eitaa logo
ختوم و اذکار مجرب
120 دنبال‌کننده
274 عکس
68 ویدیو
55 فایل
انواع دعاها و ختوم مجرب دعاهای ازدواج رزق ثروت حاجت شفای بیمار ذکر کانال مختص انواع ختوم و اذکار مجرب @shabejomeh کانال مختص نمازهای حاجت و رزق و روزی و توسل @hajatha کانال مختص دعاهای رزق و روزی و ثروت @doaservat
مشاهده در ایتا
دانلود
. ✍ ذکری بسیار مجرّب برای قضاء حوائج ملامصطفی خویی، صاحب کتاب جواهر مکنونه گفته است: مجرّب است، مجرّب است، مجرّب است و هیچ شک و تردیدی در آن نیست که برای قضای حوائج 1000 بار بگوید و در وسط حرف نزند «حَسْبِيَ اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ‏ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِيم‏، لا إِلهَ‏ إِلَّا أَنْتَ‏ سُبْحانَكَ‏ إِنِّي‏ كُنْتُ‏ مِنَ‏ الظَّالِمِينَ». از محضر شما دو سؤال دارم: 🔸 آیا بهتر نیست «وَ أَنْتَ‏ أَرْحَمُ‏ الرَّاحِمِينَ‏» به آخر این ذکر اضافه شود؟ 🔸 آیا منظور انجام آن در یک بار است؟ ج۱) به همین طریق گفته شود و لازم نیست «وَ أَنْتَ‏ أَرْحَمُ‏ الرَّاحِمِينَ‏» به آن اضافه شود. ج۲) این که فرمودهاند در حوائج تجربه شده، ظاهراً در حوائج دنیوی است که با یکبار انجام دادن، به آن حوائج رسیده است. اما حوائج معنوی نیاز به اربعین دارد. بهتر این است که قبل از شروع به ختم، 70 مرتبه استغفار کنیم و 100 مرتبه صلوات بفرستیم و افضل این است که شروع ذکر در روز اوّل، بعد از دو رکعت نماز حاجت باشد. @mobasherkashani
. 🔴 علت نتیجه نگرفتن از ختومات و اذکار ✍ چرا بعضی از افراد، ختوم و اذکاری را که در کتابها مییابند، انجام میدهند؛ ولی نتیجه نمیگیرند؟ ⚜ آیت الله مبشرکاشانی: دلایل متعددی میتواند داشته باشد و موانع اجابت دعا در روایات آمده و ابن فهد حلّی در کتاب «عدة الداعی» آورده است و خلاصه آنچه در روایات آمده یا علماء اخلاق فرموده اند عبارت است از: 🔸 اذکار و اوراد (به خصوص در مسائل سلوکی) به منزله ی دارو هستند که طبیب حاذق به بیماران روحی و به حاجتمندان به تناسب میدهد و به خاطر همین نکته اجازه ی استاد عامل لازم است. همان گونه که مریض و بیمار در امراض جسمانی و ظاهری باید به اجازه ی طبیب و پزشک مخصوص خود از دارو استفاده نماید وگرنه داروها، برای سلامتی اش مفید نخواهدبود. 🔸 داشتن معایب نفسانی و رذائل اخلاقی از عوامل دیگر به نتیجه نرسیدن در ختومات و اذکار است. پس سالک الی اللّٰه باید تطهیر درون کند. 🔸باید رعایت شرایط کند و دعا و ذکر را به عددی که گفته شده بگوید و شرایط طهارت و رو به قبله بودن و عدم تکلم با غیر هنگام ذکر و جمعیّت حواس و سایر شرایط رعایت شود. 🔸 یکی از مهمترین عوامل به نتیجه نرسیدن در اربعینیات و ختومات، انجام گناه است، پس گناه به منزله ی سم مهلکی است که اثر و برکات ختومات و اذکار را به باد میدهد؛ از این رو بر سالک الی اللّٰه، مراقبه و محاسبه ی قوی و دائمی، فرض است. 