eitaa logo
شمیم ملکوت
372 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
264 ویدیو
125 فایل
ساده و صمیمی با ملکوتیان
مشاهده در ایتا
دانلود
، آقای رئیسی! باید یک اعترافی بکنم! اخیراً ، ابتلاها و بلایا، کلاً ذهنیتم را تغییر داده و (متاسفانه ،خیلی دیر ) واقع گرایانه تر به زندگی نگاه می کنم ! حالا به اینجا رسیده ام که من هیچ کاری ماندگاری انجام نداده ام و هر روز که از خواب بلند می شوم ،‌خودم را دست خالی تر از دیروز می یابم و این خیلی آزارم می دهد ! اما ، از وقتی خوبی های شما را از زبان مردم می شنوم ، یقین کرده ام یک برگ برنده دارم که روز واپسین ، رو کنم تا شاید نجات پیدا کنم و آن هم رأیی است که با تمام شوق و اشتیاق برای ریاست جمهوری شما دادم ! به فضل الهی ،‌من در تمام خدمات شما برای این مردم سهیم شدم ! چه شراکت پرسود و پر منفعتی !! الحمدلله که باز گره کارم بدست اهل بیت و ذریه شان گشوده شد! الحمدلله رب العالمین !
7d91740400de393599894e91e7a8027a.mp3
5.22M
امامُ الرِّضا عليه السلام : يَا بنَ شَبيبٍ ، إن كُنتَ باكِيا لِشَيءٍ فَابكِ لِلحُسَينِ [بنِ عليِّ ]بنِ أبي طالِبٍ عليهما السلام ... امام رضا عليه السلام : اى پسر شبيب! اگر مى خواهى براى چيزى بگريى، براى حسين [بن على ]بن ابى طالب عليهما السلام گريه كن...! مانده روی زمین پیکر تو رها !! آقای رئیسی! این روضه واسه اون یک روز سرگردانی ما بود و تنهایی شما !!
کاش بیدار شوم، آمده باشی به خراسان بعدِ کرمان و بشاگرد و گلستان و لرستان کاش بیدار شوم، اول اخبار تو باشی سرزده، سر زده باشی به دو تا شهر و دهستان رفته باشی سفر خارجه و زود بیایی بروی باز به محروم‌ترین نقطۀ ایران با عبای گِلی و عینک و عمامۀ خاکی پای درد دل مردم بنشینی کف میدان! -زاهدان- تا به کسی خسته نباشید بگویی یا کلنگی بزنی مدرسه‌ای را به مریوان... کاش بیدار شوم، زائر مشهد شده باشم شب میلاد رضا باشد و خوش باشم و خندان کاش بیدار شوم، زیرنویس خبر امشب فقط از باد بگوید، فقط از بارش باران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹حاج سیدمحمدتقی آل‌هاشم با آن دستان لرزان و چروکیده لباسش را می‌کاود تا یک بند انگشت تربت سیدالشهدا را به خاک مزار فرزندش اضافه کند! انگار که گرانبهاترین دارایی زندگیش را در لباسش پنهان کرده باشد، انگار که می‌خواهد مهم‌ترین داشته‌اش را همراه پسرش کند...
فاصله مرگ و زندگی !!
ما هم با طلبه ها از اول سال ، قرار گذاشته ایم سینه مان صندوقچه اسرار شود و حرف اضافه نزنیم !!
از امروز چهارم خرداد ۱۴۰۳ ، چله زیارت عاشورا را شروع کنیم هدیه به امام و همه شهدا ، که ان شاالله رئیس جمهوری انتخاب شود که مثل شهید رجایی و شهید رئیسی لیاقت شهادت را داشته باشد!
یادبودمجازی آیت الله سیّدابراهیم رئیسی https://fatehe-online.ir/6 روی لینک بزنیم و فاتحه ای قرائت کنیم
کفش های رئیس جمهور شهید در بازدید از مناطق سیل زده ! نمی خواهیم گریه کنیم ولی نمیشه!
بچه ات که خوب باشه، توی ۹۰ سالگی میشی پدرشهید!!
این روزها که مشخص شده چه افتراها و دروغ‌هایی بر رئیس‌جمهور شهید بسته شده بود و عده‌ای مطلع سکوت کرده بودند، بد نیست این روایت را بخوانیم ... دو نفر از اصحاب خدمت امیرالمؤمنین علیه‌السّلام رسیدند. یکی پا روی ماری گذاشته بود و مار او را گزیده بود و دیگری نیز در بین راه عقربی از روی دیوار بر پیکرش افتاده و او را گزیده بود. هر دو بر زمین افتاده بودند و از شدت درد و ناراحتی گریه می‌کردند. جریان را به عرض امیرالمؤمنین علیه‌السّلام رساندند. فرمود هنوز وقت آن دو به پایان نرسیده و محنت آن‌ها تمام نشده است. آن دو را به منزلشان بردند، هر دو با مریضی و ناراحتی دو ماه را سپری کردند. پس از دو ماه امیرالمؤمنین علیه‌السّلام به دنبال آن دو فرستاد و هر دو را آوردند. مردم گمان می‌کردند که آن‌ها در بین راه از شدت ناراحتی خواهند مرد [اما چنین نشده بود.] - امام فرمود: حال شما چطور است؟ - گفتند: بسیار ناراحت و در عذاب شدیدی هستیم. - فرمود: استغفار کنید از گناهی که موجب این ناراحتی برای شما شد و به خدا پناه برید از آنچه موجب از بین رفتن اجرتان و شدت گناه برایتان گردید. این ناراحتی فقط به واسطه گناهی بود که مرتکب شدید! - عرض کردند: جریان چیست یا امیرالمؤمنین؟ - حضرت رو به یکی از آن‌ها کرد و فرمود: اما تو، یادت می‌آید فلان روز که فلان کس به سلمان فارسی، چون ما را دوست می‌داشت طعنه زد، ولی تو بر خود و خانواده و فرزند و مالت نترسیدی که او را رد کنی و خفیف نمایی و بیشتر جانب آسایشِ آنِ مردِ [طعنه‌زننده] را ملاحظه کردی، به همین جهت گرفتار این درد شدی! اگر می‌خواهی خداوند ناراحتی تو را از بین ببرد، تصمیم بگیر هر کس دوستی از ما را مورد طعنه قرار داد، در صورتی که بتوانی او را کمک کنی، کمک نمایی، مگر اینکه بر خود و خانواده و فرزند و مالت بترسی! التفسير المنسوب إلى الإمام العسکري عليه السلام ۱:۵۸۶ بحار الانوار ۲۶:۲۳۷
⭕️تصویر آثار فقهی رئیس جمهور شهید 🔰 رهبر انقلاب: درس را جدی بگیرید تا به درد بخورید ▫️طلبه روشنفکر امروزی حق ندارد بگوید که «آقا، ول کن این حرف‌ها را، [این] درس ها را»؛ نه، باید درس خواند؛ بی‌مایه [فطیر است]. زمان مبارزات که ما مثلاً مکاسب می‌گفتیم، کفایه می‌گفتیم، بعضی از طلبه‌های پرشور می‌گفتند «آقا، این چیست؟»؛ من به آنها می‌گفتم اگر [این بحث‌ها را] نکنید، بعد نمی‌توانید به درد بخورید، نمی‌توانید به مردم چیزی یاد بدهید؛ درس را جدی بگیرید. ▫️این اجتهاد را اگر بخواهد انسان دارا بشود، باید تمرین کند، باید کار کند. این درس فقهی که شما می‌خوانید و لو طهارت باشد، به شما این را یاد می دهد ... شما باید بدانید چه جوری استنباط کنید. (1398/2/18)
باران ببارد میروی، باران نبارد میروی، این بغض بی صاحب چرا، از تو ندارد پیروی؟!
خود رهبری این بیت را زمزمه می کند!
◼️ إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ◼️ یاد بود مجازی مرحوم حجة الإسلام و المسلمين سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد‌. 🆔👉 https://iPorse.ir/6250556
آقای رئیسی ! چطوری بی خداحافظی رفتی ؟!
پوستر ویژه سایت حضرت آقا برای شهید
هروقت توفیق دست داده برای این مادرها دعا کردم ! و مادر سردار همدانی و مادر شهید حججی و مادر ...! خدایا ! مادرهای شهیدپرور را زیاد کن، بهشون سلامتی بده ، عمرشان را طولانی کن !
توی کلاس درس به خانم ها می گفتم: وقتی به اصرار چیزی را از خدا می خواهید، دقیقا مشخص کنید در ازای بدست آوردن آن، چه چیزی را از شما بگیرند؟ !!! اینطوری عاقلانه تر به دنیا نگاه می کنید ! ولی خودم یادم رفته بود ! حالا شیرینی حمله به اسراییل ، با رفتن رئیس جمهور همراه بوده !! صد بار پستی دنیا را مرور می کنم ،ولی باز فراموش می کنم !!