eitaa logo
شبکه امامت
14.8هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
12.5هزار ویدیو
62 فایل
🔅شبکه امامت، پژواک زیبایی‌های جهاد فرهنگی ائمه جمعه کشور 🔅مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، با نشانی: shabake_emamat در تمام شبکه‌های اجتماعی در خدمت شما است. 🔅پایگاه مجازی: namazjomeh.ir 🔅ارتباط با مدیران کانال: https://eitaa.com/Admin1_emamat
مشاهده در ایتا
دانلود
📸جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه برگزار شد 🔸جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه و با حضور ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان، اعضای شورای تامین و مسئولین ادارات در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
سالگرد عملیات خیبر در جزیره مجنون سال ۶۲ وهچنان یاد وخاطره شهدای خیبر بخصوص سردارشهید حاج ابراهیم همت فرمانده لشگر پیروز ۲۷ حضرت رسول(ص)را گرامی میداریم 🔷🔶عکسی زیبا از دیدار آیت الله محمودی امام جمعه محبوب ورامین از رزمندگان قبل از عملیات خیبر به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در نشست ماهانه با جمعی از جوانان: خدای متعال به انسان قدرتی عنایت کرده تا به هر کمالی برسد/ رابطه با قرآن و دعا انسان را واکسینه می کند/ خودسازی مقدم بر تمام امور در کمالات است مشروح خبر: http://r-falahati.ir/?p=23336 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✳ حضور امام جمعه محترم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی درکارگاه توانمندسازی ارکان (امام جماعت ،رئیس هیئت امناء،فرمانده پایگاه بسیج وخادم )مساجد شهرستان قوچان وبا حضور فرمانده محترم سپاه ، ریاست محترم اداره تبلیغات و رئیس محترم اداره اوقاف برگزار گردید. ❇در این جلسه از ده مسجد دعوت بعمل آمده بود که به بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی پرداخته شد. این کارگاه برای کلیه مساجد به مرور برگزارخواهدشد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
خروج از معاهده ان پی تی در صورت عدم لغو تحریم های ظالمانه 📍 به گزارش روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان سردار سرلشکر محسن رضایی به دعوت امام جمعه محترم رهنان در دیدار مردمی حضور یافت. 🔹 حجت الاسلام والمسلمین حسین محمدی امام جمعه رهنان در این مراسم ضمن بیان مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ‌ ایران خصوصا منطقه رهنان از مشکلات و گرفتاری ها و گله مندی مردم از اوضاع معیشتی سخن گفت. 🔹 امام جمعه رهنان با معرفی منطقه پربرکت رهنان اشاره کرد: رهنان با تقدیم ۵۰۰ شهید والامقام یکی از تأثیر گذارترین مناطق اصفهان در دفاع مقدس است. 🔹 سردار سرلشگر محسن رضایی در این دیدار ضمن اشاره به اوضاع بسیار سخت معیشتی مردم گفت: از اینکه برخی مسئولان دنبال عقب نشینی در مقابل دشمن هستند گلایه داریم. 🔹 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم به قانون مصوب مجلس در خصوص خروج ایران از معاهده ان پی تی در ۵ اسفند ماه اشاره نمود و بیان کرد: در صورت برداشته نشدن تحریم‌ها باید این قانون بدون هیچ چون و چرایی اجرایی شود. 🔹 وی در ادامه افزود : طبق تصویب این قانون در مجلس ، دولت نیز هیچگونه اختیاری برای تاخیر انداختن در اجرای قانون خروج از معاهده ان پی تی ندارد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰 تشکیلات قوی شیعیان ویژگی دوران امام جواد (علیه السلام) 🔶 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «در هیچ زمانی ارتباط شیعه و گسترش تشکیلاتی شیعه در سرتاسر دنیای اسلام، مثل زمان حضرت جواد و حضرت هادی و حضرت عسکری نبوده است. وجود وکلا و نواب و همین داستان‌هایی که از حضرت هادی و حضرت عسکری نقل می‌کنند نشان‌دهنده‌ی این معناست. یعنی علی‌رغم محکوم بودن این دو امام بزرگوار در سامرا، و قبل از آن‌ها هم حضرت جواد به نحوی، و حضرت رضا (علیه‌السّلام) به نحوی، ارتباطات با مردم همین‌طور گسترش پیدا کرد.» 📆 رهبر انقلاب اسلامی ۱۳۸۴/۰۵/۱۸ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?.