🔸 باید با قطع و یقین به اجابت، مشغول دعا شود و با حسن ظنّ به لطف بی کران الهی، حاجت خود را مسألت نماید و تردید در اجابت دعا نداشته باشد. 🔸 باید با زبانی دعا کند که گناه نکرده باشد لهذا باید قبل از دعا کردن به ذکر استغفار مشغول شود تا زبان و قلب و نفس او تطهیر شود و نیز باید قدری صلوات بفرستد تا به برکت محمد و آل محمد صلوات اللّٰه علیهم اجمعین دعایش مستجاب گردد. 🔸حق الناس نباید به گردن دعاکننده و ذاکر باشد و در مکان غصبی دعا نکند وگرنه دعایش مستجاب نمیشود. 🔸 شکم او باید خالی از مال حرام باشد. 🔸هنگام دعا با حال تذلّل دعا کند و خاضع و خاشع باشد. 🔸در حوائج و نیل به مقاصد، امید به خلق خدا نداشته باشد و فقط به لطف خدا امیدوار باشد. 🔸 باید مقرّبین یعنی محمّد و آل محمّد صلوات اللّٰه علیهم اجمعین را واسطه قرار دهد و خدا را به حق آنان قسم دهد تا دعایش مستجاب گردد. 🔸باید با لسان صدق دعا کند یعنی با زبان صدق و صداقت از خدا حاجت بخواهد و وقتی میگوید: «إیّاکَ نَعبُدُ وَ إیّاکَ نَستَعین» به حقیقت خدا را پرستش کند و فقط از او مسألت نماید. روزی شخصی خدمت آیت اللّه بهاءالدینی رسید. حضرت آقا از او پرسید: کجا بودی؟ گفت: مسجد جمکران. آقای بهاء الدینی در قالب مزاح پرسید: آیا رفته بودی دویست مرتبه به خدا دروغ بگویی؟ یعنی دویست مرتبه بگویی: «إیّاکَ نَعبُدُ وَ إیّاکَ نَستَعین» یعنی فقط تو را میپرستیم و فقط از تو کمک و استعانت میخواهم در حالی که اطاعت غیر خدا میکنید و از غیر خدا استعانت میخواهید. @mobasherkashani
دعا برای رفع مشکلات در سجده اين دعا از حضرت امام رضا عليه السلام نقل شده است: هنگامى كه خسته و بى ‏تاب و توان شده باشى كن، سپس گونه راست و پس از آن گونه چپ خود را بر زمين بگذار و در هر يك بگو: يا مُذِلَّ كُلِّ جَبَّارٍ عَنيدٍ، يا مُعِزَّ كُلِّ ذَليلٍ، قَدْ وَحَقِّكَ بَلَغَ مَجْهُودي، فَصَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَالِهِ، وَفَرِّجْ عَنّي اى خوار كننده هر زورگوى عنادپيشه، اى عزيز كننده هر ذليل، به حقّ تو سوگند كه ناتوان شده و بى ‏تاب گشته‏ ام، پس بر محمّد و آل محمّد درود فرست، و گشايشى در كارم بده. منبع :فقه الرّضا عليه السلام ص 393
نجات از مشکلات سفر : چون کسی را گرسنگی و تشنگی غلبه کند یا در سفر راه را گم کند یا از بسیاری راه رفتن خسته شده باشد وضو سازد و دو رکعت نماز بگذارد .