eitaa logo
شبکه امامت
15هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
13.3هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjome.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
✳ نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز: مشکلات اقتصادی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی برطرف می‌شود حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد روز یکشنبه در دیدار با جمعی از سران عشایر عرب و بختیاری به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) اهواز بیان کرد: نباید دستاوردهای انقلاب اسلامی که ۴۲ سال از عمر آن می‌گذرد را با وضعیت معیشت مردم و بیکاری جوانان مقایسه کرد و عملکرد نظام را کم رنگ نشان دهیم. مشروح خبر در: https://www.irna.ir/news/84221033 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔹طرح زراعت و کاشت نهال و استفاده بهینه از زمین زراعی 21 هکتاری کشتارگاه بندپی غربی با حضور مهندس خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران" دکتر گلچوب مدیرکل امور اقتصادی استانداری" مهندس ولی زاده فرماندار ویژه شهرستان بابل" دکتر علیگل زاده رئیس جهادکشاورزی بابل" امام جمعه، بخشدار و برخی از مسئولین بخش بندپی غربی آغاز شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰 حجت ‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه محترم کرمان: حکومت‌داری امام علی (ع) باید الگوی دولتمردان قرار گیرد 🔸به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، حجت ‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در جلسه بنیاد غدیر استان کرمان با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: تبیین جایگاه امامت و ولایت در برگزاری برنامه‌ها بسیار اهمیت دارد و حضرت علی (ع) نقطه اتصال امامت و نبوت است. 🔸نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه کشور حدود یکسال است که درگیر شیوع ویروس کرونا است و برنامه‌ها با شرایط ویژه کرونایی برگزار می‌شود افزود: پیشنهاد می‌شود مراسم جشن ولادت با سعادت امام علی‌(ع) نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شود. 🔸وی با بیان اینکه شهر کرمان به 14 منطقه تقسیم بندی شده و 14 مسجد محوری در این مناطق شناسایی و معرفی شده است ادامه داد: پیشنهاد می‌شود برای برگزاری برنامه‌ها در این 14 مسجد که 14 محله را در بر می‌گیرد برنامه‌ریزی شود. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
برگزاری با حضور مسئولین شهر و بخش پیش از برگزاری نمازجمعه کوهسار استان البرز به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🇮🇷 دهه مبارکه فجر 📆 ۱۹ بهمن ماه ۹۹ ♦️ بازدید امام جمعه رستاق از کارخانه تولیدی سفالین یزد در منطقه رستاق. 🔹 در این بازدید که به مناسبت دهه مبارکه فجر و بر محور" طرح معنوی شیفت ایثار" صورت گرفت، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج، مسئول ستاد نمازجمعه رستاق، بخشدار ، برادران سپاه و نیروی انتظامی، امام جمعه را همراهی نمودند. ✅ حجت الاسلام دلاوری ضمن بازدید از خط تولید این کارخانه و عرض خداقوت و تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر به کارگران و مدیران این مجموعه تولیدی، در سخنانی تولید را از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال در عرصه های مختلف است و ما باید چنانکه استقلال سیاسی به دست آوردیم کاری کنیم تا در موضوع اقتصادی هم به استقلال برسیم و روی پای خودمان بایستیم. ❇️ او در ادامه در رابطه با "طرح شیفت ایثار" توضیحاتی را برای کارگران زحمتکش این مجموعه تولیدی ارائه داد و گفت: هر کارگر با طیب خاطر و رضایت کامل می تواند یک یا چند ساعت اضافه کاری کند و دستمزد خود را به مسئولین این طرح معنوی حواله دهد تا در مسیر کمک به نیازمندان مثل تهیه بسته های معیشتی مصرف کنند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
📸 مکتبِ عمارِ انقلاب حضرت آیت‌الله یزدی (رضوان‌الله‌تعالی علیه) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین (از شاگردان برجسته‌‌ی ایشان) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔺️مسابقه از دهه فجر ۹۹ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ 🔹️محورهای مسابقه: 🔸️خوانش متن (۲۵۰ هزارتومان به ده نفر برتر) 🔸️تولید موشن گرافیک 🔸️اینفو گرافیک 🔸️کلیپ 🔸️خوشنویسی عبارات برگزیده و ... (۵۰۰هزارتومان به برگزیده هر بخش به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🇮🇷 ✅نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: 🔶 همان تفکری است که همواره در طول تاریخ همراه و اولیاء خداوند بوده است، تفکر بسیجی یعنی عمل در راهی که فقط برای خداست. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
