ز آن دایم اگر با افتتاحی ز من کن گوش نیکو اصطلاحی بود آن امتداد پادشاهی ظهور حضرت باری کماهی در آن مدت ازل عین ابددان بر این معنی کلام ما سند دان ازل را با ابد با وقت حاضر یکی دان هم به باطن هم به ظاهر زمان سر مد بود در اصل و باطن هم آنات زمانی را مواطن بود ثابت به حال خویش و قایم از آن دانیم آن را آن دایم تغیرها در او همچون نقوش است به ظاهر ناطق و باطن خموش است در آنجا صبح و شام و روز و شب‌نیست به جز یک آن واحد نزد رب نیست صفی علیشاه : بحرالحقایق : بخش ۲۳ - الآن الدائم گوهرین (گنجینه های مکتوب) https://gowharin.ir https://gowharin.ir/gowhar/138869