6.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖤شهادت پیامبر اعظم، معراج
وصال اوست با حضرت دوست ...
شهادت پیامبر مهربانی ﷺ
و امام حسن مجتبی (ع) بر همه
مسلمانان تسلیت باد🏴
#استوری
#شهادت_پیامبر_اکرم (ص)
شبنامه 976.mp3
10.92M
#مهم / هدف آشوب ها ایران نیست ، عراق و با باکو به زودی کانون فتنه ی دشمنان ایران میشود
شبنامه / هدف فتنهی اخیر، ایران نیست! ایران یک آدرس انحرافی است. چشم ها باید به جایی دیگر باشد! / برخی میگویند: ایران را دچار بی تمرکزی کردهاند تا ضربه ی اصلی را در زنگزور یا عراق بزنند / به زودی کانون فتنه عراق یا باکو خواهد بود.../ #آقای_تحلیلگر
🕌🚩 🇮🇷با ما باشید در قرارگاه عمار ⇩⇩⇩
https://eitaa.com/joinchat/3879600153Ca36ccb76db
🇮🇷
✅ جلسه روشنگری: «پیدا و پنهان #فتنه با اسم رمز مهسا»
🍃🌹🍃
🎙سخنرانان: دکتر سید جلال حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه و معاون محترم سیاسی سازمان بسیج مستضعفین و سید علیرضا آلداود پژوهشگر فضای مجازی و رسانه
🎙زمان: یکشنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱
✅ لینک ورود به جلسه:
https://www.skyroom.online/ch/bahmanpardaz/jalase
با امضاء این پویش، شما هم از مسئولین کشور بخواهید:
🔴 فیلتر اینستاگرام دائمی شود…
🔺جهت امضاء کلیک کنید👇
👉 farsnews.ir/my/c/164703
سیدمجید+بنی+فاطمه-صل+علی+سیدنا+المصطفی-+رحلت+پیامبر+صل+الله+علیه+و+آله.mp3
4.71M
●━━━━━━─────── ⇆ㅤ
ㅤㅤ ◁ ㅤ❚❚ㅤ▷ ㅤ
🎼#نواےعاشقے♥️|…
🎤#سیدمجیدبنےفاطمہ
<َصلعلۍسیدناالمصطفے...>ً
#یانبۍالله
#السلامعلیڪیارسولالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤در سوگ نبی (ص)
🕯جهان سیه می پوشد
🖤در سینه،دل از
🕯داغ حسن (ع) می جوشد
🖤از ماتم هشتمین
🕯امامِ معصوم (ع)
🖤هر شیعه ز درد
🕯جامِ غم می نوشد
🖤ایام شهادت وسوگواری
🕯نبی اکرم و امام حسن مجتبی
🖤و امام رضا علیهم السلام تسلیت
Haj Mahmood Karimi - Ye Madine (128).mp3
12.19M
●━━━━━━─────── ⇆ㅤ
ㅤㅤ ◁ ㅤ❚❚ㅤ▷ ㅤ
🎼#نواےعاشقے♥️|…
🎤#محمودڪریمے
<َیه مدینــه...>ً
#یاڪریمابنکریــم
#صلۍاللہعلیڪیاحسنابنعلی
7.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽آیا جمهوری اسلامی میخواهد مردم را به زور به بهشت ببرد؟؟
🎙 پاسخ #دکتر_غلامی
🕌🚩 🇮🇷با ما باشید در قرارگاه عمار ⇩⇩⇩
https://eitaa.com/joinchat/3879600153Ca36ccb76db
جلسه آقا با فعالین عرصه حجاب و عفاف.docx
230.2K
♨️گزارش کامل منتشره از جلسه خاص مقام معظم رهبری با فعالان حوزه حجاب
🔻ما از حجاب مطلقاً یک قدم هم عقبنشینی نداریم
🔻«اعتقادم این است، مسئله حجاب و عفاف، مسئله بسیار مهمی است»
🔻«ما میگوییم فیلمهایی که مروج حجاب است را درست کنید در حالی که گزارش جشنواره فجر را برای من آوردند، دیدم فیلمهایی مورد تشویق قرار گرفته است که ضد خانواده و ضد عفت است»
🔻«در مساله حجاب عقبنشینی نکنید، اگر عقبنشینی کنید، حکم الهی نقض میشود»
🔻«حجاب و عفاف قهراً شکل برجستهای پیدا میکند و به شکل نماد درمیآید و اختیاری هم نیست»
🔻«نمیتوانیم این مساله را در عداد مسائل دیگر قرار دهیم. بالاتر از آنهاست. من مساله را اینطور میفهمم»
🔻«من قبول نمیکنم بعضی در مورد مساله حجاب دچار تردید شده باشند. جامعه زنان به طور وسیع از حجاب ابا ندارند»
🔻«یک جریان مخالف نظام اسلامی و اسلام برای ایجاد فساد اخلاقی و فساد جنسی کار می کند»
🔻«اگر حجاب به این شکل در کشور ما الزامی و قانونی وجود نداشته باشد، مطمئن باشید وضع حجاب در این کشور از همه کشورهای دیگه من جمله ترکیه بدتر خواهد.»
