eitaa logo
شجرطوبی
116 دنبال‌کننده
298 عکس
72 ویدیو
6 فایل
بال بگشا و صفیر از شجرطوبی زَن حیف باشد چو تو مرغی که اسیر قفسی(حافظ) سنگری برای دفاع از شجر طوبیِ انقلاب اسلامی ادمین: @Ahmad_hashemi
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بهانه
🔴 استوری حجت الاسلام محمد قمی و واکنش ابطحی ✍مهدی جمشیدی آقای ابطحی: ۱. اتفاقی که افتاده، "نهی از منکر" نام دارد، نه "رویارویی"! روایت تخریبی از "فعل ارزشی" نسازید! ۲. این کار "بنام دین" نبود، بلکه "خود دین"، تصریح میکند که اولا حجاب، ضروری است و ثانیا باید نهی از منکر کرد! ۳. "کشف حجاب" را "کم حجابی" نام نگذارید! ۴. دغدغه ما، "جامعه سازی اسلامی" است، نه "دوگانه سازی". ۵. دیگری حجاب در جامعه ایران، یعنی بی حجابها، آنقدر "اندک" هستند که قدرت ایجاد شکاف اجتماعی را ندارند. تصویرسازی مبالغه آمیز از این اقلیت محض، شرط صداقت نیست. ۶. اگر شما که "جامه پیامبر" بر تن دارید، جانب "دین پیامبر" را بگیرید - نه اینکه در "میانه" بنشینید و "بیطرف" باشید - نه فقط هیچ گسل و گسستی شکل نخواهد گرفت، بلکه بی حجابها مجبور به تغییر پوشش خواهند شد. مساله اصلی، سوگیری تشدیدکننده طیف شماست. ۷. "فاجعه" از زمانی شکل گرفت که در "دولت اصلاحات"، سیاست تساهل و تسامح (تلرانس) مستقر شد و "اباحیگری در جامعه" تشویق شد. ۸. منطق جوان مومن حزب اللهی، "گفتن" و "بازگفتن" و "روشنگری" و "جهاد تبیین" است، نه "درگیری"! آنکه "الفاظ رکیک" گفت و "کتک کاری" کرد، عمله مصی اصلاحطلب بود! جای جلاد و شهید را عوض نکنید! @bahaneee
به نفهمی‌زدگی شاخ و دم ندارد اگر محمدرضا زائری و امثال او در عصر پیامبراکرم حضور داشتند، قطعا فردای واقعه «سد ابواب» همین واکنشی که امروز درباره جشن غدیر می گیرند را از آنان خواهید دید و البته در همان زمان هم امثال آنان بودند تا ریشه مواضع امروز زائری و امثالش را بنیان نهند و برای ما ثابت کنند که تاریخ تکرار می شود. اما فارغ از نگاه دینی و تعبدی به موضوع اینکه فهم این مساله آن قدر برای این جماعت سخت شده که نفهمند، اجرای هر سیاست و اقدام اجتماعی موافقین و مخالفینی دارد و در این چالش و فارغ از هر عقیده و آرمانی می توان به درصد موافقین و مخالفین رجوع کرد، عادی نیست. اگر هم بخواهیم تمامی دستورات دینی و مذهبی مان را درباره بزرگداشت و تجلیل از غدیر فاکتور بگیریم، نادیده گرفتن حضور پرشکوه مردم در این مراسم که تایید ضمنی را در برداشت و چسبیدن به برخی نق زدن ها ، نشان از نفهمی نیست و چیز دیگری را می رساند. القصه اینکه باید به برخی ها گفت که شما لازم نیست دغدغه دین را داشته باشید، همین که نفمیدن را دغدغه خود نکنید، قطعا برای خود و جامعه بهترین است. یاعلی مدد shajartooba 🌿
چسب و قیچی‌بازان توئیتری نقدی بر توئیت اخیر منسوب به آیت الله جوادی آملی درباره حجاب اجباری 🔻🔻🔻 بخش اول: 🔹شیوه تحریف گری چسب و قیچی از دیرباز برای تحریف شخصیت های مهم پرکاربرد بوده است، بطوری که تحریف‌گر برای ارائه تصویر دلخواه از شخصیت مورد نظر به این شیوه متوسل می شود، به این صورت که جلوه های ناپسند آن شخصیت را نادیده بگیرد و قطعه های مورد پسند را با قیچی از بین کلیت سلوک شخصیت جدا کرده و به هم می‌چسباند تا ظاهری دلپسند را به نمایش بگذارد، که البته با حقیقت فکر و سلوک آن شخصیت تطابقی ندارد. 