eitaa logo
شبکه امامت
14.8هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
12.5هزار ویدیو
62 فایل
🔅شبکه امامت، پژواک زیبایی‌های جهاد فرهنگی ائمه جمعه کشور 🔅مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، با نشانی: shabake_emamat در تمام شبکه‌های اجتماعی در خدمت شما است. 🔅پایگاه مجازی: namazjomeh.ir 🔅ارتباط با مدیران کانال: https://eitaa.com/Admin1_emamat
مشاهده در ایتا
دانلود
◼️ مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی همه زخم زبان‌ها را به جان خرید 🔻 آیت‌الله حسینی بوشهری در مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی: ◻️ آیت‌الله مصباح یزدی، عالمی عامل و فقیهی بصیر و زمان‌شناس و حکیمی مجاهد و مسئولیت شناس و از پیشگامان نهضت اسلامی و از یاران و یاوران حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و عضو مطرح مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین بود؛ این شخصیت خیلی نامهربانی‌ها را تحمل کرد و حرف‌های ناشنیدنی شنید اما همچون کوهی استوار در صحنه ماند. ◻️ مرحوم آیت الله مصباح یزدی بسیار ساده‌زیست، بااخلاق و متواضع بود و مدعی هیچ جایگاهی نبود و با نسل جوان ارتباط تنگاتنگی داشت. https://hawzahnews.com/xb39p 📸 گزارش تصویری: https://hawzahnews.com/xb39J به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
💠نماز جمعه ۲۴ بهمن ماه قم با حضور چشمگیر و منظم نمازگزاران و با رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی در مصلی قدس قم برگزار شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🌟 در هر ساعت ماه رجب، لطف و عنایت الهی را به دست آورید 🔸 رهبرانقلاب: ، ماه مبارکی است؛ ماه توسل و تذکر و توجه و تضرع و استغاثه و محکم کردن پیوند دلهای محتاج و نیازمند ما به ذیل لطف و فضل الهی است. این روزها را قدر بدانید. هر یک روز ماه رجب، یک نعمت خداست. 🔹 در هر ساعتی از این ساعات، یک انسان اگر هوشمند و زرنگ و آگاه باشد، میتواند چیزی را به دست بیاورد که در مقابل آن، همه‌ی نعمتهای دنیا پوچ است؛ یعنی میتواند رضا و لطف و عنایت و توجه الهی را به دست آورد. 🔸 بعد از ماه رجب، ماه شعبان و بعد ماه رمضان است. برادران و خواهران مسلمان! ای صاحبان دلهای بیدار و مخصوصاً ای جوانان! این سه ماه را قدر بدانید. در این سه ماه، فرصت برای وصل کردن و منور نمودن دلها به لطف و نور پروردگار، بیش از همیشه است. ۱۳۶۹/۱۱/۱۹ 💻 @Khamenei_ir به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان: 🔸️جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت نوظهور در عرصه فناوری تبدیل شده است 🔸️زمانی که هواپیمای مسافربری ما توسط آمریکا مورد هدف قرار گرفت ما فقط توانسته‌ایم این اقدام غیرانسانی و تروریستی را محکوم کنیم اما وقتی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را شهید کردند در پاسخ به این اقدام تروریستی پایگاه عین‌الاسد آمریکا را منهدم کردیم 🔸️امروز تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه تحت نظارت موشک‌های جمهوری اسلامی قرار دارند 🔸️همه این دستاوردها، به برکت نیروی انسانی کارآمد است 🔸️علت ضعف در اقتصاد عدم اعتماد به جوانان و وجود قوانین دست و پاگیری است که سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد 🔸️شعار جمهوری اسلامی «نه شرق طغیانگر و نه غرب مستکبر» است، و لذا اگر چین و روسیه هم طغیان کنند مقابل آنها خواهیم ایستاد 🔸️انگیزه آمریکا در مذاکرات توقف جمهوری اسلامی و حتی