شهید حسین عطوف : ای امت قهرمان با حضور یکپارچه خود در صحنه و با شرکت در نمازهای جمعه دین خود را نسبت به دین خود ادا کنید و توطئه شیطانهای بزرگ و کوچک را نقش بر آب نمائید. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
سی سخت جلسه هم اندیشی امام جمعه بخش سده با بخشدار ،رییس اداره آموزش و پرورش،رییس کمیته امداد امام خمینی و دیگر مسئولین بخش سده جهت جمع آوری کمک های مردمی وارسال برای زلزله زدگان سی سخت. 🌎 فضای مجازی نهاد امامت جمعه استان فارس به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
اعلام آمادگی نهاد امامت جمعه دهدشت برای خدمت رسانی به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت حجت الاسلام و المسلمین وحدانی‌فر گفت: اعضای ستاد نماز جمعه برای کمک رسانی به مناطق زلزله سی سخت آمادگی دارند. امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: این نهاد برای خدمت رسانی به زلزله زدگان از ظرفیت‌های موجود استفاده می کند. وی با اشاره به شرایط بحرانی در سی سخت گفت: برای مصدومان این حادثه بهبودی کامل را از درگاه خداوند مسئلت داریم. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🛑افتتاح مرکز نیکوکاری ولایت محله اسلامی آل یاسین با حضور امام جمعه محترم دکتر فاطمی بصیر ، مدیر کل محترم کمیته امداد امام خمینی استان سمنان دکتر مسعودی و جناب آقای یعقوبی ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرخه به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
 - امام جمعه دامغان گفت: پیام اقتدار نظامی و دفاعی کشورمان تنش زدایی در برابر تنش آفرینی قدرت‌های مستکبر و مزدوران آن‌ها و نابودی ظالمان و متجاوزان است. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 مارا در ایتا دنبال کنید👇👇👇👇👇 کانال نهاد نماز جمعه استان سمنان رسانه رسمی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
در شب میلاد امام جوادعلیه السلام طبخ و با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و با حمایت مسجدجامع گلشن گرگان و همکاری موکب علی بن موسی الرضا (ع) غذای گرم بین نیازمندان طبخ و توزیع شد. 🔻خدمت ادامه دارد... به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه هیرمند: هنر این است که بین مردم باشم و بتوانم گرفتاری آنها را حل کنم امام جمعه شهرستان هیرمند از توابع استان سیستان و بلوچستان است که در کسوت روحانیت تلاش‌های زیادی را برای ، ایجاد و در این منطقه انجام داده است. با توجه به مشکل کم‌آبی و نبود امکانات وی توانست با حفر چاه‌های کوچک مشکل کم‌آبی را برای مشاغل کشاورزی و دامداری تا حد زیادی از میان بر دارد و مانع مهاجرت مردم از این منطقه شود. مشروح مصاحبه: http://shabestan.ir/detail/News/1029820 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرد: فرهنگ نماز را در فضاسازی‌ها حاکم کنیم سومین جلسه مشترک شورای اقامه نماز و زکات استان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، معاون سیاسی و امنیتی استان و دیگر اعضای این شورا در سالن جلسات دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد. 🔻متن کامل بیانات نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه را در سایت دفتر به آدرس زیر بخوانید: 🔎 http://kowsar-chb.ir به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 🔻 فیلم/ 🔰 ذوق‌مرگ 🔸 آمریکا توئیت فارسی می‌زند، یک عده اینجا ذوق‌مرگ می‌شوند که باید فرصت را غنیمت شمرد و کذا. نه؛ تا امروز همه فرصت‌ها را سوزانده‌اید و دیگر نباید این مسیر را ادامه داد. راه همان است که رهبری فرمودند: این دفعه فقط عمل می‌خواهیم؛ یعنی راه برای وعده بدون عمل بسته است. در ضمن مردم ما گول زبان فارسی شمارا هم نمی‌خورند و همچنان بر موضع قاطع خود که نابودی استکبار و صهیونیسم بین‌الملل است ایستاده‌اند و شعار هر جمعه خود را تکرار می‌کنند. 📍 آیت‌الله حسینی همدانی به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه کرمانشاه: معنا ندارد کسی به بهانه فقر سرقت کند و امنیت جامعه را به خطر بیندازد مراسم آزادسازی 59 زندانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز با حضور آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان در محل زندان مرکزی این شهر برگزار گردید. آیت الله علما در این مراسم عنوان کرد: همواره باید قدردان تلاش های اعضای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) باشیم زیرا در عمل نشان داده اند که دلسوز ملت و انقلاب هستند. مشروح خبر: https://rasanews.ir/fa/news/675239/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