به مناسبت دهه مبارک فجر اهداء خون به نیازمندان با حضور حجت‌الاسلام بامری جمعه شهرستان و # رئیس ستاد نماز جمعه در امر خدا پسندانه در شهرستان راسک به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🌹🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂 🕊 🌹 🔹️به همت دفتر امام جمعه شهرستان کنارک و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین بامری در مناطق محروم بخش زرآباد تعدادی کفش بین بچه‌های نیازمند توزیع گردید. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
💠 🔶️ برگزاری کرسی آزاد اندیشی استانی با موضوع مرجعیت و ولایتمداری باحضور حجت الاسلام والمسلمین بهرامی امام جمعه شهر نگین‌شهر در دبیرستان شهید صفر رجبلو به مناسبت دهه مبارک فجر 🔹️حجت الاسلام والمسلمین بهرامی ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر مرجعیت و ولایتمداری را دو رکن اصلی پویایی در جامعه ی اسلامی بیان نمود و به بیان دلایل اهمیت وضرورت توجه به آن از دیدگاه عقل و سنت پرداخت. 🔹️ایشان ضمن بیان برکات ولایتمداری ترویج آن را سبب استحکام و تقویت دین بیان کرد. 🔹️کهساری معاون پرورشی وتربیت بدنی ضمن بیان خیرقدم به مدعوین اجرای کرسی آزاد اندیشی را از برنامه های فاخر استانی در جهت استفاده از ظرفیت اندیشه ای امامان جمعه در ایام مبارک دهه ی فجر بیان کرد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
آیت الله محامی در انقلابی: انقلاب اسلامی به حوزه های علمیه اهل سنت،مساجد و ائمه جمعه و جماعات نسبت به قبل، دهها برابر بلکه صدها برابر شده است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰رزمایش کمک مومنانه بماسبت دهه فجر 🔹بمناسبت دهه مبارک فجر،در طرح کمک مومنانه،تعداد 200بسته غذایی به ارزش 350.000.000 میلیون ریال با همکاری بسیج اصناف و حوزه بلال بین نیازمندان شهرستان مانه و سملقان توزیع شد. 🔹این مراسم با حضور حجه الاسلام احمدزاده امام جمعه محترم، فرماندار،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان و سایر مسئولین انجام شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی: دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد باید الگویی برای کشور باشد 🔹 حجت‌الاسلام والمسلمین نوری امروز در دیدار رییس و مسؤولان دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد، با تأکید بر اینکه دانشگاه کوثر باید الگویی برای سایر مناطق کشور باشد نه اینکه ادغام شود، گفت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و فعالیت شود که شمار دانشگاه‌های تک جنسیتی در کشور افزایش یابد نه اینکه همین دانشگاه‌های موجود نیز ادغام شوند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
❇️ *نماینده ولی فقیه در استان :* *ترویج آسان دین به خصوص برای جوانان* / *واگذاری سریع زمین به کپرنشینان استان* 🔹امام جمعه بندرعباس با تاکید بر واگذاری سریع مسکن به کپر نشینان استان و همچنین ترویج آسان دین به خصوص برای جوانان اشاره کردند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🇮🇷 تجلیل از جانبازان انقلاب در اردکان 🔸 به مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان و جمع دیگری از مسئولین شهرستان از جانبازان انقلاب اسلامی در اردکان تجلیل شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰 کاهش جمعیت یک فاجعه ملی 🔹 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کاهش جمعیت حربه دشمن و یک فاجعه ملی است و جامعه پزشکی باید به سهم خود نسبت به آگاه سازی خانواده‌ها در این زمینه اقدام کند. 🔸 آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یزد، سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و بسیجیان فعال دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اینکه دشمنان ما به ویژه انگلیسی‌ها روی تغییر فرهنگ و تغییر سبک زندگی خانواده‌های ایرانی با هدف کاهش جمعیت کشور سرمایه گذاری کرده است، اظهار داشت: فرهنگ غلط نگهداری از برخی حیوانات نظیر سگ نیز در همین راستا نهادینه شده است. آیت‌الله ناصری تصریح کرد: نگهداری از حیوانات خانگی و سگ گردانی علاوه بر اینکه روابط انسانی و محبت میان اعضای خانواده‌ها را کاهش می‌دهد، کاهش جمعیت و زادآوری را نیز به دنبال دارد که این یک فاجعه ملی است. امام جمعه تاکید کرد: دشمن می‌داند که اگر کشور ما پیر شود، رشد و توسعه آن متوقف می‌شود و آنها به راحتی می‌توانند به اهداف خود دست پیدا کنند بنابراین به دنبال راه‌هایی برای جایگزین کردن فرزندآوری در خانواده‌هاست. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✳ توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره):احداث بزرگترین کارخانه تولید واکسن در خاورمیانه 🔷 امام جمعه موقت تهران با حضور در محل استقرار تیم آزمایش بالینی واکسن ایرانی کووایران برکت، از زحمات دانشمندان و مجاهدان عرصه علمی که برای کشور افتخار آفریدند تقدیر و تشکر کرد و در دیدار با گروه اول داوطلبان، ایثار و فداکاری ایشان را ستود. 🔷 دکتر حسن جلیلی مدیر گروه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به تزریق واکسن به 56 داوطلب بیان داشت: ۱۰۰ هزار نفر داوطلب از طریق سامانه ۴۰۳۰ اعلام آمادگی کردند که با مصاحبه‌های روانشناسی و بررسی‌های مفصل گزینه‌های نهایی انتخاب شدند که روز گذشته برای 56 نفر از گروه‌های سنی متنوعی از ۱۸ تا ۵۰ سال و با تراز تحصیلی تزریق انجام شده است و در این مدت، واکنش خارج از انتظاری در ارتباط با سلامتی داوطلبان ما اتفاق نیفتاده است. امیدواریم از نیمه اسفند ماه، با جمعیت گسترده‌تری تزریق آزمایشی واکسن را انجام دهیم. مشروح خبر در: https://ejna.ir/shu29586685 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
