10.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ روایت جالب بانوی مسیحی آمریکایی از اولین دیدارش با امام رضا (ع)
24.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥برای اولین بار
▪️روایت تجربه گر مرگی که برای بار اول مشاهدات خود را برای همسرش شرح داد
👤تجربهگر: خانم رعنا عباداللهی
🔴 نمازی در شب قدر برای بخشش گناهان خودمان و پدر و مادرمان
🔵 در روایت نبوی آمده است که هر کس در شب قدر دو ركعت نماز بخواند كه در هر ركعت پس از سوره «حمد» ، هفت مرتبه «توحيد» خوانده شود و پس از فراغت از نماز هفتاد مرتبه بگويد:
«أَسْتَغْفِرُ اللّه وَ أَتوبُ الَيْهِ».
از جاى برنخيزد تا خداوند او و پدر و مادرش را بيامرزد.
📚 مفاتیح الجنان اعمال مشترکه شبهای قدر
⭕️راشل کوری کیست؟/دختری مسیحی آمریکایی که توسط بولدوزر اسرائیلی به طرز وحشیانه ای کشته شد!
🔻راشل دختر۲۳ ساله آمریکایی سال ۲۰۰۳به نوارغزه سفر کرد.در اولین شب اقامتش با دونفر ازفعالین خارجی که میخواستند بانصب تابلوهایی که روی آنها نوشته بودند"افراد بینالمللی"مانع تیراندازی سربازان اسرائیلی به سمت شهروندان فلسطینی شوندو با سیاست "تخریب منازل، ریشهکن کردن درختان و ارعاب شهروندان بیدفاع فلسطینی" مقابله کنند.
🔻کمتر از دو ماه بعد راشل که کاور نارنجی به تن داشت تا به راحتی دیده شود، سر راه بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی ایستاد تا از تخریب خانه یک داروساز فلسطینی به نام"سمیر نصرالله"جلوگیری کند. اما بولدوزر اسرائیلی با عبور از روی راشل جمجمه او راشکست، دندههای او را خرد کردو ریههای او را سوراخ کرد. اما گویی این کافی نبود،راننده بدون آن که تیغه بولدوزر را بالا ببرد، دنده عقب گرفت و برای باردوم ازروی بدن راشل ردشد!
🔻با پیگیری های مداوم و بین المللی پدر و مادر راشل، رژیم صهیونیستی در یک دادگاه نمایشی قاتل راشل را تبرئه و از اقدام وی حمایت کرد.
👆اگرجنازه من،دست راست آن روے سینہ بودمنظورش این است ڪہ من امام حسین"ع"یا امام زمان"عج"را دیده ام و سلام هم ڪردم ڪہ آرزوی بنده برآورده شده است
💔😔
#وصیتنامه
#شهیدحسینعلی_صالحی🌷
🔴 صاعقه عقوبت بخاطر ترک فرمان امام جامعه
⏪دوستانه با آقای قالیباف:بهای «منفعت»، بهای «حقیقت»
✍مهدی جمشیدی
1⃣. نباید در «کمین» ضعفهای دیگران نشست و نقصهایشان را «شکار» کرد. نباید «پردهدری» کرد و از کاه، کوه ساخت. نباید به دروغها و فریبکاریها دامن زد و از تخریب، «لذّت» برد. امّا نباید تیغِ «نهیازمنکر» نسبت به کارگزاران را نیز کُند کرد و «نگفت» و «توجیه کرد» و «نادیده انگاشت».
2⃣. اهل معنا اینگونه بودهاند که رویدادها را «تعلیلِ معنوی» میکردهاند؛ یعنی برای حوادثِ ناخوشایند، در پیِ «عللِ معنوی» میرفتهاند و تأمّل میکردهاند که آنچه رخ داده، بازتاب کدام کردۀ ناصوابشان است و چه کردهاند که چنین دیدهاند. نقل است عارفی از کوچهای میگذشت که درازگوشی، بیجهت به وی لگدی نواخت. او نیز همانجا در کنار کوچه نشست و در خویش فرورفت که چه کردهام که اکنون باید «چوبِ توبیخِ الهی» در قالب این لگد به من نواخته شود؟ پس در «معادلات معنویِ این عالَم»، حتّی لگد یک درازگوش نیز «بیحساب» و «بیمعنا» و «اتّفاقی» نیست: این جهان، کوه است و فعلِ ما ندا.
3⃣. چندی پیش، تصوّر قالیباف این بود که چنانچه از «اِعمال مدیریّت بر فضای مجازی» دفاع کند، «اعتبارِ اجتماعی»اش مخدوش میشود و پارهای از مردم - که اسیر روایتسازیِ دروغینِ جریانِ غیرانقلابی شدهاند - منتقد و مخالف وی خواهند شد و ازاینرو، «منزلت سیاسی»اش فروکاهیده خواهد شد. تصوّر وی، درست بود؛ در «منطقِ محاسبۀ سیاسیکارانه و عملگرایانه»، نباید موضعی را برگرفت که سرمایۀ اجتماعی به خطر افکند و اعتبار و مکانتِ فرد، گزند ببیند. امّا در «منطق محاسبۀ معنوی و اخلاقی»، باید «حقیقت» را بر «منفعت» ترجیح داد و «رضای مردم» را بر «رضای خدا»، حاکم نکرد و بهجای «منافع شخصی»، «مصالحِ جمعی» را برگرفت. چنین بود که رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خویش، در لفافه از «تعارض منافع» سخن گفت و به مجلسیان هشدار داد که در این «موقعیّت» قرار گرفتهاند و باید برای حقّ و صلاح، از «آبرو و اعتبارِ اجتماعیِ» خویش درگذرند. امّا جریان غالب در مجلس - یا همان شبهاصولگرایان محافظهکار و قدرتگُزین – در این «ابتلای معنوی» و «امتحان اخلاقی»، شکست خوردند و برای «فرار از موقعیّتِ تعارضِ منافع»، حربۀ ارجاعِ طرح به شواری عالی فضای مجازی را تدارک دیدند. قالیباف نیز که گویا از تعارض درونیاش رنج میبُرد، یعنی نه میتوانست «صدای حسینبنعلی» را بشنود و به کربلا نرود و نه میتوانست از «دنیای اعتباریِ خویش» درگذرد، از مسیر قافلۀ حسین فاصله گرفت؛ غافل از اینکه از صدای شنیدهشده گریخته و باید در انتظارِ «عقوبتِ ترکِ فعل» باشد.