🔸ماجرا از آن جا آغاز می شود که در بحبوجه هجمه های رسانه ای به قانون عفاف و حجاب که بیشتر توسط رسانه های معاند خارجی دنبال می شد، دو توئیت از یک حساب منتسب به آیت الله جوادی آملی منتشر شد، که خوراک رسانه ای خوبی برای جریان مخالف حجاب مهیا کرد که بدین شرح بود: توییت اول: «گاهی نامه می نویسند که شما چرا ساکت هستید، درباره حجاب و عفاف حرفی نمی زنید، بر فرض با فشار انسان این روسری را یک قدری جلو بیاورد، این که عفاف و حجاب نیست! این، آن فساد را جلوگیری نمی کند! ازدواج است که جلوگیری می کند. با بگیر و ببند، حداکثر ممکن است ظاهر حفظ شود.(۱۳۹۶/۰۹/۰۶)» توییت دوم: «این آشفته بازار بودن مساله حجاب و عفاف با فشار سرنیزه حل نمی شود، از راه دیگری فساد را توسعه می دهند. عمده همین است آن که ما را آفرید، صلاح و فلاح ما را در همین دانست که مساله ازدواج را اهمیت بدهید و دیر ازدواج نکنید و توقع بیجا نداشته باشید.(۱۳۹۶/۰۹/۰۴)» 🔹اما اصل ماجرا چیست: این بیانات آیت الله جوادی مربوط به درس خارج فقه نکاح ایشان در تاریخ 4 آذر 1396 است که البته در توییت اول به اشتباه تاریخ آن 6 آذر درج شده است که این اولین نشانه بی دقتی منتشر کنندگان آن است. از سوی دیگر این بیان آیت الله جوادی در بین جلسه درس خارج ایشان و بیان آیات و روایات درباره احکام و شرایط ازدواج بوده و مقام بیان جملات همانطور که روشن است درباره بحث ازدواج و اهمیت آن است و در میان این بحث هم نکاتی درباره حجاب فرموده اند که توسط گرداننده این حساب توئیتری به این سبک ناشیانه تقطیع شده است، در حالی که علت اصلی ورود معظم له به این بحث، مساله عدم تاخیر در ازدواج است که این شیوه تقطیع مقام بیان را که از مهم ترین لوازم فهم منظور گوینده است را تا حدود زیادی حذف کرده، بطوری که ایشان قبل از این جملات چنین می فرمایند: «روايت‌های فراوانی در تحکيم خانواده است که مواظب باشيد دخترها زود ازدواج کنند، يک؛ براي پسرها تأخير نياندازيد در ازدواج، دو؛ و هر کسي که آمده است شما عيب‌جويی نکنيد، به دنبال مال و جمال نباشيد که روايات نکاح را هم ملاحظه فرموديد اگر کسي به قصد مال و جمال ازدواج کند، چه بسا خداي سبحان اين شخص را از هر دو محروم مي‌‌کند.» حتی ایشان در میان بحث هم بصورت گذارا به الزامات دین درباره حجاب زنان اشاره کرده و چنین می فرمایند: «اين که می بينيد خيلی ها گرفتار هستند، اين ها خيال می کنند که دين آمده جلوی آزادی را بگيرد، دين آمده جلوی رهایی و بي‌بند و باری را بگيرد. فرمود جمال زن در عفت اوست، در حجاب اوست، در اساس خانوادگی اوست.» مشاهده متن کامل بیانات آیت الله جوادی در اینجا 🔸پس روشن است که در جملات مورد نظر، منظور اصلی ایشان بیان اهمیت تاخیر نیانداختن در ازدواج است و ایشان در مقام بیان بحث حجاب و عفاف نبوده و برای فهم نظر ایشان در این باره باید به دیگر سخنان ایشان رجوع کرد و شاید بتوان گفت که چنین استنادی با توجه به مواضع صریح دیگر ایشان درباره مساله حجاب و امر به معروف و نهی از منکر، استناد به متشابهات اندیشه ایشان است که بین جملات هر اندیشمندی یافت می شود. ادامه یادداشت در پست بعد👇 shajartooba 🌿
