eitaa logo
شرح حال
1.2هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1.3هزار ویدیو
140 فایل
کانال شخصی حمیدرضا باقری - طلبه (مقطع درس خارج) - نویسنده (کتاب‌های آقا‌روح‌الله - حاج‌آقا روح‌الله - لِله و...) @hamidreza_baghery کانال‌های دیگر بنده👇 https://eitaa.com/ayat_va_revayat https://eitaa.com/sharhehal_hoze
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کافی است اندکی انصاف به خرج دهیم و فقط به خروجی جمهوری اسلامی نگاه کنیم تا پاسخ همه شبهاتی که از ابتدای انقلاب در باب تبعیض به حقوق زنان و اهمیت نداشتن آنها و... مطرح شده است، را متوجه شویم.
@pand_saadat-99-06-23.MP3
11.45M
🔰به مناسبت آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه؛ 🎙بیانات حضرت استاد شب زنده دار دام ظله در مراسم افتتاحیه "مدارس فقهی آل یاسین علیهم السلام" 📆تاریخ : 99/06/23 @sharh_hal 🔻از کانال👇 🔗 @pand_saadat
AUD-20200831-WA0039.mp3
14.65M
🎙سخنرانی حجت‌الاسلام وحیدی شب نهم محرم ۱۳۹۹. 🔰 ایشان در این دهه در باب جلوه‌های آرامش اباعبدالله و راه‌های اسباب آن سخن گفتند. 🔹در این شب نیز به تأثیر درک حضور خداوند، درک در محضر خداوند بودن، «عند ملیک مقتدر» بودن، که موجب آرامش انسان است، می‌پردازند. 🔸به جلوه‌های شیرین درک حضور خداوند و بدیل‌های خطرناکی که ما عوض او برای رسیدن به آرامش اختیار می‌کنیم، اشاره می‌کنند. @sharh_hal
radio-javan-99_06_26-21_00.mp3
14.4M
🎙قسمت اول از مناظره جواد موگویی و میلاد دخانچی با مجری‌گری آقای دلاوری در برنامه رادیویی جوان شهر. با موضوع عدالت‌خواهی و نقد روش‌های عدالت خواهی موجود و نقد ناقدان آن... ...... از اولین گام‌ها برای اصلاح یک مطلب، تفکر در مورد آن مطلب است و اولین گام برای تفکر نیز مطرح شدن مسائل و نقاط چالشی آن مطلب است. @sharh_hal
radio-javan-99_06_26-21_30.mp3
14.4M
🎙قسمت دوم از مناظره جواد موگویی و میلاد دخانچی با مجری‌گری آقای دلاوری در برنامه رادیویی جوان شهر. با موضوع عدالت‌خواهی و نقد روش‌های عدالت خواهی موجود و نقد ناقدان آن... ...... از اولین گام‌ها برای اصلاح یک مطلب، تفکر در مورد آن مطلب است و اولین گام برای تفکر نیز مطرح شدن مسائل و نقاط چالشی آن مطلب است. @sharh_hal
✍️ سرمايه‌داران زالو صفت... ‼️ اگر می‌گویید امام گفت: « روحانيت متعهد، به خون سرمايه داران زالو صفت‏ تشنه است و هر گز با آنان سر آشتى نداشته و نخواهد داشت.» ✅ ماجرایش را کامل بدانید یا نه، اصلا جمله‌اش را کامل بخوانید: « اين ظلم فاحشى است كه كسى بگويد دست روحانيت اصيل طرفدار اسلام ناب محمدى با سرمايه داران در يك كاسه است. و خداوند كسانى را كه اين گونه تبليغ كرده و يا چنين فكر مى‏‌كنند، نمى‏‌بخشد. روحانيت متعهد، به خون سرمايه داران زالو صفت‏ تشنه است و هر گز با آنان سر آشتى نداشته و نخواهد داشت.» [۱] ✅ همان‌ها که آن روز روحانیت را متهم