داد و یا مازاد بر پروانه ساختمانی و یا مغایر با مندرجات پروانه ساختمانی ، ساخت و سازی انجام داد ، فوراً مشمول مقررات قانونی ماده 100 قانون شهرداریها قرار می گیرد ، طوری که ممکن است ضمن پرداخت جزای نقدی سنگینی ، به قلع و قمع و تخریب بنای احداثی و اعاده وضعیت به حالت اسبق محکوم گردد . بنابراین صدور شناسنامه برای احزاب و یا تشکیل احزاب برابر مقررات قانونی ، هیچگونه مقبولیت و مشروعیتی برای آنها ایجاد نمی کند و به صرف داشتن شناسنامه نمی توان به آنها اعتماد نمود و عملکرد آنها را مورد تأیید قرار داد و در امور حیاتی کشور از حمایت آنها برخوردار شد و یا در مسائل مهم کشوری آنها را تحت حمایت قرار داد . عملکرد احزاب سیاسی و مواضع اتخاذی آنها در برابر اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی است که چهرة واقعی احزاب را به جامعه نشان می دهد . لذا معیار و میزان ارزیابی عملکرد احزاب و چگونگی قابل اعتماد بودن یا غیرقابل اعتماد بودن ، و ملاک مشروعیت و مقبولیت داشتن چنین رفتارهای سیاسی هر حزبی ، مواضع آنها در برابر حاکمیت اسلام سیاسی آن هم از نوع ناب محمدی (ص) ، و اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی و اصل مترقی و ضد دیکتاتوری ولایت فقیه ،و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و لاغیر . یعنی تا زمانی که عملکرد حزبی منطبق بر این اصول اربعه بوده و بر خلاف قانون اساسی فعلی را مرتکب نشده باشند ، محترم بوده و تحت حمایت قرار خواهند گرفت ضمن اینکه چنین عملکردی است که با ماهیت احزاب مشروعیت می بخشد . اما همین که حزبی در مقابل یکی از این اصول دچار تزلزل و تردید گردید ، و یا اعضای مؤثر حزبی مرتکب فعلی شدند که آن فعل برای اسلام و مسلمین و اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران زیان بار باشد ، موضع چنین حزبی در تقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلقی می شود و فوراً مشروعیت و مقبولیت خود را از دست خواهد داد . همان طوری که در مکتب پویا و پرفروغ اسلام ناب محمدی ، آمارو ارقام و اقلیت و اکثریت هرگز ملاک اعتبار نمی باشد ، و نمی توان از آنها به عنوان معیار و میزان سنجش و ارزیابی ، خوب و بد بودن چیزی و یا صالح و یا ناصالح بودن کسی و یا مشروعیت و عدم مشروعیت ایده و نظری ، مقبولیت و عدم مقبولیت حزبی بهره برداری نمود ، و در سیرة عملی و سنت رسول الله (ص ) و تاریخ اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهما اجمعین این مسئله به وفور مسبوق به سابقه است ، بدیهی است که در جمهوری اسلامی ایران که در اصول 1و2و3 قانون اساسی تعریف و توصیف و کالبد شکافی شده و مطابق اصل 4 قانون اساسی باید همه چیز این جمهوری اسلامی بر اساس موازین اسلامی باشد ، از این قاعده مستثنی نخواهند بود.
لذا با علم متقن بر اینکه اکثریت و اقلیت دلیل بر حق و باطل بودن چیزی نمی باشد ، بنابراین هر حزبی ولو با داشتن امتیاز اکثریت 90 درصدی جمعیت کشور ، بر خلاف اصول اربعه ذکر شده و ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی قدم بر دارد ، از نظر جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی فاقد مشروعیت بوده و قابل اعتماد نمی باشند و هرگز صلاحیت زمامداری و تصدی بر امور مسلمین را نخواهند داشت . علیهذا از جناب پزشکیان رئیس جمهور محترم استدعا داریم مقرر فرمائید ، برای رضای خدا و اینکه خدای ناکرده مرتکب اشتباهی نشوند که دیگر جبران ناپذیر باشد و یا فرصتی برای جبران آن اشتباه حاصل نگردد ، قبل از حمایت و یا همراهی با احزاب مسئله دار، عملکرد وسوابق آنها را ملاک ارزیابی قرار دهند ، نه شناسنامه آنها را ، و به افکار عمومی و ایده و نظر دلسوزان نظام و عاشقان ولایت و پیش مرگان انقلاب اسلامی و خانواده شهداء و ایثارگران احترام بگذارند و حداقل به نظریات آنها با دقت و تأمل نگاه کنند . چرا که همین گروه انقلاب را به ثمر رسانده و در این 46 سال تاریخ انقلاب از آن با جان و مال و بهتر از فرزندان خود از آن مراقبت و پاسداری نموده اند و مطابق فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ، نگذاشته اند که تا به حال دست نامحرمی به انقلاب اسلامی برسد . لذا انتظاراست که دولت شما نیز مانع ورود نامحرمان ونا اهلان وفتنه گران به حریم ناموس انقلاب اسلامی باشد . ✅ کانال نشر آثار @seyedmokhtarmousav
🔴 کدام اصلاحات !؟ اصلاحات اسلامی یا اصلاحات آمریکابی ؟ : با توجه به معنی و مفهومی که از واژه یا اصطلاح «اصلاحات » در عالم ماده ومعنا استنباط می گردد وبا التفات به آنچه از منطوق و مفهوم موافق مأموریت اصلاح طلبان مسلمان و یا مصلحان دینی و جایگاه آنها در جامعه دینی و اسلامی ایران مستفاد می شود می توان اینگونه اظهار نظر نمود که : دین مبین اسلام دین صلح و صلاح و خردورزی است . و فلسفه ظهور و طلوع خورشید عالمتاب آن در عالم سیاست نیز، اصلاح امور جاریه و تلاش برای بهبودی وضعیت عمومی انسانها و ارتقاء کیفیت زندگی مردم در امور مادی و معنوی و هموار نمودن راه برای آنها جهت تقرب به خالق بی همتای خود و صاحب اصلی دین و آفریدگار آسمانها و زمین و ساماندهی وضعیت سیاسی ، فرهنگی ،اجتماعی ، نظامی ، مذهبی و تغییر اساسی اعم از شکلی و ماهوی در امر حکمرانی و حکومت داری در جامعه اسلامی بوده است . با اذعان و اقرار و تأکید بر این مهم که ما مسلمان هستیم و در جامعه اسلامی زندگی می کنیم و به معاد و روز جزا و بازخواست شدن در محضر احکم الحاکمین ایمان و اعتقاد داریم و از طرفی هدف اصلی و فلسفه انقلاب اسلامی نیز آشتی با اسلام و حرکت به سمت وسوی اسلامی شدن و تشکیل دولت اسلامی بوده، لذا به همین لحاظ هیچگونه تفکر و یا حرکت ضددینی پس از پیروزی انقلاب اسلامی از