سنگ بزرگ نشانه نزدن است
( تصویری از موکب بسته شده و قفل و زنجیر زده شده احمد بصری)
آمده بود با ادعای بسیار بزرگ
من منجی عالم بشریت هستم، من آن مهدی موعودی هستم که طبق روایات تمام طواغیت و ظالمین را به زانو در خواهم آورد و توسط هیچ ظالمی به زمین زده نخواهم شد.
سالیانی از ادعای کذبش گذشت و هر روز رسواتر از دیروز تا اینکه دفترش در نجف و بعد از آن موکبش در مسیر کربلا بسته شد و پرچم و بنرهایش پایین کشیده شد
شعار سر داده است که به من ظلم شده و یکی به داد من برسد
قرار بود منجی بیاید ما را از ظلم و ظالم نجات بدهد نه اینکه خود دنبال منجی بگردد
آیا همین یک دلیل برای اثبات کذب بودن جریان احمد بصری کفایت نمیکند؟
برادر و خواهر فریب خورده من تا دیر نشده کمی تامل کن
استاد علی شریفی
سامرا و یک تفاوت خاص
هر حرم امام معصوم یک سری خصوصیات خاص به خود را دارد اما برای من سامرا یک خصوصیت شخصی و ویژه ای دارد
چند سال پیش وقتی استاد عزیزم آیت الله حسینی قزوینی کار تحقیق بر روی فرقه احمد بصری را به من سپردند ، یک ماهی کارم را متمرکز بر این فرقه و خواندن کتب این جریان کردم و بعد از حدود یک ماه احساس کردم این جریان جذابیتی برای من ندارد لذا از استادم خواستم که کار را به شخص دیگری بسپارند اما ایشان قبول نکردند و از من خواستند که ادامه بدهم، به ناچار و علیرغم میل باطنیم قبول کردم و با اکراه کار را ادامه می دادم تا اینکه شبی در خواب خود را در ورودی حرم سامرا و قسمت ورودی سرداب مقدس دیدم، در حال سلام به حضرات معصومین بودم که توجهم به آسمان جلب شد، خانه ای را در آسمان مشاهده میکردم که صدایی به گوشم خورد، این خانه احمد بصری است.
به محض شنیدن این صدا به حضرت صاحب الزمان علیه السلام متوسل شدم و گفتم مولای من وظیفه بنده چیست؟ در حال توسل و کسب تکلیف از مولا بودم که ناگهان دیدم حضرت از سمت ضریح به سمت من تشریف آوردند و در چند قدمی من یک پرده ای را کنار زدند، تا پرده کنار رفت خودم را در آسمان همراه با احمد مشاهده کردم و نکته جالب بر این بود که در حال کتک زدن احمد بودم.
سیلی، مشت و لگد از طرف من و پرت شدن و به این طرف و آن طرف خوردن احمد و همچنان در حال کتک زدن احمد بودم که از خواب پریدم
ذکر این نکته لازم است که خواب به تنهایی حجیتی ندارد و هنگامی می توان بدان اشاره کرد که همراه با نص و دلیل قطعی از قرآن و سنت باشد و از آنجایی که طبق نصوص صریح و ثابت شیعه برای من یقین حاصل شد که جریان احمد باطل می باشد این خواب را رویای صادقه دانسته و مبارزه با احمد را امری از جانب صاحب و مولایم محسوب کردم
آری برای من سامرا یعنی سنگر دفاع از آخرین حجت خدا در مقابل دزد مهدویت، احمد بصری و تا خون در رگ دارم در مقابل این فرقه باطل مبارزه خواهم کرد ، ان شاء الله
استاد علی شریفی
اربعین قطعه ای کوچک از مدینه فاضله عصر ظهور
در مسیر اربعین بارها و بارها به تماشای مردم نشستم، از زائر، موکب دار، خدام و پیر و جوان و زن و مرد و طفل و کودک و.... و چقدر ابن دقایق برای من لذت بخش و تماشایی بود.
همه جور آدم، ثروتمند، فقیر، عرب و عجم از جنس و نژاد مختلف در یک مسیر و یک هدف، خیلی از این افراد خارج از فضای اربعین سنخیتی با یکدیگر نداشته اما زیر پرچم اربعین حسینی همه یکی شده و میشوند اربعینی.
شاید بتوان ادعا کرد بهترین مصداق برای رفع شبهه عصر ظهور و خواست و اراده مردم برای یاری حضرت همین اربعین حسینی باشد.