بعد از نماز هفت بار یا بیست یک بار این آیات را بخواند و سپس حاجت خود را از خدا طلب کند به مقصود رسد ایات ۷۸ الی ۸۹ سوره شعرا : الَّذِي خَلَقَنِي فَهُوَ يَهْدِينِ وَالَّذِي هُوَ يُطْعِمُنِي وَيَسْقِينِ وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ يَشْفِينِ وَالَّذِي يُمِيتُنِي ثُمَّ يُحْيِينِ وَالَّذِي أَطْمَعُ أَن يَغْفِرَ لِي خَطِيئَتِي يَوْمَ الدِّينِ رَبِّ هَبْ لِي حُكْمًا وَأَلْحِقْنِي بِالصَّالِحِينَ وَاجْعَل لِّي لِسَانَ صِدْقٍ فِي الْآخِرِينَ وَاجْعَلْنِي مِن وَرَثَةِ جَنَّةِ النَّعِيمِ وَاغْفِرْ لِأَبِي إِنَّهُ كَانَ مِنَ الضَّالِّينَ وَلَا تُخْزِنِي يَوْمَ يُبْعَثُونَ يَوْمَ لَا يَنفَعُ مَالٌ وَلَا بَنُونَ إِلَّا مَنْ أَتَى اللَّهَ بِقَلْبٍ سَلِيمٍ منبع : خواص آیات قرآن کریم ص ۱۲۰
🔸 توسل مجرّب به حضرت زینب (س): 🔹مرحوم آیة الله سید محمد باقر موحد ابطحی همواره به این ختم سفارش می فرمودند و بسیاری از مؤمنین از این ختم نتیجه های شگفتی گرفته اند: 🔸 با حضور قلب و طهارت 25 مرتبه می گویی: یا زینب بنت امیرالمؤمنین. 🔹سپس 510 مرتبه بگو: یا حیّ یا قیّوم. 🔸 و بعد این شعر را بخوان: عفیفه دوسرا [منبع] حیا، زینب! حیا و عصمت [و] ناموس کبریا زینب! به حق جدّ و پدر، مادر و برادر تو به پاره جگرِ مجتبی برادر تو به آن وداعِ حسینت به ظهر عاشورا بخواه حاجت ما را تو از خدا، زینب! مفاتیح السماء، آیة الله سجادی اصفهانی ص 370.
💥💬 دعا برای رفع تحیر در انجام کارها. هر گاه کسی را مهمی پیش اید یا در کاری متحیر باشد باید در خلوتی رود و با اعتقاد درست دورکعت نماز بگذارد و بعد از آن این دعا را بخواند و سر به سجود نهد و مقصود از خداوند تعالی بخواهد و برخیزد و رو به آسمان کند و یک بار دیگر این دعا را بخواند اگر مطلوب در زیر کوه قاف باشد خداوند تعالی آن را به او برساند به قدرت خود و دعا این است : اَمنت بِالعِزَّهِ وَ الجَبَروُت و کَفَرتُ بِالجِبتِ و الطّاغُوت وَ تَوَکَّلتُ عَلَی الحَیِّ الذی لا یَمُوتُ برحمتک یا ارحم الراحمین و از حضرت سجاد علیه السلام منقول است که فرمودند به خدا سوگند که دعا نکردم با این دعا برای هیچ امری مگر آنکه مستجاب شد
نماز حضرت فاطمه کفاره گناهان از حضرت فاطمه زهرا علیه السلام روایت شده که رسول خدا مرا شب پنج شنبه نمازی آموخت هر کسی شش رکعت نماز کند در هر رکعت بعد از حمد قل اللهم مالک الملک را تا بغیر حساب بخواند قُلِ اللّهُمَّ مالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِى الْمُلْكَ مَنْ تَشآءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْكَ مِمَّنْ تَشآءُ وَتُعِزُّ مَنْ تَشآءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشآءُ بِیَدِكَ الْخَیْرُ اِنَّكَ عَلى كُلِّ شَىْءٍقَدیرٌ تُولِجُ اللَّیْلَ فِى النَّهارِ وَتُولِجُ النَّهارَ فِى اللَّیْلِ وَتُخْرِجُ الْحَىَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَ تُخْرِجُ الْمَیِّتَ مِنَ الْحَىِّ وَتَرْزُقُ مَنْ تَشآءُ بِغَیْرِ حِسابٍ چون از نماز فارغ شد بگوید جزی الله محمد ما هو اهله خدا برایش می امرزد هر گناهی را تا هفتاد سال و به او از ثواب ناشمار عطا فرماید..