احدی در هر لباس و مقامی که باشد پذیرفته نشده و نخواهد شد . با لحاظ قرار دادن این مهم که ، در جمهوری اسلامی ایران اصل اسلام است و هر حرکت سیاسی و یا فعالیت حزبی و یا پیشنهاد و غیره بایستی مبتنی بر احکام اسلامی، آن هم اسلام سیاسی از نوع ناب محمدی باشد. و مقوله آزادی بیان و دمکراسی و حقوق بشر به سبک غربی ها، در مقابل اسلام ناب محمدی و در جایی که اسلام عزیز و جان مسلمانان و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تهدید شود ، و این مقدسات با خطرات جدی مواجه باشد ، هیچ معنی و مفهوم و ارزشی ندارد ، بنابراین اصل ، در این مجال و مقال می خواهیم بررسی کنیم ؛ گروهی که در خرداد 76 به طور اتفاقی و تصادفی بدون هرگونه پشتوانه علمی و فکری بر مسند قدرت تکیه زدند و 8 سال بر ایران حکومت نمودند و نام خود را مدعیان اصلاحات و یا اصلاح طلب گذاشته اند ، وهم از کنون قریب به 30 سال است که در امور مملکت داری دخالت دارند، از کدام اصلاحات حرف می زند ؟ چه نوع اصلاح طلبی هستند ؟ چه مأموریتی دارند؟ و دنبال چه می گردند؟ ، و سرانجام اینکه می خواهیم بدانیم اینها در کنار انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه هستند یا در مقابل آن ؟ برای اینکه نوشتار خود را به صورت کلاسیک و آکادامیک ارائه دهیم و مطالب نیز جنبه علمی و کاربردی خود را حفظ کنند ، بدواً ناچاریم تن به کاری بدهیم که ، برادران و خواهران مدعی اصلاح طلبی (27) سال است از آن فرار می کنند و یا طفره می روند و عاجز از ارائه یک تعریف خشک و خالی از اصلاحات مورد ادعایشان بوده و هستند . یعنی در بدایت و آغاز کلام باید تعریفی از اصلاحات داشته باشیم تا حداقل پس از 27 سال برای اولین بار ،مردم در مطبوعات تعریفی از اصلاحات دیده باشند .البته ناگفته نماند که ، ملت فهیم و هوشمند ایران زمین از همان ابتدا به پوچ بودن و بی محتوا بودن این شعار آگاه بودند و کاملاً معنی و مفهوم اصلاحات را می دانستند و قدرت تشخیص بین اصلاحات اسلامی و واقعی با اصلاحات آمریکایی و جعلی و ساختگی که در اصل ضد اصلاحات است را داشته و دارند. علی ایحال ما مکلف به ادعای تکلیف در مقابل ملت بزرگ ایران هستیم که امیدواریم این تکلیف با تعریف و تفسیر اصلاحات اسلامی و توصیف و تشریح جایگاه اصلاح طلبان مسلمان و تحلیل مأموریت اصلاح طلبان اسلامی با رعایت عدل و نصفت ادا گردد و مورد رضایت حضرت حق و مورد قبول ملت شریف ایران قرار گیرد . البته ما خارج از چهارچوب اسلام حرفی برای گفتن نداشته و نداریم و در مقابل نیز حرف یا ادعایی که با اسلام ناب محمدی در تزاحم و تعارض باشد و مورد تأیید اسلام نباشد را نیز نمی پذیریم حال گوینده آن هر کس و هر مقامی می خواهد باشد . بنابراین تلاش شده آنچه در این نوشتار به استحضار ملت بزرگ ایران رسانده می شود منطبق با اسلام ناب محمدی و اقتباس شده از گفتمان و اندیشه های سیاسی و فقهی حضرت امام (ره) و تفکرات مقام معظم رهبری باشد ، حال انتخاب با ملت است که تشخیص دهند اصلاح طلبان فعال امروزی که قوه مجریه را در تصرف خود دارند، چه قدر با اصل اسلام و گفتمان امام خمینی (ره) و اندیشه های مقام معظم رهبری همراه و همرنگ هستند .
لذا چون بنا را بر این گذاشته ایم ، که به اصطلاح گروه مدعیان اصلاحات ، نیز راهی به غیر از راه اسلام ناب محمدی و گفتاری به غیر از از گفتار ، اسلام و هدفی به غیر از اسلامی تر نمودن جامعه و آرزویی جز زدودن حجاب ها در مسیر تقرّب ، و زیارت مولا و مقتدای دور از نظر خود را ندارند ، که ان شاء الله در عالم واقع نیز همین طور است ، برای اینکه اگر غیر از این باشد ، راه و گفتار و هدف و آرزوی آنها باطل و فاسد بوده و حق فعالیت سیاسی در جمهوری اسلامی ایران که ام القرای اسلام ناب محمدی است را نخواهند داشت . لذا حسب وظیفه تعریفی که از اصلاحات ارائه می شود ، چیزی غیر از اصلاحات اسلامی نیست، چون اصلاحات غیراسلامی محکوم به فساد و ابطال و بی حقی است و باید از صحنه فعالیت های سیاسی جامعه محو گردد ، تا مبادا کسی را آلوده نماید . بنابراین تنها تعریفی که می توان از اصلاحات اسلامی و یا مصلحان مسلمان و یا اصلاح طلبان اسلامی ارائه نمود که مرضی حضرت حق و مورد تأیید حضرت ولی عصر یگانه مصلح و منجی عالم بشریت (عج ) و مورد قبول فقهاء و علمای بزرگوار جهان اسلام و مکتب تشیع باشد ، این است که بگوئیم : « اصلاحات اسلامی ، یعنی تلاش برای اصلاح امورات فردی و اجتماعی اشخاص و جامعه و جلوگیری از آلوده شدن افراد و اجتماع به هرگونه فرهنگ و تفکر و آداب و رسوم غیر اسلامی و ضدتوحیدی و واکسینه نمودن آنها در مقابل ویروس لیبرال دمکرات و سوسیال دمکراتها و بر حذر داشتن جامعه اسلامی از پذیرش مکتب قبیح و ضددینی سکولاریسم و تهذیب و تذکیه محیط پیرامون در زیستگاه مسلمانان ، مطابق با آموزه های دین مبین اسلام ، از نوع اسلام ناب محمدی » متعاقب این تعریف می توان اصلاح طلبان مسلمان و یا اصلاح طلبان اسلامی را اینگونه تعریف کرد : « به مجموعه ای از اسلام شناس ها و متخصصین امور اسلامی و کارشناس های اسلام سیاسی و جامعه شناسان اسلامی و حقوقدانان اسلامی و انسان شناسهای اسلامی و مسلمان گفته می شود ، که دغدغه ای به غیر از اسلامی نمودن جامعه و هدایت افراد به سمت و سوی اسلام ناب محمدی ندارند ، و در حالی که خط کش اسلام ناب محمدی را در دست دارند ، تلاش می کنند که همه چیز و همه کس و همه جا را با این خط کش اندازه گیری و اسلامی بودن آنها را ارزیابی و سپس آن را به رنگ خدا و اسلام ناب محمدی در بیاورند ، و هیچ چیزی نزد آنها مهمتر و بزرگتر و عزیزتر و اولی تر از اسلام نبوده و نخواهد بود و همّ و غم آنها این است که ، نگذارند جامعه اسلامی ، میلی متری از مسیر اسلام منحرف گردد و اگر