eitaa logo
🌷کانال کجایید ای شهیدان خدایی🌷
82 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
3.9هزار ویدیو
40 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔶♦️🔶 وقوع یک تراژدی در سیاست ایران! ابراهیم نکو، از نمایندگان ادوار مجلس در بخشی از یک مصاحبه که سایت روزنامه آرمان ملی آنرا منتشر کرد، پیرامون انتخابات امسال، اظهار کرده است: وقتی دلجویی و اقناع صورت نمی‌گیرد، نمی‌توان انتظار داشت آن‌ها _اغتشاشگران- به مسیر مورد نظر برگردند. سوال این است که آیا اقتصاد در مسیر درست خودش قرار گرفته است؟ آیا مردم رضایت دارند از وضعیت؟ طبیعتا نه. او می‌افزاید: هر روز شاهد افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها را شاهد هستیم، دولت برای کسری بودجه هر روز قوانین سخت‌گیرانه از جمله نرخ مالیات‌ها را اعمال می‌کند. نکو تصریح می‌کند: با توجه به شرایط موجود بعید است مشارکت مردم در انتخابات پیش رو به سمت ایده‌آلی برود! او همچنین اظهار می‌کند: اگر از چهره‌ها و جناح‌های موثر و قابل قبول مردم اگر مانند گذشته مورد بی‌مهری قرار بگیرند، مردم نیز مشارکت نخواهند داشت لذا توصیه می‌شود که در بحث صلاحیت‌ها، میدان را برای افراد باز بگذارید. حرف‌های من بدبینانه نیست، شرایط واقعی جامعه است. واقعیت این است که مشارکت در حال حاضر از دوره گذشته بالاتر نخواهد بود و شاهد کاهش هم هستیم.[۲] از مبانی غلطی که در گفته‌ها و تحلیل آقای نکو وجود دارد که بگذریم؛ بیان ۲ نکته درباره این قبیل اظهارات ضروریست: اول: مخالفت کسانی از مردم با رویه‌های سیاسی یا اعتراض همه مردم به گرانی و سایر مخالفت‌ها و اعتراض‌ها نه تنها دلیلی بر قهر از صندوق رأی نیست که اتفاقا دلیل اقبال به صندوق رأی است. چه اینکه منهای مخالفت‌ها و اعتراضات غیر عقلانی اما مشکلات فعلی از قبیل گرانی و یا برخی رویه‌های سیاسی غلط بین برخی مسئولان مثل ناکارآمدی یا تبعیت از لایک‌ها؛ جمله بر اثر "رأی بد" در انتخابات‌ها حادث شده‌اند و اینک اگر کسی می‌خواهد با این رخدادها به مخالفت برخیزد یا به آنها اعتراض کند؛ راهش صرفا و فقط از صندوق رأی و "رأی خوب" می‌گذرد. به سخن دیگر اینکه شاهد یکی از تراژیک‌ترین رخدادهای سیاسی هستیم و آن اینکه عده‌ای با بددلی یا نفهمی قصد دارند اصلی‌ترین انگیزه حضور مردم در انتخابات که همان اعتراض به مشکلات است را به عاملی برای قهر از صندوق تبدیل کنند و البته این توضیح را هم نمی‌دهند که وقتی کسی صندوق رأی را بر زمین می‌گذارد یعنی به برداشتن سلاح علیه نظام سیاسی کمک کرده است. و دوم: مشارکت بالای انتخاباتی اگرچه یک امتیاز است لکن تعیین‌کننده چیزی نیست اما قانون کشور در صورت کوچکترین خدشه‌ای؛ لرزه‌ی ارکان حاکمیت را رقم خواهد زد. لذاست که قوت و قوام یک نظام سیاسی در بحث مردمسالاری نیز در وهله اول منوط به رعایت قانون، برگزاری یک انتخابات قانونی و ایستادن پای رأی مردم به حکم قانون است. حال اینکه بحث مشارکت حداکثری نیز به این امتیازات افزوده شود اگرچه یک امتیاز خواهد بود اما همانطور که بیان کردیم یک رکن نیست. *گفتنیست برخی اصلاح‌طلبان ستادی تا این لحظه قصد دارند دست به "تحریم انتخابات" بزنند. مسئله نبود نامزد دلخواه در انتخابات بعنوان بهانه‌ای برای رأی ندادن نیز به لحاظ عقلانی یک حرف غلط است زیرا در منطق دموکراسی؛ در چنین شرایطی باید به نامزد نزدیک رأی داد. نظیر رفتاری که اصلاح‌طلبان در سال ۹۲ و پس از ردّ صلاحیت مرحوم هاشمی انجام دادند.