می‌کردند به دست داشتن در کاسه سرمایه‌داران زالو صفت، این روزها که به واسطه کثافت‌کاری‌ها و ناکارآمدی‌هایشان ملت غضبناک و در فشار اقتصادی است، باز طلبکار روحانیت شده‌اند و انگشت اتهام را به سوی روحانیت مظلوم گرفته‌اند و ظلم فاحش خود را تکرار می‌کنند. ✅ و چه خوب که با یک طعمه چند ماهی به قلاب خود بیاندازند؛ از یک سو چشم‌های غضبناک را متوجه روحانیت کنند و از سوی دیگر کینه‌های سابق خود را هم با طعمه «بی‌پناه» خود تسویه کنند! ✅ این وسط جماعتی به اسم سربازی امام! به اسم عدالت‌خواهی و... کامل کننده این پروژه شدند! شراکت با یک بازاری یا سرمایه‌دار را کردند جرم و فساد! و آن را جار زدند! در حالی که نه سرمایه‌دار بودن جرم بود و نه شراکت با سرمایه‌دار « إنّ من عبادى المؤمنين من لا يصلحه‏ الا الغنى؛ و لو صرفته الى غير ذلك لهلك و ان من عبادى المؤمنين من لا يصلحه‏ الا الفقر؛ و لو صرفته الى غير ذلك لهلك» ✅ توجه نداشتند که "زالوصفتی" که امام سرمایه‌داران را مقید به آن می‌کند، قید تفسیری نیست بلکه قید احترازی است، یعنی آن سرمایه‌داری که زالو صفتانه خون مردم را می‌مکد و نه آن سرمایه‌دار و بازاری‌های مؤمنی که «استوانه فعال جمهورى اسلامى مى‏‌باشند.» [۲] نه آنان که «هميشه از احترام خاصى در جامعه ايرانى برخوردارند و تصميمات آنان در مبارزات سياسى نقش بسيار مؤثر و گاهى تعيين‏‌كننده‏‌اى داشته است. و نيز هميشه منشأ خدمات اجتماعى فراوان بوده است و در حوادث هميشه از بهترين كمك‏ كنندگان مردم ضعيف و محروم بوده‏‌اند.» [۳]. 📌ای کاش این دوستان که دلسوزانه متأسفانه پازل جماعتی خبیث را کامل می‌کنند، در کنار پیام قطع‌نامه و منشور روحانیت، دیگر سخنان حضرت امام(ره) منجمله سخنان مفصل ایشان با بازاریان و اصناف مختلف را نیز مطالعه می‌کردند تا در دام چنین مغالطات و تحریف‌هایی نیافتند. .................... 📝 ارجاعات: [۱] ۳ اسفند ۱۳۶۷ منشور روحانیت- صحيفه امام ؛ ج‏ ۲۱؛ ص: ۲۷۶. [۲] ۱۲ فروردن ۱۳۶۲ صحیفه امام، ج ۱۷، ص: ۳۹۱-۳۹۲. [۳] ۲۰ دی ۵۷ صحيفه امام؛ ج ۵، صص: ۴۲۱-۴۲۲. http://eitaa.com/joinchat/2649292800Ccfe8a7cd9f
مناظره نصیری و سوزنچی برنامه زاویه حجم کم.mp3
17.75M
🎙مناظره مهدی نصیری و حجت‌الاسلام سوزنچی با مجری‌گری حبیب رحیم‌پور در برنامه زاویه؛ 👈«با موضوع الزامی بودن یا التزامی بودن حجاب» 🔗http://eitaa.com/joinchat/2649292800Ccfe8a7cd9f
مناظره درباره حجاب.pdf
1.94M
📋 متن مناظره مهدی نصیری و حجت‌الاسلام سوزنچی با مجری‌گری حبیب رحیم‌پور در برنامه زاویه 👈«با موضوع الزامی بودن یا التزامی بودن حجاب» 🔗http://eitaa.com/joinchat/2649292800Ccfe8a7cd9f
شرح حال
🎙مناظره مهدی نصیری و حجت‌الاسلام سوزنچی با مجری‌گری حبیب رحیم‌پور در برنامه زاویه؛ 👈«با موضوع الزامی