📌 با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خوزستان؛ 📷 یادواره "شهدای روحانی مدافع حرم و محور مقاومت" در اهواز برگزار شد 🔰 یادواره شهدای روحانی مدافع حرم و محور مقاومت باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در گلزار شهدای اهواز برگزار شد. 🔻 در این مراسم که جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار اهواز نیز حضور داشتند، یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای روحانی مدافع حرم و محور ولایت باحضور خانواده‌های آنها و همرزمانشان گرامی داشته شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
📌 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛ 📷 مراسم تجدید بیعت سران عشایر غیور خوزستان برگزار شد 🔰 مراسم تجدید بیعت سران عشایر غیور خوزستان با آرمان‌های امام‌راحل و شهدا همزمان با دهه فجر باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد. 🔻 در این نشست صمیمی ابتدا نمایندگانی از عشایر مختلف خوزستان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبرمعظم انقلاب به بیان دغدغه‌ها و مطالبات اقوام مختلف پرداختند. 💠 مراسم تجدید بیعت سران عشایر غیور خوزستان باحضور عشایر و بزرگانی از اقوام "بختیاری، عرب، لر، دزفولی، شوشتری و دیگر اقوام غیور خوزستان" برگزار شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
💥 وقدردانی از پرسنل پدافند هوایی ⚡ مناسبت ۱۹بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفیان امام جمعه شهر علی اکبر با همافران پدافند هوایی مستقر درکوه خواجه دیدارکرد. ⚡حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفیان دراین دیدار ضمن بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجلیل روز نیروی هوایی ،بصیرت واقدام به موقع همافران سلحشور نیروی هوایی رادراعلام بیعت با رهبر انقلاب موجب تسریع در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دلگرمی و امیدواری مردم انقلابی دانست و گفتندامروز هم رمز عزت و اقتدار وبقاء انقلاب اسلامی ایمان ،اتحاد و ولایتمداری و ولایت پذیری مردم می‌باشد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
💠 🔶️ رزمایش همدلی و کمک مومنانه با حضور امام جمعه و مسئولین در مسجد صاحب الزمان گالیکش برگزار شد. 🔹️حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان در این مراسم گفت وابستگی تمام عیار پادشاهان پهلوی به غرب خصوصا آمریکا و فساد و دین ستیزی حاکمان طاغوت و تلاش برای انحراف جوانان و بی اعتنایی به رای مردم و ظلم و بی عدالتی گسترده در کشور و عقب ماندگی کشور در علم و صنعت و ... از جمله علل و عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی ایران میباشد. 🔹️در این رزمایش همدلی و کمک مومنانه ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻نماینده ولی فقیه در اردبیل: ⛔️ قدرت نظامی قابل مذاکره نیست ◻️حجت‌الاسلام‌والمسلمین عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل: مسئول وزارت خارجه در مصاحبه خود با شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرده آمریکا اول اعلام کند که از سیاست‌های ترامپ پیروی می‌کند یا نه؟ بعد از آن می‌توانیم در مورد مسئله دیگری که رئیس‌جمهور بایدن مطرح کرده است بحث کنیم. مراد از مسئله دیگر توان موشکی و نفوذ اقلیمی است و این سخن، چراغ سبز نشان دادن به امکان توافق روی موشک‌های دفاعی ایران است. به خداوند پناه می‌بریم از اینکه در خطرناک ترین منطقه و در محاصره گرگهای خونخوار خود را خلع سلاح کنیم و التماس در برابر دشمن باطل است حال اگر التماس را صلاح دانستید آن را روی مصالح کلان کشور و ملت نبرید. ◻️ موشک در روزگار ما قویترین جنگ است و حتی بالاتر از بمب اتمی، چون بمب اتمی کاربرد ندارد و هر کس آن را به کار گیرد چند دقیقه دیگر خودش نیز مورد هدف بمب اتمی قرار می گیرد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
کارگاه آموزشی در جمع و خانواده های آن ها با حضور استاد مشاور و کارشناس امور تربیتی. حجت الاسلام و همچنین حجت الاسلام کشمیر از جمله حاضرین در این برنامه بودند در انتها به مناسبت ولادت و هدایایی به همسران روحانیون شهرستان تقدیم شد به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حضور شورای اداری شهرستان نقده به همراه معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی در محل دفتر امام جمعه شهرستان و دیدار با حجت الاسلام ابراهیمی به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?