eitaa logo
شبکه امامت
15هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
13.3هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjome.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
♦ بیانات حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در نشست صمیمی با بانوان و دختران فعال در حوزه‌های فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و رسانه‌ای: 🔹با توجه به اینکه خانواده های متدین در تهیه لباس و ملزومات حجاب مشکل دارند و فروشگاه جامع با قیمت های مناسب در این زمینه وجود ندارد مسئولان مربوطه باید پیگیر این مشکل شده و آن را رفع نمایند. 🔹مطالبه گری باید در جامعه رواج پیدا کند اما در مطالبه گری نباید تهمت و هتک حرمت صورت گیرد. 🔹در مسئله آتش به اختیار باید قالب های اسلامی رعایت شده و این مسئله باید براساس معیار دینی صورت گیرد. 🔹مطالباب رهبری باید در جامعه تبیین و از راه های درست پیگیری شود. 🔹مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص دولت جوان، انقلابی و حزب الهی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شده و در انتخابات پیش رو مدنظر قرار گیرد، همچنین در انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر نیز باید معیارهای رهبری در انتخاب افراد مدنظر قرار گیرد. 🔹میزهای خدمت و پاسخگویی مسئولان در نمازهای جمعه پس از رفع بیماری کرونا برقرار خواهد شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔹 تجلیل از برترین های کنکور سراسری در نماز جمعه این هفته شهر تودشک به روایت تصویر به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 24 اسفندماه، سالروز حادثه انفجار تروریستی در نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔹 خداوند رشد آدمی را در تعامل با چه کسانی قرار داده است؟ 🔹 چه خانواده‌ای به خدا نزدیک تر است؟ ♦ نکات معرفتی حجت_الاسلام تکمیلی به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✍ حجت الاسلام والمسلمین محمدی: حراست از منابع طبیعی ضروری است ✅ امام جمعه شهرستان جم و ریز گفت: حفاظت و حراست از محیط زیست وظیفه ما است و از سویی احیا و توانمندسازی مجموعه‌هایی که می‌توانند در بحث زیست‌محیطی کار کنند نیز می‌تواند از فعالیت‌های دیگری باشد که در نتیجه به همان حفاظت و حراست از محیط زیست ختم خواهد شد. بهحجت الاسلام والمسلمین محمدی در تشریح وظایف انسان در بحث حفاظت از محیط زیست ابراز داشت: حفاظت و حراست از محیط زیست وظیفه همگانی است، احیا و توانمندسازی در بحث زیست‌محیطی بسیار ضروری به نظر می‌رسد. مشروح مصاحبه: https://b2n.ir/k11746 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔅 راه بهره‌مندی از فرصت‌ها ✍ حجةالاسلام‌والمسلمین به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
آئین رونمایی کتب و تجلیل از نویسندگان مقاله های منتخب و تجلیل از دست اندرکاران برگزاری همایش شیخ محمد خیابانی به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان: 🔹 نامزدهای انتخابات باید التزام عملی به ولایت فقیه داشته باشند. 🔹به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان با وی با اشاره به اینکه هیئت‌های نظارت بر انتخابات مسئولیت سنگین و حساسی را بر عهده دارند اظهار داشت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که انتخابات در کشور در سطوح مختلف برگزار شده است با دو نگاه روبه‌رو بوده‌ایم. 🔹وی با اشاره به اینکه نتیجه التزام عملی به اسلام حاکمیت اسلام است و افرادی باید مسئولیت‌ها را در اختیار بگیرند که مسلمان شعاری نباشند افزود: کار شورای نگهبان در نگاه دوم سخت است و باید فردی را انتخاب کند که اهل حلال و حرام بوده و عامل به دستورات الهی اسلام باشد و افرادی که خود را در معرض انتخاب می‌گذارند باید التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه داشته باشند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔹 رزمایش زکات،مواسات،همدلی 🔹هم زمان در روز مبعث رسول اکرم (ص) رزمایش زکات ،مواسات،همدلی،باحضور امام جمعه و اعضای قرارگاه مواسات شهرستان ،به منظور تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان برگزارشد به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ / از غرب قطع امید کنید 🔹امام خمینی(ره): گمان نکنید از برای ما یک تحفه‌ای می‌آورند. گمان نکنید چیزی می‌آورند که ما را مترقی کنند. غرب تا ما را در سطح پایین نگه ندارد، نمی‌تواند از ما استفاده کند. هر امری را که آنها برای ما بیاورند، یک است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰 جوانان امید آفرینی کنند. 🔶️ رهبر انقلاب اسلامی : البتّه امروز فضای مجازی یک فرصتی است برای این کار. حالا دشمنان از فضای مجازی جور دیگر استفاده میکنند امّا شما جوانهای عزیز این جوری از آن استفاده کنید: از فضای مجازی استفاده کنید برای امیدآفرینی، برای توصیه‌ی به صبر، برای توصیه‌ی به حق، برای بصیرت‌آفرینی، برای توصیه‌ی به خسته نشدن، تنبلی نکردن، بیکاره نماندن و مانند اینها. خب این در مورد این کارِ اوّل دشمن که قطع زنجیره‌ی تواصی و حفاظت از یکدیگر است. ۹۹/۱۲/۲۱ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔹 آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در برنامه پیام جمعه ۲۲ اسفند: نسخه مقاومت در جهان اسلام و ایران جواب داده و نسخه‌های سازش و مذاکره ناکام مانده است. مشروح خبر: http://fna.ir/f341tl به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ✅دعای امام صادق(ع)در اهمیت بصیرت، تدبیر و عزم قوی در سلوک الی الله ▫️(قسمت اول) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ✅ویژگی ها و مناسبت های ماه مبارک شعبان ▫️(قسمت دوم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ✅سخنان الهام بخش مقام معظم رهبری به مناسبت عید مبعث ▫️(قسمت سوم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بزرگداشت شهدای نماز جمعه تهران ▫️(قسمت چهارم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ✅لزوم انجام فعالیت های انتخاباتی در چارچوب قانون و به دور از ناسپاسی به نظام ▫️(قسمت پنجم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ✅یک سال تلاش و مجاهدت مجموعه های درمانی در مقابله با بلای همه گیر کرونا ▫️(قسمت ششم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ✅برکات آغاز سال جدید و نوروز با یاد و نام پروردگار ▫️(قسمت هفتم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 💠 بیانات استاد 🔻 نقش توجه به معاد در خودسازی به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✅ حضور امام جمعه فسا در بیمارستان ولی عصر و تشکر از زحمات رییس ، معاون بهداشتی و مجموعه خط مقدم کنترل ، پیشگیری و مقابله با کرونا به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
#۲۴_اسفند_۶۳ ✍فضل الله فرخ در گفتگو با مهر عنوان کرد؛ ناگفته‌هایی از حادثه تروریستی در نمازجمعه تهران ✅ در جریان خطبه‌های نمازجمعه ۲۴ اسفند ۶۳، رأس ساعت ۱۲:۲۹ بُمبی در حین سخنرانی خطیب جمعه تهران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منفجر و در جریان این انفجار تعدادی از نمازگزاران تهرانی شهید و مجروح می‌شوند.  دقیقاً ۳۶ سال پیش، در روز جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۶۳ حادثه‌ای تروریستی در نمازجمعه تهران رخ می‌دهد. آخرین جمعه‌ی سال بود. روز پنج‌شنبه صدام اعلام کرده بود که فردا نمازجمعه تهران را منفجر می‌کنیم و این حرف بین مردم تهران پیچیده بود. برخلاف معمول که جمعه‌ی آخر سال به علت گرفتاری‌های روزهای پایانی سال، کمی خلوت‌تر است، آن روز جمعیت موج می‌زد. مردم انقلابی تهران بدون توجه به تهدیدات صدام و منافقین، کودکان خردسال خود را نیز به همراه آورده بودند. مشروح مصاحبه: mehrnews.com/xTWyK به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ⬅️ 24 اسفندماه، سالروز حادثه انفجار تروریستی در نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
♻️ نشست جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی با امام جمعه شهرستان پردیس 🔹 شنبه ۹۹/۱۲/۲۳، و در ادامه نشست های فعالان فرهنگی با امام جمعه شهرستان، نشست برادران فعال فرهنگی شهرستان در خصوص فعالیتهای بهتر و بیشتر در امور فرهنگی و اجتماعی و ارائه پیشنهادات و راهکارها با امام جمعه محترم شهرستان پردیس در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید. 🌐 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?r=nametag