12.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍 اسلام معاویه ای: دوقطبی ایجاد نکنید! ♦️رحیم پور ازغدی:جریان مُرجئه که توسط معاویه حمایت میشد به این معتقد بود که همه خوب اند و بهشتی اند و فرقی بین مذهبی ها نیست، چه با حجاب و بی حجاب، چه رشوه خوار و چه آدم سالم، چه مشروب خور و چه مشروب نخور ♦️می‌گفتند دو قطبی ایجاد نکنید 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
تبریز سه شنبه شاهد تشییع شهیدی بود که از آن جوان‌‌های امروز مارک‌پوش و عطرزده و البته دکتری بود که جانش را داد برای شهرش و عزای حسینی. پدر شهید مدافع امنیت امیر حسین پور : ⏺این پسر آنقدری خاص بود که هر چقدر هم بگویم باز هم ناگفته‌های زیادی می‌ماند! هی می‌گفت می‌خواهم مدافع حرم شوم! آن موقع‌ها کم سن و سال بود و اجازه ندادم؛ مدام می‌گفت کاش در کربلا شهید شوم. ⏺ وقتی از پایگاه به امیر زنگ زدند که انگار چند نفر می‌خواهند بنرهای امام حسین(ع) را که به مناسبت محرم در میدان ساعت نصب شده است را آتش بزنند، طاقت نیاورد، لباس رزم پوشید و رفت. می‌گفت نابرادرها به امام حسین(ع) زورتان نمی‌رسد به جان بنرهایش افتاده‌اید؟ پسرم دست خالی بود! آن نابرادر چند ضربه به او زد و چاقو به یکی از چشم‌هایش زده بود که شدت جراحت به قدری زیاد بود که بعد از 4 روز به شهادت رسید همان آرزویی که داشت. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 لیبرالیسم در ۵۴ ثانیه! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🔺مهدی نصیری تحصیلات حوزوی داره و جزو اولین افرادی بود که در درس خارج مقام معظم رهبری شرکت کرد ولی قطعا به پای محمود امجد نمی رسد که زمانی در قم معروف بود ایشان انسان تربیت می کند و علمای بزرگی در درس اخلاق ایشان شرکت می کرد... مخالفت با این نظام مقدس عاقبت بخیری نمی آورد! ➕ امیرالمومنین سلام الله علیه: جاهل را نمی بینی مگر در حال افراط یا تفریط. مواضع امروز مهدی نصیری که از تندروهای اول انقلاب بود رو با شیوه هاشمی رفسنجانی مقایسه کنید که اول انقلاب می گفت زنان بد حجاب را به اردوگاه کار اجباری تبعید کنید! ✅ ک
📚درسهاي از قیام امام حسین (ع): ✍جهاد تبیین :روحانی حسینی قسمت دوم 📘1.درسهاي سياسي امام حسين(ع) براي يک واجب قيام کرد و اين واجب در طول تاريخ متوجه به مسلمانهاست و به يکايک مسلمانها، و اين واجب هم عبارت است از اينکه هر وقت ديدند نظام جامعة اسلامي دچار يک فساد بنيادي شده است و بيم آن هست که به کلي احکام اسلام تغيير پيدا کند هر مسلماني بايد قيام بکند. «مقام معظم رهبري»[2] 🕌الف) امربمعروف و نهي از منکر يکي از شيوه هاي اعلام اهداف قيام عاشورا نوشتن و ارسال نامه هاي فراوان به دوست و دشمن بود. امام حسين(ع) در نامه اي به برادرش محمدحنفيه هم سخنان خود را گنجاند و هم اهداف قيام عاشورا را بيان داشت تا دست تحريف گران به ساحت قدس نهضت کربلا نرسد و آيندگان بدانند که چرا امام حسين(ع) به قيام روي آورد. امام نوشت: ✍«بسم الله الرحمان الرحيم. هذا ما اوصي به الحسين بن علي بن ابيطالب الي أخيه محمد المعروف بابن الحنفيه: أنَّ الحسين أَنْ لااله الاالله وحده لا شريک له و أنَّ محمداً عبده و رسوله جاء بالحق من عند الحق و أنَّ الجّنه والنّار حق و أنَّ الساعه ايتهٌ لا ريب فيها و أنَّ اللهَ يبعث مَن في القبور 🤝 و أنّي لم أخرج أشراً و لا بطراً و لا مفسداً و لا ظالماً و انّما خرجت لطلب الاصلاح في امّت جدّي صلي الله عليه و اله أريد أن امُربالمعروف و أنهي عن المنکر و أسيرَ بسيره جدّي و ابي علي بن ابيطالب. فمن قبلني بقبول الحق فا الله اولي بالحق و من ردّ عليَّ هذا أصبر حتي يقضي الله بيني و بين القوم بالحق و هو خيرالحاکمين و هذا وصيّتي يا اخي اليک و ما توفيقي الّا باللهِ عليه توکّلت و اليه انيب» امام حسين(ع) فرمودند: «به نام خداوند بخشنده مهربان. اين وصيت حسين بن علي است به برادرش محمد حنفيه: حسين گواهي مي دهد به توحيد و يگانگي خداوند و گواهي مي دهد که براي خدا شريکي نيست و شهادت مي دهد که محمد بنده و فرستادة اوست و آئين حق «اسلام» را از سوي خدا براي جهانيان آورده است و شهادت مي دهد که بهشت و دوزخ حق است و روز جزا بدون شک به وقوع خواهد پيوست و خداوند همة انسانها را در چنين روزي زنده خواهد نمود. و من نه از روي خودخواهي و يا براي خوشگذراني و نه براي فساد و ستمگري از مدينه خارج مي گردم بلکه هدف من از اين سفر امربمعروف و نهي از منکر است و خواسته ام از اين حرکت اصلاح مفاسد است و احيا و زنده کردن سنّت و قانون جدم رسول خدا(ص) و راه و رسم پدرم علي بن ابيطالب است. پس هر کس اين حقيقت را از من بپذيرد و از من پيروي کند راه خدا را پذيرفته و هر کس آن را رد کند و از من پيروي نکند من با صبر و استقامت راه خود را در پيش خواهم گرفت تا خداوند ميان من و اين افراد حکم کند که او بهترين حاکم است».[3] حضرت در جملة «وأن امربالمعروف و انهي عن المنکر» تعبير امربمعروف و نهي از منکر را به کار برده اند و همچنين اين مطلب را که قيام عاشورا براي امربه معروف و نهي از منکر است. در جامعة اسلامي ما از جملة اولين مسائلي که در خانواده و مدرسه به کودکان آموزش داده مي شود اصول و فروع دين است و در شمار فروع دين فرع هفتم و هشتم را امربمعروف و نهي از منکر ذکر کرده اند يعني امربمعروف و نهي از منکر هم مثل نماز و روزه واجب است بنابراين وجوب امربمعروف و نهي از منکر براي همة مردم روشن است و همه مي دانند که از ضروريات دين است . و جاي اين شبهه نيست که کسي بگويد: قرائت من در مورد اين دو عنوان اين است که در اسلام امربمعروف و نهي از منکر واجب نيست. اين دو امر از ضروريات اسلام است. در قرآن کريم و روايات اسلامي در اهميت اين دو فريضه و نقش اصلاحي آنها و زيانها و مفاسد ترک آن دو تکليف، بسيار سخن گفته شده است و به عنوان «برترين فرضيه» به شمار آمده که فرايض و احکام الهي ديگر، در ساية امربمعروف و نهي از منکر، قوام و استواري مي يابد. در صدر اسلام، عمل به اين