شدیداً به کسایی که خطشون خیلی خوبه و توی کتاباشون نقاشی میکشن و چیز میز مینویسن حسودی میکنم🙏
چون خطم خوب نیست البته نقاشیم نسبتا خوبه ولی خیلی استرس میگیرم که خرابش نکنم آخرشم خرابش میکنم🎀
𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
اگه خوشم اومد و ادامه دادم وقتی تموم شد فایلشو میدم اگه دوست داشتید بخونیدد😭
خب تصمیم گرفتم که با شما هم به اشتراک بزارم ولی نمیدونم که به صورت چند پارت توی چنل بزارم یا فایل درست کنم و براتون بفرستم وقتی تموم شد
And there's no remedy for memory, your face is like a melody
It won't leave my head
𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
شدیداً به کسایی که خطشون خیلی خوبه و توی کتاباشون نقاشی میکشن و چیز میز مینویسن حسودی میکنم🙏 چون خطم
اتفاقا خط تو خیلی خوشگل و تمیز و قشنگه
نقاشی هات هم خیلی خوشگل میشنننن