بررسی حوادث بعد از شهادت پیامبر(ص) در کتب اهل تسنن
قسمت اول: انکار رحلت پیامبر(ص) توسط عمر بن خطاب
وقتي خبر شهادت پيامبر(ص) در مدينه پخش شد عمر بن خطاب مدعي شد که
رسول خدا نمرده؛ بلكه او همانند حضرت موسي از نظرها غايب شده و به سوي پروردگارش رفته است و هر کس که مدعی رحلت ایشان باشد منافق است و پیامبر(ص) بعد از بازگشت دست و پای كسانيرا كه می گويند او از دنيا رفته است را قطع می كند.
...فَقَامَ عُمَرُ يقول: والله ما مَاتَ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم قالت وقال عُمَرُ: والله ما كان يَقَعُ في نَفْسِي إلا ذَاكَ وَلَيَبْعَثَنَّهُ الله فَلَيَقْطَعَنَّ أَيْدِيَ رِجَالٍ وَأَرْجُلَهُمْ فَجَاءَ أبو بَكْرٍ فَكَشَفَ عن رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فَقَبَّلَهُ ....
عمر گفت: به خدا سوگند رسول خدا صلي الله عليه وسلم نمرده است. و گفت: به خدا سوگند پیامبر نمرده و خداوند او را ميفرستد تا دست و پای قائلان به فوت او را قطع كند.
صحيح البخاري، ج 3، ص 1341
عمربن خطاب در حالی به ظاهر اظهار عقیده به حیات جاودانه پیامبر(ص) می کند که طبق روایات معتبر دیگر اهل تسنن در حج الوداع و بعد از نزول آیه اکمال به گریه افتاده و تصریح به نقصان دین بعد از اکمال می نماید و در بیان علت این موضوع تصریح می کند که به این آیه و رفتار پیامبر(ص) نشان از وفات حضرت می باشد
سوال:
1_مگر اهل تسنن نمی گویند که طعن به صحابه یعنی طعن به پیامبر(ص) و یعنی اینکه حضرت در تربیت افراد موفق نبوده، حال چگونه است که پیامبر(ص) نتوانسته است صحابه خود بلکه عمربن خطاب را در ابتدایی ترین مباحث اعتقادی و آن هم عدم حیات جاودانه و مرگ پیامبر(ص) تربیت کند؟ یا مشکل از تربیت پیامبر(ص) است یا فهم و درک عمر بن خطاب و یا اینکه موضوع چیز دیگری است؟
2- چگونه عمربن خطاب هنگام شهادت حضرت قائل به حیات جاودانه و عدم مرگ پیامبر(ص) می شود در حالی که چند ماه قبل برای رحلت حضرت گریه می کند؟
3- از نظر عمر دیگر صحابه که قائل به رحلت حضرت هستند به مانند ابوبکر و... منافق هستند و طبق مبانی اهل تسنن هر کس صحابه را منافق بداند خودش منافق و زندیق است، آیا اهل تسنن چنین حکمی را برای عمر قبول دارند؟
ادامه دارد....
#شهادت_پیامبر_(ص)
#عمر_انکار_وفات_پیامبر
May 11
آغاز مناظرات با فرقه ۲۴ امامی احمد بصری
به شرط رعایت شرایط مناظره( عدم اهانت و توهین و عدم خروج از بحث) آغاز سلسله مناظرات با اتباع احمد بصری
شیعه اثنی عشری؛ استاد شریفی
نماینده فرقه ۲۴ امامی احمد بصری؛ آقای رحیمی
جلسه اول؛ دوشنبه شب ۱۴۰۲/۷/۳ ساعت ۲۲،۳۰
موضوع؛ بطلان ادعای امامت احمد بصری در کلام اهلبیت
قابل ذکر است برنامه لایو ۲۲،۱۵ دقیقه در صفحه رسمی اینستاگرام استاد شریفی شروع خواهد شد
درب مناظره برای دیگر اتباع احمد باز است و چنانچه قصد مناظره با اینجانب را دارند می توانند به بنده پیام بدهند
آدرس صفحه اینستاگرام استاد شریفی
@alisharifi3131
مناظره با اتباع احمد.mp3
19.01M
صوت مناظره استاد شریفی به عنوان شیعه اثنی عشری با نماینده احمد بصری جناب آقای مهدی رحیمی به عنوان فرقه 24 امام
جلسه اول: بطلان ادعای امامت احمد بصری در کلام اهلبیت
در این جلسه ادعای احمد بصری و نماینده این جریان آقای رحیمی بر این مسئله بود که غدیر نص صریح نیست بلکه مجمل است زیرا:
1-پیامبر(ص) در غدیر اشاره ای به تعداد ائمه نکرده است
2-پیامبر به جز سه نفر از ائمه حضرت علی(ع)،امام حسن(ع) و امام حسین(ع) اسم دیگر ائمه را ذکر نکرده است
3_پیامبر(ص) حتی در غدیر بیان نکردند که ائمه از فرزندان حضرت علی(ع) هستند
4-در غدیر اشاره ای به امامت با لفظ امام نشده است
5_در غدیر حصری بر ائمه وجود ندارد
و استاد شریفی علاوه بر اثبات دروغگویی آقای رحیمی تک تک این موارد را از روایات ثابت نمودند و سوالاتی در این زمینه مطرح نمودند که آقای رحیمی نه در مورد دروغ های خویش و نه به سوالات استاد شریفی پاسخی ندادند
به راستی که یک حادثه غدیر برای بطلان مدعیان دروغین امامت و ولایت کفایت می کند
این مناظره ادامه داشته و چهارشنبه شب ساعت 1402/7/5 ساعت 22،30 قسمت دوم با موضوع اثبات بطلان ادعای امامت احمد از کلام اهلبیت در جریان غدیر در صفحه اینستاگرامی استاد شریفی برگزار خواهد شد
#مناظره_احمد_بصری
#مناظره_مهدی_رحیمی
#مناظره_غدیر
May 11
مناظره با فرقه ۲۴ امامی احمد بصری
جلسه دوم
شیعه اثنی عشری؛ استاد شریفی
نماینده فرقه ۲۴ امامی احمد بصری؛ آقای رحیمی
چهارشنبه شب ۱۴۰۲/۷/۵ ساعت ۲۲،۳۰
موضوع؛ بطلان ادعای امامت احمد بصری از کلام اهلبیت در غدیر
درب مناظره برای دیگر اتباع احمد باز است و چنانچه قصد مناظره با اینجانب را دارند می توانند به بنده پیام بدهند
آدرس صفحه اینستاگرام استاد شریفی
alisharifi3131
و این شد نتیجه یک جلسه مناظره با فرقه ای که مدعی هست عالم و آدم نمی توانند پاسخگوی آنان باشند
هجوم فرقه احمد بصری و پاسخی بسیار علمی، متقن و اخلاقی البته به روش امام خودشان
منتظر اعلام مجدد مناظره در پیچ دیگر باشید
هر صفحه ای را ببندید صفحه دیگری را باز خواهم کرد
با کهندل مناظره کردم، مکتب نجف و دفتر رسمی احمد از او اعلام برائت کرد و شکست او را به گردن نگرفت
با آقای رحیمی یک جلسه مناظره کردم در تمام گروه هایشان شعار واویلا سر دادند و به جای پاسخ علمی بیانیه ذبح و خفه کردن صدایم را پخش کردند
به راستی همین رفتار به تنهایی برای بطلان این جریان کفایت میکند
خدا را شاکرم که به مانند مولایم و برخلاف مدعیان باطل و دروغگو نه زرهم پشت دارد نه اسب چابکی دارم، هر جا و هر ساعتی و هر شرط ناجوانمردانه که گفتند را قبول کردم و حاضر شدم اما از مخالفین مکتب اهلبیت جز فرار و ترس و خیانت و شیادی و... ندیدم زیرا
کبوتر با کبوتر باز با باز
نمونه ای از اخلاق و منش اتباع احمد بصری در گروه آقای مهدی رحیمی
این یک نمونه کوچک از رفتار اتباع این فرقه است
قرار بود احمد بیاید و بشریت را به کمال برساند، کمال در انسانیت، اخلاق و مروت
اما همه چیز دیدیم الا انسانیت و اخلاق
به راستی چرا؟
به جرات میتوانم بگویم اگر فحاشی های که به من و خانواده ام از طرف وهابیت و این فرقه ها میشود را جمع میکردم چند جلد شاهنامه می شد اما همه اینها فدای یک تار موی امیرالمومنین علیه السلام
و تو ای برادر من( سنی،وهابی، اتباع احمد، اخباری و....) حلالت کردم و برایت دعای هدایت
به امید روزی که تو را در کنار خودم و زیر پرچم مولا ببینم
یا علی
#علی_شریفی #استاد_شریفی #رسانه_مجازی_ظهور #ظهور#احمدالحسن# احمد _بصری#احمد_بصری_کذاب #یمانی_دروغین