هم خبط و خطایی و لغزشی دیدند ، در کمال احترام و با اخلاق اسلامی تذکر دهند و نقد منصفانه و مشفقانه اسلامی را که بهترین وسیله سازندگی و اصلاح امور و تبدیل به احسن می باشد را هرگز فراموش نمی کنند و مواظب هستند که جای انتقاد و انتقام را با هم عوض نکنند .» با توجه به دوبعدی و دو ساحتی بودن انسان ، خداوند عزوجل که صانع و خالق این موجود دوبعدی و دو ساحتی است ، و از رگ گردن به او نزدیک تر است ، بهتر از هر کس و هرچیز به نیازمندیهای انسان و نقاط ضعف و قوت و نیک و بد خیر و صلاح او آگاه است ، بنابراین خداوند تبارک و تعالی دین اسلام را به عنوان آخرین و کاملترین دین طوری تکامل داده و برنامه ریزی کرده ، که هر فرد متدّینی مسیر اسلام را با هدایت گریهای قرآن و توصیه های مصلحان معصوم که همان اهل بیت عصمت و طهارت می باشند طی نماید ، در طول عمر خود حتی برای یک بار هم نیاز به نصیحت اصلاحی و هدایت اصلاحی دیگرا پیدا نخواهد کرد . لذا از آنجایی که مخاطب اصلی ادیان ، انسان می باشد ، خداوند متعال در جعل و خلق دین آن هم دین اسلام که آخرین و کاملترین دین خداست ، طوری برنامه ریزی و سیاست گذاری نموده ، که دین اسلام جوابگو و تأمین کننده تمامی نیازمندیها و مطالبات دو بعد مادی (جسم ) و معنوی (روح ) انسان باشد و هم چنین عاقبت به خیری و سعادتمندی و نیک بختی او را در دو ساحت دنیا و آخرت تأمین نماید . بنابراین وقتی هدف غایی دین این است که بتواند مخاطب خود را به کمال مطلوب مورد رضایت خالق و آفریدگار دین و انسان برساند ، و حاوی بهترین راهکارها و متد زندگی است و متضمن سعادت و خوشبختی انسان در دنیا و آخرت می باشد و جامع و مانع بودن دستورات دین اسلام ، در حدی است که تمامی بایدها و نبایدهای حوزة سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و حقوقی و فرهنگی و نظامی را در خود جای داده است ، چه نیازی به دلسوزی بیگانگان خارج از دین است ؟ چه ضرورتی دارد که راه راست و مطمئن و مسیری که خداوند وعده پیروزی در آن را داده به بهانه غربی نبودن و به بهای تقویت سکولاریسم از دست بدهیم ؟ کسی می تواند ادعای اصلاحات در این مسیر را داشته باشد، که بخواهد هر چه بیشتر از فیوضات و فضایل اسلام و کمالات آن بهره مند شود و جامعه را نیز متنفع سازد .
دور از عدل و انصاف است که، با دلسوزی در امور اقتصادی و زیربنایی مردم را فریب دهید ولی به محض تصرف صندلی قدرت ، اصول اعتقادی و مبانی دینی و اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی و ارزشهای اخلاقی آنها را هدف قرار دهید و به چالش بکشانید ؟ اصلاحاتی که تئورسین های آن روزی گفتمان و خط امام را شایسته نگهداری در موزه ها می دانستند چطور شده که حالا مدافع خط امام شده اند و از خط امام دم می زنند؟. در قانون و فرهنگ و ادبیات اصلاحات اسلامی و اصلاح طلبان مسلمان ، فحاشی ، توهین ، دروغگویی و ناسزاگویی و بد زبانی جایگاهی که ندارد هیچ ، بلکه یکی از مأموریتهای اصلاح طلبان این است که جامعه را از این پلیدها اصلاح و پاکیزه نماید . اما مدعیان اصلاحات امروز با آن همه سابقه مردم ستیزی و توهین و فحاشی نسبت به ملت و آن همه سابقه اهانت به مقدسات را چگونه با رسالت اصلاح طلبی اسلامی منطبق می دانند؟. آنجا که نماینده اصلاح طلبی مجلس ششم ، مردم شریف و با فرهنگ ایران را لشکر قابلمه به دست خواند ، آنجا که یکی از سران اصلاح طلبان و نماینده مجلس ششم در نطق اصلاح طلبانه دیگری عنوان کرد « اگر مرگ موش هم توزیع کنند ملت ایران صف می کشند » آنجا که یکی از رهبران فکری و تئورسین های اصلاح طلبان و عضو مرکزی سازمان نامشروع مجاهدین انقلاب ، مبانی اعتقادات مذهبی مردم را به سخره گرفت و ملت شریف ایران را میمون قلمداد نمود ، آنجا که نایب رئیس مجلس ششم و برادر رئیس دولت اصلاحات پس از شکست اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری نهم ملت فهیم و مؤمن ایران را « فاقد شعور » معرفی و به « نادانی » متهم کرد ، آنجا که یکی از اندیشه سازان و تولید کنندگان فکر در اردوگاه اصلاحات در دانشگاه صنعتی اصفهان به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام هتاکی و عصمت رسول خدا را به چالش کشاندند و هزاران مورد اهانت آمیز دیگر که برای جلوگیری از جریحه دار شدن احساسات و عواطف پاک و انسانی ملت غیور و دلیر ایران اسلامی از تکرار آنها جلوگیری می شود . آری بهتر از بگوییم که اینان از اسلامی شدن و اسلامی تر شدن جامعه و پررنگ تر شدن نقش دین در سیاست و حکومتداری و زندگی اجتماعی انسانها ازحاکمیت گفتمان دولت اسلامی شهید رئیسی عزیز واز نترسی و شجاعت و تفکر بسیجی رئیسی ، از استکبار ستیزی و رسوا نمودن صهیونیسم ها توسط شهید امیر عبداللهیان از بالابردن کتاب قرآن وتصویر شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در سازمان ملل از رسوا نمودن آمریکا پایتخت آمریکا و از ترویج و اقبال عمومی سیاست مداران دنیا از تفکر و سیاست های شهید رئیسی وحشت دارند و از این بابت احساس خطر نموده اند و برای مقابله با آن و جلوگیری از پیشرفت بیشتر آن و کند کردن سرعت پیشرفت آن تلاش می کنند که البته صد زهی خیال باطل . علیهذا با التفات به آنچه گفته شد به نظر می رسد ،اصلاحات مورد ادعای آقایان ، نقاب فریبی بیش نیست ، که چهره کریة سکولاریسم ها را پشت این نقاب مخفی کرده است که البته اسناد و مدارک مستدل و مستندی وجود دارد که تا حدودی در این مقاله به آنها اشاره شد که این نظر را به یقین تبدیل می کند . والسلام یا رب اعوذ بک من همزات الشیاطین سید مختار موسوی ✅ کانال نشر آثار @seyedmokhtarmousav
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹شنیدم جانبازی تیر خورده به زخم تیر نه! دق کرده مرده...
