چه کسی میگوید جاذبه رو به زمین است؟
من کسانی را دیدم رفته اند تا بالا..
تا اوج!
فارغ از هر کششی
جاذبه رو به خداست ...
‹ دوخطشعر ›
🥀💔
میگفت
الهی بری کربلا چشمت بخوره
گنبد امام حسین اشکت در بیاد :)