eitaa logo
أَ وَفَــیْتُ؟¹²⁸ [باحالِ‌مناسب]
278 دنبال‌کننده
339 عکس
225 ویدیو
3 فایل
چشمانش را گشود و به چهره امام نگريست و عرض كرد: أَوَفَيْتُ يَا ابْنَ رَسُولِ اللهِ؟ آيا به وظيفه ام عمل كردم و وفا نمودم؟ حضرت اباعبدالله'ع فرمود: نَعَمْ، أَنْتَ أَمامِي فِي الْجَنَّةِ آرى تو پيشاپيش من به بهشت خواهى رفت .. #سعیدابن‌عبدالله‌ - فقط‌ فور
مشاهده در ایتا
دانلود
زمان: حجم: 168K
یا رسول الله! حسینت کشته شد ..
. آجرك الله يا بقية الله الاعظم في مصيبة جدك الحسين .
آب خوردی؟ استراحت کردی؟ ولی لباش خشکه تا قیامت ..😭 بچه‌هاش کتک خوردن تو خیمه نیم‌سوخته دارن هق هق میکنن ..
اللهم عجل لولیک الفرج .
أَ وَفَــیْتُ؟¹²⁸ [باحالِ‌مناسب]
دلی که چاره نداره .. #بینهایت‌پیشنهاد
أعوذ بالله از سنگینی و غربتِ شبِ یازدهم هر دفعه هر دفعه مقتلِ شبِ یازدهم رو برای کسی گفتم از خودم بیخود شدم .. وای خدا مقتلِ شبِ یازدهم ترکیب شده از : دلتنگی ، انتظار ، بُهت ، تنهایی ، ناامنی ، بی‌کسی ، درد ، زخم ، گرسنگی ، تشنگی ، تَحَیُّر ، اشکِ بی‌صدا ، آب ، کتک ، دامن سوخته ، سوختگی ، نگرانی ، خستگی و بی‌خوابی ، و... بخوای بمیری بدترینش دلتنگیه .. فکر کن دلتنگ بابات یا برادرت باشی بعد مثلا یه فاصله‌ای هست بین تو و اون که بدنش افتاده بی‌سر و زخمی و تو نمیتونی بری سمتش و صدات در بیاد با تازیانه و کعبه نیزه کتک میخوری .. کاش درک میکردیم حضرت سکینه چه مقام عرفانی خاصی داشته که سیدالشهدا'ع دربارش فرمودن سکینه در خدا حل شده همون جمله‌ای که درباره علی‌اکبر گفتن .. حالا این خانم ۱۱ ۱۲ ساله هست و بابایی که چند ساعت پیش باهاش وداع کرد و حالا دلتنگشه .. عجب شبِ نحس و سنگینیه خدا .. 💔😭💔💔💔😭 به سنگینی امشب که قلبِ دختر امیرالمومنین'ع دچار فشار شد اللهم عجل لولیک الفرج 😭💔
تا ابد از اونایی که روضه بی‌سند و بی‌پرده میخونن بدم میاد . روضه حرمت داره . اونی که داری دربارش حرف میزنی که افتاده تو گودال و سنان فلان کرد و شمر.. ولی‌ الله الاعظمه!!! سنان غلط کرد تو چرا با اینجوری روضه خوندنت شان امام رو میاری پایین؟ خار بره تو پای حجت الله تو باید بمیری بعد یه عده راه افتادن پیِ اینکه خنجر کهنه و لب‌پریده بوده !!!! آخه تو کدوم مقتل معتبری این اومده؟ شیخ عباس قمی نقل کرده یا سید‌ابن طاووس یا علامه مجلسی که داری همه رو سلاخی میکنی؟؟ انگار پزه بیان بگن سنان اینجا و اونجا نیزه زد . آنقدر روضه‌های احساسی و قشنگ داریم که آدم باهاش متلاشی میشه و نیاز نیست به زدن این حرفایی که قلب رو قسی میکنه . هر چیم بگی میگه مقتل گفته . خوب فرق داره کدوم مقتل بگه و سندش چطوره هر کی از راه برسه مقتل بنویسه که معتبر نیست . طرف نشسته خواب و خیال خودشو نوشته شده مقتل خیلی از مقتل شناس‌ها هم ردش کردن ولی ملت میخونن و میگن عجب چیزی ..