4_5821383241180906623.mp3
5.84M
#مهندسی_فکر ۲۰
استخدامِ فکر، در بعضی از مکان ها و زمانهای خاص، رشد و قدرت سریعتری برایتان حاصل میکند.
▫️قبل و بعد از نمازها
▫️هنگام خلوت های سحر
▫️در حرم ها و هنگام زیارت معصومین
▫️در مساجد
از رحم های زمانی و مکانی، برای پرورش تفکرتان استفاده کنید.
@shahidsoleymani110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اللّهُمَّ صَلِّ عَلَی فَاطِمَةَ و اَبِیهَا وَ بَعلِهَا وَ بَنِیهَا وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فِیهَا بِعَدَدِ مَا اَحاطَ بِهِ عِلمُک
#فاطمیه 🖤🥀
چادرت را بتکان روزی ما را بفرست🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 استاندارد دوگانه رسانههای خارجی درمورد اغتشاشات ایران و فرانسه
🔻اوصاف هویّتیِ اغتشاشگران
۱- این بخش از اغتشاشگران که نوجوان و جوان هستند، گرفتار «سبک زندگیِ غربی» شدهاند، و چون اندک هستند نباید وضع آنها را به حاکمیّت نسبت داد. هر جامعهای به صورت طبیعی، «ریزشهای هویّتی» دارد. پس نزاع بر سر «سبک زندگی» است و انگیزۀ آنها، «فرهنگی» است نه «سیاسی»، امّا خواهناخواه چون در پی استقرار «نظم فرهنگیِ دیگر»ی هستند با حاکمیّت هم درگیر میشوند و بهانهجوییِ سیاسی میکنند. سیاست، گرانیگاه آنها نیست، بلکه همچون مقدّمهای است برای «شرعزدایی از سبک زندگی». مسألۀ اینان، «لذّت» است نه «سیاست».
۲- افق مشترکِ معنایی با حاکمیّت ندارند و در یک «جهانِ ذهنیِ متفاوت» به سر میبرند. ازاینرو، «مصرف فرهنگی»شان نیز خارج از چهارچوبهای رسمی و عرفی هست. «فضای مجازیِ غربی»، به «جهانِ متمایزِ» اینان تبدیل شده است و آنها، شهروند و ساکن این جهان هستند. «خودبسندگیِ رسانهای»، آنها را هرچه بیشتر از واقعیّتهای جامعه و حاکمیّت، بیگانه کرده است. وقتی «زیستجهانِ رسانهای»، متفاوت شد، ارزشهای نیز دگرگون خواهند شد و فقط جغرافیایی فیزیکی، مشترک باقی خواهند ماند. در این رویداد، آنها با همان ارزشهای و نظام معناییِ فضای مجازیشان به میدانِ واقعیّت و خیابان آمدند.
۳- «بیایدئولوژی» هستند و با «اخلاق» و «فضیلت»، بیگانهاند. غرق در زندگی روزمرّه و لذّتهای آن هستند و به چیزی بیش از «خواستههای شخصی» نمیاندیشند. دنیایشان به اندازۀ لذّتهای محسوسشان است. هیچ خطّ قرمزی ندارند و همهچیز را توجیه میکنند؛ چون ارزشها را نسبی و دلبخواهانه میبینند و تفسیر میکنند. از آنجا که فقط به خودشان و لذّتهایشان میاندیشند، «خودمحور» و به زبان فلسفی، اومانیست هستند. چیزی فراتر از «خواستهها»یشان را معتبر قلمداد نمیکنند و هیچ نظم و قاعدهای که بخواهد بر آن حاکم باشد را نمیپذیرند.
۴- «بیمایه» و «شکننده» هستند و بیدرنگ به خود آمده و اظهار پشیمانی میکنند. قدرت «مقاومت» ندارند و با اولین مواجهۀ قانونی در هم میشکنند. اگرچه در فضای مجازی، رجزخوانی میکنند و حریف میطلبند اما همین که در فضای واقعی در چنگال قانون اسیر میشوند، همۀ گفتههای خود را پس میگیرند. این امر، هم ناشی از هراس و ضعف شخصیّت است و هم برخاسته از هیجانزدگیهای کور که آنها را به تحرّک واداشته است.
۵- از «قدرتِ» خودشان و حاکمیّت، برداشت نادرست دارند. تصوّر میکنند که میتوانند با این قبیل تحرّکهای جزئی و سخیف، نظام سیاسی را ساقط کنند و به تعبیر غلط خودشان، انقلاب ایجاد کنند. هم خودشان را قوی میانگارند و هم حاکمیّت را ضعیف. اینگونه میپندارند که نظام جمهوری اسلامی، «رو به زوال» است و با همین مواجهههای خیابانی، فروخواهد پاشید. همچنین خودشان را «انبوه» تصوّر میکنند؛ چنانکه باید گفت فریبهای فضای مجازی، خودشان را نیز دچار «خطای تحلیلی» کرده است. در قضاوت، بهشدّت کوتهفکر و سطحی هستند و نمیتوانند قدمهای بعدی را طراحی کنند. همین که توانمندی حاکمیّت در بازدارندگی را مشاهده کردند، ناگهان فروریختند و در خود شکستند؛ چراکه تخمین واقعی و موجّهی از جامعه و حاکمیّت نداشتند.
