eitaa logo
شبکه امامت
14.8هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
12.6هزار ویدیو
62 فایل
🔅شبکه امامت، پژواک زیبایی‌های جهاد فرهنگی ائمه جمعه کشور 🔅مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، با نشانی: shabake_emamat در تمام شبکه‌های اجتماعی در خدمت شما است. 🔅پایگاه مجازی: namazjomeh.ir 🔅ارتباط با مدیران کانال: https://eitaa.com/Admin1_emamat
مشاهده در ایتا
دانلود
◾️ایران مقتدر می تواند با کمال قاطعیت مطالبات خود را از ابرقدرت ها طلب کند آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: ◽️ 22 بهمن ماه امسال که جامعه تحت تاثیر وضعیت کرونایی بود بازهم نتوانست که جلوی ملت ایران را برای حضور در این یوم الله بگیرد. ◽️ ایران امروز به یک قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده است و می تواند با کمال قاطعیت مطالبات خود را طلب کند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
◾️سخنان برجامی مسؤولان، طبق موضع گیری رهبر انقلاب باشد حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری: ◽️از نگاه مقام معظم رهبری آنچه که عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بود انگیزه ایمانی مردم و رهبری آسمانی تأیید شده امام راحل بود. ◽️گرچه امروز امام راحل در میان ما نیست اما جانشین و خلف صالح ایشان با همان هدایت الهی و نورانیت قلبی توانست سه دهه این کشتی را ناخدایی و انقلاب را هدایت کند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
◾️شعار انقلابیون در انتخابات آینده، حضور حداکثری و انتخاب اصلح است آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران: ◽️دشمنان می خواهند فضای انتخابات کم رونق و کمرنگ باشد، از این رو شعار انقلابیون، شعار حضور حداکثری و انتخاب اصلح است. ◽️کسانی که در مظان هستند و می خواهند کاندیدا شوند به صحنه آمده و برنامه هایشان را مطرح کنند و از تخریب همدیگر بپرهیزند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻آیت‌الله ناصری یزدی در خطبه‌های یزد: 🔳 کسانی که دلشان برای غربی‌ها لک زده ذلت ایران را می‌خواهند افرادی که دم از ارتباط با آمریکا و مذاکره می‌زنند به خودشان بیایند و بفهمند که چه می کنند و ببینند که تاکنون چه چیزی به آنها داده‌اند یا حتی به عربستان سعودی که این همه چاکر و نوکر آنها بوده‌اند، چه داده‌اند؟ امروز ملت ایران به عظمت و بزرگی رسیده، این عظمت و عزت را حفظ کنید، صبور باشید تا به هدف نهایی دست پیدا کنیم. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
◼️ مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی همه زخم زبان‌ها را به جان خرید 🔻 آیت‌الله حسینی بوشهری در مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی: ◻️ آیت‌الله مصباح یزدی، عالمی عامل و فقیهی بصیر و زمان‌شناس و حکیمی مجاهد و مسئولیت شناس و از پیشگامان نهضت اسلامی و از یاران و یاوران حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و عضو مطرح مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین بود؛ این شخصیت خیلی نامهربانی‌ها را تحمل کرد و حرف‌های ناشنیدنی شنید اما همچون کوهی استوار در صحنه ماند. ◻️ مرحوم آیت الله مصباح یزدی بسیار ساده‌زیست، بااخلاق و متواضع بود و مدعی هیچ جایگاهی نبود و با نسل جوان ارتباط تنگاتنگی داشت. https://hawzahnews.com/xb39p 📸 گزارش تصویری: https://hawzahnews.com/xb39J به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
💠نماز جمعه ۲۴ بهمن ماه قم با حضور چشمگیر و منظم نمازگزاران و با رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی در مصلی قدس قم برگزار شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🌟 در هر ساعت ماه رجب، لطف و عنایت الهی را به دست آورید 🔸 رهبرانقلاب: ، ماه مبارکی است؛ ماه توسل و تذکر و توجه و تضرع و استغاثه و محکم کردن پیوند دلهای محتاج و نیازمند ما به ذیل لطف و فضل الهی است. این روزها را قدر بدانید. هر یک روز ماه رجب، یک نعمت خداست. 🔹 در هر ساعتی از این ساعات، یک انسان اگر هوشمند و زرنگ و آگاه باشد، میتواند چیزی را به دست بیاورد که در مقابل آن، همه‌ی نعمتهای دنیا پوچ است؛ یعنی میتواند رضا و لطف و عنایت و توجه الهی را به دست آورد. 🔸 بعد از ماه رجب، ماه شعبان و بعد ماه رمضان است. برادران و خواهران مسلمان! ای صاحبان دلهای بیدار و مخصوصاً ای جوانان! این سه ماه را قدر بدانید. در این سه ماه، فرصت برای وصل کردن و منور نمودن دلها به لطف و نور پروردگار، بیش از همیشه است. ۱۳۶۹/۱۱/۱۹ 💻 @Khamenei_ir به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان: 🔸️جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت نوظهور در عرصه فناوری تبدیل شده است 🔸️زمانی که هواپیمای مسافربری ما توسط آمریکا مورد هدف قرار گرفت ما فقط توانسته‌ایم این اقدام غیرانسانی و تروریستی را محکوم کنیم اما وقتی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را شهید کردند در پاسخ به این اقدام تروریستی پایگاه عین‌الاسد آمریکا را منهدم کردیم 🔸️امروز تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه تحت نظارت موشک‌های جمهوری اسلامی قرار دارند 🔸️همه این دستاوردها، به برکت نیروی انسانی کارآمد است 🔸️علت ضعف در اقتصاد عدم اعتماد به جوانان و وجود قوانین دست و پاگیری است که سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد 🔸️شعار جمهوری اسلامی «نه شرق طغیانگر و نه غرب مستکبر» است، و لذا اگر چین و روسیه هم طغیان کنند مقابل آنها خواهیم ایستاد 🔸️انگیزه آمریکا در مذاکرات توقف جمهوری اسلامی و حتی براندازی آن است و ما تنها با کشوری که حق جمهوری اسلامی را رعایت کند تعامل می‌کنیم 🔸️امروز دنیا تنها آمریکا نبوده و نیست و موجودی به نام کدخدا هم مطرح نیست 🔸️مردم ما در شرایط سخت کرونایی هم میدان دفاع از نظام را خالی نکردند 🔸️مسئولان باید این صحنه‌ها را ببینند و بدانند که چقدر باید به این مردم خدمت کنند چرا که این مردم شایسته خدمت هستند به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻آیت الله علم الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد: 🔳 هر کسی پیش از لغو تحریم‌ها دم از مذاکره بزند، خائن است ◻️از روزی که مقام معظم رهبری خط را روشن کردند که «باید آنان برگردند، تحریم‌ها را لغو کنند و راستی‌آزمایی کنیم»، هر مسئولی از دم از مذاکره بزند و بگوید می‌خواهیم با آمریکا آشتی کنیم، خائن به انقلاب است. ◻️ آمریکای امروز، دشمن‌تر از از سال اول انقلاب ◻️ تهمت نمی‌زنیم، ان‌شاءالله سوءمدیریت‌ها، ندانم‌کاری است! به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛅واقعیاتی پیرامون یک بخش (٢) بخشی از بیانات آیت‌الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان در همایش سران، معتمدین و ریش‌سفیدان قبایل و طوایف استان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
آیت الله محامی با استناد به توصیه مقام معظم رهبری در جمع مداحان تاکید کرد: باید در محیط خانواده، همسایگی، محل کار و دوستان و را مورد توجه قرار بدهیم. 🕋 پایگاه اطلاع رسانی فعالیت‌ها و برنامه‌های دفتر شورای سیاستگذاری و ائمه جمعه استان سیستان و بلوچستان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔵 مسؤولان معطل برجام نمانند. مسؤولان و مردم باید مد نظر مقام معظم رهبری را دنبال کنند. اگر تمام طرفهای برجام به تعهدات خود برگردند و را کنند ما در برجام می مانیم. توجه به داخل و به معنی قطع ارتباط با خارج کشور نیست. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛅واقعیاتی پیرامون یک بخش (١) بخشی از بیانات آیت‌الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان در همایش سران، معتمدین و ریش‌سفیدان قبایل و طوایف استان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حمایتی به مناسبت ایام الله دهه فجر تعداد500بسته معیشتی باهمکاری بنیادمستضعفان ،سپاه شهرستان ودفترامام جمعه راسک باحضورامام جمعه و مسئولین بین نیازمندان تقسیم شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
آیت الله فلاحتی در خطبه های نمازجمعه رشت: حاکمان آمریکا کم عقل ترین حاکمان دنیا هستند/ اینکه اگر آمریکا به برجام برگردد ما هم بر می گردیم، حماقت است/ سفر آیت الله رئیسی به عراق پیوند معنوی بین دو ملت ایران و عراق را نشان داد به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✳ حضرت امام خمینی (ره): «این ادعیه در ماه مبارک رجب و‏‎ ‎‏خصوصاً در ماه مبارک شعبان اینها مقدمه و آرایشی است که انسان به حسب قلب‏‎ ‎‏خودش می کند برای اینکه مهیا بشود برود مهمانی؛ مهمانی خدا، مهمانی ای که در آنجا‏‎ ‎‏سفره ای که پهن کرده است قرآن مجید است و محلی که در آنجا ضیافت می کند مهمش‏‎ ‎‏«لیلة القدر» است و ضیافتی که می کند ضیافت تنزیهی و ضیافت اثباتی و تعلیمی ‏‏[‏‏است‏‏]‏‏.‏‎ ‎‏نفوس را از روز اول ماه مبارک رمضان به روزه، به مجاهده، به ادعیه مهیا می کند تا برسند‏‎ ‎‏به آن سفره ای که از آن باید استفاده کنند و آن «لیلة القدر» است که قرآن در آن نازل شده‏‎ ‎‏است.‏» 🔹صحیفه امام؛ جلد ۱۳ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰 سخن‌نگاشت | فرصت وصل ✳ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای: «ماه رجب یک فرصت تقرّب به ارزشهای الهی و تقرّب به ذات مقدّس پروردگار و فرصت خودسازی است. از ماه رجب قدردانی کنید؛ در این ماه توسّلات خودتان به درگاه پروردگار عالم را هرچه میتوانید بیشتر کنید؛ به یاد خدا باشید و کار را برای خدا انجام بدهید.» ۹۴/۲/۶ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✳ امام جمعه صلاح الدین کلانوشهر: مردمی بودن انقلاب موجب استحکام آن است 🔷 حجت الاسلام موسی زاده درگفتگو با خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مردمی بودن انقلاب دلیل استحکام و ماندگاری آن است گفت: همه جانبه بودن انقلاب و رویش نسل های سوم و چهارم انقلاب همگی سبب شد تا انقلاب اسلامی خوشنام بماند و مستحکم باشد. مشروح خبر در: http://shabestan.ir/mobile/detail/news/1025606 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔸*برگزاری میز خدمت با حضور ریاست محترم آموزش و پرورش به همراه معاونان* به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?