براندازی آن است و ما تنها با کشوری که حق جمهوری اسلامی را رعایت کند تعامل می‌کنیم 🔸️امروز دنیا تنها آمریکا نبوده و نیست و موجودی به نام کدخدا هم مطرح نیست 🔸️مردم ما در شرایط سخت کرونایی هم میدان دفاع از نظام را خالی نکردند 🔸️مسئولان باید این صحنه‌ها را ببینند و بدانند که چقدر باید به این مردم خدمت کنند چرا که این مردم شایسته خدمت هستند به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻آیت الله علم الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد: 🔳 هر کسی پیش از لغو تحریم‌ها دم از مذاکره بزند، خائن است ◻️از روزی که مقام معظم رهبری خط را روشن کردند که «باید آنان برگردند، تحریم‌ها را لغو کنند و راستی‌آزمایی کنیم»، هر مسئولی از دم از مذاکره بزند و بگوید می‌خواهیم با آمریکا آشتی کنیم، خائن به انقلاب است. ◻️ آمریکای امروز، دشمن‌تر از از سال اول انقلاب ◻️ تهمت نمی‌زنیم، ان‌شاءالله سوءمدیریت‌ها، ندانم‌کاری است! به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛅واقعیاتی پیرامون یک بخش (٢) بخشی از بیانات آیت‌الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان در همایش سران، معتمدین و ریش‌سفیدان قبایل و طوایف استان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
آیت الله محامی با استناد به توصیه مقام معظم رهبری در جمع مداحان تاکید کرد: باید در محیط خانواده، همسایگی، محل کار و دوستان و را مورد توجه قرار بدهیم. 🕋 پایگاه اطلاع رسانی فعالیت‌ها و برنامه‌های دفتر شورای سیاستگذاری و ائمه جمعه استان سیستان و بلوچستان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔵 مسؤولان معطل برجام نمانند. مسؤولان و مردم باید مد نظر مقام معظم رهبری را دنبال کنند. اگر تمام طرفهای برجام به تعهدات خود برگردند و را کنند ما در برجام می مانیم. توجه به داخل و به معنی قطع ارتباط با خارج کشور نیست. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛅واقعیاتی پیرامون یک بخش (١) بخشی از بیانات آیت‌الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان در همایش سران، معتمدین و ریش‌سفیدان قبایل و طوایف استان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حمایتی به مناسبت ایام الله دهه فجر تعداد500بسته معیشتی باهمکاری بنیادمستضعفان ،سپاه شهرستان ودفترامام جمعه راسک باحضورامام جمعه و مسئولین بین نیازمندان تقسیم شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
آیت الله فلاحتی در خطبه های نمازجمعه رشت: حاکمان آمریکا کم عقل ترین حاکمان دنیا هستند/ اینکه اگر آمریکا به برجام برگردد ما هم بر می گردیم، حماقت است/ سفر آیت الله رئیسی به عراق پیوند معنوی بین دو ملت ایران و عراق را نشان داد به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✳ حضرت امام خمینی (ره): «این ادعیه در ماه مبارک رجب و‏‎ ‎‏خصوصاً در ماه مبارک شعبان اینها مقدمه و آرایشی است که انسان به حسب قلب‏‎ ‎‏خودش می کند برای اینکه مهیا بشود برود مهمانی؛ مهمانی خدا، مهمانی ای که در آنجا‏‎ ‎‏سفره ای که پهن کرده است قرآن مجید است و محلی که در آنجا ضیافت می کند مهمش‏‎ ‎‏«لیلة القدر» است و ضیافتی که می کند ضیافت تنزیهی و ضیافت اثباتی و تعلیمی ‏‏[‏‏است‏‏]‏‏.‏‎ ‎‏نفوس را از روز اول ماه مبارک رمضان به روزه، به مجاهده، به ادعیه مهیا می کند تا برسند‏‎ ‎‏به آن سفره ای که از آن باید استفاده کنند و آن «لیلة القدر» است که قرآن در آن نازل شده‏‎ ‎‏است.