چسب و قیچی‌بازان توئیتری نقدی بر توئیت اخیر منسوب به آیت الله جوادی آملی درباره حجاب اجباری 🔻🔻🔻 بخش دوم: در ادامه یادداشت پست قبلی👆 🔹با این توضیح و با توجه چنین انتخاب ناقص صورت گرفته از بین مواضع آیت الله جوادی درباره حجاب و عفاف، روشن است که این حساب توئیتر منتسب به ایشان، به دنبال تقطیع بخش هایی از اندیشه و شخصیت آیت الله جوادی است، در حالی که می بایست به کلیت شخصیت و سلوک و بیانات ایشان استناد کرد و نه اینکه با تمرکز به گوشه ای از نظرات ایشان، در ذهن مخاطب تصویر دروغینی از ایشان بسازند و البته که ترویج ایشان باید تمام شخصیت ایشان را در برگیرد، از جمله آیت الله جوادی عضو شورای عالی قضایی دهه 60، آیت الله جوادی مسجد اعظم قم در آبان سال 1376، آیت الله جوادی خطبه های نماز جمعه انقلابی قم در دهه 70 و 80 و در نهایت آیت الله جوادی گریه کن حاج قاسم سلیمانی. 🔸البته اگر هم بخواهیم خوشبینانه به این موضوع نگاه کنیم و از مساله تقطیع کوتاه بیاییم، بازهم بگونه ای دیگر به انتشار این سخنان در این شرایط نقد جدی وارد است، با این توضیح که با توجه به مقام بیان جملات ایشان که درباره «زود ازدواج کردن دختران و پسران» است، باید این سوال از منتشرکنندگان پرسید که این جملات آیت الله جوادی که در این شرایط فعلی(داغ شدن بحث گشت ارشاد) منتشر شده، آیا تطابق بیشتری با داغ شدن مساله «بالا بردن سن ازدواج» در سالهای گذشته نداشت؟؟؟ 🔹حتی اگر بپذیریم که آیت الله جوادی تمام راه حل مشکل بد حجابی را در ازدواج می دانند(که البته اینطور نیست و شواهد متقن، این ادعا را که ناشی از تقطیع صورت گرفته است، مردود می کند) آیا جا نداشت گردانندگان این حساب توئیتری، در آن فضا که معاونت زنان دولت قبل(شهیندخت ملاوردی) و زنان لیست امید مجلس شورای اسلامی، با ادعای دفاع از دختران کشور، قاطعانه به دنبال بالا بردن سن قانونی ازدواج بودند، این سخنان مورد بحث آیت الله جوادی را منتشر کنند؟ و با توجه به بیانات معظم له از دولت وقت مطالبه می شد که این سیاست غلط را انجام ندهند؟؟؟ 🔸جای تذکر دارد که طرح بالا بردن سن ازدواج هرچند در کل دولت قبل دنبال شد ولی داغ شدن آن مربوط به سال 97 بود که در مجلس فوریت آن رای آورد و از لحاظ زمانی بیانات مورد بحث آیت الله جوادی مربوط به سال 96 است. پ ن 1: در پایان جا دارد که از مسئولان دفتر آیت الله جوادی(حفظه الله) مطالبه شود که نسبت به فعالیت رسانه ای این حساب توئیتری که بعضا مرتکب چنین اقدامات غلطی در عرصه رسانه با استفاده از نام این عالم و مرجع انقلابی می شود، حساس بوده و به صرف عدم انتساب رسمی به دفتر از مسئولیت خود درباره تصویری که این حساب توئیتری، از معظم له می سازد، شانه خالی نکنند. پ ن 2: در پیوست مطالب فوق با جستجویی ساده به چند مورد از تاکیدات آیت الله جوادی درباره ضرورت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای حل مساله عفاف و حجاب بر خوردیم، که به چند مورد آن اشاره می شود: https://t.me/a_javadiamoli_esra/3205 https://t.me/a_javadiamoli_esra/5040 https://t.me/a_javadiamoli_esra/472 و البته که با جستجوی دقیق تر به موارد دیگر در این باره دست خواهیم یافت، که از حوصله این نوشتار خارج است. shajartooba 🌿