وقتی اربعین اینگونه همه افراد از قومیت ها و ملیت ها با فرهنگ های متفاوت و مذاهب مختلف و همچنین اختلاف معنوی، یعنی یکی شدن انسان های وارسته و اولیاء خدا در کنار افرادی که دارای وجاهت معنوی در جامعه نیستند و چه بسا در محیط اجتماعی خویش به عنوان افراد فاسق و فاجر هم شناخته میشوند را میتواند کنار یکدیگر جمع و جذب کند به گونه ای که نه تنها این اختلافات در تعاملات بین مردم بی ارزش است بلکه این تعامل و خدمت به یکدیگر را یک ارزش دانسته و بدان افتخار میکنند حال بنگر و تامل کن هنگامی را که صدای امام زمان علیه السلام و اعلام ظهور حضرت در عالم طنین انداز شود با ذکر این نکته و تفاوت که این صدا، صدای امامی حی و حاضر است و تفاوت دوم اینکه همه اقشار جامعه از همه صنوف مختلف می دانند که تنها راه نجاتشان و آن مدینه فاضله با ظهور منجی اتفاق خواهد افتاد چه جاذبه ای در جامعه ایجاد خواهد کرد.
آری اربعین قطعه ای کوتاه از پرده کنار زده ظهور است تا یاد بگیریم که چه زندگی شیرینی در عصر ظهور خواهیم داشت چرا که زندگی در عصر ظهور یعنی زندگی اربعینی
خدایا فرج مولایمان را برسان تا تمام زندگیمان اربعینی شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بلوچ تسلیت.
بلوچ ناموس پرست، از ادعا تا واقعیت
حدود ده سال است که در مناطق بلوچ نشین رفت و آمد دارم و شاید یکی از جملاتی که بارها و بارها از مردم بلوچ شنیدم تعصب و غیرت بر روی ناموس بوده است.
این ادعا و غیرت کار را تا جایی پیش برده بود که گاهی وقتها فکر میکردم به نام ناموس پرستی به زن بلوچ ظلم و ستم می شود و زن بلوچ مظلوم است تا جایی که حق تحصیل ندارد، حق مشارکت در امور اجتماعی را ندارد حق ....، با تجربه میدانی که به دست آورده بودم به این نتیجه رسیدم که یکی از علت های اصلی این ظلم و مردسالاری محض در بلوچستان تبلیغ و سخنان ملاهای بلوچستان می باشد
روزگار گذشت و رسیدیم به روزهایی که عبدالحمید برای عقب نماندن از صف براندازان نظام و کسانی که در صف تقسیم قدرت ایستاده بودند با شعار زن زندگی آزادی ادعای دفاع از حقوق زن را مطرح کرد.
همان روزها دلم به حال زن بلوچ سوخت، چرا که می دانستم باز هم زن بلوچ بازیچه مولوی ها شد و اما این بار و این بازی یک تفاوت فاحش داشت با قبل و این بار ملای مسجد ضرار برای رسیدن به قدرت بیشتر دو چیز را فدا کرد
ناموس بلوچ
غیرت بلوچ
و این یعنی پایان کار مردم بلوچ
مردم شریف بلوچ تسلیت
#بلوچی #بلوچ
اطلاعیه
در راستای آغاز برنامه های رسانه مجازی ظهور تقویم اولین برنامه اعلام میشود
دوشنبه شب های هر هفته برنامه لایو اینستاگرامی مهدی یار با حضور بهترین اساتید شیعه
طرح مبانی شیعه در موضوع امامت با رویکرد نقد مدعیان دروغین امامت و
مهدویت، به خصوص جریان احمد بصری
قابل ذکر است این برنامه تحدی برای مدعیان و اتباع آنان به خصوص فرقه احمد بصری بوده و از اتباع این فرقه ها دعوت رسمی به مناظره و گفتگو می شود.
امیدواریم انتظار ما بیش از این طولانی نگشته و خیلی زود به پایان برسد
دوشنبه شب ها ساعت ۲۲
صفحه اینستاگرامی استاد شریفی
@alisharifi3131
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسکان و پذیرایی زائرین امام مهربانی ها در مشهد مقدس به کمک شما عزیزان
لطف خداوند و امام رضا علیه السلام شامل حالمان شد و میزبان چندین کاروان بودیم و آخرین کاروان هم امشب راهی شهر و دیار خود شدند
دم همتون گرم بابت همیاری ، فقط می توانم بگویم اجرتان با خود حضرت
افشاگری امام جمعه شیعیان کابل در مورد فعالیت ها و مطالب خلاف واقع و دروغ علیرضا کمیلی و تیم وی در افغانستان و خیانت های این جریان به شیعیان مظلوم افغانستان.