تکليف مهم از سوي مسلمانان واگذاشته شد و مردم بخاطر ترس يا طمع، از تذکرهاي زباني و اقدامهاي عملي در اين راه کوتاهي کردند و در نتيجه، دين به ضعف گرائيد و فاسقان مسلّط شدند. يکي از درسهاي نهفته در جملة امام حسين(ع) آن است که فريضة امربمعروف و نهي از منکر، تنها در تذکراتي نسبت به بعضي از گناهان جزئي از سوي افراد عادي خلاصه نمي شود، بلکه قيام بر ضد حکومت ستم و تلاش براي اصلاح ساختار سياسي جامعه و تشکيل حکومتي بر اساس حق و قرآن نيز از مصاديق امربمعروف و نهي از منکر است، آنگونه که امام حسين(ع) حماسة عاشورايي خود را عبارت از همان دانست. ادامه دارد
روندقبول قطعنامه 598 پازلی که هاشمی رفسنجانی برای قانع کردن امام برای پذیرش قطعنامه چید    35 سال پیش در حالی که از همه جا شعار "جنگ جنگ تا پیروزی" شنیده و دو روز قبل از آن از تلویزیون گزارشی دربارۀ چرایی تن ندادن به صلح پخش شده و در نماز جمعه حاج محمود مرتضایی‌فر نمازگزاران را به شعار برای ادامه جنگ تا سقوط صدام حسین دعوت کرده بود در نیمروز یکشنبه 27 تیر 1367 محمدرضا حیاتی گویندۀ اخبار رادیو در ساعت 14 این خبر را خواند: «‌جمهوری اسلامی ایران، قطعنامۀ 598 شورای امنیت سازمان ملل درباره آتش‌بس در جنگ عراق با ایران را پذیرفت». این پذیرش به معنی ختم جنگی بود که دو ماه دیگر 8 ساله می‌شد. قطعنامه یک سال قبل صادر شده بود و اگرچه ایران به شدت و حِدت قبل آن را مردود ندانست ولی هنوز نپذیرفته بود و همچنان بر اعلام و تنبیه متجاوز و یایان جنگ با سقوط صدام حسین و حزب بعث داشت محسن رضایی فرمانده وقت سپاه گفته است امام وقتی پذیرفتند به من وقت ملاقات ندادند و آقای هاشمی با من تماس گرفت و گفت در تأیید قبول قطعنامه مصاحبه کنم و من هم چنین کردم. محسن رضایی پس از آن باز تقاضای ملاقات می‌کند. این اصرار نشان می‌دهد که می‌خواسته از زبان خود امام هم بشنود تا آرام بگیرد  با این وصف تردیدی نیست که پازل پایان جنگ را هاشمی رفسنجانی چید. اما چگونه؟ هنر هاشمی این بود که از محسن رضایی خواست سیاهه‌ای از نیازها برای پیروزی در جنگ را برای او بنویسد و او به گمان این که جانشین فرمانده  کل قوا می‌خواهد تمام کشور را در خدمت جنگ قرار دهد و چه بسا دولت را هم نظامی کنند فهرست بلندبالایی نوشت و در اصطلاح عامیانه چرب‌تر.  هاشمی از موسوی نخست‌وزیر اما خواست گزارش اقتصادی را بنویسد  جانشین فرمانده کل قوا از سید محمد خاتمی معاون فرهنگی خود هم خواست گزارشی دربارۀ نیروی انسانی بنویسد.  هاشمی رفسنجانی این سه گزارش را با هم به امام ارایه داد هنر هاشمی این بود که پازل راطوری چیدکه امام تن به قبول قطعنامه داد. هاشمی رفسنجانی برگ دیگری هم داشت که آن را ضمیمه گزارش نکرد و آن هشدار حسن روحانی دربارۀ احتمال حمله شیمیایی بود. در نورزوز همان سال 67. اگر امام زیر بار قبول آتش‌بس با آن سه گزارش نمی‌رفت هاشمی گزارش حسن روحانی را هم رو می کرد دل گرمی دیگر هاشمی رفسنجانی موضع مخالف منتظری با