- شآیَد!..
اسید//:
این که خوبه یه ناشناس بود ۷۰ هزار تومن میدادی چت بقیه رم میخوندی
- شآیَد!..
اصن نمیدونم این مولف کتاب تاریخ این کلماتو از کجا پیدا میکنه...
معلومه از تو مغزش😂
- شآیَد!..
خاطره میشه دلم نمیاد پاک کنم😔
مریحای قشنگمممم خیلییی دوست دارممم عزیزمممم انقدر دلم برات تنگ شدهههها فقط یه جا ببینمت انقدر مورد محبت خودم قرارت بدم گلممم