چسب و قیچی‌بازان توئیتری نقدی بر توئیت اخیر منسوب به آیت الله جوادی آملی درباره حجاب اجباری👇 بخش اول یادداشت https://eitaa.com/shajartooba/581 بخش دوم یادداشت https://eitaa.com/shajartooba/582 shajartooba 🌿
هدایت شده از بهانه
🔴 با جماران برخورد کنید. این بار اولی نیست که رسانه‌هایی که اعتبار و وجهه علمای بزرگ اسلام را هیزم سیاسی‌کاری خود می‌کنند، نسبت دروغ به آیت‌الله العظمی جوادی آملی می‌دهند. مسئولان دفتر آیت الله جوادی(حفظه الله) باید نسبت به فعالیت رسانه ای این حساب توئیتری و دیگر صفحات غیررسمی که بعضا مرتکب چنین اقدامات غلطی در عرصه رسانه با استفاده از نام این عالم بزرگ و انقلابی می‌شوند، حساس بوده و به صرف عدم انتساب رسمی به دفتر از مسئولیت خود درباره تصویر غلطی که این صفحات مجازی از معظم له در اذهان مخاطبین می‌سازند، شانه خالی نکنند. @bahaneee
مهاجرا الی الله خبر کوتاه بود: حجت السلام والمسلمین مصطفی نصیری به همراه خانواده در سفر تبلیغی، گرفتار سیل شد و آسمانی شد. اگر نتوان این را هجرت بسوی الله نامید پس صدمین آیه سوره نسا را می توان بر چه کسانی تطبیق کرد. در شرایطی که کل کشور دچار باران سیل آسا شده است باز هم از رسالت طلبگی ات شانه خالی نکنی و بهانه ها تو را از وظیفه ات باز ندارد و در این راه به همراه همسر به دیدار صاحب این ماه بشتابی. و عجب انتخاب زیبایی که آخرین غزل زندگی را با اقتدا به سیدالشهدا چنین عاشقانه بسرایی. «مگر نه آنكه گردن‌ها را باریك آفریده‌اند تا در مقتل كربلای عشق آسان‌تر بریده شوند....پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر. پرستویی كه مقصد را در كوچ می‌بیند، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد.»(شهید آوینی) آقا مصطفی امشب سر سفره ارباب از بیچارگانی چون ما هم یاد کن... پ ن: الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَىٰ لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ shajartooba 🌿
شجرطوبی
مهاجرا الی الله خبر کوتاه بود: حجت السلام والمسلمین مصطفی نصیری به همراه خانواده در سفر تبلیغی، گ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الرحیل‌الرحیل الرحیل‌الرحیل فرموده حسین لیرحل معنا فرموده حسین لیرحل معنا ای سینه زن غریب کربلا جز راه حسین نیست راهی به خدا جز راه حسین نیست راهی به خدا در مسلخ عشق جز نکو را نکشند روبه صفتان زشت خو را نکشند گر عاشق صادقی ز مردن نهراس مردار بود هر آنکه او را نکشند الرحیل‌الرحیل الرحیل‌الرحیل
سکوت سکولارمآبانه سکولارهای حوزوی با میدان داری برخی از رسانه همسو، همچون شفقنا در بحران ها و چالش هایی که برای کشور و دولت ایران رخ می داد، همیشه در پی این بودند که مشکلات را ناشی از ورود روحانیت در سیاست بدانند و تمام مشکل را بر سر ولایت فقیه آوار کنند و در این راستا با تاکید بر مدل سلوک آیت الله سیستانی در کشور عراق، دوگانه حوزه نجف و حوزه قم (به عنوان مادر انقلاب اسلامی) را دامن بزنند و سلوک حضرت ایشان را که در خوشبینانه ترین حالت، خواستگاهی جز در کشور عراق نخواهد داشت را برای ایران اسلامی تجویز نمایند. اما جالب است که در این اوضاع فتنه گون عراق که برخی از جناح های شیعی مطالبه ورود مرجعیت، برای حل مشکلات سیاسی عراق را مطرح کرده