eitaa logo
شبکه امامت
14.8هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
12.5هزار ویدیو
62 فایل
🔅شبکه امامت، پژواک زیبایی‌های جهاد فرهنگی ائمه جمعه کشور 🔅مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، با نشانی: shabake_emamat در تمام شبکه‌های اجتماعی در خدمت شما است. 🔅پایگاه مجازی: namazjomeh.ir 🔅ارتباط با مدیران کانال: https://eitaa.com/Admin1_emamat
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰برگزاری سلسله مباحث دوره آموزشی مهارتی تبلیغی در زهکلوت و اعطا گواهی مقدماتی به مبلغین خواهر بعد از اتمام دوره آموزشی مصباح‌الهدی با حضور امام جمعه زهکلوت با هماهنگی دفتر امام جمعه زهکلوت به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتگو با نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در برنامه صبح به خبر ایران .... از برداشتن نرده‌های بین مردم و مسئولین تا حذف درب ویژه ورود مسئولین در نماز جمعه تبریز 🔹 اقدامات جالب صورت گرفته در حاشیه نماز جمعه تبریز به روایت حجت‌الاسلام "آل هاشم" امام جمعه تبریز به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان اُرزوئیه تعداد چهارهزار قرص نان صلواتی ما بین مومنین روستاهای (محمدآباد،چیل آباد،تخت خواجه،محمودآباد،جنت آباد و مرکزشهرستان توسط دفترامام جمعه و قرارگاه فرهنگی مصلی قدس) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰با همت دفتر امام جمعه و قرارگاه فرهنگی مصلی قدس شهرستان اُرزوئیه مبلغ شش میلیون تومان هزینه دارویی و مبلغ پنج میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن به صورت کارت هدیه به تعدادی از مومنین اهدا گردید. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✨✨ 💠 یکی از برنامه های فرهنگی ستاد نمازجمعه شهرستان دهلران در ایام کرونا، در کنار مردم بودن و جذب جوانان به نمازجمعه است. 💠صحرایی مسئول ستاد نمازجمعه شهرستان دهلران به همراه رضایی فرمانده پایگاه بسیج مسجدجامع باحضور در بین جوانان و نوجوانان محلات شهری، با این عزیزان دیدار و با بیان فضائل و کارکردهای نمازجمعه، آنها را به این سنگر دفاع از ارزش های دینی دعوت می کنند. 💠برگزاری برنامه ها و مسابقات متنوع دینی و فرهنگی، اهداء جایزه به نفرات برتر، نشست صمیمی با جوانان و تقدیر از جوانان فعال ستادنمازجمعه، سرکشی از خانواده های محروم و تامین مایحتاج آنها، پیگیری مشکلات و درخواست های مردمی، جذب حداکثری جوانان انقلابی در برنامه های فرهنگی و... ازجمله برنامه هایی است که با مدیریت حجت السلام سیدمحسن موسوی امام جمعه و با همکاری فی مابین ستادنمازجمعه و پایگاه بسیج مسجدجامع دهلران برگزار می شود. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
💠رزمایش کمک مومنانه در شهرستان زابل رزمایش کمک مومنانه به همت ناحیه مقاومت بسیج زابل با حضور حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان، سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
💠 🔶️ اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی 🔺️ طرح نظارت بر اصناف، سرکشی از سوپر مارکت‌ها و نانوایی‌ها، توزیع ماسک و غربالگری توسط امام جمعه محترم شهر سرخنکلاته حجت الاسلام بابا محمدی و گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی و ستاد نماز جمعه در شهر سرخنکلاته انجام شد. ✅ ؛ رسانه رسمی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه گلستان در فضای مجازی 👇🔻👇🔻👇 https://eitaa.com/joinchat/410058777C7fd0d2fb99
🔻 به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان: 🔰 جلسه شورای سیاست‌گذاری امور مساجد البرز برگزار شد 🔸جلسه شورای سیاست‌گذاری امور مساجد البرز به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان و با حضور سایر اعضاء در محل دفتر امام‌جمعه کرج برگزار شد. آیت الله در استان 📑 مشاهد‌ه سایر تصاویر در: 🌐 http://emamjomekaraj.ir/?p=32728 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰📷 گزارش برگزاری همایش استانی ائمه محترم جمعه استان گیلان با حضور حجت الاسلام نوری (معاون محترم سازماندهی شورا) ، حجت الاسلام اصلانی (معاون محترم آموزش و تامین محتوا) و جناب آقای مهندس شکوری مدیر محترم فناوری اطلاعات و ارتباط شورا در رشت و مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان گیلان؛ 🔷 حجت الاسلام اصلانی در این همایش بیان کردند: گفتمان سازی و شکل پردازی دو رسالت مهم ائمه جمعه جهت ارتقا دادن آگاهی و مهارت فردی حوزه رسانه ای و تحلیلهای سیاسی ، بنیان فکری و عقیدتی جامعه میباشد. 