به #حاج_قاسم گفتم:
تو ماشاءالله رشیدی، کنار قبر یوسف اللهی یک ذره است، خب جایت نمیشود!!
گفت: از من گفتن بود...
وقتی شهید شد و دستی ازش ماند، فهمیدم چه میگوید...
راوی: یوسف افضلی
http://eitaa.com/shahidmohammadrezaalvani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 مداحی شهید مدافع حرم .
⚘شهید حسین معز غلامی ⚘
🍃🥀خجالت می کشم که من سرم رو تنمِ ، حسین .
🌿 رَحِمَ اللهُ مَن یَقرُ الفاتحه مَعَ الصَلَوات🌿 الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم 🌿
http://eitaa.com/shahidmohammadrezaalvani
8.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الصِّدِّیقَةُ الشَّهِیدَةُ
🖤فاطمیه خط مقدم ماست
#فاطمیه
#ایام_فاطمیه
http://eitaa.com/shahidmohammadrezaalvani
🔹نوشجانتاما..
گاھگاهۍبھدلخستھماهمنظر؎:)
#حاج_قاسم
#شهادت #امام_زمان
http://eitaa.com/shahidmohammadrezaalvani
Mehdi Rasooli - Madare Ghamkhar (128).mp3
3.99M
چرا برات نگران نباشم که نفست گاهی برنمیگرده😭💔
نگرانم من واسه این زخمات
نگرانم چون خونیه نفسات
مظلوم مادر💔
بی کس مادر💔
#فاطمیه
http://eitaa.com/shahidmohammadrezaalvani
#یااباصالح³¹³ | #امام_زمان
||•ڪاش مے شد
گمشده هایم را
یک جا پیدا ڪنم
تو را ڪنار مزار مادر:(🥀
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
•°امید_حضرت_مادر_ڪجایی؟!
•°السلامعلیڪیاصاحب الزمان🖐🏼🖇••
http://eitaa.com/shahidmohammadrezaalvani
سرنوشت آن گل پرپر، نمیدانم چه شد
شرح این خون گریه را آخر نمیدانم چه شد
احترامش را پدر خیلی سفارش کرده بود
آن سفارشهای پیغمبر نمیدانم چه شد
روزگاری مرغ عشقی این حوالی خانه داشت
آشیانش سوخت، بال و پر، نمیدانم چه شد
چند نامرد(ی) آمدند و هیزمی آماده شد
در که کلاً سوخت، میخ در، نمیدانم چه شد
بعد از آن سیلی که چون طوفان به رخسارش وزید
حالت گلبرگ نیلوفر، نمیدانم چه شد
شد فدک سیراب از سرچشمه ی پهلوی او
لاله های رسته بر بستر، نمیدانم چه شد
موی مادر را که میدانم شده از غم سپید
گیسوی بی شانه ی دختر، نمیدانم چه شد
دستهای شوهرش زخمی شد از ردّ طناب
ریسمان برگردن حیدر، نمیدانم چه شد
هیچ کس قبر شریفش را نمیداند کجاست
آخرِ این قصه را دیگر نمیدانم چه شد
#نــوكـــر_نـوشـــت:
#یاعلی_جـان
نیمه شب چون فاطمه در خاک شد
سینه ی شاهد از این غم، چاک شد
#صلي_الله_عليڪ_ياسيدناالمظلوم_ياابا_عبدالله_الحسين
سلام عليكم و رحمة الله، صبحتون بخير، روزتون معطر بنام #خامس_آل_عبا
#به_یاد_شهید_مدافع_حرم_محمدابراهیم_توفیقیان
#اللهم_صل_علی_محمد_و_آل_محمد_و_عجل_فرجهم
http://eitaa.com/shahidmohammadrezaalvani
Hamed Zamani Ft Abdolreza Helali - Nahelatal Jesm Yani (320).mp3
7.99M
حامد زمانی_ هلالی
ناهلةالجسم یعنی...
باکیةالعین یعنی...
منحدةالرکن یعنی....
معسرة الرأس یعنی...
http://eitaa.com/shahidmohammadrezaalvani
🔻جرم مردم مدینه بعد از پیامبر این بود که حاضر نشدند زندگی عادی خود را تغییر بدهند!
