eitaa logo
کانال جوانترین شهید مدافع حرم سید مصطفی موسوی
337 دنبال‌کننده
19.7هزار عکس
13.6هزار ویدیو
193 فایل
کانالهای @shahidmostafamousavi کانال استیگر.عکس.شهدا @shahidaghseyedmostafamousavi گروه https://eitaa.com/joinchat/2436431883C549b63c545 شهدا را باید خیلی جدّی گرفت. ما برای شهدا همان ارزشهایی را باید قائل باشیم که خدای متعال برای اینها قائل است.
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 امام خمینی (ره) نگذارید این فتنه گرها در بین مردم بیفتند و صفوف ما را متفرق کنند... 🇮🇷 در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان ♻️زمان: جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان سمنان
⭕️شهادتتان مبارک آنهایی که به بهانه دفاع از مرگ یک دختر، در خیابان‌ها اغتشاش و درگیری ایجاد میکنند و حتی آن معترضینی که زمینه را برای قتل دیگر انسان ها فراهم می‌کنند، باید پاسخگوی خون های ریخته شده باشند. ___________________
بعضی هام میگن پست درباره ی اتفاقات اخیر نذارید و .... تا دست بردارن و برن آخه بزرگوار میخوای میدون رو خالی کنی بکن بسم الله ولی همه مثل شما نیستن که خالی کنن ! اره دیگه پست نگذاریم تا پر بشه از مهسا امینی اتفاقا ما باید نشون بدیم این وحشی بودنشون رو نه این که ساکت بشینیم و نگاه کنیم تا فکر کنن بردن رهبر میگن فضای مجازی رو برای دشمن نا امن کنید ... نه این که ساکت بشینیم اون ها نا امن کنن درسته بعضی فیلم ها رو اصلا پخش نکنید مثل آتش زدن پرچم و ... که قباحت گناه شکسته میشه و ... باعث میشه گناه بیشتر بشه ولی بعضی هاشون رو باید پخش کنیم
🔴 هوادارن جبهه حق بیدار باشند زبان حق، همیشه مؤثـــرتر از زبان باطل است..✔️✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از این کارا...😍🌹 🛑 تعدادی از دختربچه های محجبه لرستانی با تشویق والدینشون، مایه دلگرمی نیرو های امنیتی شدن و نشون دادن که مذهبی ها نمک نشناس نیستن! هرطور که میتونید نشر دهید، ارسال در شبکه های داخلی یا پیامک و شرح واقعه به دوستان هیئتی و دغدغه مندان فرهنگی که دختر کوچیک دارن و میتونن اینطوری از زحمات نیرو های خدوم قدردانی کنند.
🔴 لطفا مطالب رو کپی کنید ❌ ♨️ متاسفانه صفحه چهارم دختران چادری هم دیروز به جرم روشنگری برای حجاب مسدود شد 😶 انقدر که چهره کریهی از توی این زمونه میبینیم، آدم حالش از واژه هم دیگه بد میشه کانالهای @shahidmostafamousavi کانال استیگر.عکس.شهدا @shahidaghseyedmostafamousavi گروه https://eitaa.com/joinchat/2436431883C549b63c545 شهدا را باید خیلی جدّی گرفت. ما برای شهدا همان ارزشهایی را باید قائل باشیم که خدای متعال برای اینها قائل است.
به صلابت حیدری اش قسم در تاریخ نخواهند نوشت که سید علی خامنه ای تنها ماند...‎! ✨ کانالهای @shahidmostafamousavi کانال استیگر.عکس.شهدا @shahidaghseyedmostafamousavi گروه https://eitaa.com/joinchat/2436431883C549b63c545 شهدا را باید خیلی جدّی گرفت. ما برای شهدا همان ارزشهایی را باید قائل باشیم که خدای متعال برای اینها قائل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طرف اومده بچه ۱۳ سالشو از وسط اغتشاشات جمع کنه ریختن پدرشو زدن، داعشی اینطوریه دوستان
🔴🔴سه کار مهم که می توانیم در این ایام انجام دهیم: 👆🏻👆🏻خیلی مهم، لطفا نشر دهید: ♦️در روزهایی که امنیت و ارزشهای جمهوری اسلامی به دست برخی فریب خوردگان و با پشتیبانی دشمنان اسلام و نظام مورد خدشه قرار گرفته است، هر کدام از ما هم می توانیم در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و حجاب و عفاف و امنیت، سهیم باشیم. ♦️1- برخی از عزیزان که در گردان های امنیت بسیج، ثبت نام کرده و عضویت دارند، طی شبها و روزهای گذشته در حالت آماده باش یا گشت زنی و اقدام به وظیفه ی خود عمل می کنند؛ ♦️2- هر کدام از ما هم می توانیم چه به صورت حضوری در کلانتری ها و مقرهای جان برکفان پلیس و چه به صورت تماس تلفنی و تقدیم گل و بیان خداقوت به این عزیزان، این نیروی حافظ امنیت و قهرمان را تقویت کنیم و با هر شیوه از زحمات آنان تشکر کنیم. ♦️3- لازم است همه ی ما از طریق تماس تلفنی با مسئولین، اعم از نمایندگان مجلس، مسئولان دولتی، ائمه ی جمعه و جماعات و خواص و نخبگان، امضای طومار و تظاهرات در نمازهای جمعه، حمایت خود را از فیلتر شدن اینستاگرام و واتساپ اعلام کرده و از متولیان امر بخواهیم تا با برنامه ریزی و مطالبه ی لازم، از فرصت و هزینه های موجود استفاده کرده و هرگز حتی پس از پایان این فتنه، اجازه ی رفع فیلتر و تکرار تجاوز رسانه ای دشمنان به حریم امنیت و فرهنگ و دین و باورهای ملت عزیز ایران را ندهند. ♦️یقینا پی گیری این کار اجر مجاهدت در راه خدا را خواهد داشت. ✍🏻 لطفا در نشر این پیام کوشا باشیم... کانالهای @shahidmostafamousavi کانال استیگر.عکس.شهدا @shahidaghseyedmostafamousavi گروه https://eitaa.com/joinchat/2436431883C549b63c545 شهدا را باید خیلی جدّی گرفت. ما برای شهدا همان ارزشهایی را باید قائل باشیم که خدای متعال برای اینها قائل است.