eitaa logo
زینبیون مصطفی خمینی
155 دنبال‌کننده
19هزار عکس
9.7هزار ویدیو
121 فایل
پایگاه مصطفی خمینی کانالی جهت اطلاع رسانی و بصیرت افزایی ارتباط با ادمین https://eitaa.com/yousefi_313
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بشری
درباره ماجرای قم باید سره را از ناسره تمیز داد. اینکه کسانی ولو به نیت مومنانه پلاکارد تهدیدآمیز دست بگیرند خطایی غیرقابل گذشت است و باید تا انتها پیگیری کرد که ماجرا چه بوده اما اینکه درباره معنای پلاکارد، تفسیر امثال بی بی سی ملاک باشد هم باید انذار داد. فرضا طلبه ای خطا هم کرده باشد، این خطایی بزرگ تر است که به استناد اقدامی که معلوم نیست ریشه اش چیست، نتیجه بگیریم ‘اعتراف’ ی در باب فوت مرحوم آقای هاشمی رخ داده! خطای دامن زدن به چنین حرف بی پایه ای کمتر از خطای آن طلبه نیست. از این گذشته، در حالی که فساد و‌ ناکارآمدی آشکار و عریان دولت به خطرناک ترین شکل در حال به باد دادن کشور است، روا نیست که یک تجمع درون مدرسه علمیه از جانب کسانی مسئله اول کشور شود که اکنون قاعدتا باید مشغول حساب کشیدن از دولت بابت بلایی باشند که بر سر ملت آورده. از این جالب تر خوشحالی زایدالوصف و‌نمایان اصلاح طلبان و ضد انقلاب و برخی دولتی هاست که تجمع چند طلبه را نشانه تایید توهمات خود درباره ‘توطئه’ بودن مشکلات اقتصادی گرفته اند. خانم‌ نماینده که جنم و جرئت دفاع از سفره بی نان مردم را ندارد وزیر کشور را تهدید به استیضاح کرده که چرا در قم روی پلاکارد آنطور نوشته اند! یکی دیگر هم دیدم گفته اینها علامت کودتاست، غافل از اینکه کودتا آن است که دولت با زندگی و آینده و امید مردم کرده است. اگر ضد انقلاب روسری سر چوب کرد، خود را درویش خواند و در خیابان قداره کشید و آدم کشت، اگر دیپلمات جاسوسی کرد، اگر بانکدار چند ده میلیون دلار سرمایه کشور را به باد داد، اگر آقای رییس جمهور ظرف ۳ ماه شخصا دهها تصمیم غلط اقتصادی فاجعه بار گرفت، اینها جای اعتراض ندارد اما اگر طلبه یک لاقبا خطا و کج سلیقگی کرد دستجمعی باید از شش جهت به او حمله برد. مشکل ما این است که سره را با ناسره در آمیخته ایم. ✍مهدی محمدی 🌿🌺كميته زنان نيروهاي انقلاب اسلامی🌿🌺 🌺 @zanan_enghelaby
هدایت شده از بشری
فمینست بودن ایشون فقط تا جایی هست که منافع غرب تامین بشه!!! 🌿🌺كميته زنان #جبهه_مردمي نيروهاي انقلاب اسلامی🌿🌺 🌺 @zanan_enghelaby
هدایت شده از بشری
اینستاگرام استاد #رحیم_پور نسبت به شعار یکی از طلاب در مدرسه #فیضیه: شما که دل بستید به مذاکره با شیطان،هنوز درس نگرفته اید... 🌿🌺كميته زنان #جبهه_مردمي نيروهاي انقلاب اسلامی🌿🌺 🌺 @zanan_enghelaby
هدایت شده از بشری
⭕️ درباره این سکولاریسم چه میدانید؟! 🔹حتما شنیده اید که کسی است که معتقد است دین و سیاست راهشان از هم جداست. این تعریف مشهور، لایه های هزار توی دیگری هم دارد که به سکولاریسم پنهان و عملی منتهی می شود. 🔻یکی از پنهانی ترین آن مدل ها به کسانی قابل اطلاق است که علیرغم داشتن فرصت ها و امکانات بی نظیر، قواعد حکومت داری را از مبانی دینی استخراج نکرده و نمی کند! حالا شما بگوئید حوزه سکولار یعنی چه!؟ یعنی حوزه ای که رسما بگوید دین از سیاست جداست!؟ اینکه خیلی ساده انگارانه است! 🔸حوزه سکولار یعنی اینکه با گذشت چهل سال از انقلاب، با گسترش حوزه های علمیه و داشتن موقعیت ممتاز و بی سابقه در طول تاریخ، برای مهمترین مطالبات مردم، نسخه دینی تولید نشود! 🔺و در عوض به سیاق چند صد سال پیش و بی‌توجه به جایگاه اسلام حکومتی، دوره های ده ساله و بیست ساله برای تبیین فروع فقهی از نماز و روزه تا طهارت و نجاسات برگزار شود و درباره درد های جانکاه و سوالات بی پایان مردم، به یک «حلال است و حرام است» بسنده شود و این باور را در مردم تعمیق کنند که اسلام برای اداره کشور، نسخه ای ندارد! آیا این همان غایت سکولاریسم و آرزوی قلبی هر سکولاری نیست!!؟ آری من هم مثل خیلی از متدینین دیگر، نمی‌خواهم قبول کنم که حوزه های علمیه سکولار هستند، ولی هر وقت یاد نامه سی سال قبل امام می افتم، ته دلم می گویم: «نکند واقعا ...»!؟ و بقیه حرفم را می خورم، همان حرفی که امروز می‌گوید و تکفیرش می‌کنند! 🔹سی سال قبل یعنی آبان ۶۷ امام راحل در پاسخ به نامه محمد علی انصاری همچون حکیمی دور نگر و ژرف اندیش، هشدار داد که آنچه در آینده مهم است، «مسائل مورد ابتلای مردم و حکومت است» که «فقها باید» برای آن فکری کنند و «نیاز عملی» جامعه به آنها را رفع نمایند. سپس در فهرستی مختصر، بیش از پنجاه مورد از مسائل حیاتی و مورد ابتلا را اینگونه نگاشتند: 🔸«...(امروز) نیاز عملى به این بحث‌ها و مسائل است؛ مثلًا در مسئله مالکیت و محدوده آن، در مسئله زمین و تقسیم بندى آن، در انفال و ثروتهاى عمومى، در مسائل پیچیده پول و ارز و بانکدارى، در مالیات، در تجارت داخلى و خارجى در مزارعه و مضاربه و اجاره و رهن، در حدود و دیات، در قوانین مدنى، در مسائل فرهنگى و برخورد با هنر به معناى اعم؛ چون عکاسى، نقاشى، مجسمه سازى، موسیقى، تئاتر، سینما، خوشنویسى و غیره. در حفظ محیط زیست و سالم سازى طبیعت و جلوگیرى از قطع درختها حتى در منازل و املاک اشخاص، در مسائل اطعمه و اشربه، در جلوگیرى از موالید در صورت ضرورت و یا تعیین فواصل در موالید، در حل معضلات طبى همچون پیوند اعضاى بدن انسان و غیر به انسانهاى دیگر، در مسئله معادن زیرزمینى و روزمینى و ملى، تغییر موضوعات حرام و حلال و توسیع و تضییق بعضى از احکام در ازمنه و امکنه مختلف، در مسائل حقوقى و حقوق بین المللى و تطبیق آن با احکام اسلام، نقش سازنده زن در جامعه اسلامى و نقش تخریبى آن در جوامع فاسد و غیر اسلامى، حدود آزادى فردى و اجتماعى، برخورد با کفر و شرک و التقاط و بلوک تابع کفر و شرک، چگونگى انجام فرایض در سِیر هوایى و فضایى و حرکت بر خلاف جهت حرکت زمین یا موافق آن با سرعتى بیش از سرعت آن و یا در صعود مستقیم و خنثى کردن جاذبه زمین و مهمتر از همه اینها، ترسیم و تعیین حاکمیت ولایت فقیه در حکومت و جامعه که همه اینها گوش‌هاى از هزاران مسئله مورد ابتلاى مردم و حکومت است که فقهاى بزرگ...» راستی «حوزه های علمیه غیر سکولار»، برای چه تعداد از این موضوعات مهم، نسخه اسلامی ارائه کرده اند و برای کدام یک از همین مسائل اقتصادی و هنری و... حرفی به جز «حرام است» ارائه کرده اند؟ 