eitaa logo
شبکه امامت
15.5هزار دنبال‌کننده
27.6هزار عکس
13.7هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjomeh.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
ایستگاه جمع آوری کمک جهت معیشت و تهیه پوشاک عید نیازمندان و برپایی ایستگاه جذب حامی کودکان نیازمند توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در محل نمازجمعه شهرستان پردیس به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
کاشت نهال میوه توسط نماینده ولی فقیه در گیلان آیت الله رسول فلاحتی پس از اقامه نمازجمعه یک نهال میوه را به مناسبت روز درختکاری در محوطه مصلای امام خمینی(ره) کاشت. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
غرس نهال توسط حجة الاسلام و المسلمین دهقانی امام جمعه منطقه جعفریه قم به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✍ جبران خسارات برجام ✅ دیگر دوران تصور غلط "امضای دشمن تضمین است" گذشته و ایران فقط با عمل اصلاحی دشمن و جبران خسارات برجام، به تعهدات خود در این توافقنامه باز می‌گردد. امام جمعه بجنورد ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در آیین درختکاری به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی: 🌱 همدان از مناطقی است که دارای درخت‌ها و باغ‌های خوبی است که باید قدردان این نعمت‌های الهی باشیم و خود را موظف به حفاظت از آنها بدانیم به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
به گزارش روابط عمومي دفتر امام جمعه بنجار، همزمان با فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با هدف عمل به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری و دین مبین اسلام راجع به اهمیت گسترش فضای سبز و درختکاری با حضور امام جمعه، معاونت محترم استاندار و فرماندار زابل ، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بنجار و سایر مسئولین چندین اصله نهال مثمر و غیر مثمر در شهر بنجار و روستای ژاله ای غرس شد . به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
جلسه کارگروه پویش فرزند آوری طرقبه با محوریت ناباروری مادران و لزوم حمایت از تأمین هزینه‌های درمان ناباروری با حضورسر کار خانم دکتر حسینی تبار، خانم دکتر مرادی ریاست طب سنتی ایران، امام جمعه محترم طرقبه نماینده سپاه شهرستان و برخی دیگر از مسئولین در محل دفتر امام جمعه طرقبه برگزار شد. 🔸 با توجه به کاهش میزان موالید در سطح شهرستان و به تبع آن در کشور و همچنین با توجه به ازدواج‌های دیرهنگام و کاهش جمعیتی که امروز با آن مواجه هستیم، سیاست‌های افزایش جمعیت ابلاغیه مقام معظم رهبری به جد مورد تاکید و در دستور کار اعضای کارگروه قرار گرفت. ارائه تسهیلات متنوع و متعدد برای تشویق و حمایت مالی زوج های نابارور و مدیریت و توسعه خدمات درمان ناباروری از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome? .
✍ استفاده از جوانان در مدیریت مساجد ✅ باید تلاش کنیم از جوانان در هیئت امنای مساجد استفاده کنیم و در بین هیئت امنا حداقل تعدادی جوان هم وجود داشته باشند، هرچند شاید این اقدام در عمل دشواری‌هایی را به همراه داشته باشد. امام جمعه بجنورد ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✍امام جمعه بخش بندپی غربی خبر داد؛ راه‌اندازی مرکز مشاوره خانواده در دفتر امامت جمعه بخش بندپی غربی ✅حجت‌الاسلام حاجی زاده از تشکیل مرکز مشاوره در بخش بندپی غربی شهرستان بابل به منظور پاسخگويي به افراد و رفع مشكلات و آسيب‌هاي جامعه در بعد فرهنگي و اخلاقي همچون طلاق، اعتياد، خانواده و سایر موارد خبر داد. مشروح مصاحبه: http://shabestan.ir/detail/News/1034899 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✍ امام جمعه مرکز شهرستان دنا (سی‌سخت): وضعیت زلزله‌زدگان سی‌سخت به حالت پایدار نزدیک شده است ✅ حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد با تقدیر از همکاری‌های بسیار خوب مردمی و نهادهای حاکمیت و مسئولان نظام، گفت: وضعیت زلزله‌زدگان سی‌سخت به حالت پایدار نزدیک شده است و امیدواریم کمک‌های مردمی تا پایداری کامل استمرار داشته باشد. مشروح مصاحبه: http://shabestan.ir/detail/News/1034938 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📝 یکی از مسائل مهم ما مسئله است ما باید سعی کنیم که از حیث اقتصاد، قوی و بدون وابستگی باشیم 📅امام خمینی (ره) | ۱۷ مهر ۱۳۶۱ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
: 🔻 قرآن کتاب قرب به خداست🔻 ♦️باید به قرآن نزدیک شد. شما جوان‌های عزیز و همه‌ی جوان‌هایی که این حرف را در سرتاسر کشور می‌شنوید، بدانید در قرآن حکمت هست، نور هست، شفاء هست. عقده‌هایی که بر اثر چالش‌های موجود مادی دنیا در دل و جان انسان به‌وجود می‌آید، سرانگشت حکمت قرآنی می‌تواند همه‌ی این عقده‌ها را باز کند؛ این واقعیت است؛ دل‌ها را باز می‌کند، شرح صدر می‌دهد، امید می‌دهد، نور می‌دهد، عزم راسخ برای حرکت در صراط مستقیم می‌دهد. با قرآن باید مواجه شد و این‌ها را گرفت. ۱۳۷۳/۱۰/۱۴ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔷 بازدید امام جمعه اهواز از کوی سادات اهواز؛ رسیدگی به مناطق محروم اولویت پیگیری‌ها است 🔷 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز شبانه از کوی سادات اهواز بازدید و در بین مردم منطقه حضور پیدا کرد. 🔷 امام جمعه اهواز چندین نوبت از این منطقه بازدید داشته است و حضور شبانه در کوی سادات جهت بررسی وعده‌های مسئولان و نشستن پای درد و دل‌های آنها صورت گرفت. 🔷 در بازدید نماینده ولی فقیه در خوزستان از کوی سادات اهواز، شهردار منطقه نیز حضور پیدا کرد و به ارائه گزارشی از اقدامات در حال انجام پرداخت و امام جمعه اهواز نیز خواستار تسریع در رسیدگی به منطقه شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔹 گزارش تصویری از کاشت درخت توسط حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔷 برپایی میزخدمت در نماز جمعه جیرفت توسط پرسنل اداره منابع طبیعی این شهرستان 🔷 به بهانه آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و روز درختکاری، پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت و با حضور دکتر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و هیئت همراه، ضمن شرڪت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، با برپایی میز خدمت در محل مصلای این شهرستان اقدام به پاسخگویی و رفع مشڪلات مردم در حوزه منابع طبیعی نمودند. لازم بذکر است در ادامه چندین اصله نهال بین نمازگزاران توزیع شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✍ ترویج ازدواج آسان و اسلامی ✅ فرهنگ‌سازی و ترویج ازدواج آسان و اسلامی رسالت همگانی است که این مهم باید در جامعه ترویج و توسعه یابد. امام جمعه مهریز ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت: 🔷 مجاهدت های میرزا کوچک سرفصل گسترده تاریخ مبارزات ملت ها در عرصه بین المللی است/ ابعاد مجاهدت های میرزا نباید مغفول بماند 🔷 آیت الله رسول فلاحتی در جلسه تمهید مقدمات برگزاری کنگره میرزا کوچک جنگلی با تاکید براینکه کنگره شخصیت برجسته تاریخ مبارزاتی ایران باید به صورت بین المللی برگزار شود اظهار کرد: فرآیند برگزاری کنگره بین المللی گسترده است. وی، مدرس و میرزا کوچک جنگلی را دو شخصیت تاریخ ۱۰۰ ساله ایران در جلوگیری از تجزیه کشور عنوان کرد و افزود: روس و انگلیس تصمیم به تجزیه ایران داشتند و این دو شخصیت بزرگ مانع از اجرای آن شدند. امام جمعه رشت با بیان اینکه زندگی، مبارزه و مجاهدت های میرزا کوچک سرفصل گسترده جهانی در تاریخ مبارزات ملت ها در عرصه بین المللی است، تصریح کرد: نهضت میرزا از تاثیر منطقه ای و بین‌المللی برخوردار بوده و این نهضت اکنون در دانشگاه‌های برخی کشورها از جمله لبنان تدریس می‌شود. مشروح خبر: http://r-falahati.ir/?p=23529 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
