eitaa logo
شبکه امامت
14.8هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
12.6هزار ویدیو
62 فایل
🔅شبکه امامت، پژواک زیبایی‌های جهاد فرهنگی ائمه جمعه کشور 🔅مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، با نشانی: shabake_emamat در تمام شبکه‌های اجتماعی در خدمت شما است. 🔅پایگاه مجازی: namazjomeh.ir 🔅ارتباط با مدیران کانال: https://eitaa.com/Admin1_emamat
مشاهده در ایتا
دانلود
سالگرد عملیات خیبر در جزیره مجنون سال ۶۲ وهچنان یاد وخاطره شهدای خیبر بخصوص سردارشهید حاج ابراهیم همت فرمانده لشگر پیروز ۲۷ حضرت رسول(ص)را گرامی میداریم 🔷🔶عکسی زیبا از دیدار آیت الله محمودی امام جمعه محبوب ورامین از رزمندگان قبل از عملیات خیبر به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در نشست ماهانه با جمعی از جوانان: خدای متعال به انسان قدرتی عنایت کرده تا به هر کمالی برسد/ رابطه با قرآن و دعا انسان را واکسینه می کند/ خودسازی مقدم بر تمام امور در کمالات است مشروح خبر: http://r-falahati.ir/?p=23336 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✳ حضور امام جمعه محترم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی درکارگاه توانمندسازی ارکان (امام جماعت ،رئیس هیئت امناء،فرمانده پایگاه بسیج وخادم )مساجد شهرستان قوچان وبا حضور فرمانده محترم سپاه ، ریاست محترم اداره تبلیغات و رئیس محترم اداره اوقاف برگزار گردید. ❇در این جلسه از ده مسجد دعوت بعمل آمده بود که به بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی پرداخته شد. این کارگاه برای کلیه مساجد به مرور برگزارخواهدشد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
خروج از معاهده ان پی تی در صورت عدم لغو تحریم های ظالمانه 📍 به گزارش روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان سردار سرلشکر محسن رضایی به دعوت امام جمعه محترم رهنان در دیدار مردمی حضور یافت. 🔹 حجت الاسلام والمسلمین حسین محمدی امام جمعه رهنان در این مراسم ضمن بیان مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ‌ ایران خصوصا منطقه رهنان از مشکلات و گرفتاری ها و گله مندی مردم از اوضاع معیشتی سخن گفت. 🔹 امام جمعه رهنان با معرفی منطقه پربرکت رهنان اشاره کرد: رهنان با تقدیم ۵۰۰ شهید والامقام یکی از تأثیر گذارترین مناطق اصفهان در دفاع مقدس است. 🔹 سردار سرلشگر محسن رضایی در این دیدار ضمن اشاره به اوضاع بسیار سخت معیشتی مردم گفت: از اینکه برخی مسئولان دنبال عقب نشینی در مقابل دشمن هستند گلایه داریم. 🔹 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم به قانون مصوب مجلس در خصوص خروج ایران از معاهده ان پی تی در ۵ اسفند ماه اشاره نمود و بیان کرد: در صورت برداشته نشدن تحریم‌ها باید این قانون بدون هیچ چون و چرایی اجرایی شود. 🔹 وی در ادامه افزود : طبق تصویب این قانون در مجلس ، دولت نیز هیچگونه اختیاری برای تاخیر انداختن در اجرای قانون خروج از معاهده ان پی تی ندارد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰 تشکیلات قوی شیعیان ویژگی دوران امام جواد (علیه السلام) 🔶 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «در هیچ زمانی ارتباط شیعه و گسترش تشکیلاتی شیعه در سرتاسر دنیای اسلام، مثل زمان حضرت جواد و حضرت هادی و حضرت عسکری نبوده است. وجود وکلا و نواب و همین داستان‌هایی که از حضرت هادی و حضرت عسکری نقل می‌کنند نشان‌دهنده‌ی این معناست. یعنی علی‌رغم محکوم بودن این دو امام بزرگوار در سامرا، و قبل از آن‌ها هم حضرت جواد به نحوی، و حضرت رضا (علیه‌السّلام) به نحوی، ارتباطات با مردم همین‌طور گسترش پیدا کرد.» 📆 رهبر انقلاب اسلامی ۱۳۸۴/۰۵/۱۸ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?.
شهید حسین عطوف : ای امت قهرمان با حضور یکپارچه خود در صحنه و با شرکت در نمازهای جمعه دین خود را نسبت به دین خود ادا کنید و توطئه شیطانهای بزرگ و کوچک را نقش بر آب نمائید. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
سی سخت جلسه هم اندیشی امام جمعه بخش سده با بخشدار ،رییس اداره آموزش و پرورش،رییس کمیته امداد امام خمینی و دیگر مسئولین بخش سده جهت جمع آوری کمک های مردمی وارسال برای زلزله زدگان سی سخت. 🌎 فضای مجازی نهاد امامت جمعه استان فارس به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
اعلام آمادگی نهاد امامت جمعه دهدشت برای خدمت رسانی به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت حجت الاسلام و المسلمین وحدانی‌فر گفت: اعضای ستاد نماز جمعه برای کمک رسانی به مناطق زلزله سی سخت آمادگی دارند. امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: این نهاد برای خدمت رسانی به زلزله زدگان از ظرفیت‌های موجود استفاده می کند. وی با اشاره به شرایط بحرانی در سی سخت گفت: برای مصدومان این حادثه بهبودی کامل را از درگاه خداوند مسئلت داریم. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🛑افتتاح مرکز نیکوکاری ولایت محله اسلامی آل یاسین با حضور امام جمعه محترم دکتر فاطمی بصیر ، مدیر کل محترم کمیته امداد امام خمینی استان سمنان دکتر مسعودی و جناب آقای یعقوبی ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرخه به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
 - امام جمعه دامغان گفت: پیام اقتدار نظامی و دفاعی کشورمان تنش زدایی در برابر تنش آفرینی قدرت‌های مستکبر و مزدوران آن‌ها و نابودی ظالمان و متجاوزان است. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 مارا در ایتا دنبال کنید👇👇👇👇👇 کانال نهاد نماز جمعه استان سمنان رسانه رسمی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
در شب میلاد امام جوادعلیه السلام طبخ و با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و با حمایت مسجدجامع گلشن گرگان و همکاری موکب علی بن موسی الرضا (ع) غذای گرم بین نیازمندان طبخ و توزیع شد. 🔻خدمت ادامه دارد... به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه هیرمند: هنر این است که بین مردم باشم و بتوانم گرفتاری آنها را حل کنم امام جمعه شهرستان هیرمند از توابع استان سیستان و بلوچستان است که در کسوت روحانیت تلاش‌های زیادی را برای ، ایجاد و در این منطقه انجام داده است. با توجه به مشکل کم‌آبی و نبود امکانات وی توانست با حفر چاه‌های کوچک مشکل کم‌آبی را برای مشاغل کشاورزی و دامداری تا حد زیادی از میان بر دارد و مانع مهاجرت مردم از این منطقه شود. مشروح مصاحبه: http://shabestan.ir/detail/News/1029820 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرد: فرهنگ نماز را در فضاسازی‌ها حاکم کنیم سومین جلسه مشترک شورای اقامه نماز و زکات استان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، معاون سیاسی و امنیتی استان و دیگر اعضای این شورا در سالن جلسات دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد. 🔻متن کامل بیانات نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه را در سایت دفتر به آدرس زیر بخوانید: 🔎 http://kowsar-chb.ir به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 🔻 فیلم/ 🔰 ذوق‌مرگ 🔸 آمریکا توئیت فارسی می‌زند، یک عده اینجا ذوق‌مرگ می‌شوند که باید فرصت را غنیمت شمرد و کذا. نه؛ تا امروز همه فرصت‌ها را سوزانده‌اید و دیگر نباید این مسیر را ادامه داد. راه همان است که رهبری فرمودند: این دفعه فقط عمل می‌خواهیم؛ یعنی راه برای وعده بدون عمل بسته است. در ضمن مردم ما گول زبان فارسی شمارا هم نمی‌خورند و همچنان بر موضع قاطع خود که نابودی استکبار و صهیونیسم بین‌الملل است ایستاده‌اند و شعار هر جمعه خود را تکرار می‌کنند. 📍 آیت‌الله حسینی همدانی به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه کرمانشاه: معنا ندارد کسی به بهانه فقر سرقت کند و امنیت جامعه را به خطر بیندازد مراسم آزادسازی 59 زندانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز با حضور آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان در محل زندان مرکزی این شهر برگزار گردید. آیت الله علما در این مراسم عنوان کرد: همواره باید قدردان تلاش های اعضای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) باشیم زیرا در عمل نشان داده اند که دلسوز ملت و انقلاب هستند. مشروح خبر: https://rasanews.ir/fa/news/675239/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