🔺می‌دانیم که سکولار بودن ربطی به ظاهر ندارد و همینکه امر دنیا از آخرت در قول و فعل تفکیک شد و به مردم در عمل اینگونه نشان داده شد که دین، نسخه ای برای مملکت داری ندارد، سکولاریسم شکل گرفته است، درست نقطه مقابل امام که دین را پایه و مایه تمدن این جهانی و کلید سعادت آن جهانی می دانستند. ✍ 🌿🌺كميته زنان نيروهاي انقلاب اسلامی🌿🌺 🌺 @zanan_enghelaby
هدایت شده از بشری
✅موشهای خوب اسرائیل در ایران چه کسانی هستند!؟ يک مقام ارشد موساد: مثل سوريه در فضاي مجازی ايران هم سربازاني داريم نامرئي که بدون دريافت پول عليه رژيم و سپاه تبليغات ميکنند؛ آنها چنان کينه اي از رژيم و سپاه به دل دارند که به فرض اگر روزي بين ما با ايران و سپاه روابط دوستي برقرار شود آنها دست از دشمني خود برنخواهند داشت. هر يک از آنها براي اسرائيل و آمريکا نقش يک گردان بازی مي‌کنند و من در حضور نتانياهو از آن‌ها بعنوان سربازان نامرئي و موشهای خوب نام بردم. 🌿🌺كميته زنان نيروهاي انقلاب اسلامی🌿🌺 🌺 @zanan_enghelaby
هدایت شده از بشری
🔴 خانه_موزه 🔹🔸امروز خانه_موزه هاشمی رفسنجانی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شخصیت و گفتمان فکری_سیاسی او در تهران افتتاح شد. ♦️نمیدانم برای این خانه موزه دقیقا چقدر هزینه کرده اند یا چند شبانه روز زحمت کشیده اند اما این را خوب میدانم که آثار شخصیت و گفتمان فکری_سیاسی بجا مانده از آن مرحوم هر روز در برابر چشمان ما وجود دارد و لزوما نیازی به افتتاح این خانه_موزه نیز وجود نداشت. ♦️وقتی اوضاع جامعه به جایی رسیده که مسئولین در اشرافی گری و «تفاخر به ثروت» از هم سبقت بگیرند، یعنی هاشمی زنده است و بدون دیدن خانه_موزه ی او نیز به یادش هستیم. ♦️وقتی در شرایطی که بسیاری از مردم به سختی گذران زندگی می کنند ولی یک وزیر با افتخار در رسانه ها اعلام می کند ماشین شخصی اش پورشه است، یعنی یاد و خاطره هاشمی زنده است. ♦️و از همه مهم تر، وقتی عدالت در بین مسئولان اجرایی و ارشد کشور اولویت خود را از دست می دهد و به جایش اولویت های دیگر قرار می گیرد و تنها راه مدیریت یک کشور بزرگ و مستعد ۸۰ میلیونی «مذاکره با امریکا» می شود، یعنی هاشمی زنده است. ♦️هاشمی زنده است چون تفکر و میراث او بر ما حاکم است. چون فقر و فساد و فاصله طبقاتی و اشرافیتی که در دوره او نضج گرفت، زنده است. ♦️او همانی بود که پایه گذار اشرافیت در این کشور محسوب می شود، همان کسی است که در دهه ۷۰ مصاحبه رسمی کرد و در توجیه اختلاس ها و مفاسد مالی گفت: «این‌قدر بحث از اختلاس و دزدی نکنید و روحیه مردم را خراب نکنید! وقتی‌ که ما یک سدی را می‌سازیم و مثلاً ده میلیارد خرج می‌کنیم، ممکن است از قِبَل آن، ۵۰۰ میلیون هم اختلاس شود! اما این سد برای کشور می‌ماند و هیچ‌کس نمی‌تواند از این سد اختلاس یا دزدی کند!" (کتاب بی پرده با هاشمی. ص ۱۸۴) ♦️غرض اینکه ما بدون دیده خانه_موزه نیز هر روز به یاد او هستیم چون هر روز آثار شوم تفکر تکنوکرات ها و لیبرال ها در اداره کشور را از نزدیک لمس میکنیم... ✍ 🌿🌺كميته زنان نيروهاي انقلاب اسلامی🌿🌺 🌺 @zanan_enghelaby