ادامه جنگ بود. امام البته از نظرات او آگاه بود و نیازی نبود دیدگاه های او را نیز منضم کند اما در مصاحبه بعد از قبول قطعنامه هاشمی دوبار با لفظ «آیت‌الله العظمی منتظری» به نظر او هم توجه کرد. به سه دلیل. چون بخش قابل توجهی از فرماندهان و رزمندگان و خانواده های شهیدان اصفهانی و مشخصا نجف‌آبادی بودند و نظر آقای منتظری برای آنها حجت بود. دیگر این که قائم مقام رهبری بود و هنوز برکنار نشده بود و  سوم هم به دلیل آن که می توانست به لحاظ فقهی به  آرای او استناد کند. سه گزارش نظامی و اقتصادی و انسانی (‌رضایی و موسوی و خاتمی) امام را مجاب کرد و نیاز به نقل دیدگاه‌های منتظری و هشدار حسن روحانی نیفتاد در حالی که آن سه هم به قصد پایان جنگ ننوشته بودند. یکی نیازها را فهرست کرده بود و دو دیگربه ظاهر واقعیت ها را.‌پازل را هاشمی چیدوباعث شد امام از حرف وراهبردخودکه جنگ جنگ تا پیروزی بودعدول کند پازل پایان جنگ را جانشین فرمانده کل قوا چید.و رهبر فقید انقلاب پذیرفت بر اساس گزارش آن سه. اما هزاران نام دیگر را می‌توان آورد که از جان خود گذشتند و هیچ مطالبه ای هم نداشتند پذیرشی که چنان برای امام خمینی سنگین بود که پس از آن دیگر هرگز در حسینیه جماران دیدار نکرد و در جمع عمومی سخن نگفت و صدای امام از صدا وسیما درقریب یک سال آخر عمر تنها در سه مورد شنیده شد: اولی دیداری کوتاه با اعضای دولت  درشهریور67. دومی ملاقاتی کوتاه با ادوارد شوارد نادزه وزیر خارجه و فرستاده ویژه گورباچف رهبر شوروی در دی همان سال و سوم پیام نوروز 68. واین است داستان نوشاندن جام زهر به حضرت روح الله منابع ومآخذ: ۱-کتاب راز قطعنامه ۲-بررسی مسائل اساسی جنگ درودیان ۳-سایت مرکز اسناد وتحقیقات دفاع مقدس ومصاحبه ها ومطالب کارشناسان این حوزه رئیسی راوی دفاع مقدس @jonbeshsaybery
Mahdi: 📚درسهاي از قیام امام حسین (ع): ✍جهاد تبیین :روحانی حسینی قسمت دوم 📘1.درسهاي سياسي امام حسين(ع) براي يک واجب قيام کرد و اين واجب در طول تاريخ متوجه به مسلمانهاست و به يکايک مسلمانها، و اين واجب هم عبارت است از اينکه هر وقت ديدند نظام جامعة اسلامي دچار يک فساد بنيادي شده است و بيم آن هست که به کلي احکام اسلام تغيير پيدا کند هر مسلماني بايد قيام بکند. «مقام معظم رهبري»[2] 🕌الف) امربمعروف و نهي از منکر يکي از شيوه هاي اعلام اهداف قيام عاشورا نوشتن و ارسال نامه هاي فراوان به دوست و دشمن بود. امام حسين(ع) در نامه اي به برادرش محمدحنفيه هم سخنان خود را گنجاند و هم اهداف قيام عاشورا را بيان داشت تا دست تحريف گران به ساحت قدس نهضت کربلا نرسد و آيندگان بدانند که چرا امام حسين(ع) به قيام روي آورد. امام نوشت: ✍«بسم الله الرحمان الرحيم. هذا ما اوصي به الحسين بن علي بن ابيطالب الي أخيه محمد المعروف بابن الحنفيه: أنَّ الحسين أَنْ لااله الاالله وحده لا شريک له و أنَّ محمداً عبده و رسوله جاء بالحق من عند الحق و أنَّ الجّنه والنّار حق و أنَّ الساعه ايتهٌ لا ريب فيها