بازدید ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از مناطق زلزله زده سی سخت نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مناطق زلزله زده سی سخت، نحوه خدمات رسانی را از نزدیک ارزیابی کردند. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/945591 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نمانیده ولی فقیه در استان سمنان: برخورد قاطع و سریع با تخلفات و رعایت عدالت در احکام باید در اولویت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح باشد. آیت الله سید محمد شاهچراغی وضعیت قضایی و صدور احکام در کشور را خوب و سالم بیان کرد و گفت: وجود قضات عادل یکی از نعمت‌هایی است که باید قدر آن را بدانیم. مشروح خبر: https://www.iribnews.ir/fa/news/3026484 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در لرستان ؛ تربیت ۸ میلیون جوان مؤمن و انقلابی مطالبه رهبری حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود:تربیت نسل مومن و انقلابی رسالت مهم اساتید و مربیان صالحین است. ارتباط بین نسل جوان مومن و متعهد و ترویج فرهنگ انقلابی و سبکِ زندگی اسلامی در فضای جامعه از اهداف مهم شجره طیبه صالحین است. مشروح خبر: https://www.iribnews.ir/fa/news/3026638 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حبس کشیدن افراد سبب کاهش اعتبار آن‌ها در جامعه می‌شود آیت الله مصطفی علما با تاکید بر ضرورت پیگیری مسئولین و ایجاد شغل پس از آزاد کردن زندانیان برای جلوگیری از خطای دوباره آن‌ها، اظهار کرد: حبس کشیدن افراد سبب کاهش اعتبار آن‌ها در اجتماع شده و بسیاری از فرصت‌ها را از دست می‌دهند، بنابراین به منظور جلوگیری از این اتفاق باید جلسات ماهیانه برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی و راه‌های برون رفت از مشکلات کنونی برگزار شود. مشروح خبر: https://www.mehrnews.com/news/5152833/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه قم گفت: منشور روحانیت دورنمای حرکت حوزه های علمیه است که باید در مراکز علمی و حوزوی مورد توجه ویژه قرار گیرد. آیت الله علیرضا اعرافی روز یکشنبه در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در سالن همایش های مدرسه علمیه دارالشفاء قم با اشاره به این که امروز سالروز صدور منشور روحانیت امام راحل(ره) است، افزود: همه افق گشایی هایی که در برابر ما صورت گرفت با هدایت امام بود و ما هنوز این شخصیت را نشناختیم، وظیفه است که امام را بشناسیم و در فضای حوزه، دانشگاه و جامعه آرمان های ایشان را بازنشر دهیم. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84237503/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در کاشان: تکثیر نسل نیازمند تحول اساسی فرهنگی در جامعه است آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار یا مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان و رئیس اداره ثبت احوال کاشان، گفت: ایران طی ۴۰ سال گذشته انقلاب در زمینه مختلف از جمله ثبت آمار نفوس جمعیت پیشرفت‌های خوبی داشته است. مشروح خبر: https://rasanews.ir/fa/news/675227 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: لحظه لحظه دفاع مقدس درس، عبرت، راهگشا و نورانیت و برای نسل ما و برای آیندگان و تاریخ جهت دهنده است. حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» در آیین اختتامیه امروز اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» اظهار داشت: نقش روحانیت در دفاع مقدس یکی از ضروریت‌هایی است که باید به آن پرداخته شود. مشروح خبر: https://defapress.ir/fa/news/444086 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حجت الاسلام رهبر گفت: تحریف امام خمینی یک خیانت است، باید با تبیین مواضع امام در جامعه مانع تحریف ایشان از سوی دشمن و فریب خوردگان دشمن بشویم. وی با تأکید بر اینکه هرکسی درصدد تحریف اسلام و مبانی اسلام و انقلاب اسلامی بربیاید خیانت کرده است، اظهار کرد: سیره مبارک اهل بیت(ع) عامل مقابله با تحریف در صدر اسلام بوده است و علیرغم همه توطئه‌های دشمنان و خیانت‌ها سیره اهل بیت(ع) مانع موفقیت دشمنان اسلام شد. مشروح خبر: https://rasanews.ir/fa/news/675204/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه موقت تهران با اشاره به لزوم احیای امر به معروف، گفت: غفلت از امر به معروف و نهی از منکر عامل ایجاد فساد، رانت و سقوط مسئولان شده است. حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: برای اینکه یاری خداوند به یک جامعه برسد، آن حکومت باید روابط خالق و مخلوق را گسترش داده و در ادامه دغدغه رفع مشکلات فقرا و مساکین را داشته باشد. مشروح خبر: https://www.mehrnews.com/news/5152786/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?