هدایت شده از بشری
پزشکیان از نمایندگان غربگرا در مجلس در مخالفت با استیضاح وزیر اقتصاد ،دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم بانکی را عدم تصویب قرارداد استعماری FATF بیان کرد... ◀️پزشکیان گفت: به پیر به پیغمبر مشکل فقط از وزیر اقتصاد نیست/ اف ای تی اف را قبول نکنیم هیچ بانکی با ما معامله نخواهد کرد... جریان غربگرا قبل از برجام دلیل تحریمهای بانکی را فعالیت های هسته ای کشورمان بیان میکردند، اما حالا دلیل آن را عدم تصویب FATFبیان میکنند، بدون شک اگر این قرارداد استعماری هم تصویب شود ، دوباره قدرت موشکی و منطقه ای کشورمان را دلیل وجود تحریمها بیان میکنند... اینجاست که باید به دیده تردید نگریست که شاید دلیل اصلی مشکلات اقتصادی خیانت جریان غربگرا به کشور برای خوش خدمتی به غرب و خلع سلاح کلی کشورمان باشد و لاغیر... 🌿🌺كميته زنان نيروهاي انقلاب اسلامی🌿🌺 🌺 @zanan_enghelaby
هدایت شده از بشری
🔴محسن هاشمی: آیت الله هاشمی ساده زیست بود! ♦️فرزند ارشد هاشمی رفسنجانی: با ایجاد خانه موزه آیت الله هاشمی، ساده زیستی ایشان را به رخ حاکمان و مردم جهان می کشانیم 🔻نمونه هایی از ساده زیستی اکبر هاشمی رفسنجانی بر اساس خاطرات خودش: 🔸یک‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۷۰ (تاسوعای حسینی): «با هلی‌کوپتر به سد لتیان آمدیم. بچه‌ها هم تا ظهر کم‌کم رسیدند. مهدی و فاطی نیامدند. هوای خوبی دارد. عصر همراه بچه‌ها، خواستم اسکی روی آب یاد بگیرم. کمی دنبال قایق کشیده شدم. بدنم آمادگی برای چنین ورزشی ندارد. گرچه آسان است. 🔸دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۶۹: «ساعت نه صبح با هلی‌کوپتر از منظریه به مرقد امام رفتم... در مراجعت با هلی‌کوپتر به اردوگاه کلک‌چال در شمال جماران رفتیم؛ مکان جالبی است. تاکنون ندیده بودم... سپس با هلی‌کوپتر بر فراز توچال و خط تله‌اسکی و پیست اسکی پرواز کردیم. مهدی توضیحات داد. مناظر خوبی است. به خانه آمدیم و تا شب در خانه بودم. عصر بستگان آمدند.» 🔸سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۷۰: «ساعت ده صبح با هلی‌کوپتر به مرقد امام رفتیم. عفت هم آمد. یاسر دیروز به رفسنجان رفته است. فاطی و بچه‌ها هم به رفسنجان و فائزه به شمال رفته‌اند. محسن هم به‌سوی شمال رفته بود، به خاطر شلوغی جاده برگشته است. در مرقد امام آیت‌الله خامنه‌ای صحبت کردند و برگشتیم. هلی‌کوپتر در حیاط منزل نیمه‌ساز فاطمه پهلوی، روی تپه‌ای کنار کاشانک نشت.» 🔸پنج‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۷۱ و جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۷۱: «ساعت ده صبح با هلی‌کوپتر به مرقد امام رفتیم...