سرا امام جمعه صومعه‌سرا مطرح کرد: 🔷 نقش مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جذب جوانان 🔷 امام جمعه صومعه سرا گفت: اگر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال باشند و افراد با انگیزه برای اداره کانون انتخاب شوند می‌توانند نقش بسیار خوبی در اداره امور فرهنگی مسجد، جذب جوانان و برگزاری کلاس‌های هنری، معرفتی، ورزشی و آموزشی داشته باشند. حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» با گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی در مساجد با هدف برنامه‌های فرهنگی متنوع و جذاب و جذب نیروهای جوان و ایجاد ارتباط آنان با مسجد و برنامه‌های معنوی تشکیل شده است. وی با بیان اینکه مسئول کانون‌های مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تصریح کرد: متولی باید امکانات از قبیل کتاب، وسائل هنری و امکانات رایانه‌ای در اختیار کانون‌ها قرار دهد و ادارات ارشاد باید ارتباط مستمر با کانون‌ها داشته باشند که به هردلیل این ارتباط کمرنگ است. مشروح خبر: https://www.8deynews.com/567281 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام‌جمعه مهریز: 🔷 آموزش کاشت درخت را از مدرسه آغاز کنید 🔷 حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی آیین غرس ۳۱۳ اصله نهال به یاد همین تعداد شهید شهرستان و بزرگداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری ( ۱۵ الی ۲۱ اسفند ) که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، افزود: باید نسل جوان بیش از همه توجه به درختکاری و نگهداری آن داشته باشد. امام جمعه مهریز، کاشت درخت را صدقه جاریه و مورد سفارش دین اسلام و ائمه اطهار (ع) ذکر کرد و گفت: این کار نقش مهمی در سالم‌سازی آب و هوا دارد و نه تنها یک روز و یک هفته بلکه سالانه مورد عنایت مردم و مسوولان و نسل جوان قرار گیرد. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84255935 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔷 اهدای گوشی به دانش‌آموز محرومشهرستان مهران 🔷 با حضور حجةالاسلام و المسلمین امینی، امام‌جمعه مهران و آقای سلیمانی، ریاست محترم آموزش و پرورش، از طرف اداره آموزش و پرورش شهرستان مهران، گوشی همراه جهت تحصیل دانش‌آموز محروم، اهدا گردید. 🔹گفتنی است این اقدام پیرو حضور روز گذشته امام‌جمعه مهران و پیگیری ایشان و مساعدت آموزش و پرورش، صورت پذیرفت. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✍ امام جمعه باشت خبر داد؛ حضور پررنگ ائمه جمعه، روحانیان و گروه‌های جهادی در جمع زلزله‌زدگان سی‌سخت ✅ امام جمعه باشت از حضور ائمه جمعه همراه با نماینده ولی فقیه استان در شهر سی‌سخت و بازدید منطقه‌ای خبر داد و گفت: در این بازدید بین مردم و منازل آنها حضور پیدا کردیم که نزدیک ۶ ساعت این بازدید طول کشید و پای درد دل‌هایشان نشستیم و مشکلاتشان را بررسی کردیم. "حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم عبودی" افزود: زلزله ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه چهارشنبه شب ۳۰ بهمن ماه رخ داد و بنابر گفته شاهدان عینی همزمان برق شهر سی‌سخت قطع شد، دقایقی پس از وقوع زلزله نیز بارش باران در این شهر آغاز شد و همین مسأله نیز شرایط را برای ساکنان این شهر دشوارتر کرد. مشروح مصاحبه: https://www.isna.ir/news/99121611847/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه مشهد: 🔷 جشنهای ماه شعبان در فضای حقیقی و بهداشتی برگزار شود 🔷 آیت الله سید احمد علم الهدی، در دیدار با اعضای ستاد مهدویت خراسان رضوی افزود: نباید بگذاریم چراغ نیمه شعبان خاموش شود لذا مهم است برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در ایام کرونا چگونه عمل کنیم و بایدبا هماهنگی کمیته‌های مختلف، درصدد هرچه بهتر برگزار کردن جشن‌های اعیاد شعبانیه باشید. وی ادامه داد: در نیمه شعبان سال‌های گذشته، حرکت‌های جمعی در کل کشور ایجاد می‌شد که مردم برای عهد و پیمان خودشان با امام زمان (عج) راهپیمایی می‌کردند اما امسال امکان این کار فراهم نیست. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84255842 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان: 🔷 دولت اسلامی موظف به مدیریت فضای مجازی است به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?