🔴 در چیستی وچرایی سیاست دولت پزشکیان با کارگردانی ، «در جذب آراء وبکارگیری طرد شدگان ؛ دگر اندیشان وفتنه گران» : در اینکه انقلاب اسلامی ومولود مبارک آن نظام جمهوری اسلامی ایران ، از آغاز پیروزی واستقرار تا به امروز ، دشمنان و مخالفان داخلی زیادی داشته و به مرور زمان بر تعداد این دشمنان و مخالفان افزوده شده جای هیچ شک و تردیدی وجود ندارد . با یک حساب سرانگشتی و بدون نیاز به تحقیقات پیچیده آن چنانی ، می توان دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) را احصاء و به علت دشمنی و مخالفت های آنها نیز پی برد . اگر با اندکی تأمل و دقت نظر به فلسفه و چیستی و چرایی های انقلاب اسلامی نگاه شود و به پیام و رسالت و مأموریت و گفتمان این انقلاب الهی توجه گردد ، نیل به این مهم ساده تر و راحت تر می شود. انقلاب اسلامی ایران گرچه فقط برای تغییر ساختاری در نوع حکومت و تعویض زمامداران و حذف حاکمان جور بوجود نیامده است ، اما بخش عمده ای از دشمنان جاهل و کج اندیش و غافل از خدا و دین خدا که در مقابل انقلاب اسلامی ایران به طور خصمانه ای صف آرایی نموده اند؛ و در داخل و خارج بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت گسترده ای دارند ، وابسته های رژیم منحوث پهلوی و هواداران سلطنت طلبی و حکومت پادشاهی در ایران هستند . بدیهی است که مهمترین و اصلی ترین مأموریت و پیام انقلاب اسلامی ایران ، اسلامی نمودن قوانین ودستگاه تقنینی کشور ، اسلامی نمودن دستگاه قضایی اسلامی نمودن مدارس ، اسلامی نمودن دانشگاهها ، اسلامی نمودن بازار ،اسلامی نمودن فرهنگ وآداب ورسومها، اسلامی نمودن سبک زندگی کردم ، اسلامی نمودن اقتصاد کشور ، اسلامی نمودن نظامی بانکی، اسلامی نمودن ارتش ، اسلامی نمودن جامعه و اسلامی نمودن روابط و ارتباطات مردمی و اسلامی نمودن مطبوعات و رسانه ، اسلامی نمودن رادیو تلویزیون ، اسلامی نمودن سینما ، و اینکه خلاصه باطن و ظاهر کشور ایران باید به رنگ خدا و اسلام در بیاید . و همان طوری که در اصل چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده :« همه چیز جمهوری اسلامی ایران باید اسلامی باشد » بدون شک با این تغییرات و اصلاحات اسلامی که صد در صد جامعه را دستخوش تغییرات و دگرگونی ها و هدایت به سمت و سوی اسلامی شدن قرار داده است ، هر فرد یا افرادی که نتوانسته با این تغییرات و اصلاحات خود را سازگار نماید و حاضر نشده که محصول فعالیت خود را با موازین شرعی و قوانین اسلامی مطابقت نماید ، قطعاً از ادامه فعالیت او جلوگیری به عمل آمده و به دنبال این اعمال قانون ها، از ، هر کس که در طول 46 سال گذشته کارش را از دست داده ممکن است به یک مخالف یا بدخواه وشاید هم دشمن تبدیل شده باشد. در زمان طاغوت مکاسب حرام زیادی در جامعه رواج داشته و افعال نامشروع و غیراخلاقی زیادی در جامعه رایج بوده که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعطیل و قلع و قمع شده اند . لذا در صورتی که صاحبان و شاغلان اینگونه مکاسب حرام ، متوجه گناهان خود نشده و توبه هم نکرده باشند ، و مضافاً حاضر نباشند مطابق با قوانین موضوعه در جامعه اسلامی به کسب حلال مبادرت نماید ، بدون شک به دشمنی متخاصم تبدیل شده اند . به غیر از اینها احزاب و گروههای سیاسی مثل حزب توده ، منافقین ، کمونیست ، چریکهای فدائی خلق ، ملی مذهبی ها ، نهضت آزادی ، مجاهدین انقلاب و ... بودند که در دوران مبارزاتی خود علیه رژیم پهلوی اهداف خاصی را دنبال می کردند که تمام نقشه ها و آرزوهای آنها در رفراندم دوازدهم فروردین ماه سال 58 با رأی 2/98 درصدی به جمهوری اسلامی نقش بر آب و درهم ریخته شد . قطعاً چون این احزاب اهداف خاصی را دنبال می کردند و جمهوری اسلامی مانع رسیدن آنها به اهدافشان شده و از طرفی فضای باز سیاسی که بعد از انقلاب اسلامی در کشور به وجود آمد ، بعضی از این احزاب با زدن نقاب های رنگی و عوام فریبانه بر چهره خود ،به صورت علنی یا زیر زمینی به یکسری فعالیتها سیاسی مبادرت ورزیده اند ، طبیعی است که بعضی از این احزاب نیز در زمرة دشمنان و مخالفان قرار گرفته اند . یکسری احزاب هم بعد از انقلاب تشکیل شدند که معرف حضور ملت هستند و موضع سیاسی آنها نیز معلوم و مشخص است .
