- شآیَد!..
-
- تو را از یاد خواهم برد کم کم . . .
بارها گفتم به خود ،
کی میرسم اما به کم کم های بعد از تو!؟(:
-آدمهمینه . . .
عاشق کهبشهکورمیشه؛
چشماشورویتمومِزشتیایطرفمیبنده
وازاونتویذهنشخدامیسازه .