نماز اوابین چگونگی ادای نماز شیخ عباس قمی در مفاتیح الجنان، دربارهٔ نماز حضرت فاطمه(س) این‌گونه آورده است که حضرت زهرا(س) یک نماز دو رکعتی می‌خواند که در رکعت اول بعد از سوره حمد، صد مرتبه سوره قدر و در رکعت دوم بعد از سوره حمد، صد مرتبه سوره توحید را می‌خواند و پس از سلام نماز، دعای زیر را قرائت می‌کرد. سُبْحَانَ ذِی الْعِزِّ الشَّامِخِ الْمُنِیفِ سُبْحَانَ ذِی الْجَلَالِ الْبَاذِخِ الْعَظِیمِ سُبْحَانَ ذِی الْمُلْک الْفَاخِرِ الْقَدِیمِ سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْبَهْجَةَ وَ الْجَمَالَ سُبْحَانَ مَنْ تَرَدَّی بِالنُّورِ وَ الْوَقَارِ سُبْحَانَ مَنْ یرَی أَثَرَ النَّمْلِ فِی الصَّفَا سُبْحَانَ مَنْ یرَی وَقْعَ الطَّیرِ فِی الْهَوَاءِ سُبْحَانَ مَنْ هُوَ هَکذَا لَا هَکذَا غَیرُهُ به‌گفته سید بن طاووس در کتاب جمال الاسبوع، بهتر است پس از نماز، تسبیحات حضرت زهرا(س) و پس از آن، صد مرتبه صلوات فرستاده شود. شیخ طوسی هم در مصباح المتهجد می‌گوید سزاوار است بعد از نماز، زانوها و آرنج‌ها را برهنه نماید، همه مواضع سجود خود را بدون هیچ حائلی به زمین بچسباند، حاجت بخواهد و دعا کند آنچه می‌خواهد و در حالت سجده ذکر زیر را بگوید. یا مَنْ لَیسَ غَیرَهُ رَبٌّ یدْعَی یا مَنْ لَیسَ فَوْقَهُ إِلَهٌ یخْشَی یا مَنْ لَیسَ دُونَهُ مَلِک یتَّقَی یا مَنْ لَیسَ لَهُ وَزِیرٌ یؤْتَی یا مَنْ لَیسَ لَهُ حَاجِبٌ یرْشَی یا مَنْ لَیسَ لَهُ بَوَّابٌ یغْشَی یا مَنْ لَا یزْدَادُ عَلَی کثْرَةِ السُّؤَالِ إِلَّا کرَماً وَ جُوداً وَ عَلَی کثْرَةِ الذُّنُوبِ إِلَّا عَفْواً وَ صَفْحاً صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بی‌کذَا وَ کذَا و بجای این کلمه حاجات خود را از خدا بخواهد
رسول اکرم فرمود هر کس شب پنج شنبه شش رکعت نماز کند در هر رکعت بعد از حمد آیت الکرسی و سوره کافرون را یکبار و توحید را سه بار بخواند چون سلام دهد آیت الکرسی را سه بار بخواند پس اگر در نزد خدابد سرشت نوشته باشد خداوند فرشته ای می فرستد تا شقاوت او را محو کند بجای آن سعادتش را بنویسد و آن قول خداوند است. یمحو الله ما یشاء و یثبت و عنده ام الکتاب.  