با هلی‌کوپتر از همان‌جا به سد لتیان رفتم. تا ظهر تنها بودم. بعدازظهر حاجیه‌خانم والده و همشیره فاطمه رسیدند. آقای حمید میرزاده هم آمد. با هم ناهار خوردیم. عصر کم‌کم فاطی، محسن، مهدی و یاسر آمدند. عفت هم ناهار را در پاویون مرقد با خانواده امام مانده بود و عصر آمد... تا شب در لتیان ماندیم. وقت به مطالعه و صحبت و قدم زدن و قایق‌سواری و تماشای جت اسکی سواری مهدی و یاسر گذشت. هوای مطبوعی داشتیم. در جریان قایق‌سواری ارتفاعات اطراف دریاچه را سرسبز و خلوت دیدم...» 🔸پنج‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۷۱: «با هلی‌کوپترها به پرواز درآمدیم. از فضا مهدی‌شهر و شهمیرزاد را تماشا کردیم. آقایان مؤمنی و شاه‌چراغی توضیحات دادند. از این‌که به شهر آن‌ها نرفتیم سخت گله‌مند بودند حقشان است. خیلی زیبا و باصفاست. کوهستانی، ییلاقی و سردسیر. با اصرار دکتر حسن روحانی در سرخه فرود آمدیم که همین امر باعث گلایه بیشتر آن‌ها شد...» 🔸دوشنبه ۳ فروردین ۱۳۷۱: «... با هلی‌کوپتر به‌سوی کاخ سعدآباد پرواز کردیم. هوا بارانی بود نتوانستند در سعدآباد بنشینند، در ورزشگاه انقلاب فرود آمدیم...» 🔸پنج‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۷۱: «برای بازدید از شهرک‌های در دست احداث و فرودگاه پیام واقع در غرب تهران از کاخ سعدآباد با هلی‌کوپتر پرواز کردیم. اطراف منطقه شهر هشتگرد پرواز کردیم...» البته مطابق خاطرات آقای هاشمی ایشان یک‌بار در سفر به همدان مجبور به سوارشدن بر یک پیکان می‌شوند که به قول خودشان باعث تعجب مردم است: 🔸جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۷۱: «چون نزدیک غروب بود و سان‌ست شده بود، هلی‌کوپترها برایشان مشکل بود پرواز کنند. خیلی سریع مراجعت کردیم. غروب در دانشگاه بوعلی پیاده شدیم. ماشین‌ها در فرودگاه منتظرمان بودند. به خاطر صرفه‌جویی در وقت و نزدیک بودن دانشگاه به محل اقامتمان گفتیم برخلاف برنامه اینجا فرود بیایند. از یک پیکان و یک وانت برای رفتن به مقر استفاده شد. مردم مسیر تعجب کرده بودند...» 🌿🌺كميته زنان نيروهاي انقلاب اسلامی🌿🌺 🌺 @zanan_enghelaby
هدایت شده از بشری
🔹مشکل اقتصاد کشور از رئیس جمهور است! 🌿🌺كميته زنان #جبهه_مردمي نيروهاي انقلاب اسلامی🌿🌺 🌺 @zanan_enghelaby
هدایت شده از بشری
💢«ماه عسلِ» فرستاده امنیتی‌ #آمریکا در «پژوهشکده» بیوتکنولوژی کشاورزی کرج کوئین ــ دوست نزدیک کیسینجر و افسر امنیتی کهنه‌کار آمریکایی ــ به #ایران آمد/ کوئین متخصص براندازی نرم با ابزار کشاورزی است ♦️🌿🌺كميته زنان #جبهه_مردمي نيروهاي انقلاب اسلامی🌿🌺 🌺 @zanan_enghelaby
هدایت شده از بشری