بازدید ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از مناطق زلزله زده سی سخت نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مناطق زلزله زده سی سخت، نحوه خدمات رسانی را از نزدیک ارزیابی کردند. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/945591 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نمانیده ولی فقیه در استان سمنان: برخورد قاطع و سریع با تخلفات و رعایت عدالت در احکام باید در اولویت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح باشد. آیت الله سید محمد شاهچراغی وضعیت قضایی و صدور احکام در کشور را خوب و سالم بیان کرد و گفت: وجود قضات عادل یکی از نعمت‌هایی است که باید قدر آن را بدانیم. مشروح خبر: https://www.iribnews.ir/fa/news/3026484 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در لرستان ؛ تربیت ۸ میلیون جوان مؤمن و انقلابی مطالبه رهبری حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود:تربیت نسل مومن و انقلابی رسالت مهم اساتید و مربیان صالحین است. ارتباط بین نسل جوان مومن و متعهد و ترویج فرهنگ انقلابی و سبکِ زندگی اسلامی در فضای جامعه از اهداف مهم شجره طیبه صالحین است. مشروح خبر: https://www.iribnews.ir/fa/news/3026638 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حبس کشیدن افراد سبب کاهش اعتبار آن‌ها در جامعه می‌شود آیت الله مصطفی علما با تاکید بر ضرورت پیگیری مسئولین و ایجاد شغل پس از آزاد کردن زندانیان برای جلوگیری از خطای دوباره آن‌ها، اظهار کرد: حبس کشیدن افراد سبب کاهش اعتبار آن‌ها در اجتماع شده و بسیاری از فرصت‌ها را از دست می‌دهند، بنابراین به منظور جلوگیری از این اتفاق باید جلسات ماهیانه برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی و راه‌های برون رفت از مشکلات کنونی برگزار شود. مشروح خبر: https://www.mehrnews.com/news/5152833/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه قم گفت: منشور روحانیت دورنمای حرکت حوزه های علمیه است که باید در مراکز علمی و حوزوی مورد توجه ویژه قرار گیرد. آیت الله علیرضا اعرافی روز یکشنبه در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در سالن همایش های مدرسه علمیه دارالشفاء قم با اشاره به این که امروز سالروز صدور منشور روحانیت امام راحل(ره) است، افزود: همه افق گشایی هایی که در برابر ما صورت گرفت با هدایت امام بود و ما هنوز این شخصیت را نشناختیم، وظیفه است که امام را بشناسیم و در فضای حوزه، دانشگاه و جامعه آرمان های ایشان را بازنشر دهیم. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84237503/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در کاشان: تکثیر نسل نیازمند تحول اساسی فرهنگی در جامعه است آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار یا مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان و رئیس اداره ثبت احوال کاشان، گفت: ایران طی ۴۰ سال گذشته انقلاب در زمینه مختلف از جمله ثبت آمار نفوس جمعیت پیشرفت‌های خوبی داشته است. مشروح خبر: https://rasanews.ir/fa/news/675227 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: لحظه لحظه دفاع مقدس درس، عبرت، راهگشا و نورانیت و برای نسل ما و برای آیندگان و تاریخ جهت دهنده است. حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» در آیین اختتامیه امروز اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» اظهار داشت: نقش روحانیت در دفاع مقدس یکی از ضروریت‌هایی است که باید به آن پرداخته شود. مشروح خبر: https://defapress.ir/fa/news/444086 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حجت الاسلام رهبر گفت: تحریف امام خمینی یک خیانت است، باید با تبیین مواضع امام در جامعه مانع تحریف ایشان از سوی دشمن و فریب خوردگان دشمن بشویم. وی با تأکید بر اینکه هرکسی درصدد تحریف اسلام و مبانی اسلام و انقلاب اسلامی بربیاید خیانت کرده است، اظهار کرد: سیره مبارک اهل بیت(ع) عامل مقابله با تحریف در صدر اسلام بوده است و علیرغم همه توطئه‌های دشمنان و خیانت‌ها سیره اهل بیت(ع) مانع موفقیت دشمنان اسلام شد. مشروح خبر: https://rasanews.ir/fa/news/675204/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه موقت تهران با اشاره به لزوم احیای امر به معروف، گفت: غفلت از امر به معروف و نهی از منکر عامل ایجاد فساد، رانت و سقوط مسئولان شده است. حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: برای اینکه یاری خداوند به یک جامعه برسد، آن حکومت باید روابط خالق و مخلوق را گسترش داده و در ادامه دغدغه رفع مشکلات فقرا و مساکین را داشته باشد. مشروح خبر: https://www.mehrnews.com/news/5152786/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در کاشان: سیاست های تشویقی برای تکثیر نسل تدوین و اجرا شود / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در حالی که در بعضی از کشورهای اروپایی برای ترغیب فرزندآوری بیشتر سیاست های تشویقی اعمال و جایزه در نظر گرفته می شود، ولی در کشور ما به این مسئله توجه نمی شود. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/945543 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?