••
بـيـا يـــابـن الـحـسـن دورت بـگـردم
بـيـا تـا دسـت خـالـــــي بـر نـگـردم
بـيـا يـابـن الـحـسـن دردم دوا كــــن
مـرا بـا ديـدنـت حـاجـت روا كــــــن
از آن فيضي كه در وقت سحر شــد
دلـــم ديـوانـه بـود ديـوانـه تـر شــد
ابـا صـالـح بـــــــــه دام تـو اسـيـرم
صـدايـت مـيـزنـم تـا كـــــه بـمـيـرم
ابـا صـالـح تـو خـوبــي مــن بـدم بـد
پـنـاهـم دِه بـه خـود دستم مكـن رد
ابـا صـالـح دلـــــــــم سـامـان نـدارد
مـگـر هـجـران تـــــــــو پـايـان نـدارد
ابـا صـالـح فـقـيـرم مـــــن فـقـيـرم
بـده دسـتـي كـــه دامـانـت بـگـيـرم
ابــا صـالـح گـدايـم مــــــــن گـدايـم
بــه جــــان مـادرت بـنـمـا نـگـاهـــم
••
[شایدسالهاپیشدرکنجِاتاقومناجات:)]
برای زندگیتون برنامه ریزی کنید
برای ساعت هاتون
برای مهمونی ها و حرفا و کاراتون
أَ وَفَــیْتُ؟¹²⁸
برای زندگیتون برنامه ریزی کنید برای ساعت هاتون برای مهمونی ها و حرفا و کاراتون
چون لحظه ها پشت سر هم میرن
یه وقت به خودت میایی و میبینی که پر شدی از حسرت
أَ وَفَــیْتُ؟¹²⁸
چون لحظه ها پشت سر هم میرن یه وقت به خودت میایی و میبینی که پر شدی از حسرت
کاش فلان کار رو نمیکردم
کاش فلان ساعت که یه ساعت سرم تو گوشی و اینستا بود مثلا فلان درسمو میخوندم
کاش فلان حرفو نمیزدم
کاش کاش کاش ..
دریغ از اینکه هیچ کدوم از این کاش ها تکرار و جبران بشن
آبی که ریخته رو نمیشه جمع کرد
اون لحظه ها تموم شدن رفتن ..
أَ وَفَــیْتُ؟¹²⁸
دریغ از اینکه هیچ کدوم از این کاش ها تکرار و جبران بشن آبی که ریخته رو نمیشه جمع کرد اون لحظه ها تمو
حالا نه اینکه اینجا به بعد قابل جبران نباشه
چرا هست
اینجا به بعد رو برنامه بریز و جلو برو
اگه خودت برای خودت برنامه نریزی شیطان برات برنامه میریزه
اونوقته که حسرت همه وجودتو پر میکنه :))
حقیقتا خطاب همه حرفام خودمم
خوبه یه وقتایی آدم خودشو سرزنش و نصیحت کنه (((:
واقعا عراقچی چی میگه؟!
چرا یکی بلد نیست مثل آدم حرف بزنه؟
زدن رهبرمون رو تیکه تیکه کردن حالا اومده میگه تنها راهمون رقیق کردن اورانیوم و فلانه
یعنی بگیری تا جون داره بزنی 🤌🏻