پلاکارد استخر فرح و آنچه باید از اصلاح‌طلبان بیاموزیم یک هفته‌ای را همه درگیر موضوع پلاکارد یک طلبه و استخر فرح و آنچه تهدید رییس‌جمهور جا انداخته شد، بودند و هنوز هم هستند. چرا؟ آیا واقعاً موضوع مهم و فراگیری بود؟ این رییس‌جمهور مگر همانی نیست که جمعی از مردم را صرفاً به دلیل آنکه مخالف فتح‌الفتوح بودن برجامش بودند، به جهنم حواله داد؟ به جهنم حواله دادن بخشی از ملت خوب بود و به استخر فرح حواله دادن روحانی بد شد؟ این ادبیات در شان طلبه‌ی حزب اللهی نیست، اما حامیان روحانی چرا ناراحت‌اند که یک نفر با ادبیات خود روحانی با او صحبت کرده است؟! از طرفی، شعار نوشته‌ی روی پلاکارد تهدید به قتل کسی نیست؛ نفرین است؛ آرزوی مرگ برای رییس‌جمهور است. من بیان آرزوی مرگ برای مخالف سیاسی را نمی‌پسندم، ولی چسباندن برچسب تهدید به آن را ناشی از عملیات روانی و هیاهوی ژورنالیستی حرفه‌ای اصلاح‌طلبان می‌دانم. 🔻از این تندروی‌ها زیاد است که البته انعکاس ادبیات خود روحانی‌ست؛ پس چرا این پلاکارد که پس از دقایقی هم جمع شده، ناگاه تا این حد پررنگ می‌شود؟ جواب آن است که دیده می‌شود، چون اصلاح‌طلبان اراده کرده‌اند که دیده شود؛ و قریب به اتفاق موضوعاتی که جریان اصلاحات اراده می‌کند که دیده بشوند، دیده می‌شوند. چرا؟ چون کار هماهنگ رسانه‌ای بلد هستند؛ می‌توانند به خوبی یک موج بسازنند و خواسته‌های خود را روی آن پیش ببرند. 🔻رسانه‌های اصلاح‌طلب عکس را همراه با تحلیل خودشان پخش کردند که رییس‌جمهور توسط یک حزب‌اللهی تهدید به قتل شده است. تصویر پلاکارد مذکور را مکرر منتشر کردند. همه‌ی ظرفیت رسانه‌ای‌شان را به میدان آوردند و پلاکارد ساده‌ی یک طلبه‌ی ساده‌تر شد موضوع رسانه‌ها... 🔻نمایندگان مجلس‌شان مصاحبه کردند و علیه پلاکارد مذکور موضع گرفتند... فعالان سیاسی برایش یادداشت نوشتند... فعالان حقوقی شعار مربوطه را تهدید به قتل دانسته و جرم انگاری کردند... فعالان مجازی فضای شبکه‌های اجتماعی را دست گرفتند... بی‌بی‌سی هم همراه‌شان شد... یکی می‌گفت قوه قضاییه باید وارد عمل شود؛ دیگری می‌گفت شورای عالی امنیت ملی چرا تشکیل جلسه نمی‌دهد؛ دیگری برائت حوزه را مطالبه می‌کرد؛ حتی از نوشته‌ی روی دسته‌ی پلاکارد مذکور هم که نوشته‌ی خاصی نبود و امر معمول یک تجمع بود که پلاکاردها از قبل آماده شود، کلی رمزگشایی کردند؛ یک تقسیم کار حرفه‌ای و یک عملیات رسانه‌ای و فضاسازی عالی. آنقدر که کم‌کم طرف مقابل هم با خودش گفت نکند فکر کنند ما با این طلبه موافقیم و برایمان بد بشود! پس محکومیت توسط این‌ طرفی‌ها هم شروع شد. این میانه یکی از مراجع معظم تقلید هم در یک اشتباه فاحش محاسباتی نه تنها آنچه را که تهدید به قتل رییس‌جمهور نامیده می‌شد، محکوم کرد، بلکه به سخنران مراسم هم به دلیل انتقاد به حوزه اعتراض کرد، بی آنکه اصلاً مخاطب آن سخنرانی باشد و در اقدامی نادرست پای سپاه را هم وسط کشید تا معرکه‌ی ساختگی که اصلاح‌طلبان درست کرده‌اند، شکل واقعی‌تری به خود بگیرد. این میانه سادگی جریان حزب‌الله شکل دیگری گرفت و فکر کردند مراجع تقلید موضوع دعوا هستند و به دفاع از سخنران، به مراجع تاختند! 🔻بزرگ‌نمایی اصلاح‌طلبان از کوچکترین اشتباهات رقبا، تسلیم شدن طرف مقابل برابر موج سازی و اعلام برائت خود، پاسِ گل دادن‌های ناشی از اشتباهات محاسباتی، موضوعیت پیدا کردن موضوعی فرعی و فراموشی موضوع اصلی و چهره سازی منفی از مخالفان اصلاحات و دولت؛ این روند و هدف همیشگی این موج سازی‌هاست. 