صفحه ۲: بدیهی است که تمام این دشمنان و مخالفان و آنهایی که مدعی هستند جمهوری اسلامی ایران آنها را متضرر ساخته و کارشان را تعطیل نموده (آنهایی که به مکاسب حرام مثل دایرکردن قمارخانه و قماربازی ،میخانه و می فروشی ، رباخواری و دایر کردن خانه فساد و فحشاء و باج گری و زورگیری ) و دیگر مخالفین سیاسی و حتی آن دسته از ارازل و اوباش که به علت اخلال در نظم و امنیت عمومی مردم بارها تحت تعقیب قرار گرفته و مجازات شده اند ، در این 46 ساله با توجه به توالد و تناسلی که در خانواده های آنها رخ داده و بدگویی هایی که شرق و غرب از نظام جمهوری اسلامی ایران نموده اند و تأثیرات تهاجم فرهنگی و واردات فرهنگ مبتذل غربی تعدادشان بیشتر هم شده ، به زعم و خیال خود چشم انتظار روز موعود و منجی نشسته اند که شاید دوباره وضعیت آنها به حالت سابق در آید . بدون شک و تردید ، هرکس در ایران زبان حال این گروه ها شود و شعری بسراید و با آنها همدری نماید و وعده هایی به آنها بدهد که تا حدودی برای آنان امیدوار کننده باشد ، قطعاً چنین فردی یا گروه یا حزبی ، مورد حمایت آنها قرار خواهد گرفت ، و خیلی راحت می توان آرای آنها را جلب و جذب نمود . از نظر دلسوزان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروان خط امام و رهبری و ولایت مداران و عاشقان اسلام ناب محمدی و مجموعه انقلابیون ، چنین افراد یا گروهها یا احزابی که پس از گذشت 46سال از حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، از خواب غفلت بیدار نشدند و نصایح و اندرزهای خطیب ها و وعاظ و معلمین اخلاق و فرهنگ سازیهای صدا و سیما ، در آنها اثری نگذاشته و هم چنان بر جهل خود اصرار دارند و حاضر به همراهی و هماهنگی با نظام مقدس جمهوری اسلامی مطابق قانون اساسی نیستند ، جزو نامحرمان و غیرخودیها و طردشدگان و هنجارشکنان و اخلال گران در نظم و امنیت عمومی جامعه محسوب می شوند که قانوناً و شرعاً صلاحیت تصدی هیچگونه مسئولیت دولتی و عمومی و اجتماعی را نداشته و نخواهند داشت . با یک حساب و کتاب سرانگشتی می توان پی برد که جامعه طرد شدگان و کج اندیشان که هر کدام به دلایلی که ذکر شد و بعضاً به دلایل ذکر نشده و حتی نامعلومی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، اعلام ناسازگاری نموده اند ، کم نیستند و از نظر تعداد آراء می توان گفت که آرای قابل ملاحظه ای هم دارند . اما این آراء به سبد کسی ریخته می شود که با آنها سازگاری داشته باشد و معنی سازگاری با ناسازگاران انقلاب اسلامی و دشمنان و مخالفان نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران هم معلوم و مشخص است . البته سیاست اصلاح طلبان از بدو ورودشان به قاموس سیاسی کشور ، از جمله این روزها که در حقیقت کارگردانی دولت آقای پزشکیان را برعهده دارند، تلاش برای جلب وجذب آرای این جماعت ناسازگار با جمهوری اسلامی ایران بوده ؛ و بدون شک با همین سیاست در انتخابات های سال 76 و80 و92 و96 و1403شده اند. لذا بهترین سند برای اثبات این ادعا و تأیید مطالب فوق الاشاره ، ضمن اینکه عملکرد دولت پزشکیان در بکاریگیری افرادی از این جماعت است که موجبات نگرانی دلسوزان انقلاب وخانواده معزز شهدا شده است، گفته های جناب دکتر محمدرضا تاجیک ، یکی از تئورسینهای و فکرسازان و رهبران فکری دوم اصلاح طلبان و صاحب کتاب جامعه امن در گفتمان خاتمی است . در صفحه 95 این کتاب آمده است : دوم خرداد ((فرجام)) و((آغاز )) تحولی واسازانه در جامعه ما بود ، و گفتمانی نوین را در عرصة سیاست ، اجتماع ، و فرهنگ شکل داد ، بنابراین حرکت واسازانة دوم خرداد ، صرفاً هجمه ای شالوده شکن و سامان برانداز نبود ، بلکه نوعی بازسازی بود که مصالح و تاروپود عمارت جدید خود را ، نه از برون ، که از درون جست . دوم خرداد جنبش وارد کردن حاشیه در متن بود ، سیاست توجه به نادیده انگاشتگان و طردشدگان بود ، لذا خیل مریدانش (( دگِر)) تعریف شدگان جامعه شدند ، به آنانی که بی مهری و بی عنایتی شده بود و در اندیشه و احساس برنامه ریزان زمانه جایی نداشتند .