دعای مجرب برای رهایی از وسواس هرکسی به وسواس و مبتلا باشد وبخواهد خلاص شود باید دست بر سینه خود نهد و هفت بار بگوید الملک القدوس الخالق الفعال بعد از هر بار گفتن این ایه را هم بخواند إِنْ يَشَأْ يُذْهِبْكُمْ وَيَأْتِ بِخَلْقٍ جَدِيدٍ وَمَا ذَلِكَ عَلَى اللَّهِ بِعَزِيزٍ معالجه و سهو در نماز آیات قرآن مجید
ختم خاص سوره یوسف برای برآورده شدن حاجات هر که سوره یوسف را بخواند و بعد از هر اسم یوسف که در سوره واقع است این اسماء الله را بخواند حاجات دینی و دنیوی او روا گردد و اسماء الله این است : یا عزیز یا الله یا رحیم یا کریم یا خبیر یا بصیر یا علیم یا کافی یا اول یا آخر یا ظاهر یا باطن یا حی یا قیوم یا ذالجلال و الاکرام یا قدوس یا غفور یا شکور یا احد یا صمد یا فرد یا وتر یا وفی اِحفِظنا مِنَ الخَطایا وَ مِن کُلِّ البَلّیاتِ وَ الافاتِ برحمتک یا ارحم الراحمین منبع : کونوز الاسرار ج 2 ص 28 و 29
ذکر برای رسیدن رزق از عالم غیب کسی که اسم شریف یا سبوح یا قدوس را 2680 مرتبه بگوید صفای باطن پیدا می کند و رزقش از عالم غیب می رسد منبع : بحر الغرائب ص 148 و روزی اذکار الهی
دعاء آصف وزیر سلیمان بن داود علیه السلام است که با این دعا عرش بلقیس را حاضر کرد از یمن به شام یا فلسطین ، به یک چشم بهم زدن . و همان دعائی است که عیسی علیه السلام با آن مرده ها را زنده می کرد « اللَّهُمَّ إنّی أسْأَلُکَ بِأنَّکَ أنْتَ اللّه ُ لا إله إلاّ أنْتَ الْحَیُّ القَیُّومُ الطّاهِرُ المُطهَّر ، نورُ السّماواتِ والأَرَضین ، » و در روایت دیگری « ربِّ السّماواتِ والارَضینَ » عالِمِ الغَیْبِ والشّهادَةِ الکَبیرِ المُتَعالِ الحَنّانُ المَنّانُ ذُو الجَلالِ والإکرام » أن تصلّی علی محمّد وآل محمّد وأن تفعل بی کذا وکذا ، انشاء اللّه دعا مستجاب گردد ، و به جای کذا وکذا حاجت خود را بخواهد
در کتاب فلاح السائل ضمن روایتی مسند به دو طریق ضعیف یکی ، از امام دهم علیه السلام از پدرانش علیهم السلام و یکی از امام ششم علیه السلام آورده که هر که جلو دعاء خود این دعا را بخواند دعایش مستجاب شود « مَا شَاءَ اللّه ُ تَوَجُّهاً إِلَی اللّه ِ ، مَا شَاءَ اللّه ُ تَعَبُّداً للّه ِِ ، مَا شَاءَ اللّه ُ تَلَطُّفاً للّه ِِ مَا شَاءَ اللّه ُ تَذَلُّلاً للّه ِِ ، مَا شَاءَ اللّه ُ اسْتِنْصَاراً بِاللّه ِ ، مَا شَاءَ اللّه ُ اسْتِکَانَةً للّه ِِ ، مَا شَاءَ اللّه ُ تَضَرُّعاً إِلَی اللّه ِ ، مَا شَاءَ اللّه ُ اسْتِعَانَةً بِاللّه ِ ، مَا شَاءَ اللّه ُ اسْتِغَاثَةً بِاللّه ِ ، مَا شَاءَ اللّه ُ لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ إِلاّ بِاللّه ِ الْعَلِیِّ الْعَظِیم » .