اند، همین جریان سکولار حوزوی روزه سکوت گرفته و دیگر با استناد به شرایط عراق برای ایران نسخه نمی پیچد، چرا که هر چه که تا به امروز با تحلیل های سست‌شان به هم بافته بوده را با فتنه های پی‌در‌پی که از پاییز ۱۳۹۸ در عراق شکل گرفت، پنبه شده می بینند و مصلحت می دانند که علی الحساب در این شرایط روزه سکوت تئوریک بگیرند. shajartooba 🌿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شرف‌نامه اگر امشب شب سوم محرم و شب روضه حضرت رقیه نبود، جرات نمی کردم چنین بنویسم ولی حالا به حرمت چادر خاکی این خانم چنین می نویسم: ای زبونان ای فرومایگان و ای آنهایی که به رزمندگان و شهدای مدافع حرم توهین ها کردید و هنوز بر آن موضعید. اگر ذره ای شرف داشتید، می فهمیدید که آنهایی که برای دفاع از حرمت حرم اهلبیت و حرمت ناموس ملت مسلمان جان خود را بر کف گرفتند، اسطوره های مردانگی و شرف اند و نمی بایست با القابی که در شان خودتان بود، جواب جهاد آنان و خانواده هایشان را می دادید. القصه اینکه اگر اثر تمام مجاهدت های مدافعان حرم و شرف ما، فقط همین بود که یک روستا و یا حتی یک خانه مسلمان شیعه یا سنی یا ایزدی و یا مسیحی ووو به دست حرامیان داعشی نیافتد، تا دخترکی تنها را چنان به غنیمت نبرند، باز هم یک لحظه از حیات این عزیزان شرف داشت به هزاران سال عمر حقیر امثال شما. shajartooba 🌿
اجتماع نقیضین!؟ ظاهرا اجتماع نقضین همیشه محال نبوده و گاهی می توان شاهد اتحاد دو نقیض بود، از جمله در تصویر فوق که محسن کدیور بعنوان کسی که در آرا و نظرات اش صریحا به اعتقادات شیعه حمله ور شده و چهار اعتقاد هویتی درباره امامت را که عبارتند از «نصب»، «نص»، «عصمت» و «علم امام» را مردود شمرده، به عنوان کارشناس در «شبکه امام حسین» وابسته به بیت شیرازی ها، حضور پیدا کند، شبکه ای که فقط و فقط بخاطر موضوع «قمه زنی» که توسط بسیاری از علما تحریم شده و به عنوان وهن مذهب شناخته شده است، چه هجمه هایی به نظام مقدس اسلامی نکرده و نمی کند. بی شک می توان گفت که اگر ذره ای از افکار کدیور را یکی از بزرگان نظام و انقلاب داشت، این شبکه فریاد «واشیعتا» سر می داد، ولی ظاهرا از دید سرکردگان این شبکه برای کدیور که همانند آنان مخالف جمهوری اسلامی است، اشکالی ندارد که علم و عصمت و منصوب و منصوص بودن امامت اهل بیت را قبول نداشته باشد و معصومین را در حد «علمای ابرار» بداند. البته که تاریخ چهل و اندی ساله جمهوری اسلامی پر است این اجتماع ضدها و نقیض‌ها، از اجتماع پهلوی با منافقین کوردل که روزگاری دشمن خونین بودند تا اجتماع جریان روشنفکری ضد دین با متحجرین مدعی دین و مذهب، جریاناتی که هرچند در ظاهر نقیض می نمایند ولی در دشمنی با حقیقت، همه در یک جبهه حضور دارند. shajartooba 🌿
بار‌ها توبه شکستم تو، ولی بخشیدی کی شود حر شوم و توبه‌ی مردانه کنم؟! یا اباعبدالله يابن رسول الله هل لي من توبة؟ shajartooba 🌿