دروغ های امثال علیرضا کمیلی و مجموعه همکاران این شخص در مورد وضعیت شیعیان افغانستان و تطهیر طالبان همان نظام و حکومتی که عبدالحمید و اتباع وی بعد از خوشحالی بسیار از سرکار آمدن این نظام، آن را معجزه و حکومت پیامبر صلی الله علیه وآله معرفی کردند داد امام جمعه شیعیان کابل را هم در آورد
امام جمعه شیعیان کابل خطاب به جریان منیه و نوبتریه به مانند علیرضا کمیلی؛
شما افراد دروغگو و از طالبان طالبتر هستید، اگر رفتار طالبان با شیعیان مناسب است و زندگی خوبی داریم چرا با خانواده تان تشریف نمی آورید در افغانستان زندگی کنید؟
چندین سال است که داد زدم و گفتم خطر امثال علیرضا کمیلی ها برای نظام و تشبع از خطر وهابیت بیشتر است، حال ببینید کار به کجا رسیده است که امام جمعه شیعیان کابل این افراد را خطرناک تر از طالبان معرفی میکند
یک کلاس مفید برای عزیزانی که قصد دارند در مباحث مهدویت تخصص لازم را کسب کنند
👇👇
هدایت شده از محمد شهبازیان.مدرس و پژوهشگرمهدویت.
بسم الله الرحمن الرحیم
به حول و قوه الهی و با استمداد از حضرت¬مهدی علیه¬السلام کلاس¬های فقه الحدیث مهدوی(سطوح عالی حوزه) برگزار می¬گردد .
مدرس: حجت الاسلام و المسلمین محمد شهبازیان
زمان : دوشنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء
زمان آغاز: دوشنبه3 مهر ماه مصادف با نهم ربیع الاول و روز بیعت با حضرت مهدی علیه السلام
مکان : پردیسان ، هزاره هشتم ، خیابان شهیدان تقوی مسجد امام حسن عسکری علیه السلام
بررسی حوادث بعد از شهادت پیامبر(ص) در کتب اهل تسنن
قسمت اول: انکار رحلت پیامبر(ص) توسط عمر بن خطاب
وقتي خبر شهادت پيامبر(ص) در مدينه پخش شد عمر بن خطاب مدعي شد که
رسول خدا نمرده؛ بلكه او همانند حضرت موسي از نظرها غايب شده و به سوي پروردگارش رفته است و هر کس که مدعی رحلت ایشان باشد منافق است و پیامبر(ص) بعد از بازگشت دست و پای كسانيرا كه می گويند او از دنيا رفته است را قطع می كند.
...فَقَامَ عُمَرُ يقول: والله ما مَاتَ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم قالت وقال عُمَرُ: والله ما كان يَقَعُ في نَفْسِي إلا ذَاكَ وَلَيَبْعَثَنَّهُ الله فَلَيَقْطَعَنَّ أَيْدِيَ رِجَالٍ وَأَرْجُلَهُمْ فَجَاءَ أبو بَكْرٍ فَكَشَفَ عن رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فَقَبَّلَهُ ....
عمر گفت: به خدا سوگند رسول خدا صلي الله عليه وسلم نمرده است. و گفت: به خدا سوگند پیامبر نمرده و خداوند او را ميفرستد تا دست و پای قائلان به فوت او را قطع كند.
صحيح البخاري، ج 3، ص 1341
عمربن خطاب در حالی به ظاهر اظهار عقیده به حیات جاودانه پیامبر(ص) می کند که طبق روایات معتبر دیگر اهل تسنن در حج الوداع و بعد از نزول آیه اکمال به گریه افتاده و تصریح به نقصان دین بعد از اکمال می نماید و در بیان علت این موضوع تصریح می کند که به این آیه و رفتار پیامبر(ص) نشان از وفات حضرت می باشد
سوال:
1_مگر اهل تسنن نمی گویند که طعن به صحابه یعنی طعن به پیامبر(ص) و یعنی اینکه حضرت در تربیت افراد موفق نبوده، حال چگونه است که پیامبر(ص) نتوانسته است صحابه خود بلکه عمربن خطاب را در ابتدایی ترین مباحث اعتقادی و آن هم عدم حیات جاودانه و مرگ پیامبر(ص) تربیت کند؟ یا مشکل از تربیت پیامبر(ص) است یا فهم و درک عمر بن خطاب و یا اینکه موضوع چیز دیگری است؟
2- چگونه عمربن خطاب هنگام شهادت حضرت قائل به حیات جاودانه و عدم مرگ پیامبر(ص) می شود در حالی که چند ماه قبل برای رحلت حضرت گریه می کند؟
3- از نظر عمر دیگر صحابه که قائل به رحلت حضرت هستند به مانند ابوبکر و... منافق هستند و طبق مبانی اهل تسنن هر کس صحابه را منافق بداند خودش منافق و زندیق است، آیا اهل تسنن چنین حکمی را برای عمر قبول دارند؟
ادامه دارد....
#شهادت_پیامبر_(ص)
#عمر_انکار_وفات_پیامبر
May 11