‏» 🔹صحیفه امام؛ جلد ۱۳ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰 سخن‌نگاشت | فرصت وصل ✳ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای: «ماه رجب یک فرصت تقرّب به ارزشهای الهی و تقرّب به ذات مقدّس پروردگار و فرصت خودسازی است. از ماه رجب قدردانی کنید؛ در این ماه توسّلات خودتان به درگاه پروردگار عالم را هرچه میتوانید بیشتر کنید؛ به یاد خدا باشید و کار را برای خدا انجام بدهید.» ۹۴/۲/۶ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✳ امام جمعه صلاح الدین کلانوشهر: مردمی بودن انقلاب موجب استحکام آن است 🔷 حجت الاسلام موسی زاده درگفتگو با خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مردمی بودن انقلاب دلیل استحکام و ماندگاری آن است گفت: همه جانبه بودن انقلاب و رویش نسل های سوم و چهارم انقلاب همگی سبب شد تا انقلاب اسلامی خوشنام بماند و مستحکم باشد. مشروح خبر در: http://shabestan.ir/mobile/detail/news/1025606 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔸*برگزاری میز خدمت با حضور ریاست محترم آموزش و پرورش به همراه معاونان* به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✳ امام جمعه بیرانشهر: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکرگزاری نعمت انقلاب و ولایت فقیه است 🔷 حجت الاسلام بیرانوند در گفتگو با خبرگزاری شبستان گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با رعایت پروتکل های بهداشتی شکرگزاری نعمت انقلاب و ولایت فقیه است. مشروح خبر در: http://shabestan.ir/mobile/detail/news/1025555 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✳ امام جمعه كياكلا: مسئولان اعتماد مردم را امانت امام (ره) بدانند و آن را خدشه دار نکنند 🔷 حجت الاسلام یوسفی در گفتگو با خبرگزاری شبستان گفت: مسئولان نباید به خود اجازه خدشه دار شدن اعتماد عمومی بدهند و برای حل مشکلات مردم، شبانه و روز تلاش کنند اعتماد عمومی امانتی است که امام خمینی(ره) بین مسئولین به جا گذاشته است. مشروح خبر در: http://shabestan.ir/mobile/detail/news/1024946 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✳ یوم‌الله ۲۲ بهمن؛ پاسداشت خون‌های پاک بر زمین ریخته/ جزئیات برگزاری مراسم سالگرد انقلاب 🔷 حجت الاسلام سید «قدرت‌الله ناصری» امام جمعه بهبهان در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دستاورد‌های انقلاب بیان کرد: ۴۲ سال قبل آن زمان که کشور را از رژیم خائن پهلوی تحویل گرفتیم تمام اتکا ما به نفت بود، درآمد و جمعیت در زمان قبل از انقلاب و اکنون اصلا قابل مقایسه نبود. اما امروز پیشرفت‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی از جمله احداث راه‌ها، جاده‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها نسبت به قبل از انقلاب صورت گرفته است. مشروح خبر در: https://www.mizanonline.com/002wBh به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✳ امام جمعه «درمیان»: بعد از انقلاب ۹۷ درصد دارو‌ها در داخل تولید می‌شود 🔷 امام جمعه «درمیان» در گفتگو با خبرگزاری میزان گفت: در منطقه «درمیان» در استان خراسان جنوبی قبل از انقلاب پزشک هندی پاکستانی داشتیم، اما اکنون در دور افتاده‌ترین روستا‌های کشورمان ایران، پزشکان در خانه‌های بهداشت حضور دارند. از سویی قبل از انقلاب ۲۵ درصد دارو‌ها در داخل تولید می‌شد، اما اکنون ۹۷ درصد دارو‌ها ساخت کشورمان هست. مشروح خبر در: https://www.mizanonline.com/002wI7 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome