eitaa logo
شبکه امامت
14.8هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
12.5هزار ویدیو
62 فایل
🔅شبکه امامت، پژواک زیبایی‌های جهاد فرهنگی ائمه جمعه کشور 🔅مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، با نشانی: shabake_emamat در تمام شبکه‌های اجتماعی در خدمت شما است. 🔅پایگاه مجازی: namazjomeh.ir 🔅ارتباط با مدیران کانال: https://eitaa.com/Admin1_emamat
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی یک روحانی برای تحقق در منطقه محروم کمر همت می‌بندد به عنوان یک راهکار اصلی برای نجات اقتصاد وابسته از سوی رهبر انقلاب اسلامی در بهمن 92 ابلاغ شد که برای تحقق این هدف تمام ارکان جامعه باید از اقشار مختلف آستین همت را بالا بزنند تا بتوانیم به یک کشور با اقتصاد درون‌زا و خودکفا در تمام حوزه‌های مورد نیاز کشور دست یابیم. از استان است که در کسوت یک روحانی برای نجات این منطقه از محرومیت کمر همت بسته و توانسته گام‌های موثری در اشتغال‌آفرینی و منبع درآمد برای مردم این منطقه محروم بردارد در همین رابطه گفتگویی با وی انجام شده است. مشروح مصاحبه در: http://shabestan.ir/detail/News/1027541 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
▫️با هدف پیگیری مسائل و مشکلات مردم صورت می گیرد ♨️ تشکیل قرارگاه منطقه ای ائمه جمعه شهرستان مرند و جلفا به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه منطقه آزاد ارس - جلفا ، نشست مشترک هم‌اندیشی ائمه جمعه شهرستان های مرند و جلفا ( مرند ، جلفا ، هادیشهر و یامچی) با حضور مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی با محوریت تشکیل قرارگاه منطقه ای در راستای مسائل فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی جهت شناسایی منطقه، قوت‌ها و ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها، اقدامات انجام‌گرفته و بر زمین‌مانده این دو شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان مرند برگزار شد . گفتنی است در این نشست حجت الاسلام و المسلمین سنجری (امام جمعه جلفا) ، حجت اسلام و المسلمین انتظاری (امام جمعه هادیشهر) ، حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده (امام جمعه مرند) ، حجت الاسلام و المسلمین هادوی امام جمعه یامچی با اشاره به اهمیت جایگاه، نقش و رسالت ائمه جمعه و دستگاه نماز جمعه که نقش فرماندهی قرارگاه هدایت و تبیین در هر منطقه را دارند داشتن برنامه‌ریزی در سطح کلان، میانی و خُرد را جهت حل مسائل و مشکلات مردم را ضروری دانستند . به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔶️ تشکیل کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده 🔺️با همکاری واحد خواهران ستاد نمازجمعه بمنظور جلوگیری از رشد طلاق در جامعه کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده تشکیل شد. 🔺️در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام بابا محمدی امام جمعه محترم به بخشی از آسیب های خانواده‌ها ایرانی اشاره کرد سپس حضار مطالبی را در همین خصوص بیان کردند 🔺️ این کارگاه اموزشی در راستای اجرای طرح فرهنگی پیشنهادی سال ۹۹ ستاد نمازجمعه شهر سرخنکلاته بمنظور جلو گیری از رشد طلاق در بین خانواده‌ها برگزار گردید. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 سخنرانی مجازی امام جمعه محترم بخش جعفراباد حجة الاسلام و المسلمین دهقانی به مناسبت شهادت امام هادی(علیه السلام). به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حجت‌الاسلام و المسلمین سالار سنجری خبر داد: کتابی که پیش درآمدی بر تألیفات سلسله‌وار بعونه و توفیقه است سالار_سنجری گفت: کتاب «الف از هبوط تا ظهور» پیش درآمدی بر تألیفات سلسله‌وار و به‌هم مرتبط بعدی بعونه و توفیقه است که در ادامه آن به عبادت مشاع تاریخی و اجتماعی و عبودیت تراز پرداخته شده است. مشروح مصاحبه در: http://www.ibna.ir/fa/shortint/302805 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✅رییس قوه قضائیه: ائمه جمعه پناه و ملجأ مردم هستند. ۹۹/۱۱/۰۸ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔺آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان در دومین اجلاس سالانه شوراهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان با اشاره به برگزاری اولین اجلاس شوراها در هفته وحدت سال گذشته، گفت: مهم‌ترین هدف تشکیل این شوراها، استفاده از خرد جمعی افراد هر منطقه در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها بود. 🔺امام جمعه زاهدان نقش جلسات شوراها را در ریشه یابی، تحلیل و بررسی مشکلات در مساعدت به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان، خوب ارزیابی کرد و افزود: با این وجود منتظر نقش‌آفرینی بیشتر اعضای شوراها در رسیدگی به مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و پیگیری مطالبات مردم استان هستیم. 🔺آیت‌الله مصطفی محامی بیان داشت: شوراها و کمیته‌های تخصصی در زاهدان تشکیل شده که جای چنین شوراهایی در شهرستان‌ها خالی است و باید ترکیب شوراهای شهرستانی به گونه‌ای باشد که امکان ورود به سایر عرصه‌ها را داشته باشند. 🔺رئیس شورای فرهنگ‌ عمومی استان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص راه‌اندازی شورای افتاء در استان عنوان کرد: با معرفی جمعی از علمای متخصص از جانب مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی و مولوی عبدالرحمان چابهاری، ترکیبی از نیروهای جوان و با تجربه مشخص و به زودی جلسات این شورا در استان تشکیل خواهد شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✅ نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: 🔻عده ای در داخل هنوز قبله آنها آمریکا و اروپا است حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با جانشین در امور ضمن تسلیت ایام شهادت (علیه السلام)، گفت: بنا بر اسناد و مدارک معتبر در متون کتب غیر نام ائمه معصومین(علیهم السلام) را در متن حدیث ذکر کردند و حتی در بعضی از احادیث برادران اهل از قول (صلی الله علیه وآله وسلم) نام هر ۱۲ امام را ذکر کرده‌اند و این یکی از سرفرازی‌های شیعیان است. 🔷 مشکلات کشور تنها از ناحیه نیست، بلکه از ناحیه افراد داخلی است، حتی علت اصلی تحریم نیز همین ها هستند، نیروهای داخلی که قبله‌شان و اروپاست آنها هستند که طمع ایجاد می‌کنند و دشمن تحریم می‌کند. 🔶آیا نمی شود توزیع کالاهای اساسی را مدیریت کرد،برای کالاهای اساسی هر جنسی که دو نرخی شد برای آن کالابرگ درست کنند تا مردم صف نکشند تا ازدحام ایجاد نشود. 🔷 وقتی هشدار می‌دهد که وارد شده همه باید مراعات کنند، چرا نسبت به این صف‌ها اقدام نمی‌شود؟ با وجود کالابرگ نه مردم التهاب دارند نه صف ایجاد می‌کنند نه موجب گسترش بیماری می شود و نه اعصاب مردم خورد می‌شود. 🔶 اگر آمریکا و طمع می کنند و تحریم می‌کنند، تحریم آنها بر اساس گراهایی است که از داخل می گیرند، والا آنها خیلی کوچکتر از آن هستند که در مقابل و جایگاه دخالت کنند و در تحریم سماجت داشته باشند. 📎خبر در 🌐 www.ebadi-khj.ir 📅۹۹/۱۱/۲۷ ............................................................. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
💠شورای زکات بخش کهک قم با حضور ائمه محترم جمعه بخش و منطقه فردو،جناب آقای شریفی بخشدار کهک،جناب آقای خلیلی رئیس شورای اسلامی و سایر اعضای شورا در محل دفتر امام جمعه بخش برگزار شد و در خصوص اهم اقدامات صورت گرفته در زمینه زکات در بخش بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ شد. .................................................... 💠 اجنا رسانه رسمی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم 🆔sapp.ir/njqom_ir 🆔eitaa.com/njqom_ir 🌐adinehqom.ir 🌐setadjomeh.com/qom 🌐ejna.com/qom
امام جمعه بجنورد: ✅هیئتی که فکر کند دین از سیاست جدا است، اصلا حسینی نیست. انقلاب وابسته به حیات هیئات و مساجد است. ۹۹/۱۱/۰۹ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔺 آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار رئیس و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: خدمات گسترده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف در سیستان‌وبلوچستان، در اصل نوعی کار فرهنگی و به نوعی خرید آبروی نظام است. 🔺نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان افزود: خدمات ارائه شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باعث تثبیت موقعیت نظام، دلدادگی بیشتر مردم و جلوگیری از تبلیغات سوء دشمنان و اختلاف‌آفرینی‌های مذهبی خواهد شد. 🔺امام جمعه زاهدان بیان داشت: کار گسترده نیازمند پشتیبانی جدی در مرکز و همکاری و هماهنگ‌سازی سایر دستگاه‌ها در استان است. آیت‌الله محامی ادامه داد: علت عدم همکاری برخی از دستگاه‌های استان، ضعف مدیریتی است که اعمال فشار از مرکز کشور می‌تواند تا حدودی موثر باشد. 🔺عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: استفاده از ابزار رسانه و اطلاع‌رسانی طرح‌های در حال اجرا برای بیان خدمات نظام به مردم از دیگر مواردی است که باید در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد توجه قرار بگیرد. رئیس شورای فرهنگ‌ عمومی استان با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن پیوست فرهنگی در پروژه‌ها، ادامه داد: در این راستا ارائه خدمات، متناسب با فرهنگ منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که قدردانی مردم را در پی داشته باشد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰فعالیت گروه جهادی سردارسلیمانی در راستای فرهنگ سازی و محرومیت زدایی 🔹حجه الاسلام معصومی امام جمعه شوقان هدف از تشکیل گروه جهادی را گسترش فرهنگ جهاد بیان داشتند وافزود: هدف راه اندازی گروه ، گسترش فرهنگ جهادی در منطقه است. در این شرایط سخت تحریم،این نوع تفکر گره گشای مشکلات است..هر دولتی سرکاربیاید برایش فرقی ندارد. برای دیده شدن وبرای پست مقام کارنمی کند. 🔹وی گفت: هدف ما اینست درهرروستایک گروه جهادی تشکیل بدهیم. نمونه اش همین گروه جهادی سردار شهید سلیمانی با چند نفر نفر تشکیل شد.وسپس اهالی روستا وقتی پیشرفت ونظم کاررا دیدند امدند و با دوستان جهادی همراه شدند.هر مومنی که باگروه همراه شد.تخصص وفن وهنری هم با خود اورد.هنوز یکسال نشده بلطف خدا می بینیم.برای کارهای بزرگتروسخت تر محیا می شود. 🔹گفتنی است به همت امام جمعه محترم و اعضای گروه جهادی سردار سلیمانی شوقان متشکل ازجمعی از طلاب و اعضای ستادنمازجمعه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ده ها منزل در روستاهای محروم بخش احداث، تعمیر و بازسازی شده است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی: رویکرد بسیجیان مطالبه گری صحیح برای رفع کمبودها و کاستی‌ها باشد 🔹 حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، امروز در نشست مسؤولان مجمع بسیج خراسان شمالی، گفت: برخی از کمبودها و کاستی‌ها اگر به‌درستی طرح و مطالبه نشوند امکان دارد زمینه سوءاستفاده دشمن و تنش‌زایی را ایجاد کنند؛ اما اگر نیروهای بسیجی این مشکلات و کاستی‌ها را تبدیل به مطالبه کرده و آن‌ها را به‌صورت صحیح از مسئولان بخش‌های مختلف پیگیری کنند، این مطالبه گری و پیگیری اصولی خود سبب آرامش جامعه می‌شود. متن کامل خبر و تصاویر بیشتر در 👇👇👇 🌐 https://b2n.ir/w75005 ‌ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 بخشی از کتاب انوار الهدی؛ جلد دوازدهم (حضرت امام هادی علیه السلام) ▪️ دعای امام و نجات یاران امام هادی علیه السلام همسایه‌ای در سامرا داشت که نام او یونس و کار او نقاشی و حکاکی بود. روزی با نگرانی خدمت امام رسید و گفت: ای امام! به دادم برسید که فردا «موسی بن بغا» که یکی از وابستگان دربار عباسی است، مرا تازیانه خواهد زد و سپس می‌کشد. آمده‌ام که پیش شما وصیت کنم. امام فرمود: چه شده است؟ گفت: چندی قبل «موسی بن‌ بغا» نگینی که قیمت فراوان داشت برای حکاکی نزد من آورد ولی در حین حکاکی نگین شکست و به دو نیم شد و اکنون از عاقبت کار ترسانم. امام فرمود: نگران نباش و به منزل خود برو، مشکلی برایت ایجاد نخواهد شد. فردا نزد «موسی بن بغا» برو و هر چه می‌گوید گوش ده که خوشحال برخواهی گشت. او فردا به منزل موسی رفت. موسی با دیدن نقّاش گفت: زنان من در مورد آن نگین با هم مشاجره کرده و اگر می‌شود شما آن نگین را به دو نیم ‌کنید تا هر نیمه را به یکی دهم. او گفت: باید فکر و اندیشه‌ای کنم. او از آنجا شادمان بیرون‌ آمد و و دانست که حرف امام حق است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✨اهداء ۶ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار نیمروزی💫 ✅ در راستای احیای سنت حسنه ازدواج ، تقویت روحیه مشارکت‌های مردمی در جهت کمک به ازدواج جوانان برای شروع زندگی مشترک و تسهیل در امر ازدواج جوانان؛ با حضور حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان نیمروز؛ و با همکاری مؤسسه آبشار عاطفه‌ها، ۶ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار شهرستان نیمروز اهداء گردید . به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰 🔻اگر ما از جوانان دانشمند، مردم غیور و امکانات خدادادی خودمان استفاده کنیم، هم شغل و درآمد خواهیم داشت و هم از وابستگی به نفت نجات پیدا خواهیم کرد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
▫️دیدار فعالین وتشکلات فرهنگی شهرستان دلفان باامام جمعه شهرستان 🔹امام جمعه شهرستان دلفان ضمن تشکر از حضور فعال بانوان فعال فرهنگی در حوزه های فرهنگی و تربیتی گفت: یکی از رسالت های انقلاب اسلامی در شکل انقلاب فرهنگی، پررنگ تر کردن نقش و تاثیر زنان در نهاد جامعه بوده وزنان همچنانکه در شکل گیری انقلاب نقش بسیار مهمی داشتند نیاز امروز جامعه به بانوان توانمند رادرفضای سالم ومناسب با شأن آنان راجهت جامعه پردازی به سمت تمدن نوین اسلامی رایک امرجدی بیان کرد. حجه الاسلام و المسلمین خانی در ادامه خواستار تشکیلات منسجم جهت خدمت به حوزه فرهنگی شهرستان شد و سیستم نماز جمعه وشورای فرهنگ عمومی رابه عنوان یک ظرفیت مدنظر قرار داد و حمایت از جایگاه و شان خواهران فرهنگی را به عنوان یک نیاز مطرح کرد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
📸تجلیل از برادران قهرمان قیامدشت 🔺حجت الاسلام والمسلمین سید حسین امیری، امام جمعه محترم قیامدشت و رمضانی مسئول ستاد نماز جمعه قیامدشت با حضور در منزل برادران یزدان پور از این عزیزان که در مسابقات کشوری صاحب عناوین مختلف شدند تقدیر کردند 🇮🇷محمد یزدان پور ؛ قهرمان ۴دوره پارا کتل بل کشور 🇮🇷بهزاد یزدان پور : قهرمان چند دوره کتل بل کشور ‍به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
⬇️هفتمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه برگزار شد⬇️ 🔹هفتمین رزمایش کمک های مومنانه در سالروز شهادت امام علی النقی الهادی(ع) به همت جمعیت هلال احمرشهرستان طالقان با حضور حجه الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان، سید سجاد حسینی نسب سرپرست فرمانداری،صیادی سرپرست بخشداری بالا طالقان، کلاته رئیس هلال احمر شهرستان ، رجبی معاونت محترم امور داوطلبان و حجت الاسلام الهی مسئول دفتر نماینده ولایت فقیه در جمعیت هلال احمر استان البرز برگزار شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 *به همت قرارگاه فرهنگی نماز جمعه لارستان، شورای هماهنگی تبلیغات لارستان و فرهنگسرای نهاد رهبری دانشکده علوم پزشکی مسابقه کتابخوانی بر اساس کتاب صعود چهل ساله برگزار گردید. 🔹در استقبالی کم نظیر ١٨۶۴ نفر در این مسابقه شرکت نمودند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?