هدایت شده از - شآیَد!..
-حامد عسکری میگه:
عاشقان هم همه خوابند در این موقع شب؛بی گمان یک دل ویران شده از عشق فقط بیدار است!(:
دلم میخواد عین تو فیلما برم بام تهران داد بزنم خدااااااااااااااا بعدم یهو شترق بارون بزنه فضا غم الود شه یهو یه مرد رهگزرم گیتار دسش باشه یه موزیک غمگین بزنه اصن بیست 😂
( چیزی نیست اثار بی خوابیه😐😂)