و أنَّ اللهَ يبعث مَن في القبور 🤝 و أنّي لم أخرج أشراً و لا بطراً و لا مفسداً و لا ظالماً و انّما خرجت لطلب الاصلاح في امّت جدّي صلي الله عليه و اله أريد أن امُربالمعروف و أنهي عن المنکر و أسيرَ بسيره جدّي و ابي علي بن ابيطالب. فمن قبلني بقبول الحق فا الله اولي بالحق و من ردّ عليَّ هذا أصبر حتي يقضي الله بيني و بين القوم بالحق و هو خيرالحاکمين و هذا وصيّتي يا اخي اليک و ما توفيقي الّا باللهِ عليه توکّلت و اليه انيب» امام حسين(ع) فرمودند: «به نام خداوند بخشنده مهربان. اين وصيت حسين بن علي است به برادرش محمد حنفيه: حسين گواهي مي دهد به توحيد و يگانگي خداوند و گواهي مي دهد که براي خدا شريکي نيست و شهادت مي دهد که محمد بنده و فرستادة اوست و آئين حق «اسلام» را از سوي خدا براي جهانيان آورده است و شهادت مي دهد که بهشت و دوزخ حق است و روز جزا بدون شک به وقوع خواهد پيوست و خداوند همة انسانها را در چنين روزي زنده خواهد نمود. و من نه از روي خودخواهي و يا براي خوشگذراني و نه براي فساد و ستمگري از مدينه خارج مي گردم بلکه هدف من از اين سفر امربمعروف و نهي از منکر است و خواسته ام از اين حرکت اصلاح مفاسد است و احيا و زنده کردن سنّت و قانون جدم رسول خدا(ص) و راه و رسم پدرم علي بن ابيطالب است. پس هر کس اين حقيقت را از من بپذيرد و از من پيروي کند راه خدا را پذيرفته و هر کس آن را رد کند و از من پيروي نکند من با صبر و استقامت راه خود را در پيش خواهم گرفت تا خداوند ميان من و اين افراد حکم کند که او بهترين حاکم است».[3] حضرت در جملة «وأن امربالمعروف و انهي عن المنکر» تعبير امربمعروف و نهي از منکر را به کار برده اند و همچنين اين مطلب را که قيام عاشورا براي امربه معروف و نهي از منکر است. در جامعة اسلامي ما از جملة اولين مسائلي که در خانواده و مدرسه به کودکان آموزش داده مي شود اصول و فروع دين است و در شمار فروع دين فرع هفتم و هشتم را امربمعروف و نهي از منکر ذکر کرده اند يعني امربمعروف و نهي از منکر هم مثل نماز و روزه واجب است بنابراين وجوب امربمعروف و نهي از منکر براي همة مردم روشن است و همه مي دانند که از ضروريات دين است . و جاي اين شبهه نيست که کسي بگويد: قرائت من در مورد اين دو عنوان اين است که در اسلام امربمعروف و نهي از منکر واجب نيست. اين دو امر از ضروريات اسلام است. در قرآن کريم و روايات اسلامي در اهميت اين دو فريضه و نقش اصلاحي آنها و زيانها و مفاسد ترک آن دو تکليف، بسيار سخن گفته شده است و به عنوان «برترين فرضيه» به شمار آمده که فرايض و احکام الهي ديگر، در ساية امربمعروف و نهي از منکر، قوام و استواري مي يابد. در صدر اسلام، عمل به اين تکليف مهم از سوي مسلمانان واگذاشته شد و مردم بخاطر ترس يا طمع، از تذکرهاي زباني و اقدامهاي عملي در اين راه کوتاهي کردند و در نتيجه، دين به ضعف گرائيد و فاسقان مسلّط شدند. يکي از درسهاي نهفته در جملة امام حسين(ع) آن است که فريضة امربمعروف و نهي از منکر، تنها در تذکراتي نسبت به بعضي از گناهان جزئي از سوي افراد عادي خلاصه نمي شود، بلکه قيام بر ضد حکومت ستم و تلاش براي اصلاح ساختار سياسي جامعه و تشکيل حکومتي بر اساس حق و قرآن نيز از مصاديق امربمعروف و نهي از منکر است، آنگونه که امام حسين(ع) حماسة عاشورايي خود را عبارت از همان دانست. ادامه دارد