صفحه ۳: وقتی بزرگان مدعیان اصلاحات که روزی جزو اندیشه سازان و اتاق تولید فکر آنها بوده اند ، خیلی شفاف و روشن ، سیاست دوم خرداد را مبتنی بر جذب آرای کسانی که به دلایلی خود را از نظام و ملت جدا ساخته و بنای ناسازگاری و مخالفت را با اساس جمهوری اسلامی نهاده اند و به قول خودشان سیاستشان را بر مبنای جذب طردشدگان و نادیده انگاشتگان و حاشیه نشینان انقلاب اسلامی و آنهایی که در این 46سال عمر انقلاب لحظه ای با انقلاب اسلامی ملت ایران همراه نبوده اند ، بلکه در مقابل ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند را تعریف می نماید ، و از قید عبارت ((بنابراین حرکت واسازانه دوم خرداد ، صرفاً هجمه ای شالوده شکن و سامان برانداز نبوده )) خیلی چیزها می توان فهمید ، نمی توان بیشتر از این انتظار داشت لذا اظهار خورسندی از حمایت احزاب شناسنامه دار که در جای خود بسیار نیکو و مفید است و اصلاً نگران کننده نیست ، چون بالاخره احزاب شناسنامه دار دارای پیشینة مشخص بوده و حداقل قانون اساسی را قبول داشته اند که حاضر به تشکیل حزب شده اند . «تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل » ✅ کانال نشر آثار @seyedmokhtarmousav
🌺 سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) مبارک باد. 🆔@seyedmokhtarmousav
: من کردی صحبت کردن آقای درسفر به اقلیم را می پسندم و هیچ ایرادی بران وارد نمی دانم . آنجا هم که گفته مارا به دیپلماسی وادارمی کنند که بلد نبستیم را نشانه اوج صداقت و خاکی بودن آقای پزشکیان می دانم. در کل این نوع رفتارها است نه ضعف. ولی بردن دراین سفر کار و بوده است. ✅کانال نشر آثار @seyedmokhtarmousav
✅ مکتب انقلاب اسلامی تنها مکتب وتفکر اصلح و برنر است . 🔴 مرگ بر اصلاح طلبان واصولگرایانی که با این مکتب مخالف هستند. : مکتب انقلاب اسلامی که آبخشوری جز اندیشه های ناب سیاسی قرآن کریم ، و راهی جز راه پیامبر اعظم (ص ) و آئینی جز آئین عترت آن رسول مختار و قانون و کتابی جز آن چه در حدیث نبوی متواتر ثقلین به حفظ آن توصیه شده ندارد ، چرا باید در ام القراء ومهد وموطن خود ، تنها دیاری که افتخار ساکنین آن ، پدید آوردن وخلق انقلاب اسلامی در جهان کفرآلود معاصر است ، مخالف ویا حتی ممتنع و بی تفاوت داشته باشد ؟ مکتب انقلاب اسلامی ، که مطابق اساسنامه آن که قرآن مجید و اقوال و تقریرات و سنت رسول الله (ص) و کلام نورانی و انسان ساز دیگر معصومین علیهم السلام است و برابر آئین و روش حکومت داری رهبر شیعیان جهان علی ابن ابیطالب (ع ) جز در مسیر علی (ع ) و تداوم و استمرار انقلاب حسنین (ع ) آن هم با انگیزه ای عاشورایی ، خط و سیر و حرکتی ندارد ، و از نظر خط و خطوط سیاسی ، جز خط امام راحل و مقام معظم رهبری و اندیشه های سیاسی این دو عزیز بزرگوار که مبنای تفکرات سیاسی و مذهبی مکتب انقلاب اسلامی است ، خط و خطوطی ندارد ، والگوی حرکتی آن بر اساس قانون اساسی مبتنی بر حاکمیت ولایت مطلقه فقیه است؛ و در نهایت اینکه معارفی جز معارف اهل بیت عصمت و طهارت ندارد ، چرا باید مورد پذیرش و یا حمایت گروهی که داعیه مسلمان بودن را سر می دهند قرار نگیرد ؟ مخالفین این مکتب ناب اسلامی و سیاسی ، اعم از شیعه وسنی مخالفت خود را چگونه توجیه می کنند ، که به آئین دینداری و واصول ومبانی اعتقادی آنها خدشه ای وارد نگردد ؟ تکامل و جامعیت و مانعیت مکتب انقلاب اسلامی، ناشی از کمالات و بی عیب و نقص بودن منشاء و سرچشمه آن ، یعنی شریعت اسلام ناب محمدی (ص) است ، لذا در یک جمله کوتاه و صریح می توان گفت : مکتب انقلاب اسلامی تافته جدا بافته ای از مکتب پیامبر اسلام ومکتب اهل بین علیهم السلام نمی باشد و در اصل و فرع و در قلمروهای مختلف سیاسی ، مذهبی ، اقتصادی ، فرهنگی ، نظامی عقیدتی ، اخلاقی ، حقوقی و روابط بین الملل و سیاست خارجه و دیگر زمینه ها ، همانگونه عمل می کند که خداوند حکیم در قرآن کریم ابلاغ فرموده است و ازسیره عملی معصومین علیهم اسلام در کتابهای ومنابع معتبر به جای مانده است . مع الوصف ، تمامی اصول ومبانی و خط و مشی اسلام ناب سیاسی که آئینه تمام نمایی از مکاتب وسنن نبوی وعلوی است با تمامی جزئیات وملحقات و عموم خصوص آن و همه بایدها و نبایدهای آن، عیناً و مو به مو در مکتب انقلاب اسلامی متجلّی و نمایان شده و به همین خاطر است که انقلابیون نیازی به تدوین اساسنامه ای جداگانه و یا ثبت حزبی در خانه احزاب و دیگر اقداماتی که امروز احزاب سیاسی انجام می دهند ، نمی بینید ، چرا که معتقدند این تجلّی طلوع خورشید حق است که در تابش خویش ، با دلیلی بس روشن، متجلی شده و از نور او چراغ مکتب انقلاب اسلامی برافروخته شده است و از طرفی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را بهترین اساسنامه بعد از قرآن مجید و سخن معصومین علیهم السلام برای خود می دانند . *آنچه نگارنده را بر تنظیم سلسله مقالات در تعریف و دفاع از مکتب انقلاب اسلامی ونشر عمومی آن تشجیع و ترغیب نموده ، فطری بودن پیام و شعائر این مکتب ناب سیاسی عبادی است . نگارنده معتقد است ، در مسیر فطرت حرکت کردن ، کار شاق و صعب العبوری نیست ، بلکه یک عمل غریزی است و به مثابه نوزادی می ماند که در بدو تولد به حکم غریزه به سراغ پستان مادر خود می گردد ، به همین سهولت و سادگی است ، که امیدوارم این مقالات برای طالبان حق و حقیقت و منتظران یوسف زهرای اطهر (س ) روحی وارواح العالمین له الفدا مفید ونافع باشد. و انشاء الله با شناخت تفکرانقلابی ومکتب انقلاب اسلامی وخط ومشی انقلابی گری و گرویدن به آن ، از لغزش و سقوط در دیگر احزاب سیاسی که صرفاً در راستای منافع گروهی از فعالان سیاسی و مطامع دنیوی تشکیل و عرض اندام می نمایند و قطعاً آنها را بر خلاف مسیر فطرت هدایت و رهنمود خواهند ساخت ، جلوگیری نماید . آری در مسیر فطرت حرکت نمودن به مثابه شنا در مسیر آب رودخانه است که بدون خستگی با کمک جریان آب حتی یک شناگر متبدی و غیر حرفه ای را نیز صحیح و سالم به مقصد وساحل امن می رساند . *جریان آب رودخانه ، هر چند خروشان و خشمگین باشد ، شنا و یا قایق رانی در مسیر موافق با جریان آب ، کار زیاد سختی به نظر نمی رسد ، ولی در مسیر مخالف با جریان آب چنین رودخانه ای حرکت کردن ؛ چه با شنا تؤام با قدرت جسمانی و چه به وسیله قایق توأم با ابزار و قدرت مکانیکی ، کاری سخت و طاقت فرسا خواهد بود .