✍️ آیا حجاب نماد جامعه اسلامی و دین‌دار است؟ ✅ بله نماد است اما نمادی ظاهری، اگر منظور از نماد جلوه و ظاهر خارجی دین‌داری باشد، حجاب یکی از قوی‌ترین نمادهای جامعه دینی است فلذا وقتی جهان غرب مدرن که شناخت عمیقی از اسلام ندارد، می‌خواهد از اسلام سخن بگوید این جلوه برایش بسیار مهم می‌شود و مثلا وقتی فلان نشریه غربی می‌خواهد به موضوع اسلام بپردازد، دست روی این نماد می‌گذارد و تصویر یک زن با حجاب را روی جلد خود کار می‌کند و یا وقتی جماعتی که در فضای علوم انسانی غربی و مدرنیته رشد یافته‌ و اندیشیده‌اند، می‌خواهند در مورد تقویت یا تضعیف دین‌داری قضاوت کنند، دست روی شاخصی به اسم حجاب می‌گذارند. ✅ اما اگر منظور از نماد، لایه‌های عمیق و معرفتی دین‌داری باشد، اگر مراد شاخصی حقیقی برای سنجش دین‌داری باشد، خیر! حجاب نماد جامعه دینی نیست، عدالت و شاید مساوات، دروغ و... هر کدام به تنهایی مهم‌تر از حجاب شوند. ✅ در این باب که شاخص دین‌داری در جامعه چیست باید بسیار بحث شود، بطور مثال خداوند در آیه "۲ سوره مبارکه اسراء" یک رفتار غیر موحدانه در حوزه سیاسی اجتماعی را معادل نفی تمام شریعت و دین معرفی می‌کند و آن تکیه کردن به غیر خداوند در امور مختلف زندگی است. چرا این رفتار سیاسی و اجتماعی شاخصه دین‌دار بودن یا نبودن جامعه دینی نباشد؟! 👈" وَ آتَيْنا مُوسَى الْكِتابَ وَ جَعَلْناهُ هُدىً لِبَنِي إِسْرائِيلَ أَلَّا تَتَّخِذُوا مِنْ دُونِي وَكِيلًا". [۱] ✅ به عنوان نمونه‌ای دیگر از شاخص‌های اصلی دین‌داری در روایات ۵ عنوان به عنوان ستون‌ها و شاخص‌های اصلی دین معرفی شده‌اند که می‌توانند به ترتیب اهمیتی که برای آنها در روایات مطرح شده است به عنوان شاخص‌های اصلی دین‌داری در جامعه لحاظ شوند. این ۵ شاخص‌ به ترتیب، عبارتند از: ولایت - نماز - زکات - حج و روزه. 👈 امام باقر(علیه السلام): «بُنِيَ الْإِسْلَامُ عَلى‏ خَمْسٍ‏: عَلَى الصَّلَاةِ، وَ الزَّكَاةِ، وَ الْحَجِّ، وَ الصَّوْمِ‏، وَ الْوِلَايَةِ؛ وَ لَمْ يُنَادَ بِشَيْ‏ءٍ كَمَا نُودِيَ بِالْوِلَايَةِ، فَأَخَذَ النَّاسُ بِأَرْبَعٍ وَ تَرَكُوا هذِهِ» يَعْنِي الْوَلَايَةَ. 📝 [۱] ر.ب: ترجمه تفسير الميزان،ج ‏۱۳، صص: ۴۶ – ۴۷.👇 http://sharhhal.blog.ir/1398/02/24-3 ................ 📌 مطالب مرتبط: متن و صوت مناظره مهدی نصیری و حجت‌الاسلام سوزنچی پیرامون الزامی بودن یا نبودن حجاب.👇 🔹https://eitaa.com/sharh_hal/2777 🔸https://eitaa.com/sharh_hal/2778
شرح حال
🎙قسمت اول از مناظره جواد موگویی و میلاد دخانچی با مجری‌گری آقای دلاوری در برنامه رادیویی جوان شهر. ب
✍️ فرمان‌های هشت ماده‌ای امام و آقا (قسمت اول) ... ✅ یکی از پیام‌هایی که تقریبا هر دانشجو یا کسی که خود را در این کشور عدالت‌خواه بداند، آن را مطالعه کرده است، فرمان ۸ ماده‌ای حضرت آقا به سران قوا در ۲ اردیبهشت ۱۳۸۰ درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی است. ✅ الحق دوستان عدالت‌خواه آن روز فرمان و طرح راهبردی حضرت آقا برای راهبری انقلاب را خوب گرفتند و به همین مناسبت "جنبش