🔹 حجت الاسلام نوری معاون از شروع به کار سامانه ملی راهبردی هدایت فرهنگی در سطح کشور خبر داده و بیان داشتند: حدود 900 پایگاه نماز جمعه در سطح کشور به سامانه ملی راهبردی هدایت فرهنگی متصل میباشند که آموزش پایه این حرکت میباشد. ایشان در ادامه بیان داشتند سال 99 که اولین سال حرکت برنامه محور بوده تقریبا 90% ائمه جمعه در جلسات و کلاسهای آموزشی حضور پیدا کردند و برنامه های خودشان را تدوین نمودند که در گام دوم برنامه محوری باید هر شهر نقشه و برنامه حرکت خود را ترسیم نماید. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰 دیدار نماینده ولی‌فقیه در البرز با خانواده جانبازان و ایثارگران 🔸 آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه‌ی دیدارهای هفتگی خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور در منزل جانبازان سرافراز دفاع مقدس آقایان «عباس قاسمی» و «رضا جهانبخش»، با این جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد. آیت الله در استان 📑 مشاهد‌ه سایر تصاویر در: 🌐 http://emamjomekaraj.ir/?p=32737 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
تلاش‌های یک روحانی "ما می توانیم" را در سیستان و بلوچستان عملی کرد فقط یک روحانی نیست، تلاش‌های او در منطقه با ایجاد امید را به مردم منطقه بازگرداند و ما می‌توانیم را عملی کرد. به عنوان یکی از مهمترین عوامل توسعه در هر کشوری محسوب می‌شود که در این میان مناطق محروم با توجه به نوع اقلیم و امکانات موجود در جغرافیایی آن منطقه با مشکلات زیادی برای ایجاد اشتغال مواجه هستند. آب به عنوان عامل موثر در مشاغلی مانند کشاورزی، دامداری و باغداری محسوب می‌شود و استان سیستان و بلوچستان با توجه به اقلیم خشک و بیابانی کمترین بهره را از این نعمت الهی دارد و همین عامل به عنوان یکی از عوامل اصلی در کشاورزی و دامداری محسوب می‌شود حجت‌الاسلام «ابراهیم گزمه» یکی از روحانیون پرتلاش در کسوت است که توانسته با پشتکار و تلاش فراوان تا حد زیادی مشکل کم آبی در این منطقه را حل کند با حفره چاهک‌های کوچک 15تا 25 متر زمینه کشاورزی و دامپروری و حتی پروش ماهی را بوجود آورد. مشروح مصاحبه: http://shabestan.ir/mobile/detail/news/1028460 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑 نشست هم اندیشی ائمه جماعات روستاهایِ بخش کهریزک ♦️این نشست و جلسه با حضور حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای استیری امام جمعه محترم باقرشهر و کهریزک ، دکتر بابائی بخشدار محترم کهریزک ، جناب آقایِ کلهر ریاست محترم شورای اسلامی بخش کهریزک،حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای شم آبادی ریاست محترم ستاد نماز جمعه باقرشهر و کهریزک ، اَئمه محترم جماعات روستاهایِ بخش کهریزک و دهیاران محترم در بخشداری کهریزک برگزار گردید. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✅ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با نمایندگان شرکت های دانش بنیان: 🔻مدیران مشکلات و موانع برسر راه رشد و صاحب علم را بر طرف نمایند/ فرار مغزها بخاطر عدم توجه به خواسته های جوانان است حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با جمعی از و نمایندگان شرکت های در بیرجند که به مناسبت روز ملی و کارآفرینی برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب به آیه شریفه ۱۱ سوره مجادله اشاره کرد و گفت: از نظر معنوی جزو بهترین عبادات است. 🔷 زمانیکه علم به دست دیگران(بیگانه) رسید آنها به وسیله استبداد داخلی و خارجی محدودیت ایجاد کردند و به ملت‌های دیگر تا حدی اجازه دسترسی به علم و دانش را دادند که حافظ منافع آنها باشند تا وابستگی آنها حفظ شود. 🔶 شما که این کشور را به دست آوردید و از دست ها، ها و ها گرفتید، آنها که بیکار نماندند، بذرهایی پاشیدند که آن بذرها هنوز هم هستند، از استعمار پشتیبانی می کنند و در راه اهداف و آرمان های انقلاب چه به صورت آگاهانه یا نا آگاهانه مانع ایجاد می کنند. 