صفحه ۲ : لذا از آن دسته از برادران و خواهران بزرگوارمسلمان خاصه عزیزان شیعه دوازده امامی که سر ستیزه جویی و عناد با مکتب انقلاب اسلامی ونظام مقدس جمهوری اسلامی که در حقیقت، جمهوری اسلامی مولود مقدس مکتب انقلاب اسلامی است، سوال می شود ، با توصیف و تعریفی که از مبانی و ویژگیهای فکری و اعتقادی و سیاسی مکتب انقلاب اسلامی گذشت ، که بدون تردید تجلی گاه تمام اسلام واز جمله مکتب شیعه بوده و عیناً بدون کم و کاستی در استمرار حرکت عترت محمد و آل محمد (ص ) طی الطریق می نماید و مهمتر از این ؛ سازگار با فطرت و نیازهای درون ذاتی همه انسانهاست ، چرا بدون هرگونه ضرورتی خود را در عسر و حرج انداخته و با حرکت در مسیر مخالف جریان این رودخانه خروشان که در اصل تقابل و تزاحم با فطرت خویشتن است خود را به خطر می اندازند ؟ از نظر نگارنده بزرگترین اختلاف نظر پیروان راستین مکتب انقلاب اسلامی با دیگر احزاب وگروههای سیاسی که خودرا در مسیر انقلاب اسلامی ودر دایره نظام جمهوری اسلامی تعریف نموده اعم از اصلاح طلبان واصولگرایان ، فقط در بعد دین محوری و حکمرانی اسلامی وسیاست گذاری وسیاست ورزی در حوزه های مختلف با صبغه دینی است . یعنی مکتب انقلاب اسلامی که همان مکتب اسلام سیاسی است ، افتخارش این است که به اصل امتزاج دین وسیاست ووحدت حقیقی بین علم ودین واتحاد بین حوزه ودانشگاه وتداوم حکومت اسلامی مبتنی برحاکمیت ولایت مطلقه فقیه مصمم واستوار است . طوری که اگر خدای ناکرده اصل دین مداری که همان یکی بودن دیانت و سیاست است و اصل مترقی و ضددیکتاتوری ولایت فقیه که این اصل نیز ناشی از حاکمیت اندیشه های سیاسی ناب شیعی است و ارزش پذیری و آرمان گرایی که همه صبغه دینی و الهی دارند، از مکتب انقلاب اسلامی حذف شوند ،دیگر به نظر نمی رسد که بین مکتب انقلاب اسلامی ویا به تعببیری انقلابیون و دیگر تفکرات و احزابی که در حال حاضر با انقلابیون از نظر فکری و سیاسی اختلاف نظر دارند ، تفاوتی وجود داشته باشد . با این فرض معلوم می شود که ، علت تقابل و تزاحم با مکتب انقلاب اسلامی دراین روزها ، بیشتر حول محور چه چیزی است ؟ در حال حاضر نقطه مقابل مکتب انقلاب اسلامی سکولاریسم است ؛ بدیهی است که سکولار با حاکمیت دین و حکومت دینی و مردم سالاری دینی سازگاری ندارد . چرا باید در ام القراء اسلام ، و مملکتی که از خرداد ماه سال 1342 به رهبری زعیم عالیقدر خود برای حاکمیت حکومت اسلامی و برقراری دمکراسی دینی ، مبارزه و مجاهدت نموده و چه خون های ارزشمندی که برای تحقق این هدف دینی ومقدس تقدیم نشده ، به گروه یا گروههایی اجازه دهند ، که بر خلاف فلسفه انقلاب اسلامی و بر خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بر خلاف اندیشه های ناب سیاسی حضرت امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری ، فعالیت نمایند وباورهای دینی ملتی را به بازی و سخره بگیرند ؟ مع الاسف طی مقالات متعددی چنین سؤالاتی مطرح شده است ، ولی چه کسی یا چه مقامی باید به این سؤالات پاسخ دهند و چه مقامی باید جلوی اینگونه حرکات ضد دینی و ضد انقلابی را بگیرد ، یک معمای لاینحلی است که معلوم نیست کی باید حل و فصل شود؟ والسلام ✅ کانال نشر آثار @seyedmokhtarmousav
: ▪️من انقلابی ام : براساس آموزه های قرانی وروایی خواهان امور درحوزه های مختلف و صبغه الهی واسلامی قوانین ورویکردهادرقوای سه گانه و سایرنهادهامیباشم. ▪️ من انقلابی ام : مقید؛متعهدووفاداربه وارزشهای اسلامی وانقلابی بوده وخط ومشی سیاسی ام رامنطبق بر فکری امامین انقلاب تنظیم می کنم. ✅کانال نشر آثار @seyedmokhtarmousav
: ادعای انقلابی گری درشرایطی که بعلت وفورنعمت ودریافتی چندنوع حقوق وپاداش درماه؛شمارش وتجمیع موجودی حسابهایت ممکن نیست؛نه تنها هیچ ارزشی ندارد؛ بلکه عین مزدوری است. اگرامروزدرشرایط بحران اقتصادی وبیماری ودههاگرفتاری ؛ باحقوق زیر۸میلیون زندگی کردی وشاکرخدابودی وپیش مرگ انقلاب؛ مردانقلابی هستی . . شما چی؟ ✅ کانال نشر آثار @seyedmokhtarmousav
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ تلنگر به کسانی که با نقاب دارن به فتنه‌گران پست و مقام میدن! ✅امام‌خامنه‌ای: «این پدیده بسیار زشتی است که رسم شده...»
💐 نظر عارف کامل حضرت آیت الله شیخ عبدالقائم شوشتری درباره مقام معظم رهبری: 🔸 مقام معظم رهبری از جمله کسانی هستند که خداوند به ایشان کمالات و مقامات معنوی را تفضّلا" داده است. 🔸ایشان دارای مقام عصمت اکتسابی هستند. (یعنی عارف خودساخته) 🔸 بعد از امام زمان(علیه السلام) ایشان بالاترین مقام را دارا هستند! 🔸ایشان از جنس انبیاء "ع"هستند 🔸اوتاد و ابدال هم باید تابع مقام معظم رهبری باشد. 🔸من کراماتی از رهبری سراغ دارم که اگر لازم شود افشاء و حتی منتشر خواهم کرد. 🔸عارفی که این سه چیز را با هم قبول نداشته باشد، مورد قبول من نیست: نظام، امام، شخص رهبری 🔸 بیعت با ایشان را برای همهٔ مومنین لازم و ضروری میدانم. 🔸در نماز ظهر و عصر علامه حسن زاده (رحمه الله علیه) كه طوایفی از جن، فوجی از مَلَک و جمعی از ابدال و اوتاد شرکت کرده و به ایشان اقتدا می‌کردند، همین جناب علامهٔ ملکوتی خم میشود و دست رهبر معظم انقلاب را میبوسد!. 🔸این یعنی ولایت 🔸کمی افق دیدتان را بالا ببرید. 🔸اینکه فلانی پیشگویی کند یا دست بکشد و مریض را درمان کند یا مثلا به مار بگویید مت به اذن الله و مار بمیرد، اینها مهم نیست، 🔸مهم اینست که هجمه‌ٔ عالم کفر و تمامی شیاطین جن و انس پشت سدی محکم به نام خامنه ای در جهان باذن الله متوقف شده اند. 🔸این یعنی ولایت... 🔸هرچه می توانید منتشر کنید که امروز خواسته تمام انبیاء و اوصیاء سلام الله علیها تنها نگذاشتن ایشان هست.