🔻لذا موجی ساخته شد تا به این اهداف برسد: اولاً تجمع طلاب با موضوع اعتراض به وضعیت اقتصادی، می‌توانست نگاه کذایی دوری روحانیت از مردم‌ را ترمیم کند. اصلاح‌طلبان با بزرگ‌نمایی یک حاشیه‌ی کوچک از تجمع، چنین اتفاقی را در نطفه خفه کردند. دوم هدف بلندمدتی که حداقل از ۲۰ سال پیش پیگیری شده، ساختن یک چهره‌ی تندرو از جریان ارزشی و مخالفان اصلاح‌طلبان بود که تا حد زیادی هم در همه‌ی این سال‌ها موفق شده‌اند. سوم هم تبدیل دولت از جایگاه مجرم در بهم ریختگی اقتصادی، به مظلومی که تهدید به قتل شده تا بار فشار افکار عمومی را کم کند. 📍حال نگاهی به موضع گیری‌هایتان در مقابل این موج بیندازید؛ ببینید کجای این موج بودید و آیا تکه‌ای از این پازل اصلاح طلبان را ناخودآگاه تکمیل کرده‌اید یا خیر. 📍کافی بود ما مقهور این موج سازی نشویم و به جای یک پلاکارد، در مورد کل مراسم و موضوعِ همراهی طلاب با دغدغه‌های معیشتی مردم بنویسیم. کافی بود ما در برابر موج کذایی آنها، موج واقعی خودمان را و موضوع خودمان را بسازیم و موضوع آنها را هم بایکوت کنیم. مع‌الاسف نه موج سازی بلدیم و نه بایکوت یک موج را؛ و باید هر دو را از اصلاح‌طلبان یاد بگیریم... ✍ کبری آسوپار ♦️🌿🌺كميته زنان نيروهاي انقلاب اسلامی🌿🌺 🌺 @zanan_enghelaby
هدایت شده از بشری
پلاکارد استخر فرح و آنچه باید از اصلاح‌طلبان بیاموزیم یک هفته‌ای را همه درگیر موضوع پلاکارد یک طلبه و استخر فرح و آنچه تهدید رییس‌جمهور جا انداخته شد، بودند و هنوز هم هستند. چرا؟ آیا واقعاً موضوع مهم و فراگیری بود؟ این رییس‌جمهور مگر همانی نیست که جمعی از مردم را صرفاً به دلیل آنکه مخالف فتح‌الفتوح بودن برجامش بودند، به جهنم حواله داد؟ به جهنم حواله دادن بخشی از ملت خوب بود و به استخر فرح حواله دادن روحانی بد شد؟ این ادبیات در شان طلبه‌ی حزب اللهی نیست، اما حامیان روحانی چرا ناراحت‌اند که یک نفر با ادبیات خود روحانی با او صحبت کرده است؟! از طرفی، شعار نوشته‌ی روی پلاکارد تهدید به قتل کسی نیست؛ نفرین است؛ آرزوی مرگ برای رییس‌جمهور است. من بیان آرزوی مرگ برای مخالف سیاسی را نمی‌پسندم، ولی چسباندن برچسب تهدید به آن را ناشی از عملیات روانی و هیاهوی ژورنالیستی حرفه‌ای اصلاح‌طلبان می‌دانم. 🔻از این تندروی‌ها زیاد است که البته انعکاس ادبیات خود روحانی‌ست؛ پس چرا این پلاکارد که پس از دقایقی هم جمع شده، ناگاه تا این حد پررنگ می‌شود؟ جواب آن است که دیده می‌شود، چون اصلاح‌طلبان اراده کرده‌اند که دیده شود؛ و قریب به اتفاق موضوعاتی که جریان اصلاحات اراده می‌کند که دیده بشوند، دیده می‌شوند. چرا؟ چون کار هماهنگ رسانه‌ای بلد هستند؛ می‌توانند به خوبی یک موج بسازنند و خواسته‌های خود را روی آن پیش ببرند. 🔻رسانه‌های اصلاح‌طلب عکس را همراه با تحلیل خودشان پخش کردند که رییس‌جمهور توسط یک حزب‌اللهی تهدید به قتل شده است. تصویر پلاکارد مذکور را مکرر منتشر کردند. همه‌ی ظرفیت رسانه‌ای‌شان را به میدان آوردند و پلاکارد ساده‌ی یک طلبه‌ی ساده‌تر شد موضوع رسانه‌ها... 