هر که به این صلوات بر پیغمبر صلی الله علیه و آله درود بفرستد دعایش مستجاب می گردد ، سه بار صبح و سه بار عصر ( یا شب ) « اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمّدٍ فِی الاْءَوَّلینَ، وَصَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمّدٍ فِی الاْءخِرینَ، وَصَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمّدٍ فِی الْمَلاَءِ الاْءَعْلی، وَصَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمّدٍ فِی الْمُرْسَلینَ، اَللّ_هُمَّ اَعْطِ مُحَمَّدا الْوَسیلَةَ وَالشَّرَفَ وَالْفَضیلَةَ وَالدَّرَجَةَ الْکَبیرَةَ، اللّهُمَّ اِنّی آمَنْتُ بِمُحَمَّدٍ وَلَمْ اَرَهُ ، فَلا تَحْرِمْنی یَوْمَ الْقِیمَةِ رُؤْیَتَهُ ، وَارْزُقْنی صُحْبَتَهُ ، وَتَوفَّنی عَلی مِلَّتِهِ ، وَاسْقِنی مَنْ حَوْضِهِ مَشْرَباً رَوِیّاً سآئِغاً هَنیئآاً لا اَظْمَأُ بَعْدَهُ اَبَداً اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْ ءٍ قَدیرٌ ، اَللّهُمَّ کَما آمَنْتُ بِمُحَمَّدٍ صَلَّی اللّه ُ عَلَیْهِ وَآلِهِ وَلَمْ اَرَهُ فَعَرِّفنی فِی الْجِنانِ وَجْهَهُ ، اَللّهُمَّ بَلِّغْ رُوحَ مُحَمَّدٍ عَنّی تَحِیَّةً کَثیرَةً وَسَلاماً » . 1- (1) بحار الأنوار 94/54 .
امام ششم علیه السلام مرسلاً وارد شده هر کس سه بار بگوید « یا مَن یفعلُ ما یشاء ولا یَفعلُ ما یشاء أحدٌ غَیْرَهُ » دعایش مستجاب می شود .
مردی از رسول خدا صلی الله علیه و آله دعائی سؤال کرد که رد نشود ، حضرت این دعا را به او یاد داد « اَللّهُمَ إنّی أسْألُکَ بِاسْمِکَ الأعلَی الأجَل الأعْظَم » چند بار این را بگو سپس حاجت خود را درخواست کن .
روبه راه ترین و رساترین دعا اینست که بگوید : « یا اللّه ُ الّذی لَیْس کَمِثْلِهِ شَیءٌ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَأهْلِ بَیْتِهِ وَافْعَل بی کَذا وَکَذا » به جای این جمله حاجت خود را بخواهد )
مناجات برای حاجت و مرسلاً از پیغمبر صلی الله علیه و آله آورده که جبرئیل علیه السلام این مناجات را برای درخواست حاجت به آن حضرت داده : « اللَّهُمَّ جَدِیرٌ مَنْ أَمَرْتَهُ بِالدُّعَاءِ أَنْ یَدْعُوَکَ ، وَمَنْ وَعَدْتَهُ بِالاْءِسْتِجَابَةِ أَنْ یَرْجُوَکَ ، وَلِیَ اللَّهُمَّ حَاجَةٌ قَدْ عَجَزَتْ عَنْهَا حِیلَتِی ، وَکَلَّتْ مِنْهَا طَاقَتِی ، وَضَعُفَتْ عَنْ مَرَامِهَا قُوّتِی ، وَسَوَّلَتْ لِی نَفْسِیَ الاْءَمَّارَةُ بِالسُّوءِ ، وَعَدُوِّی الْغُرُورُ الَّذِی أَنَا مِنْهُ وَمِنْها مَبْلُوّ أَنْ أَرْغَبَ إِلَی ضَعِیفٍ مِثْلِی ، وَمَنْ هُوَ فِی النُّکُولِ شَکْلِی ، حَتَّی تَدَارَکَتْنِی رَحْمَتُکَ وَبَادَرَتْنِی بِالتَّوْفِیقِ رَأْفَتُکَ ، وَرَدَدْتَ عَلَیَّ عَقْلِی بِتَطَوُّلِکَ ، وَأَلْهَمْتَنِی رُشْدِی بِتَفَضُّلِکَ ، وَأَجْلَیْتَ بِالرَّجَاءِ لَکَ قَلْبِی وَأَزَلْتَ خُدْعَةَ عَدُوِّی عَنْ لُبِّی ، وَصَحَّحْتَ فی التَّأَمُّلِ فِکْرِی ، وَشَرَحْتَ بِالرَّجَاءِ لاِءِسْعَافِکَ صَدْرِی ، وَصَوَّرْتَ لِیَ الْفَوْزَ بِبُلُوغِ مَا رَجَوْتُهُ ، وَالْوُصُولِ إِلَی مَا أَمَّلْتُهُ ، فَوَقَفْتُ اللَّهُمَّ رَبِّ بَیْنَ یَدَیْکَ سَائِلاً لَکَ ممّا دَعاً إِلَیْکَ وَاثِقاً بِکَ مُتَوَکِّلاً عَلَیْکَ فِی قَضَاءِ حَاجَتِی ، وَتَحْقِیقِ أُمْنِیَّتِی ، وَتَصْدِیقِ رَغْبَتِی فَأَعِذْنی اللَّهُمَّ رَبِّ بِکَرَمِکَ مِنَ الْخَیْبَةِ ، وَالْقُنُوطِ وَالاْءَنَاةِ وَالتَّثْبِیطِ بِهَنِیءِ إِجَابَتِکَ ، وَسَابِغِ مَوْهِبَتِکَ ، إِنَّکَ وَلِیٌّ وَبِالْمَنَائِحِ الْجَزِیلَةِ مَلِیٌّ وَأَنْتَ عَلَی کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ وَبِکُلِّ شَیْءٍ مُحِیطٌ
دعا جهت پیدا شدن دفینه نوشته شده در می 28, 2016 توسط user اگر کسی با ایمان آیه 11 سوره مائده و آیه 103 سوره آل عمران را آیه 11 سوره مائده يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اذْكُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ هَمَّ قَوْمٌ أَن يَبْسُطُواْ إِلَيْكُمْ أَيْدِيَهُمْ فَكَفَّ أَيْدِيَهُمْ عَنكُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَعَلَى اللّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ ﴿۱۱﴾ آیه 103 سوره آل عمران وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْكُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَكُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَكُم مِّنْهَا كَذَلِكَ يُبَيِّنُ اللّهُ لَكُمْ آيَاتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ ﴿۱۰۳﴾   بر کاسه ای با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و آن را به آب پاک بشویند و این دو آیه را بخوانند و این آب را در خانه بریزند که گمان می رود در آن خانه چیزی مدفون است شب در خواب بیند آنچه مدفون است در کدام محل مدفون است     منبع : خواص آیات قرآن کریم ص 50    
برای رفع چشم زخم : از فضل بن عمر نقل است که مردی از شیعیان نزد امام صادق علیه السلام آمد و از چشم زخمی که بر اهلش آمده شکایت کرد و گفت : شکم و بدن و سر خانواده ام درد کرده و تمامی شب فریاد می زنند و ما از صدای او درد می کشیم بر ما منت گذاشته تعویذی برای ما بیان کنید حضرتش فرمود زمانیکه نماز واجبت را خواندی دو دست خود را کاملا به سوی آسمان کن و با حالت خشوع کامل بگو : أَعُوذُ بِجَلَالِكَ وَ قُدْرَتِكَ وَ بَهَائِكَ وَ سُلْطَانِكَ مِمَّا أَجِدُ يَا غَوْثِي‏ يَا اللَّهُ يَا غَوْثِي يَا رَسُولَ اللَّهِ يَا غَوْثِي يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ يَا غَوْثِي يَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ أَغِثْنِي أَغِثْنِي سپس دست راست خود را بالای سرت مسح کن و بگو : يَا مَنْ سَكَنَ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَ مَا فِي الْأَرْضِ سَكِّنْ مَا بِي بِقُوَّتِكَ وَ قُدْرَتِكَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ سَكِّنْ مَا بِي ‏منبع : بحارالانوار ج ۹۵ ص ۵۶