عدالت‌خواه دانشجویی" راه انداختند. اما حضرت آقا چند سال بعد در ۲۲ مرداد ۱۳۸۷ در پیام خود به دانشجویان حاضر در نشست جنبش عدالت‌خواه دانشجویی ضمن تقدیر و تشویق این جوانان، برای تعدیل و عدم انحراف حرکت عدالت‌خواهی آنان، ۲ تذکر مهم نیز خطاب به این جوانان مطرح نمودند: 👈« اولا مراقبت شود کسانی با انگیزه‌های دیگر، این شعار حق را ابراز نکنند و ثانیا به نام عدالت‌طلبی حرکتی غیر منصفانه از سر جهل یا غفلت انجام نگیرد.» ✅ خطر عمل از سر جهل و غفلت و خارج شدن از چهارچوب انصاف و حدود الهی مهم‌ترین آسیب‌ حرکت‌های عدالت‌خواهانه و انقلابی است و این تذکر را در آیات مختلف نیز مشاهده می‌کنیم. (به طور مثال ر.ب: آیات ۶ حجرات و ۸ مائده) ✅ مشابه این جریان در ابتدای انقلاب با ابعاد گسترده‌تری رخ می‌دهد، آن روزها در فضای انقلابی و بعضا بی‌ضابطه ابتدای انقلاب و مبارزه با مفاسد گسترده نیروهای حزب‌الهی، تنور بگیر و ببندها و تجسس‌ها گرم بود. 📝 حجت‌الاسلام سید محمد مهدی طباطبایی شیرازی که در آن زمان معاون دادستان تهران بوده‌اند، نقل می‌کنند: 👈«دادستان وقت جناب آقای ربانی املشی... به افراد کمیته این اختیار را داد تا تلفن وزراء را بدون مشورت با من کنترل کنند. از آنجا تلفن‌هایی را که شنود آن شرعا جایز نبود، کشف کردند و متوجه مسائلی شدند. پس از آن پرونده‌هایی را تشکیل می‌دادند و برای من می‌آوردند. من دیدم که آبروی یک وزیر جمهوری اسلامی در خطر است و ما نمی‌توانیم آبرو ببریم. تعداد پرونده‌ها زیاد شد. در این هنگام حاج احمدآقا خمینی مرا خواستند و گفتند که امام از این کارهای آقای ربانی املشی خیلی ناراحت هستند. اینجا بود که خودم را سریعا به حضرت امام رساندم و به ایشان گفتم که این مسئله دارد در مملکت مشکل‌ساز می‌شود. ایشان هم با اینکه آبروی اشخاص ریخته شود مخالف بود، صورتی از پرونده وزراء را محضر ایشان دادم. امام به آقای ربانی تذکر دادند و فرمودند دیگر این کار را نکنید. اما آقای ربانی پافشاری کرد. امام هم خیلی ناراحت شد و پس از آن فرمان هشت ماده‌ای را صادر کرد که طبق آن دیگر نیروهای کمیته حق نداشتند به منازل اشخاص وارد شوند و شنود تلفنی ممنوع شد.» 👈خدارحمی، طاهره، خاطرات حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی طباطبایی شیرازی، چاپ اول، تهران، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، ۱۳۹۷ش، صص: ۲۴۹-۲۵۰ 🖊ادامه دارد... ................ 📌 مطالب مرتبط: 🎙قسمت اول و دوم از مناظره جواد موگویی و میلاد دخانچی با موضوع عدالت‌خواهی و نقد روش‌های عدالت خواهی موجود.👇 🔹https://eitaa.com/sharh_hal/2774 🔸https://eitaa.com/sharh_hal/2775
شرح حال
✍️ فرمان‌های هشت ماده‌ای امام و آقا (قسمت اول) ... ✅ یکی از پیام‌هایی که تقریبا هر دانشجو یا کسی که