49.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدئویی از حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه دیرالزور و در خط مقدم جنگ با تکفیری‌ های داعش ‌‌‌ @abuhossein
🔴به مسجد بیاید ولی پیشنماز نباشد! ✍ حسین شریعتمداری 1⃣در میان حقوقدانان و اهل قضاوت سخنی حکیمانه مطرح است که از آن با عنوان یک دستورالعمل و فرمول گره‌گشا یاد می‌کنند. این کلام، صرفنظر از میزان پایبندی به آن، سخنی حکیمانه است و در بررسی راستی و یا نا‌راستی مسائل پیش‌روی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد‌. سخن این است؛ «نحن ابناء الدّلیل؛ نَمیل حیث یَمیل... ما فرزندان دلیل و استدلال هستیم و به همان سو میل می‌کنیم و می‌رویم که دلیل و استدلال ما را به آن سوی می‌کشاند‌». 2⃣قرار بوده و هست که رئیس‌جمهور محترم پست‌های کلیدی و نقش‌آفرین را به افرادی که با نظام و انقلاب زاویه دارند نسپارند. چرا که افرادی از این دست نه فقط نمی‌توانند برای رئیس‌جمهور و دولت ایشان همراهان همدلی باشند، بلکه زمینه‌ساز آسیب‌های جدی و خسارت‌های جبران‌ناپذیر به دولت و نظام و منافع ملی نیز خواهند بود. این واقعیت تلخ نمی‌تواند و نباید از نگاه جناب پزشکیان پنهان بماند ولی متاسفانه برخلاف آنچه انتظار می‌رفت، شاهد حضور شماری از افراد ناشایسته و زاویه‌دار در برخی از مسئولیت‌های حساس و کلیدی هستیم. نگاهی به رخدادهای ۴۵ سال اخیر، حکایت از آن دارد که در بسیاری از موارد، افراد زاویه‌دار از سوی دشمنان بیرونی و یا دنباله‌های داخلی آنها شکار می‌شوند و در حالی که تابلوی خودی دارند، خواسته‌های دشمن را دنبال می‌کنند. 3⃣این حرکت خطرناک و پلشت به بهانه - بخوانید با اسم رمز- «‌وفاق ملی‌» صورت می‌پذیرد! به بیان دیگر، در پوشش وفاق ملی که پدیده قابل تقدیری است، افراد زاویه‌دار و بد‌سابقه به کار گرفته می‌شوند که مفهوم دیگر آن طرد و نفی نیروهای متعهد و انقلابی است. در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی و اجتماعی، سپردن مسئولیت‌های حساس و تعیین‌کننده به افرادی که با نظام حاکم زاویه دارند، «‌وفاق ملی‌»! نامیده می‌شود؟! مفهوم و تعریف شناخته‌شده وفاق ملی در همه فرهنگ‌ها، استفاده از تمامی نیروهای وفادار به نظام صرفنظر از سلیقه‌های سیاسی متفاوت آنهاست. به بیان دیگر، وفاداری و پایبندی به مبانی و اصول نظام، خمیرمایه و اساس و مبنای وفاق ملی است و بدیهی است که سپردن مسئولیت به افراد زاویه‌دار با مبانی نظام در هیچ تعریفی نمی‌تواند «‌وفاق ملی‌» تلقی شود! 4⃣نگاهی - هرچند گذرا- به سابقه و کارنامه برخی از زاویه‌دارهایي که در پست‌های کلیدی به کار گرفته شده‌اند و مقایسه دیدگاه‌ها و مواضع آنها با رئیس‌جمهور محترم به وضوح نشان می‌دهد که مواضع و عملکرد آنها با مواضع و عملکرد آقای دکتر پزشکیان فاصله‌ای پُر نشدنی دارد. بنابراین پرسش آن است که چه کسانی این افراد را معرفی کرده‌اند؟! و آیا فلان وزیر و فلان معاون رئیس‌جمهور، درباره گزینه‌های مورد اشاره با جناب پزشکیان مشورت و رایزنی کرده است؟! پاسخ، با توجه به مواضع آقای رئیس‌جمهور منفی به نظر می‌رسد. به عنوان مثال، آیا جناب پزشکیان می‌دانند «سرپرست امور اطلاع‌رسانی دولت» سابقه بازداشت از سوی دستگاه امنیتی و محکومیت ۵ سال زندان دارد؟ خودش در کلیپی می‌گوید: «من‌ تو انتخابات (مجلس) از نظر مالی اشباع شدم. با نمایندگان بستم که بعد ورود به مجلس، مجازی‌شان دست ما باشد. من تیم دارم و باید به آنها پول بدهم. از همه پول گرفتم‌»! و... آقای رئیس‌جمهور با یک جست‌وجوی ساده می‌توانید به هویت برخی از منصوبان زاویه‌دار پی ببرید!‌... 5⃣این احتمال نیز دور از ذهن نیست که برخی از مسئولان محترم با تساهل در گزینش افراد زاویه‌دار درپی جذب آنها بوده‌اند! که در این صورت باید گفت؛ تردیدی نیست برخی از خطاها با رعایت ضوابط قانونی، می‌تواند قابل گذشت باشد و تمامی مجرمان در حد و اندازه‌ای نیستند که برای همیشه از جامعه طرد شده و در هیچ جایگاهی به کار گرفته نشوند. ولی سپردن پست‌ها و مسئولیت‌های کلیدی به آنها، اقدامی خطرناک و در تقابل آشکار با منافع ملی و سلامت نظام است. 6⃣در مَثَل مناقشه نیست، و مَثَل اگرچه عین مُمَثل نیست ولی به درک بهتر موضوع کمک می‌کند. گفته‌اند و حکیمانه نیز هست که «‌کفش دزد را پیشنماز نمی‌کنند‌»! کسی که کفش نمازگزاران را می‌دزدیده، اگر توبه کند و پشیمان شود، نباید از ورودش به مسجد جلوگیری کنند. می‌تواند به مسجد بیاید و نماز بخواند ولی، هرگز نباید از او به عنوان پیشنماز استفاده کنند! ‌‌‌