کلام_شھـــــید محرم🖤 امام_حسین🕯 🌱شرط مرخصی امام خمینی ره به شهید بابائی 🌿شهید بابایی در زمان دفاع مقدس خدمت امام خمینی(ره) رسیدند و از ایشان برای انجام کاری در اوقاتی که آسیبی به کار جنگ نمی خورد، مرخصی خواستند. وقتی امام راجع به دلیل مرخصی گرفتن در آن بحبوحه ی جنگ پرسیدند. شهید بابایی گفتند: من در دهه اول محرم برای شستن استکان های چای عزاداران به هیئت های جنوب شهر که من را نمی شناسند می روم. مرخصی را برای آن می خواهم. امام خمینی (ره) به ایشان فرمودند: به یک شرط اجازه مرخصی می دهم که هر موقع رفتی به نیت من هم چند استکان بشویی. صبحتون شهدایی.....❣
‍ ‍ ‍ ‍ ‍ 🌺زیارت نامه شهدا 🌺 بسم الله الرّحمن الرّحیم 💫اَلسَّلامُ عَلَيْكُمْ‏ يا اَوْلِيآءَ اللَّهِ وَاَحِبَّائَهُ، اَلسَّلامُ عَلَيْكُمْ يا اَصْفِيآءَ اللَّهِ وَاَوِدَّآئَهُ،💫 🌹اَلسَّلامُ‏ عَلَيْكُمْ يا اَنْصارَ دينِ اللَّهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْكُمْ يا اَنْصارَ رَسُولِ اللَّهِ،🌹 ✨اَلسَّلامُ عَلَيْكُمْ يا اَنْصارَ اَميرِ الْمُؤْمِنينَ، اَلسَّلامُ عَلَيْكُمْ يا اَنْصارَ فاطِمَةَ سَيِّدَةِ نِسآءِ الْعالَمينَ،✨ 🍀اَلسَّلامُ عَلَيْكُمْ يا اَنْصارَ اَبي مُحَمَّدٍ الْحَسَنِ بْنِ عَلِىٍّ، الْوَلِىِّ النَّاصِحِ، اَلسَّلامُ عَلَيْكُمْ يا اَنْصارَ اَبى‏ عَبْدِاللَّهِ،🍀 💫بِاَبى‏ اَنْتُمْ وَاُمّى‏ طِبْتُمْ، وَطابَتِ الْأَرْضُ‏[ اَنْتُم‏] الَّتى‏ فيها دُفِنْتُمْ، وَفُزْتُمْ‏ فَوْزاً عَظيماً،💫 فَيا لَيْتَنى‏ كُنْتُ مَعَكُمْ، فَاَفُوزَ مَعڪم 🍀🍀🍀 📌شهادت یعنی... ڪوچه‌ ے خلوتے را میخواهم بی‌ انتها، براے رفتن🕊 بے واژه، براے سرودن و آسمانے براے پـرواز ڪردن🕊 عاشقانہ اوج گرفتن و رها شدن یاد شهیدان والامقام سرهنگ هومان ملک پور و بسیجی شهید هوشنگ مینایی از دهستان دهنو شهرستان اقلید، گرامی و جاودان باد به برکت ذکر صلوات بر محمد و آل محمد °•࿐༅🌷༅࿐•°
الان روش منافقانه اصلاحاتیای غربگرا ، برای تخریب حریف یعنی افراد انقلابی ، ورود به پوشش ظاهرا انقلابی و مذهبی است. کانال حجره انقلاب و کانال سعیدیسم و کانال رسولیسم و کانال سهیل و ... از این مدل مخفی شدن اصلاحاتیا جهت تبلیغات همسو با دشمن است. عنوان‌ مسئولان‌ کار دشمنه براندازی‌ در تحصن‌ها فعال‌ است 🟢 ⚪️ 🔴 روشنگری و تبیین روایت ها 🇮🇷 👈 گروه گام دوم انقلاب 👇 https://eitaa.com/joinchat/1198194870Cc4637fb806 👇کانال گام دوم‌ انقلاب👇 https://eitaa.com/joinchat/869073078C29271ed308 🟢⚪️🔴
5.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بحرانی که تن رهبری را لرزاند!! ❌ ایران، زیر خط بقاء!!