🔻آیا ما حاضریم بهخاطر #اقتصادمقاومتی یا #فرزندآوری، مدل زندگیمان را تغییر دهیم؟
➖ گاهی دین از ما میخواهد به اقتضای نیاز روز، وضع عادی زندگیمان را تغییر دهیم
➖ خیلی از دینداران حاضر نیستند دین تمام شئون زندگیشان را در بر بگیرد
➖#مصائبفاطمیه را نباید صرفاً به دو سه نفر منتسب کرد. مشکل اصلی این بود که مردم در صحنۀ «ابتلا» پای کار نیامدند.
➖ گاهی در صحنۀ «ابتلا» لازم است عمل اجتماعی خاصی انجام دهیم که جزو واجب یا حرامهای مشخص نیست
➖ #سکولار نبودن یعنی اینکه بر اساس دین و به اقتضای نیاز روز، زندگی خودمان را تغییر بدهیم
🔘 مسئلۀ #معنویتوبندگی خدا از جانب اکثر انسانها بهعنوان یک امر فرعی در زندگی بشر تلقی میشود و مردم معمولاً بندگی خدا را در متن زندگی خودشان قرار نمیدهند بلکه در حاشیه زندگی قرار میدهند. «وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ يَعْبُدُ اللهَ عَلى حَرْفٍ»
🔘 مردم غالباً زندگی خود را بر اساس نیازهای غریزی و منافع و مضار فوری تنظیم میکنند و حتی بسیاری از دینداران هم حاضر نیستند اجازه بدهند که دین، تمام شئون زندگی آنها را در بر بگیرد.
🔘 بلافاصله بعد از رسول خدا(ص) تفکرات سکولار در جامعه حاکم شد. البته بسیاری از مناسک و عقاید دین را حفظ کردند اما وقتی دین میخواست به صورت جدی وارد زندگی مردم بشود و معادلات قدرت و اقتصاد را شکل بدهد، همانجا در مقابل دین ایستادند.
🔘 قبل از بعثت نبوی هم، علت مخالفت با پیامبر(ص) بیشتر از همین جنس مخالفتها بود؛ مشکل آنها این بود که دین میخواست بیاید در مناسبات اجتماعی و در معادلات قدرت قرار بگیرد.
🔘 مصائب فاطمیه را نباید صرفاً به دو سه نفر منتسب کنیم. مشکل اصلی در #فاطمیه این بود که مردم در صحنۀ ابتلا و امتحان، پای کار نیامدند. مسئله اصلی، مذهبیهایی هستند که نمیگذارند دین در تمام شئون زندگی و مناسبات اجتماعیِ آنها نفوذ کند و اثرات خود را نشان بدهد.
🔘 در دین، یکسری حلالها و حرامهای بَیّن وجود دارد که بسیاری از دینداران حاضرند رعایت کنند، ولی دین، فقط اینها را از ما نمیخواهد، بلکه دین در صحنۀ #ابتلا یک وظایفی را برای ما تعیین میکند.
🔘 مثلاً شما در شرایط عادی، هفتهای یکبار به پدر و مادرت سر میزنی، ولی اگر آنها به یک بیماری خاص مبتلا بشوند، در این صحنۀ ابتلاء دیگر کافی نیست که هفتهای یکبار به آنها سر بزنی و شاید لازم باشد هر روز از آنها مراقبت کنی.
🔘 «ابتلا» یعنی تکلیف خاص در موقعیت خاص. یک نمونهاش همان جملۀ امام(ره) است که فرمود حفظ نظام از نماز واجب تر است...
🔘 گاهی در صحنۀ ابتلا لازم است یک عمل اجتماعی خاص را انجام بدهیم که جزو کارهای واجب یا حرامِ خیلی مشخص(مثل نماز) نباشد. اما خیلیها چون این ابتلا، جزو واجباتِ مشخص نیست، راحت آن را پشت گوش میاندازند و انجام نمیدهند.
