شدیداً به کسایی که خطشون خیلی خوبه و توی کتاباشون نقاشی میکشن و چیز میز مینویسن حسودی میکنم🙏
چون خطم خوب نیست البته نقاشیم نسبتا خوبه ولی خیلی استرس میگیرم که خرابش نکنم آخرشم خرابش میکنم🎀
𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
اگه خوشم اومد و ادامه دادم وقتی تموم شد فایلشو میدم اگه دوست داشتید بخونیدد😭
خب تصمیم گرفتم که با شما هم به اشتراک بزارم ولی نمیدونم که به صورت چند پارت توی چنل بزارم یا فایل درست کنم و براتون بفرستم وقتی تموم شد