📎خبر در 🌐 www.ebadi-khj.ir 📅۹۹/۱۱/۲۹ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد 💢لزوم ارتقاء سطح بینش و بصیرت در دانشگاه‌های استان ♦️نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به محرومیت‌های مختلف از جمله محرومیت علمی و فرهنگی استان، ارتقاء سطح بینش و بصیرت را مورد تاکید قرار داد. 🔺امام جمعه زاهدان ضمن تاکید بر پشتیبانی مرکز از مسئولان استانی، ابراز داشت: با توجه به تنوع قومی و قبیله‌ای در استان و دشواری و حساسیت کار، مسئولان نهاد باید نقش متفاوتی ایفا نمایند. 🔺آیت‌الله محامی با تاکید بر تشکیل شبکه‌های فعال و منسجم در دانشگاه‌ها، یکی از اولویت‌ها را تدوین آیین‌نامه‌ای در نسبت با اهل سنت در دانشگاه‌ها عنوان کرد. 🔺هم‌چنین حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه پرداخت و بیان داشت: کارکرد اصلی این مجموعه در حوزه‌های فرهنگی است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔵🔴🔵رزمایش مومنانه... ✅ درراستای لبیک به فرموده رهبر فرزانه انقلاب وکمک مومنانه به همت دفتر نهادنماز جمعه شهر ورزنه ، کمیته امداد امام خمینی بخش بن رود ومرکز نیکوکاری شهدای شهر ورزنه تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه وآماده توزیع گردیده است . ❇️تادرآستانه میلاد باسعادت اولین ستاره درخشان آسمان امامت وولایت ، مولود کعبه حضرت امیرالمومنین امام علی بن ابیطالب (ع) وروز پدربین نیازمندان توزیع گردد.. 🔸ارزش بسته های آماده شده بالغ بر ۱۱۰میلیون ریال معادل ۱۱ میلیون تومان می باشد . 🔻نهاد نماز جمعه شهر ورزنه 🔻کمیته امدادامام خمینی بخش بن رود 🔻مرکز نیکوکاری شهدای شهر ورزنه به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در استان در مجمع جوانان همدان: 🔸هدف اولیه و اساسی این مجمع، بدور از نگاه‌های سیاسی و انتخاباتی، پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی است 🔸در مسئله انتخابات، اصل اول، مشارکت حداکثری است که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید دارند 🔸البته لازمه جذب و مشارکت حداکثری، خدمت رسانی به مردم و اعتمادسازی است 🔸خودمان را موظف به تقویت جریان فرهنگی و انقلابی استان می‌دانیم 🔸از دیگر اهداف و انگیزه‌های این مجمع تقویت ارتباطات با جوانان و حمایت آنهاست 🔸باید به دنبال تقویت ارتباط با اقشار خاکستری و کسانی که دیدگاهشان با ما متفاوت است، باشیم 🔸در استان، جوانان مدیر، نابغه و خوش‌فکری داریم که بایستی شناسایی و از ظرفیت و استعداد آنها استفاده شود 🔸همه ما معتقدیم که باید به جوانان در عرصه‌های مدیریتی میدان داده شود اما صرفاً با گفتن مشکل و درد و دل کردن مشکلات حل نمی‌شود 🔸از خصوصیات مدیریت جوان بن‌بست شکنی است و جوانان می‌توانند تحولات بزرگ را رقم بزنند 🔸برای تحقق بیانیه گام دوم به جوانانی آشنا به معنویت، اخلاق، مبانی دینی و سیاست ورز نیاز داریم 🔸بعضی مطالبه‌گری‌ها گاهی به‌اشتباه به‌جای ایجاد اعتماد سلب اعتماد می‌کند و لذا مطالبه‌گری باید مبنای دینی داشته و مبتنی بر عدالت باشد به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰🎥 کلیپ ویژه| آیت الله دژکام: 👈 انقلابی‌گری و انقلابی بودن آداب دارد، بیایید آدابش را بیاموزیم و به آن عمل کنیم... 🚨 مقام معظم رهبری لزوم رعایت یک نکته اخلاقی را چندبار باید به ما تذکر بدهند؟ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در قم: 💠تمام تلاش دشمن بازنمایی مخدوش رویدادهای مثبت کشور است/ اهمیت توجه به سواد روایت جلوگیری از دادن دستاویز و بهانه به دست معاندین است. 🔸حجت الاسلام والمسلمین آقایی مشاور عالی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در جمع یازدهمین گردهمایی قرارگاهی ائمه جمعه استان قم گفت: دشمن در تلاش برای بازنمایی مخدوش از تمام رویدادهای جامعه ما هست ولذا باید در کنار سواد رسانه ای به مسئله سواد روایت نیز توجه کافی داشته باشیم. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
💠یازدهمین گردهمایی قرارگاهی ائمه جمعه استان قم در جوار بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و با حضور آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه ، حجت الاسلام والمسلمین آقایی مشاور عالی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور،حجت الاسلام والمسلمین حسنی مدیر طرح وبرنامه راهبردی شورای سیاستگذاری، ،حجت الاسلام و المسلمين نمازي مشاور وزیر کشور در امور روحانیون و دکتر سرمست استاندار قم برگزار شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?