۶- بیشتر از «شناخت»، در چنبرۀ «میل» گرفتار هستند؛ یعنی «میخواهمهای نفسانی»شان آنها را استحاله کرده است. از نظر شناختی و معرفتی، فقیر هستند اما میلها و خواستههایشان اجازه نمیدهد که به مرحلۀ تغییر باورها نزدیک شوند. سخت در طلب «لذّت» و «سرخوشی» و «ولنگاری» و «رهایی» هستند و شنیدهها و پندها و تجربهها را به سرعت فراموش میکنند. در برابر «فشار قانون» میشکنند نه «قوّت استدلال».
۷- در مرحلۀ «کشف حجاب»، متوقف نخواهند ماند، بلکه مدّتی بعد، پیشتر خواهند رفت و خواستههای ضدّارزشیِ دیگری را مطرح خواهند کرد. هدفشان استقرار یک بستۀ کامل از «سبک زندگیِ غربی» است. هرچه که بتوانند پیش میروند و به حداقلها بسنده نمیکنند. خواستههایشان برای خودشان تکراری میشود و ازاینرو، در پی «تجدید خواسته» هستند. آنچه که تاکنون طلب کردهاند، فقط «خواستۀ اکنون»شان بوده است.
۸- بسیاری از آنها «آسیبدیدۀ اجتماعی» هستند؛ یعنی یا مواد مصرف میکنند، یا به متعلّق به طلاق و درگیر آن هستند، یا ارتباطهای عاطفیِ شکستخورده دارند، یا در متن روابط نامشروع و غیراخلاقی قرار گرفتهاند، یا مجازیزده و سرگردان هستند، و ... . بههرحال، عقدهها و گرهها و بحرانها و محرومیّتهای شخصی را تجربه کردهاند و انتخابهای فرهنگی و سیاسیشان، متأثّر از «اوضاعواحوال نابسمان»شان است. در بازی زندگی، باختهاند و میخواهند انتقام اختلالهای فردی خود را از جامعه و حاکمیّت بستانند.
«دکترمهدی جمشیدی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔳مقام شفاعت حضرت فاطمه زهرا (سلاماللهعلیها)....
@shahidsoleymani110
#کلام_ناب_ولی
✨امام خامنه ای✨:
🏴 ✍امیرالمؤمنین این روزها با دل شکسته، با سینهی پُر از غم، با عزیزهی خود وداع
میکند و ودیعهی گرانبهای پیغمبر را به او برمیگرداند؛ دل امیرالمؤمنین پُر از غم است
امّا ارادهی او و همّت او مطلقاً کاستی نگرفته است؛ این درس است برای من و شما. گاهی دل
از غم مالامال میشود؛ از این قبیل قضایا در زندگی انسان هست؛ چه زندگی فردی، چه زندگی اجتماعی، امّا عزم و اراده باید راسخ
بماند، گام باید محکم برداشته بشود؛ غمهایی هست که کوهها را میشکند، ولی انسانِ مؤمن
را نمیتواند بشکند؛ راه را باید ادامه داد.✔️
#شهادت
#فاطمیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬نماآوا|◾️سه آیه آه...
🥀به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
🎧همخوانی استودیویی:
💠گروه تواشیح تسنیم اصفهان💠
⭕️اشعار فارسی در مدح سیدة النساء العالمین و صلوات خاصه حضرت زهرا(س)
هدایت شده از 🖤🌹 بهترین مسیر خوشبختی 🌹🖤
Voice_005.m4a
2.4M
🗒 #وصیت_نامه آسمانی ۵ #سپهبدشهیدحاجقاسم سلیمانی
💖«#قسمت_پنجم»
✍️خطاب به برادران و خواهران مجاهدم...خواهران و برادران مجاهدم در این عالم؛
❇️ ای کسانی که سرهای خود را برای خداوند عاریه داده اید و جانها را بر کف دست گرفته و در بازار عشق بازی به سوق فروش آمده اید، عنایت کنید:
«جمهوری اسلامی، مرکز اسلام و تشیّع است»
🔶 امروز قرارگاه حسین بن علی علیه السلام،
ایران است...
✅ بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرمها میمانند...
⛔️ اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمیماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی (ص).
🌹برادران و خواهرانم! جهان اسلام پیوسته نیازمند""رهبری"" است؛ رهبری متصل و منصوب شرعی و فقهی به معصوم!!
خوب میدانید منزّهترین عالِم دین که جهان را تکان داد و اسلام را احیا کرد، یعنی خمینی بزرگ و پاک ما، #ولایت_فقیه را تنها نسخه نجات بخش این امت قرار داد؛
❇️ لذا چه شما که به عنوان شیعه به آن اعتقاد دینی دارید و چه شما که به عنوان سنّی اعتقاد عقلی دارید، بدانید [باید] به دور از هرگونه اختلاف، برای نجات اسلام خیمه «ولایت» را رها نکنید...
💥 خیمه، خیمهی رسول الله است. اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی، "آتش زدن و ویران کردن این خیمه است..." دور آن بچرخید.
🔴 والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت الله الحرام و مدینه حرم رسول الله و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمیماند؛ قرآن آسیب میبیند...
#مهدےجان💔
من و مهتاب و شب و فاصلہ ها هم دردیم
همہ طوفان زده گانیم ڪہ ڪم آوردیم
من و مهتاب،عجب غصہ هایمان مشترڪ سٺ...
پی خورشید جهان تاب شما می گردیم
#آجرڪ_الله_یا_صاحب_زمان_عج
▫️شبت بخیرای منتقم فاطمه▫️
قـرار هر چه دلِ
بی قرار می آید
امیـ♥️ـد این همه
چشم انتظار می آید
کجاست منتقمِ
خون مـ♥️ـادر سادات
همان امیـ♥️ـر
که با ذوالفقار می آید
💔یابن الزهرا سلام ....
#فاطمیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️فضائل حضرت زهرا (سلام الله علیها)
@shahidsoleymani110
50.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هرچه شکنجهام کنید
دست زحق نمیکشم
ذکر علیست آه من
راه علیست، راه من
«حاج میثم مطیعی»
#فاطمیه
بسم الله الرحمن الرحیم
🔖 قیامِ فاطمی
🏴 با رحلتِ غمبارِ رسول خدا(صلیاللهعلیهوآله) حوادث تلخ دیگری رخ داد که متوجّه اهلبیت رسول خدا(صلیاللهعلیهوآله) بود. تجمع تعدادی از مهاجران و انصار در سقیفه سرآغاز شکلگیری جریان انحرافی مسیر خلافت بود؛ جریان امّا به اینجا ختم نشد و پیامدهای آن حتی در شکل هجوم به خانهی برترین بانوی هستی، برای بیعت گرفتن برای خلیفه غاصب و دفاع یکتنه بیبی جهانیان از مقام ولایت و مصدومیت و سپس شهادت آن حضرت بروز یافت.
🏴 در فاصله اندک میان اجتماع سقیفه و شهادت حضرت صدیقه طاهره(سلاماللهعلیها)حوادثی رخ داده که مستقیم یا غیرمستقیم با شهادت آن حضرت مرتبط است. پس از جریان سقیفه امیرالمومنین(علیهالسلام) در حالیکه همسرش حضرت فاطمه(سلام اللهعلیها) را بر مرکبی سوار کرده و دست حسنین(علیهالسلام)را گرفته بودند. به درب خانه تمام کسانی که در بدر حضور داشتند مراجعه و طلب یاری کردند. از میان آنها تنها چهار نفر یعنی سلمان، ابوذر، مقداد و زبیر با حضرت علی(علیهالسّلام) بیعت کردند. رفتن به درب خانههای انصار و مهاجرین چندین شبانهروز طول کشید؛ ولی هیچکدام با امامشان بیعت نکردند.
🏴 بانوی بزرگ اسلام، وقتی دید امّت اسلام برای حمایت از رهبر واقعی اسلام؛ علیبن ابیطالب(علیهالسّلام) و حقّ حاکمیت و خلافت او و در واقع برای دفاع از حقِّ خود امّت هیچ حرکتی نکردند. در واقع یکتنه به جای همه امّت بهپاخاست و کار آنها را یکنفری انجام داد. اما قیام فاطمه(سلاماللهعلیها) سطح و بستری عظیم تری هم داشت و آن گسترهی تاریخی بود؛ زیرا سقیفه در آن زمان آخرین حلقه یک زنجیرهی بلند در همه تاریخ جهان بود که البته بعد از آن حضرت نیز تاکنون ادامه یافته و در نظام سلطهی مستکبران عالم جلوهگر شده است.
🏴 قیام او حتی فراتر از حمایت و دفاع از رهبری بود؛ گرچه این امر رکن قیام او بود. مبارزه او در یک گسترهی متوسط برای نجات اسلام ناب و مکتب ولایت به شمار میآید. آن اُسوهی بزرگ اسلام به تنهایی و به جای یک امّت قیام کرد. لاجرم هزینه این مبارزه بسیار سنگین بود و این هزینه را به خاطر خدا پرداخت و به همین جهت به معنای واقعی کلمه صبر و استقامت و فداکاری کرد و خدای متعال همه این مراتب و سطوح را در همان امتحان، در ملکوت در مبارزه فاطمی مشاهده فرمود؛ چنانچه در زیارتنامه بیبی دو عالم این چنین میخوانیم. «یا مُمتَحَنَهُ امتَحَنَکِ اللهُ...» و در ادامه این فراز میخوانیم «فَوَجَدَکِ لِما امتَحَنَکِ صابِرَةً». بدانیم راه فاطمی، راه «مبارزه» و «استقامت» است.
✍ مخدره چمنخواه
علےِفاطمه؏میگوید:
الااےچاه؛یارمراگرفتن
گلم؛باغم؛بھارمراگرفتند
میانڪوچههاباضربِسیلی
همهداروندارمراگرفتند😭