🔻نمایندگان مجلس‌شان مصاحبه کردند و علیه پلاکارد مذکور موضع گرفتند... فعالان سیاسی برایش یادداشت نوشتند... فعالان حقوقی شعار مربوطه را تهدید به قتل دانسته و جرم انگاری کردند... فعالان مجازی فضای شبکه‌های اجتماعی را دست گرفتند... بی‌بی‌سی هم همراه‌شان شد... یکی می‌گفت قوه قضاییه باید وارد عمل شود؛ دیگری می‌گفت شورای عالی امنیت ملی چرا تشکیل جلسه نمی‌دهد؛ دیگری برائت حوزه را مطالبه می‌کرد؛ حتی از نوشته‌ی روی دسته‌ی پلاکارد مذکور هم که نوشته‌ی خاصی نبود و امر معمول یک تجمع بود که پلاکاردها از قبل آماده شود، کلی رمزگشایی کردند؛ یک تقسیم کار حرفه‌ای و یک عملیات رسانه‌ای و فضاسازی عالی. آنقدر که کم‌کم طرف مقابل هم با خودش گفت نکند فکر کنند ما با این طلبه موافقیم و برایمان بد بشود! پس محکومیت توسط این‌ طرفی‌ها هم شروع شد. این میانه یکی از مراجع معظم تقلید هم در یک اشتباه فاحش محاسباتی نه تنها آنچه را که تهدید به قتل رییس‌جمهور نامیده می‌شد، محکوم کرد، بلکه به سخنران مراسم هم به دلیل انتقاد به حوزه اعتراض کرد، بی آنکه اصلاً مخاطب آن سخنرانی باشد و در اقدامی نادرست پای سپاه را هم وسط کشید تا معرکه‌ی ساختگی که اصلاح‌طلبان درست کرده‌اند، شکل واقعی‌تری به خود بگیرد. این میانه سادگی جریان حزب‌الله شکل دیگری گرفت و فکر کردند مراجع تقلید موضوع دعوا هستند و به دفاع از سخنران، به مراجع تاختند! 🔻بزرگ‌نمایی اصلاح‌طلبان از کوچکترین اشتباهات رقبا، تسلیم شدن طرف مقابل برابر موج سازی و اعلام برائت خود، پاسِ گل دادن‌های ناشی از اشتباهات محاسباتی، موضوعیت پیدا کردن موضوعی فرعی و فراموشی موضوع اصلی و چهره سازی منفی از مخالفان اصلاحات و دولت؛ این روند و هدف همیشگی این موج سازی‌هاست. 🔻لذا موجی ساخته شد تا به این اهداف برسد: اولاً تجمع طلاب با موضوع اعتراض به وضعیت اقتصادی، می‌توانست نگاه کذایی دوری روحانیت از مردم‌ را ترمیم کند. اصلاح‌طلبان با بزرگ‌نمایی یک حاشیه‌ی کوچک از تجمع، چنین اتفاقی را در نطفه خفه کردند. دوم هدف بلندمدتی که حداقل از ۲۰ سال پیش پیگیری شده، ساختن یک چهره‌ی تندرو از جریان ارزشی و مخالفان اصلاح‌طلبان بود که تا حد زیادی هم در همه‌ی این سال‌ها موفق شده‌اند. سوم هم تبدیل دولت از جایگاه مجرم در بهم ریختگی اقتصادی، به مظلومی که تهدید به قتل شده تا بار فشار افکار عمومی را کم کند. 📍حال نگاهی به موضع گیری‌هایتان در مقابل این موج بیندازید؛ ببینید کجای این موج بودید و آیا تکه‌ای از این پازل اصلاح طلبان را ناخودآگاه تکمیل کرده‌اید یا خیر. 📍کافی بود ما مقهور این موج سازی نشویم و به جای یک پلاکارد، در مورد کل مراسم و موضوعِ همراهی طلاب با دغدغه‌های معیشتی مردم بنویسیم. کافی بود ما در برابر موج کذایی آنها، موج واقعی خودمان را و موضوع خودمان را بسازیم و موضوع آنها را هم بایکوت کنیم. مع‌الاسف نه موج سازی بلدیم و نه بایکوت یک موج را؛ و باید هر دو را از اصلاح‌طلبان یاد بگیریم... ✍ کبری آسوپار ♦️🌿🌺كميته زنان نيروهاي انقلاب اسلامی🌿🌺 🌺 @zanan_enghelaby