eitaa logo
کانال جوانترین شهید مدافع حرم سید مصطفی موسوی
334 دنبال‌کننده
19.8هزار عکس
13.7هزار ویدیو
193 فایل
کانالهای @shahidmostafamousavi کانال استیگر.عکس.شهدا @shahidaghseyedmostafamousavi گروه https://eitaa.com/joinchat/2436431883C549b63c545 شهدا را باید خیلی جدّی گرفت. ما برای شهدا همان ارزشهایی را باید قائل باشیم که خدای متعال برای اینها قائل است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
وقتی قصد رفتن کرد چمدانی از مادر امانت گرفت، بارش را از لباس، مسواک، خمیر دندان و ... سبک بست و شلواری که دیگر به پایش نشد و با ترکش به هم دوخته شد، چمدانی که گشوده نشد، نبات، آجیل محلی، عناب و انجیری که مادر در چمدان گذاشت تا رفت و در چمدان ماند.😭 🍃🌷🍃 برگ از دفترچه ای که آخر با هم بودن هایش را در آن نوشت، ها و هایی که دوباره فهرست شد و چند روزی که در بیرجند بیشتر با و گذراند و گفته و نگفته طلبید.😭 🍃🌷🍃 زمان رفتن که رسید، هواپیمای تهران که نشست وقتی عکس ها را در فرودگاه گرفت به بهانه آشنا شدن با تیم و دوستان جدید، زود خداحافظی کرد😭 زود رفت تا کندن تر باشد.😭 🍃🌷🍃 در یک ماهی که نبود هر روز تماس می گرفت و مانند همیشه از همه مسائل و می پرسید اما نمی توانست به خوبی از وضعیت شان در بگوید، می گفت است کنید. 🍃🌷🍃 آن روزها کلاس رانندگی می رفتم و خودم را برای امتحان آماده می کردم، آخرین شب در تماس تلفنی گفت فردا پولی به حسابی واریز می‌کند که حتما از آن خبر می گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اولین وتنها شهید مدافع حرم استان خراسان جنوبی، مرتضی بصیری پور در تاریخ ۱۳۶۵/۲/۱# در روستای اسلام آباد در خانواده ای متدین ومذهبی متولدشد. تحصیلات ابتدایی را در مدرسه تلاش بیرجند و مدرسه مولوی حسین بُر در شهر زاهدان و مقطع راهنمایی را در مدرسه راهنمایی رجایی زاهدان ادامه داد. ایشان پس از به پایان رساندن دوره متوسطه راهی مقدس سربازی شد، در مقاومت زاهدان مشغول شد. در آبان 1392# به عضویت پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و از ورود تا لحظه لحظه ای از برای انقلاب اسلامی دست برنداشت. ایشان متاهل بود ، طول زندگی مشترکش کمتر از ۶ بود، تنها یادگارش آقا طاها زمان ایشان ۳ بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹شهید غلامرضا رضایی نسب🌹 🔹شادی روح شهدا صلوات « اللّهم صلّ علی مُحمّد و آلِ محمّد و عجّل فرجهم » ⚪️فرازی از وصیتنامه شهید: عزیزان براستی اگر آدمی می دانست که در جهان آخرت چه خبر است حاضر نبود حتی یک لحظه روی این زمین خاکی بماند و براستیکه این زمین خاکی که بر روی آن زندگی می کنیم هیچ ارزشی ندارد.  خدایا من از دنیا وارسته ام و از همه چیز خود دست شسته ام پس مرا به سوی خود بخوان تا به تو نزدیکتر شوم.  کانال استیکر شهدا و مناسبت‌های مذهبی @shahidaghseyedmostafamousavi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☘سلامتی حضرت امام زمان عج صلوات☘ ⭕️ دروغ است اگر کسی بگوید من عاشق امام زمان هستم، ولی عاشق رهبری نیستم❗️ ❇️ولایت فقیه و جایگاه❇️ حضرت آیت‌الله خامنه ای، ازدیدگاه علمای ربانی و مراجع عظام تقلید ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ۱- شهیدمظلوم آیة الله دکتربهشتی: ولایت فقیه ، اصل همه اصل ها در همه نسل هاست. ۲- آیة الله بهجت (ره) : در پاسخ به این که ؛ آقای خامنه ای برای رهبری جوان اند فرمودند : همان یک بار که گفتند علی (ع) جوان است ، برای هفت پشتمان کافیست. ۳- آیة الله وحید خراسانی : من ایشان(امام خامنه ای)را از قدیم می شناسم ، در سَلیمُ النَّفس بودن ایشان تردیدی ندارم. ۴- آیة الله بهجت (ره) : من تضمین می کنم که ؛ اولیاء الهی تو را تنها نگذارند ... ۵- آیة الله جوادی آملی : هر لفظی غیر از " امام خامنه‌ای" ، جفاست به ایشان ... ۶- آیة الله ناصر مکارم شیرازی : تبعیت از حکم حکومتی ولی فقیه ، بر مراجع تقلید هم واجب است ... ۷- آیة الله اراکی : وظیفه ما ، در برابر کسی که لحظه لحظه عمرش برای میلیون ها نفر مایه برکت است ، بسیار سنگین است. ۸- آیة الله فاضل لنکرانی (ره) : در مقام علمی و اجتهاد و فقاهت معظم له ، جای هیچ گونه تردید نیست. ۹- آیة الله مکارم شیرازی : اگر مقام معظم رهبری حرمت نداشته باشند ، امروز هیچ کدام از ما ایرانی ها حرمت نخواهیم داشت. ۱۰- آیة الله جعفر سبحانی : رهبر انقلاب ، از نعمت های الهی است و هرحرکتی که موجب تضعیف رهبری شود، مسلماً حرام است. کانال استیکر شهدا و مناسبت‌های مذهبی @shahidaghseyedmostafamousavi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا