eitaa logo
استاد علی شریفی
2.3هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
471 ویدیو
4 فایل
📺 کارشناس شبکه جهانی حضرت ولیعصر(عج) 📺 🖋#نقداهلسنت_وهابیت_جریان افراطی در وحدت،منیه
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا بابت اینهمه لطف و عنایت و رحمتت شکر. خوشحالم که باز هم ناامیدم نکردی و افتخار نوکری به بندگانت را از من دریغ نفرمودی. به لطف خدا و اهلبیت و‌ کمک های شما عزیزان در روز میلاد یگانه مرد عالم بشریت مولی الموحدین امیرالمومنین علیه السلام قسمت دیگری از وعده های داده شده به عزیزان نیازمندمان در روستاهای دورافتاده و محروم مرزی تحقق یافت. از همه شما خوبان به خصوص بچه های قرارگاه شهید ناصری بابت همکاری و همیاری شان صمیمانه تشکر میکنم. منتظر گزارشات بعدی باشید، خبرهای خوبی در راه است. شماره کارت بابت واریز امور جهادی و فرهنگی علی شریفی بانک مهر ۶۰۶۳۷۳۱۰۶۷۱۷۳۴۶۹ شماره شبا IR200600521001006640538001 کانال استاد شریفی
اعتراف بزرگان اهل تسنن از جمله شاه عبدالعزیز دهلوی، آلوسی، امام ربانی و محمد عمر سربازی. ائمه اثنی عشر شیعه دارای ولایت و خلافت باطنی و قطب الاقطاب می باشند که همان مقام وساطت فیض و بالاترین مقام در بین ابدال و رجال الله می باشد، اگر نعمت و رحمتی از جانب خدا برای بشر می آید و اگر بلا دفع میگردد به واسطه این افراد است و علم و برکات همه اولیاء خدا به واسطه این افراد می باشد و زمین هیچ گاه از این افراد خالی نیست و این مقام برای آنان الهی و خداوند قبل از خلقت عنصر به آنان چنین مقامی را داده است و این اعتقاد ما بر گرفته از آیات قرآن و روایات است مانند آیه ولایت و آیه تطهیر که در شان حضرت علی(ع) و ائمه اثنی عشر می باشد. سوالات مهم: این نفر دوازدهمی از ائمه اثنی عشر شیعه چه کسی است؟ این نفر دوازدهمی الان کجاست و چه کسی می باشد و کجا زندگی می کند؟ اهل تسنن چگونه ادعای عدم تولد حضرت مهدی(ع) و عدم داشتن فرزند برای امام عسکری(ع) را با این اعتقاد بزرگانشان جمع می کنند؟ برادر اهل تسنن من، فکر نمی کنید یک جای کار عقاید شما لنگ می زند؟ امیداورم الان یک معنای سخن امام را که فرمودند مهدی ما در دوران غیبت به مانند آفتاب پشت ابر به مردم سود می رساند را فهمیده باشید
مبنای فقهی اهل سنت دلیل بطلان عبدالحمید طبق مبانی فقهی احناف، مشروعیت نماز جمعه و امام جمعه با اذن حاکم و سلطان است و اگر حاکم چنین اجازه ای به اهل تسنن ندهد یا امام جمعه اذن حاکم را نداشته باشد نه نماز مشروعیت دارد و نه امام جمعه. نکته وقتی جالب تر می شود که عبدالرحمن سربازی تصریح میکند که برای مشروعیت بخشیدن به نماز جمعه در زمان طاغوت از استاندار وقت درخواست اجازه نمودند که هیچ اطلاعی از شریعت نداشته تا جایی که گفته است هر روز نماز جمعه بخوانید طبق فقه احناف نه تنها مشروعیت نماز جمعه اهل سنت بلکه امامت عبدالحمید و اتباع مسجد ضراربا اجازه حاکم و رهبر است، پس این افراد حق هیچگونه اعتراضی به عزل و نصب ائمه جمعه ندارند مگر اینکه اول اعتراف کنند مذهبشان باطل است چقدر جالب است دیدن حال و روز افرادی که تا دیروز برای اقامه نمازشان به پیش استاندار بی دین و طاغوتی التماس می کردند و معتقد بودند بدون اذن او حق خواندن نماز را ندارند و امروز در حکومت شیعی، هر هفته به نظام و رهبرش فحاشی می کنند و مدعی هستند که آزادی ندارند و حکومت هم حق دخالت در امور نماز جمعه ندارد. آقایان مولوی ها، نکند به این رسیدید که فقه و مذهب شما باطل است؟ یا اینکه شما معتقد به دین و مذهبتان نیستید؟ یا اینکه دین و مذهب ابزار و بازیچه دست شماست؟ و شاید هم هر سه مورد؟ هر چه بیشتر گفتید، بطلان عقاید شما بیشتر آشکار شد، تا می توانید حرف بزنید برادر و خواهر اهلسنتم، برای دقیقه ای تعصب را کنار بگذارید و همین مطلب را از مولوی های خودتان به عنوان سوال پرسیده و مطالبه دلیل کنید کانال استاد علی شریفی