🔘 فرزندآوری یکی از مسائل مهم جامعۀ امروز است. آیا ما حاضریم به خاطر این مسئله مهم، فرم زندگی عادی خود را تغییر بدهیم؟ کمااینکه رسولخدا(ص) بعد از بعثت، و بعد از هجرت، وضع زندگی عادیِ مردم را تغییر داد.
🔘 گاهی دین از ما میخواهد به اقتضای نیاز روز جامعه، وضع عادی زندگی خود را تغییر بدهیم. مردم مدینه هم بعد از رحلت پیامبر(ص) جرمشان این بود که حاضر نشدند زندگی عادی خود را تغییر بدهند.
🔘 سکولار نبودن یعنی اینکه بر اساس دین و به اقتضای نیاز روز، زندگی خودمان را تغییر بدهیم. مثلاً رهبر جامعه دینی تعیین میکند که مرز جهاد با دشمن در عرصۀ اقتصاد است و ضرورت «اقتصاد مقاومتی» را مطرح میکند و اقتصاد مقاومتی هم بدون مشارکت مردم شکل نمیگیرد.
🔘 آیا ما برای اقتصاد مقاومتی، کار و زندگی عادی خودمان را تغییر دادیم و برای رونق تولید، سراغ ایجاد تعاونی و تولیدی رفتیم؟ آیا ما هیئتیها و مسجدیها و بسیجیها، از کار کارمندی دست کشیدیم و سراغ فعالیتهای مولّد رفتیم؟ آیا همۀ ما سرمایههای خودمان را در این عرصه آوردهایم؟
🔘 حالا که این کارها را نکردهایم، آیا خودمان را مقصر میدانیم و فکر میکنیم جنایت کردهایم؟ نه! خُب مردم مدینه هم میگفتند «ما که جنایت نکردیم، فقط در خانه نشستیم و کاری انجام ندادیم!»
👤علیرضا پناهیان
🚩 دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی - ۱۴۰۰.۰۹.۲۵
http://eitaa.com/shahidmohammadrezaalvani
🔴 یک تجربه درمانی زیبا که باید هر چه سریع علمی شود
▫️از شدت درد دندان، شب از خواب پریدم، یاد یکی از دستورات و تجربیات موفق طب اسلامی افتادم، قبلا یکی از فعالان طب اسلامی راهنمایی کرده بود در زمان درد دندان از #روغن_حنظله استفاده کنید، چند قطره در محل درد دندان بچکانید و با پنبه آغشته به روغن محل درد را حدود یک ربع تا نیم ساعت فشار دهید، خدا رو شکر با همین روش ساده در نصف شب، درد دندان من تسکین پیدا کرد
▪️حال سوال اساسی این است چرا این روش ها و تجربیات موفق درمانی در سیستم طب نوین در قالب طرح تحقیقاتی، مقاله علمی نمیشود؟!!
چرا سیستم پزشکی طب نوین، راهنمایی های علمی لازم را نسبت به فعالان طب اسلامی برای کار پژوهشی علمی در دانشگاه های علوم پزشکی نمی کنند و براحتی به این عزیزان برای کارهای تحقیقاتی کد اخلاق نمیدهند؟!!!
💬 ادمین کانال حوزه انقلابی
#تضاد_منافع
http://eitaa.com/shahidmohammadrezaalvani
⭕️ شیاد
🔹 یکی از کلمات کلیدی و پرتکرار کرونایی کشور، کلمه «شیاد» و یا کاسب و تاجر کرونا است که عمدتاً از سوی تریبونهای وابسته به وزارت بهداشت و طرفداران واکسن، به متخصصان طب سنتی و یا گردانندگان عطاریها اطلاق میشود.
🔹 بگذریم از این که حتی همان عطارها هم که بعضاً سواد مطالعاتی و کلاسیک چندانی ندارند، دانشهایی دارند که به صورت تجربی، یا سینهبهسینه از نیاکان دانشمند ما به ایشان به ارث رسیدهاست، و صدها سال است که به درمان بسیاری از دردهای مردم مشغولند،
(و البته اجباری هم برای رجوع به آنها وجود ندارد)
🔹 اما با وجود درخواستهای نجومی اخیر وزیر بهداشت و سازمان نظام پزشکی، برای افزایش تعرفهها و حقوق پزشکان، (به بهانه زحمات کادر درمان در دوران کرونا) به نظر میرسد واضح باشد که کاسب کرونا کیست.
🔹 وقتی وزارت بهداشت و اعوانش، با افزایش ظرفیت دکتری و شکستن انحصار این جماعت مخالفت میکنند، وقتی وزارت بهداشت و همتیمیهایش! تلاش میکنند که نسخهنویسی الکترونیک، که باعث شفافیت در رصد حسابوکتاب پزشکان میشود، به تعویق بیفتد، واضح است که شیاد چه کسی است!
🔹 از این هم که بگذریم، وقتی کل دوا و درمانی که طب سنتی برای کرونا پیشنهاد میکند، با مبالغ بسیار جزئی و دمدستی قابلدسترسی است، (که البته بخش بزرگی از آن هم هزینهای ندارد، و صرفاً شامل «تغییر» در برنامه غذایی و سبک زندگی است)
🔹چرا برخی چشمان خود را بر هزینههای چنددهمیلیونی بیمار در طب جدید و سودهای کلان و فوقنجومی مافیای دارو و درمان، و زیرشاخههای ایشان در ایام کرونا، بستهاند؟
🔹داروهایی که خود وزارت بهداشت، به ناکارآمدی آنها اعتراف کرد.
🔹 اگر قرار باشد یک طرف این قضیه را شیاد بنامیم، کدام طرف است؟
طب سنتی؟ یا طب جدید و ذینفعان کلان آن؟
✍ غلامرضا گلصفتان
http://eitaa.com/shahidmohammadrezaalvani
🔵 «نگفتن ها»ی پر معنا‼️
1⃣مغروق استخر فرح، ادعا میکرد عشق من رهبری است اما آقا حاضر نشد به عاقبت به خیری او گواهی دهد و کلیدیترین و حساسترین جمله در نماز میت (اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا) را حذف کرد⁉️
متعصبان، هنوز هم میگویند آقا یادش رفته اون جمله رو بگه!
2⃣نمکی، وزیر بهداشت سابق در اوج کرونا و تلاشهای شبانه روزی اش برای اجرای سیاستهای دیکته شده who ادعا میکرد رابطهی ما با رهبری، عاشقانه است اما از طرف آقا حتی یک جمله در تأیید این ادعا شنیده نشد⁉️
متعصبان میگویند: موقعیتش پیش نیومد!
3⃣این روزها که موقعیت پیش آمد و وزیر بهداشت جدید در جمع پرستاران، مقابل آقا نشسته بود، باز هم نه تنها آقا یادش رفت از زحمات مجاهدانهی وزیر جدید و سابق بویژه بخاطر واردات واکسنهای انگلیسی و واکسیناسیون اجباری و ... حتی یک جملهی تشکر آمیز بگوید که اشتباهی فقط از پرستاران و جوانان جهادی تشکر کرد و اتفاقا از وزیر و دیگر مسؤلان وزارت بهداشت گله کرد و ترک فعلها را به رخ آقایان کشید و حتی از «لانهی جاسوسی آمریکا» سخن به میان آورد⁉️
⚠️ آیا متعصبان، هنوز هم میخواهند چشمشان را ببندند و بگویند این گفتنها و «نگفتن ها»، هیچ معنایی ندارد؟!
#لانه_جاسوسی_دوم_آمریکا
#ساختمان_وزارت_بهداشت
#طبقهی_هفتم
📣 کانال فریاد ابوذر ها
پ ن حوزه انقلابی :
آقا ۱۰ سال پیش در سفر به کردستان، فرمود : به مسؤلین توصیه میکنم به جوانها مسؤلیت بدهید که از مسن ها تواناتر هستند و استدلال کرد :
لیس الأکبر هو الأفضل
با الأفضل هو الأکبر
( هرکس مسن تر باشد، أفضل نیست
بلکه هرکس أفضل باشد، بزرگی بیشتری دارد)
معنادار و زیبا و در اوج تقیه، کاملاً گویا نبود؟
اما اندک هستند کسانی که ظرایف و لطایف را بفهمند.
http://eitaa.com/shahidmohammadrezaalvani