✍️ فرمان‌های هشت ماده‌ای امام و آقا (قسمت دوم) ... ✅ در قسمت قبل به فرمان ۸ ماده‌ای حضرت آقا و آغاز حرکت‌های عدالت‌خواهانه منجمله جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در دهه ۸۰ و خطر عمل از سر "جهل و غفلت" و خارج شدن از چهارچوب حدود الهی در فرآیند عدالت‌خواهی و تذکر حضرت آقا مبنی بر آن اشاره نمودم و به ماجرای صدور فرمان ۸ ماده‌ای حضرت امام در ابتدای انقلاب برای اصلاح اشتباهات و تندروی‌های صورت گرفته در روند مبارزه با مفاسد نیز اشاره‌ای داشتم.👇 https://eitaa.com/sharh_hal/2780 ✅ و اما اصل بحث که امیدوارم بنده و دیگر دوستان عدالت‌خواه کلاه خودمان را قاضی کنیم و ببینیم در قضایای مختلف چگونه عمل کرده‌ایم؟! ✅ درست است که عدالت‌خواهی و امر به معروف و نهی از منکر تکلیف است و از بزرگ‌ترین تکلیف‌ها اما این تکلیف ضوابطی دارد که اگر رعایت نشود، می‌شویم مصداق « الَّذينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَياةِ الدُّنْيا وَ هُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ‏ صُنْعاً» 🔰 مرور و بحثی انجام دهیم بر بخش‌های مبتلا به و مهم از فرمان ۸ ماده‌ای حضرت امام: 📝«اشخاص مفيد و مؤثر با اشكالات واهى كنار گذاشته نشوند و ميزان، حال فعلى اشخاص است با غمض عين از بعض لغزش‌هايى كه در رژيم سابق داشته‏‌اند، مگر آنكه با قرائن صحيح معلوم شود كه فعلًا نيز كارشكن و مفسدند...» ✅ زیاد دیده‌ایم که جماعتی به اسم نخبه انقلابی عوض پرداختن به وضعیت فعلی افراد و نقد عملکرد آشکار آنها، با پیروی از سبک "عبدالله شهبازی" در زرسالاران یهود، خیلی‌ها را تا پای یهودی شدن می‌برند و عوض نقد اقدامات ظاهر و عمومی، تمرکز می‌کنند بر تاریخچه آنها و به حرف‌های درگوشی و کشف روابط دوستی و مسائل خانواده آنها و... می‌پردازند، در حالی که حضرت امام می‌فرمایند لغزش‌های گذشته و اشکالات واهی را کنار بگذارید و به حال فعلی اشخاص بپردازید که آیا اکنون کارشکن و مفسد هستند یا خیر. شاید از واضح‌ترین مثال‌های این نوع لغزش در نقد را می‌توان به نقدهای احمدی‌نژاد و مشایی و برخی حواشی معروف روحانی اشاره کرد. 📝 «هيچ كس حق ندارد ... به نام كشف جرم يا ارتكاب گناه تعقيب و مراقبت نمايد، ... يا به تلفن يا نوار ضبط صوت ديگرى به نام كشف جرم يا كشف مركز گناه گوش كند، و يا براى كشف گناه و جرم هر چند گناه بزرگ باشد، شنود بگذارد و يا دنبال اسرار مردم باشد، و تجسس از گناهان غير نمايد يا اسرارى كه از غير به او رسيده و لو براى يك نفر فاش كند. تمام اين‌ها جرم [و] گناه است و بعضى از آنها چون اشاعه فحشا و گناهان از كباير بسيار بزرگ است، و مرتكبين هر يك از امور فوق مجرم و مستحق تعزير شرعى هستند و بعضى از آنها موجب حد شرعى مى‏‌باشد.» (البته در بند بعد گروهک‌هایی که دست به ترور و ناامنی می‌زنند و مفسد فی‌الارض هستند را استثناء می‌کنند اما با این قید كه تعدى از حدود شرعيه حتى نسبت به آنان نيز جايز نيست.) ✅خیلی وقت‌ها که عزیزانی سند علیه فلان شخصیت رو می‌کنند، باید اول از همه خود آنها را مؤاخذه کرد که فلان فلان شده، تو از کجا این سند را آوردی؟ چه حقی داشتی تجسس کردی؟ مگر مأموری یا مفتشی؟! حال که سند را بدست آوردی چه حقی داشتی آن را به صورت عمومی منتشر کنی؟! دقت شود! حضرت امام می‌فرمایند هرچند گناه بزرگ باشد کسی حق ندارد دنبال اسرار مردم باشد، اما برخی که هیچ مسئولیتی ندارند افتخارشان این است که نشسته‌اند روابط خانوادگی و مالی فلان کس و فلان کس را درآورده‌اند! بعد سناریوهای مختلفی را نوشته و به اسم عدالت‌خواهی(البته از نوع کارآگاهی‌اش) به صورت عمومی منتشر می‌کنند! فلان شخص به فلان کس در ساخت فلان ملک شراکت داشته! به فلان کس هم پول داده و... درحالی که اول از همه خود او متهم است که اولا به چه حقی می‌نشینی تجسس می‌کنی و کارگاه بازی درمی‌آوری؟ تکلیف شرعی داری یا مسئولیت قانونی؟ ثانیا ولو در تحقیقاتت هیچ اشتباهی نکرده باشی که عمدتا کرده‌ای اما به چه حقی به صورت عمومی این‌ها را منتشر می‌کنی؟! اول از همه خود شما باید بابت این کارت تعزیر شوی که اگر می‌شدی دیگر چنین نمی‌کردی! ..... 👈 ۲۴ آذر ۱۳۶۱ پيام هشت ماده‏‌اى به قوه قضاييه و ارگان‌هاى اجرايى برای رعایت حدود اسلامی در قوانین و اقدامات. صحيفه امام؛ ج ‏۱۷؛ صص: ۱۳۹ – ۱۴۳. 📌ادامه دارد... https://eitaa.com/sharh_hal
AUD-20200831-WA0037.mp3
13.14M
🎙سخنرانی روز تاسوعا محرم ۱۳۹۹ش حجت الاسلام و المسلمین وحیدی، 🔰این جلسه در باب ویژگی‌های حضرت اباالفضل العباس(ع) و لقب زیبای «باب الحسین» بودن ایشان است. 🔹علما حضرت عباس(ع) را راه ما به امام حسین(ع) معرفی می‌کنند. تعبیر باب در مورد امیرالمؤمنین(ع) نیز گفته شده است. در قرآن کریم می‌خوانیم: «لَيْسَ الْبِرُّ بِأَنْ تَأْتُوا الْبُيُوتَ مِنْ ظُهُورِهَا وَلَٰكِنَّ الْبِرَّ مَنِ اتَّقَىٰ ۗ وَأْتُوا الْبُيُوتَ مِنْ أَبْوَابِهَا» (۱۸۹ -البقره) 🔸این از سنت‌های ثابت الهی است که برای هر امری راهی قرار داده شده است و باید از راه آن وارد شد. ذیل این آیه شریفه از پیامبر اکرم(ص)روایت شده است: 👈«أَنَا مَدِينَةُ اَلْعِلْمِ وَ عَلِيٌّ بَابُهَا وَ قَدْ أَوْجَبَ اَللَّهُ عَلَى خَلْقِهِ اَلاِسْتِكَانَةَ لِعَلِيٍّ عَلَيْهِ السَّلاَمُ بِقَوْلِهِ: اُدْخُلُوا اَلْبٰابَ سُجَّداً وَ قُولُوا حِطَّةٌ نَغْفِرْ لَكُمْ خَطٰايٰاكُمْ وَ سَنَزِيدُ اَلْمُحْسِنِينَ أَيِ اَلَّذِينَ لاَ يَرْتَابُونَ فِي فَضْلِ اَلْبَابِ وَ عُلُوِّ قَدْرِهِ وَ قَالَ فِي مَوْضِعٍ آخَرَ وَ أْتُوا اَلْبُيُوتَ مِنْ أَبْوٰابِهٰا يَعْنِي اَلْأَئِمَّةَ عَلَيْهِمُ اَلسَّلاَمُ اَلَّذِينَ هُمْ بُيُوتُ اَلْعِلْمِ وَ مَعَادِنُهُ وَ هُمْ أَبْوَابُ اَللَّهِ» 🔹نظیر رابطه امیرالمؤمنین و پیامبر اکرم (صلوات الله علیهما) رابطه اباعبدالله(ع) و اباالفضل العباس (ع) است.چطور می‌شود ما نیز باب نور و هدایت الهی شویم؟ 🔸رابطه امیرالمؤمنین(ع) و پیامبر(ص)، رابطه حضرت اباالفضل(ع) و امام حسین(ع) چگونه است که باب ولی و امام خود می‌شوند؟