دعا جهت پیدا شدن دفینه اگر کسی با ایمان آیه 11 سوره مائده و آیه 103 سوره آل عمران را آیه 11 سوره مائده يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اذْكُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ هَمَّ قَوْمٌ أَن يَبْسُطُواْ إِلَيْكُمْ أَيْدِيَهُمْ فَكَفَّ أَيْدِيَهُمْ عَنكُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَعَلَى اللّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ ﴿۱۱﴾ آیه 103 سوره آل عمران وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْكُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَكُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَكُم مِّنْهَا كَذَلِكَ يُبَيِّنُ اللّهُ لَكُمْ آيَاتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ ﴿۱۰۳﴾ بر کاسه ای با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و آن را به آب پاک بشویند و این دو آیه را بخوانند و این آب را در خانه بریزند که گمان می رود در آن خانه چیزی مدفون است شب در خواب بیند آنچه مدفون است در کدام محل مدفون است منبع : خواص آیات قرآن کریم ص 50
هر که سوره شعرا را بنویسد و بر خروش تاج شکافته یی بیاویزد سپس خروس را دنبال کند هر زمان که آن خروس از حرکت باز ایستد بداند که آن حیوان بر گنج یا منبع آب توقف کرده است.
برای یافتن محل دفینه باید در روز پنج شنبه هنگام غروب به گردن خروس سفید این دعای زیر را بیاویزید. خروس به جایی که در آنجا دفینه پنهان شده است می رود و بانگ می کند. تجربه شده است. بسم الله الرحمن الرحیم اهدنا الصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لا الضالین و لا حول و لا قوة الا باالله العلی العظیم
برای پیدا کردن گمشده و رسیدن به حاجت بزرگ : این دعا بزرگ که از امام زمان عج الله می باشد برای کسی است که چیزی را گم کرده است یا حاجت بزرگی دارد و میخواهد به آن برسد و برای آن قصه ای عجیب می باشد . کسی که می خواهد به هدفش برسد این دعا را تکرار کند بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏ أَنْتَ اللَّهُ اَلَّذی لا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ مُبْدِئُ الْخَلْقِ وَ مُعِيدُهُمْ‏، وَ أَنْتَ اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ مُدَبِّرُ الْأُمُورِ وَ بَاعِثُ مَنْ فِي الْقُبُورِ وَ أَنْتَ اللَّهُ اَلَّذی لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ الْقَابِضُ الْبَاسِطُ، وَ أَنْتَ اللَّهُ اَلَّذی لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ وَارِثُ الْأَرْضِ وَ مَنْ عَلَيْهَا، أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ الَّذِي إِذَا دُعِيتَ بِهِ أَجَبْتَ، وَ إِذَا سُئِلْتَ بِهِ أَعْطَيْتَ، وَ أَسْأَلُكَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ أَهْلِ بَيْتِهِ وَ بِحَقِّهِمُ الَّذِي أَوْجَبْتَهُ عَلَى نَفْسِی أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَقْضِيَ لِي حَاجَتِي السَّاعَةَ السَّاعَةَ يَا سَيِّدَاهْ يَا مَوْلَاهْ يَا غِيَاثَاهْ، أَسْأَلُكَ بِكُلِّ اسْمٍ سَمَّيْتَهُ بِهِ نَفْسَكَ، وَ اسْتَأْثَرْتَ بِهِ فِي عِلْمِ الْغَيْبِ عِنْدَكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تُعَجِّلَ خَلَاصَنا مِنْ هَذِهِ اَلشِّدَّةِ يَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ يَا سَمِيعَ الدُّعَاءِ إِنَّكَ‏ عَلى‏ كُلِ‏ شَيْ‏ءٍ قَدِيرٌ بِرَحْمَتِكَ‏ يَا أَرْحَمَ‏ الرَّاحِمِينَ‏ منبع : کلم الطیب ص ۱۴ الی ۱۶