4⃣. قالیباف از «موضع حقّ» گریخت و جانب «خویش» را گرفت. گمان کرد که به واسطۀ دفاع از مدیریّتِ فضای مجازی، «هزینۀ اجتماعی» برای خویش میسازد؛ حالآنکه آنچه در حاشیۀ «یک اتّفاق کوچک» رخ داد، داشتهها و اندوختههایش را بر باد داد و «منزلت اجتماعی»اش را سوزاند. او به عاملِ حسن روحانی، نامهنگاری کرد و طرح مدیریّت فضای مجازی را ناکام نهاد. جفای بزرگ، روا داشت، امّا ناگاه، صاعقۀ عقوبت بر سر او فرود آمد و با همان دستبهگریبان شد که از آن میگریخت. حال باید با خودش اندیشه کند که آبرو دادن برای «مدیریّت فضای مجازی» – که خواستۀ ولیّ حکیم بود – درخور بود، یا هزینهشدن برای «چمدانهای کالاهای ترکیهای»؟! بهای وجودیِ او، کدام یک بود؟! آری، کسیکه فدای «حقّ» نشود، گداختۀ «باطل» خواهد شد. بد کرد و بد دید. این است سرنوشت بازیِ سیاسیکارانه با «مصالحِ عالیِ انقلاب و جامعه». و مگر پیش از او، سرنوشت حسن روحانی و علی لاریجانی را ندیدیم که چگونه به خاکِ سوختۀ ناکامی نشستند و حیات سیاسیشان پایان یافت؟! و پیش از آنها نیز کسان دیگر.
5⃣ دریغ که قالیباف در طول سالهای گذشته، اغلب، اسیر توصیههای خاماندیشانه و عملگرایانۀ اطرافیان و مشاورانش بوده و هر اندازه نیز که طعم شکست را چشیده، باز به خویش نیامده و از این بیراهه، بازنگشته است. آنان، او را در این دام اندختند. کاش مشاورانِ دامساز و ندانمکارش را مرخص کند و با خدای خویش، به خلوت بپردازد که آیا این رویّه و منطق، کارساز بوده و محبّتِ وی را در دل و جان مردم افکنده است؟! آیا حاجقاسم نیز که با اتهامِ «ترجیحِ سوریه و عراق و لبنان و ... بر ایران» و «برداشتن از سفرۀ معیشت مردم به نفع فتوحات منطقهای خویش» مواجه بود و طعنهها و ملامتها شنید، چنین مسیری در پیش گرفت، یا به واسطۀ «استقامت بر حقّ» و «صبر در برابر ابتلائات»، حتّی در همین دنیا نیز اعتبار و منزلت و قداست یافت؟!
🔴 استجابت دعای روزه دار هنگام افطار
🔵 پیامبر اکرم (ص) فرمودند:
🌕 دَعوَةُ الصّائِمِ تُستَجابُ عِندَ إفطارِهِ
دعای روزه دار هنگام افطار مستجاب است
سفره ضیافت خدا پهن شده و سفره دار این مهمانی، جز شما کسی نیست یا بقیت الله...
🔺 اول دعا و کلام لحظه ی افطار :
🌷 اللهُمَ عَجِّل لِولیِّکَ الفَرَج
#رمضان_مهدوی
🇮🇷
📝#صرفا_جهت_اطلاع | آلمان متمدن و غارت نامیبیا
🍃🌹🍃
🔻 بین سالهای ۱۹۰۴ تا ۱۹۰۸ نیروهای آلمانی دهها هزار تن از قبیله #هررو را قتلعام کردند. آنها به این دلیل کشته شدند که علیه #استعمار_آلمان قیام کرده بودند. آلمانیها با خدعه و نیرنگ و به زور اسلحه شهرهای اصلی کرانه آفریقا از مرز #آنگولا تا رودخانه اورنج را گرفتند و بعد به سمت آفریقای جنوب غربی پیش رفتند. اما مردمی که در برابر آلمانیها قیام کرده بودند #قتلعام شدند، چنانچه با آمارهای موجود در سال ۱۹۱۱ از ۸۰ هزار هررویی و ۲۰ هزار نامایی فقط ۱۵۱۳۰ هررویی و ۹۸۷۱ نامای زنده ماندند!!!
[قتلعام حدود ۹۰ هزار نفر در طی ۴ سال]
📚 کتاب شناخت ماهیت و عملکرد امپریالیسم، ص ۱۶۹.
👤 دکتر همایون الهی، استاد دانشگاه تهران
#روشنگری | #ثامن | #جنایات_غرب