دین فروشی به سبک سروش محلاتی سروش محلاتی همان کسی است که با زبان به ظاهر فقهی و دینی برای کثیف ترین پروژه های دولت تدبیر و امید تئوری سازی می کرد و از جمله پس از ادعای منحرفانه حسن روحانی مبنی بر «درس کربلا درس مذاکره است» برای مشروعیت دهی به مذاکره با آمریکا، در سخنرانی محرم خود به اثبات این ادعا می پردازد، آن هم با حربه تحریف و تقطیع، که شرحش بماند. البته در همان حال که وی در قم برای برجامیان و جریان اعتدال مشغول تئوری سازی بود، همفکران دولتی او در تهران و قم و سرتاسر کشور به سرکوب و سانسور دهان‌های منتقد برجام و مذاکره مشغول بودند، از عرصه مطبوعات گرفته تا صدا و سیما، تا حدی که در سال ۱۳۹۵ گزارشگر هواشناسی که به بخاطر بدعهدی آمریکا در تمدید تحریم ها برخلاف توافق، با اشاره به شرایط ناپایدار جوی بی اطمینانی به آب و هوا را به بی اعتمادی به آمریکا تشبیه کرد، توسط همین گروه فشار دولتی از کار تعدیل شد. اما حالا این عنصر حوزوی معلوم الحال بخاطر تعطیلی همایشی ضد دینی که برای حمله هرچه بیشتر به اصل حجاب تدارک دیده شده بود و اتفاقا او هم یکی از سخنرانان آن بود، به مظلوم نمایی روی آورده. براستی چه بلایی بر سر حوزه مقدسه قم آمده که چنین عمامه بسر های ضد دینی در آن سر بر آوردند، که چنین تیشه به ریشه دین بزنند. shajartooba 🌿
هدایت شده از وضعیت انقلابی
📱سخنرانی محمد سروش محلاتی در خصوص حجاب لغو می‌شود چند روز بعد وزیر میراث فرهنگی لبّ سخنان سروش محلاتی را، که پیش از این در کتاب «دولت و اجرای شریعت» در سال ٩۴ منتشر کرده بود، تکرار می‌کند. قطعا آقای ضرغامی را با کسی مثل محلاتی یکی نمی‌دانیم یا حتی وی را متأثر از سروش محلاتی نمی‌بینیم و حتی‌تر! از ایشان گله هم نداریم، چه این‌که آقای ضرغامی چند دهه مسئول اجرایی بودند و این قبیل حرف‌ها را حمل بر بی‌وقتی برای مطالعه و تعمیق در مبانی دینی می‌کنیم، اما از حوزه علمیه انقلابی گله داریم که تولیدات جریان سکولار حوزوی را بی‌نقد و اعتراض رها کرده و زمینه گسترش تفکر آلوده این‌ها را فراهم کرده است. 📨وضعیت انقلابی از ما انتشار انقلابی با شما✌️
سری به نیزه بلند است در برابر زینب خدا کند که نباشد سر برادر زینب shajartooba 🌿
یزید هم می تواند عزادار سکولار باشد!؟ آنانی که دم از هیئت سکولار می زنند و عزای سیدالشهدا را غیر سیاسی می‌دانند، اگر ذره ای در واقعه کربلا تفکر و تامل کنند برایشان روشن می شود که این مرام هیچ تطابقی با مکتب سیدالشهدا ندارد و اگر هیئت حسینی سکولار شود، هیچ بعید نیست که یزید هم در آن سینه‌زن باشد. چرا این ادعا را مطرح می کنیم: در مقاتل آمده است، هنگامی که کاروان حضرت سید الشهدا با سپاه حر در منزل ذو‌حسم روبرو شد، بهنگام نماز ظهر وقتی حضرت از حر پرسید که آیا با ما نماز می خوانی یا با سپاهیانت؟ جناب حر قاطعانه پاسخ داد که: شما نماز بگزار و ما همه با شما نماز می‌گزاریم. همچنین آن گفتگوی مشهور بین اباعبدالله و جناب حر را همه می دانند که حر چگونه به حضرت ادب کرده و احترام مادرشان حضرت زهرا را نگاه داشت. این ها نشانگر آن است که همان ارادتی که بسیاری از عزاداران حضرت در دل دارند را حر از ابتدا داشته و علی رغمی که به مقابله با حضرت آمده ولی در نماز به ایشان اقتدا می‌کند و همچنین در همان حال، شان حضرت زهرا را حفظ می‌نماید. با این توصیف توبه حر برای چه بود؟ آیا تا قبل از آن حر شان و منزلت حضرت را نمی دانست؟ و یا ارادتی خدمت ایشان نداشت؟ نه توبه حر بخاطر تبعیت از فرمان ابن‌زیاد بود، بخاطر اینکه گمان می کرد که می‌توان در دل محبت حسین داشت و در مساله حکومت و سیاست مطیع دشمن ایشان بود‌؛ توبه از اینکه وقتی در عبادت به حسین اقتدا می کند، پس در سیاست هم امامش باید حسین باشد نه کس دیگری. پس سینه زنان و گریه کنان اباعبدالله اگر معتقدیم که هر روزمان عاشوراست و هرجا برایمان کربلاست، می بایست در زمانه خودمان هم برای حسینی ترین سیاست جان برکف بوده و در مقابل سیاست یزیدی خنثی نبوده، بلکه هر آیینه در ستیز باشیم، البته نه یزیدی که ۱۴۰۰ سال پیش به درک واصل شد، بلکه یزیدی که امروز نفس می کشد و خون حسین و حسینیان را مباح می کند. القصه اینکه هیئتی که تاسوعا و عاشورای امسال بر او گذشت و نسبت به جنایت یزیدیان زمان در یمن، باکو، فلسطین، کشمیر و هر جای دیگر، ساکت و بی تفاوت بود، باید در مرامی که منتسب به قیام عاشورا می کند، تجدید نظر نماید. و کیست که نداند و نفهمد که اموی‌ترین حکومت عصر ما، رژیم غاصبِ صهیونیستی اسراییل و حامیانش است، که پنجه های پلیدشان در جای جای منطقه و سرزمین های اسلامی در جان اسلام فرو رفته است. السلام علی قلب زینب الصبور و لسانها الشکور shajartooba 🌿
شمع حق را پف‌کنی تو ای عجوز هم‌تو سوزی هم‌سرت ای‌گنده‌پوز کی شود دریا ز پوز سگ نجس کی‌شود خورشید از پف منطمس هر که بر شمع خدا آرد پف او شمع کی میرد بسوزد پوز او چون تو خفاشان بسی بینند خواب کین جهان ماند یتیم از آفتاب مه فشاند نور و سگ وع وع کند سگ ز نور ماه کی مرتع کند ای بریده آن لب و حلق و دهان که کند تف سوی مه یا آسمان تف برویش باز گردد بی شکی تف سوی گردون نیابد مسلکی تا قیامت تف برو بارد ز رب هم‌چو تبت بر روان بولهب پ ن: بیانیه موسوی فتنه‌گر ثابت کرد که ترحم به شغال پیر خریت است و بس. shajartooba 🌿
قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران باسلام و احترام به نظر بنده، مخاطب اولیه بیانیه ننگین موسویِ فتنه‌گر، کلیت دستگاه قضایی کشور است، دستگاهی که متولی اصلی رسیدگی به جرم فتنه گران بود ولی به دلایلی نامعلوم تا به امروز این وظیفه خطیر و تاریخی را انجام نداده است. چرا که با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در این سال ها ذره‌ای از گناه عظیم فتنه‌گران کوتاه نیامده و تا به امروز در مقابل جریاناتی که در پی نادیده انگاری گناه سران فتنه بودند ایستادگی کرده و صریحا را که برای ماستمالی کردن جرم سران فتنه راه افتاد را مردود شمردند، از این نهاد انقلابی انتظار می رفت که در اولین فرصت ممکن این محاکمه تاریخی را به انجام برساند. البته هرچند عدم رسیدگی به این موضوع در هشت سال دولت سابق که همراهان فتنه سبز در آن مسئولیت مهم داشتند با توجه به لحاظ مصلحت کشور قابل توجیه باشد ولی اکنون که شر دولت سابق از سر نظام برداشته شده است، تعلل در این وظیفه انقلابی هیچ توجیهی نداشته و ندارد. باری دیگر بیانیه موسویِ پلید به همه ثابت کرد که سرپوش گذاشتن بر این موضوع و عدم اقدام انقلابی در این باره، خیانت به آرمان امام راحل و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی است و جز اینکه زبان فتنه و فتنه گران را درازتر کند، هیچ فایده دیگری ندارد. والسلام امضا: یک طلبه shajartooba 🌿
حرف حساب shajartooba 🌿
