دریغ نکنین حس خوب دادنو به هم دیگه، واقعا کسی کوچیک نمیشه و کسی بالا نمیره، فقط باعث میشه انرژی باحالی بین ادما ردو بدل بشه.
سازوکار دفاعیام واسه زنده موندن اینه که در شرایط سخت به خودم میگم : " اشکال نداره، اگه گند زدی چند سال دیگه توی پادکستت این چیزها رو تعریف میکنی و میخندی. "
بارها پیش اومده، کلی تایپ میکنی توضیح میدی، دلیل ناراحتیات و این که چقدر این وسط داری اسیب میبینی ولی یه لحظه با خودت میگی، برای کی دارم میگم؟ برای چی دارم میگم؟ و بعد همه چیزایی که نوشتی و پاکش میکنی، اون ادم قصد فهمیدن نداره، قصد موندن نداره، تلاشی هم نمیکنه.
سری بعدی خواستید دربارهی وزن یکی اظهار نظر کنید، دوبار به حرفتون فکر کنید. خوب یا بد، بدن کسی به کس دیگه مربوط نیست