۱. حاج‌حسین همدانی! حبیب‌بن‌مظاهرِ انقلاب! شهید مظلوم! میرحسین موسوی، تو را سردار "بی‌افتخار" و "تلف‌شده" و "جنایت‌کار" خوانده است! با همین صراحت و وقاحت! با همین حجم از کینه و نفرّت! ۲. واقعیّت این است که او نمی‌تواند فراموش کند که تو در "آتشِ فتنه‌"ای که او در تهران به پا کرده بود، چگونه "توطئه‌"اش را خنثی کردی و داغ "اثربخشیِ لشکرکشی خیابانی" را بر دل دنیاطلبش نهادی. آری، او از تو، "خاطرات تلخ" به یاد دارد! این تو بودی که چشم فتنه را کور کردی و با "خُلق محمّدی" و "تبیین منطقی" و حتّی "حضور میدانی" - آن هم بر تَرک موتور نشستن و در شهر چرخیدن! - هوادارانِ فریب‌خورده‌اش را به این سو سوق دادی. و هم معارضانِ وطن‌فروش را خاموش ساختی. چونان بارانِ دل‌انگیزی بودی که به‌هنگام و بی‌امان، آتش فتنه‌گریِ او را سرد و بی‌رمق کرد. ۳. او "ملعبه موقتی" بود و تو "مرد میدان". او "بازی‌خورده ساده‌لوح" بود و تو "بازی‌ساز پیچیده". او "جنون قدرت" داشت و تو "سودای خدمت". او "فتنه‌ساز" بود و تو "فتنه‌سوز". او از نام امام، "نان" خورد و تو برای راه امام، "جان" دادی. ۴. و امّا امروز، او "سیاست‌مدارِ سیاه‌رو" است و تو "شهیدِ سفیدرو". او "بیانیه‌نویس مطرود" است و تو "مجاهد محبوب". او "حصرنشینِ مغلوب" است و تو "آسمان‌نشینِ فاتح". ۵. چرندیاتی که نگاشته، جلوه‌ای دیگر از "سفاهت سیاسی‌"اش است. این "نخست‌وزیر مذبذب"، همیشه نامعقول و ندانم‌کارانه زیسته، و پریشان و ناپخته، گفته است؛ بار اوّلش نیست! او تاوان "حماقت‌های غریزی‌"اش را می‌پردازد. 🖋 مهدی جمشیدی https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
رذالت اصلاحات به روایت تصویر برای این جماعت خبیث، آیت الله ناصری(ره) درگذشته ولی عفریته انگلیس به رحمت خدا رفته است. امان از کاسه لیسی و غرب پرستی... shajartooba 🌿
عزای هرهری مسلکان مرگ دختر بی حجاب سنندجی واکنش های مختلفی را در پی داشت ولی از همه تهوع آورتر واکنش جماعت شل ایمان مدعی دینداری است که در این فتنه، پُز هرهری مسلکی شان عود کرده و با زبان دین به مبارزه با حجاب و عفاف برخاسته اند و از همه خنده دار تر اینکه به فراخور ایام و شب اربعین حسینی از ادبیات عاشورایی هم استفاده می کنند. جا دارد به این جماعت هرهری مسلک تذکر داده شود که قیام عاشورا یک قیام همه جانبه علیه حکومت اموی_یزیدی بود که قطعا یکی از ساحت های آن، سیاست های فرهنگی و اجتماعی اموی بود، همان سیاست فرهنگی که می رفت تا جامعه محمدی را از حیثیت الهی اش خالی کرده و فساد و فحشا را ترویج کند و اتفاقا سالیانی پس از قیام عاشورا به گزارش ابوالفرج اصفهانی در کتاب «الاغانی» کار را به جایی رساندند که مکه مکرمه و مدینه منوره را به مرکز مطربان و نوازندگان مبدل ساختند که زمانی که خلیفه هوس مطربی می کرد، خواننده و نوازنده از این دو شهر مقدس برایش می فرستادند. پس ای جماعت هرهری مسلک که بنام دین برای خود چرند می بافید، هرگز نخواهید توانست که بی بند و باری و ولنگاری را به مکتب حسین گره بزنید، چرا که ولنگاری اجتماعی ساحت فرهنگی حکومت اموی است و کهنه رنگانگ بی عفتی قطعا به پرچم سرخ سیدالشهدا وصله نخواهد خورد. پ ن: باب خیمه اباعبدالله هرچند به روی گناهکار پشیمان باز است ولی قطعا بر کسی که با گردن افراشته از گناه و گناهکاری دفاع کند، باز نخواهد شد. السلام علیک یا اباعبدالله shajartooba 🌿