🔺«ما سر کار آمدیم ببینیم حکم خدا چیست و به آن عمل کنیم. حالا در جامعه جوی ایجاد شده از حکم خدا عقبنشینی کنیم؟ ما باید رضای الهی را تعقیب کنیم...اگر امام رضوان الله علیه حجاب را اجباری نمیکردند، جوانان ما به جبهه نمیرفتند...این همه زن مومنه پشت جبهه نبود. این همه تلاش عظیم سیاسی که زنان ما انجام میدهند نبود.»
#حجاب
•┈••✾☘️🕊☘️✾••┈•
🌷🇮🇷🌷
🔻حاجقاسم و حجاب در عرصۀ عمومی
🖋 #مهدی_جمشیدی
۱. برخی جوّزدههای متمایل به "خودنماییهای روشنفکرمآبانه"، به سخن حاجقاسم استناد میکنند که گفته است دختران بیحجاب را از خود "طرد" نکنیم و آنها را نیز "دختر خودمان" بدانیم، و نتیجه میگیرند که منطقِ پلیس امنیت اخلاقی، غلط است. میان آن "مقدّمه" – که سخن حاجقاسم است - و این "نتیجه"، ارتباطی وجود دارد؟ سخن حاجقاسم، درست است یا برداشت اینان خطاست؟
۲. "طرد نکردن" و "نراندن" و "او را از خود دانستن"، به معنی "نهیازمنکر نکردن" نیست. از قضا، اگر به "سعادت اُخروی" این دخترانِ بیحجاب علاقه داریم، باید به آنها "تذکّر" بدهیم و با "بیتفاوتی" و "سهلانگاری"، کاری نکنیم که آنها در رفتار نامشروعِ خود، مصمّم شوند و هرچه بیشتر سقوط اخلاقی کنند. مؤمن نسبت به مؤمنان دیگر، "حسّاس" و "متعهد" و "حریص" است و تنها در اندیشۀ کمال و سعادت خود نیست، بلکه میخواهد همگان در سایۀ دینداری و پرهیز از محرّمات، به صلاح و فلاح برسند. او رستگاری را تنها برای خود نمیخواهد. پس نهیازمنکر، به معنیِ "دلسوزی" و "مودّت" و "خیرخواهی" و "دیگرخواهی" است، و بیتفاوتی به معنی "بیمسئولیّتی" و "خودخواهی" و فردگرایی" و "سهلانگاری". "دولت اسلامی" نیز همچون رسول اکرم، میخواهد مردم را به بهشت رهنمون سازد، نه اینکه فقط به رفاه و معیشت و مادّیّات آن بیاندیشد و کاری با کمال و سعادت آنها نداشته باشد. دولت اسلامی، دولت زمینهسازِ بهشت است. در غیر این صورت، دولت اسلامی فقط به نام و در ظاهر، اسلامی است. ازاینرو، نباید برداشت وارونه داشت و حقّ را باطل انگاشت.
۳. اینکه نیروی انتظامی، آن دختر بیحجاب را فقط "تذکّر زبانی" میدهد و "رها" میکند و یا او را به "کلاس آموزشی" فرامیخواند و اندکی از نقصهای تأسّفبار نهادهای فرهنگی را جبران میکند و به طرف "پروندهسازی" و "ایجاد سوءسابقه" حرکت نمیکند و او را به چشم "مجرم" نمیبیند و با دهها راهکار حاشیهای و بازدارنده میکوشد که او را به اسلام و انقلاب، "بدبین" نسازد، به معنی "طرد" و "دفع" کردن است؟! چنانچه نیروی انتظامی در پی دفع حداکثری بود، باید "مواجهۀ سخت" میکرد و طبق جرمانگاریِ صورتگرفته، بیحجابان را همانند "قاتل" و "قاچاقچی" تصوّر میکرد؛ حالآنکه "کریمانه" و "دلسوزانه" چنین نکرده است. عجب است از انصافِ داوران بیرونی که چشم بر حقیقت فروبستهاند و بیپروا، "سخن دشمن" را تکرار میکنند. چگونه میتوان این حجم از واقعیّتهای مثبت و درخشان و اخلاقی را ندید و برجسته نکرد، امّا چند "تخلف موردی و جزئی" را بزرگنمایی کرد و دربارۀ اتّفاقی که گویا نیروی انتظامی در آن مقصر نیست و ناخواسته و طبیعی بوده، حکم قطعی راند و صدر تا ذیل نظام جمهوری اسلامی را متهم کرد؟!
۴. روشن است که بخش عمدهای از کمحجابها و حتّی بیحجابها، "عناد" و "خصومت" ندارند و رفتارشان را نباید حمل بر "معارضۀ سیاسی" کرد. اینان یا "نمیدانند" و "ناآگاه هستند" و یا با وجود علم به فلسفه و حدود حجاب، چون گرفتار "نقص درونی" و "هوای نفس" هستند، تبرّج و بدننمایی میکنند. در مرحلۀ نخست، باید تمام توان خویش را برای "هدایت" و "همراهیِ" اینان به کار گرفت و "مخالف" و "دشمن" نتراشید و خاکستریها را "بدبین" و "بددل" نکرد، امّا اگر پس از تلاش فرهنگی و دعوت فکری و استدلال نقلی و عقلی، باز کسانی اصرار بر کشف حجاب داشتند، در اینجا نباید "میل فرد" را بر "مصلحت جامعه" ترجیح داد. حاجقاسم نیز چنین چیزی را نخواسته است؛ چنانکه در سخنرانی دیگری، تصریح کرده که باید "فضای جامعۀ اسلامی" از نظر اخلاقی، امن و مطمئن باشد، نه آلوده به فساد و تباهی. آن دسته از دختران و زنانی که لجاجت میکند و حاضر نمیشوند به "قانون شرع و نظام"، تن در دهند و در عرصۀ عمومی، "حداقلهای پوشش" را بپذیرند، نباید انتظار داشته باشند که حاکمیّت دینی از "مصالح معنوی و دینیِ جامعه"، عقبنشینی کند و به عدّهای اندک، مجالِ "هوسبازی" و "شهوترانی" و "هرزگی" در عرصۀ عمومی بدهد. "حقّ جامعه" بر "حقّ فرد"، مقدّم است و دولت اسلامی موظّف است بر این اساس، از "حرام اجتماعی"، جلوگیری کند. حرام اجتماعی، برخلاف حرام فردی، بر دیگران نیز اثر ضدّمعنوی میگذارد و کمال و سعادت اخلاقی آنها را دچار اختلال میکند. پس بیحجابی، "تضییعِ حقوقِ معنویِ جامعه" است و چون حقوق جامعه بر حقوق فرد، ترجیح و تقدّم دارد، باید آزادیهای فردی، مقیّد و محدود به آن باشند. تأثیر "محیط" و "فضا" و "جامعه" بر فرد، بسیار گسترده است و هرگونه تساهل و غفلت در این زمینه، به بهای ازدسترفتن سلامت معنوی و سعادت اخلاقیِ "جامعه" تمام خواهد شد.
•
✅ اینجوری
پای «جمهوری اسلامی ایران» پیر بشید الهی... ❤️🇮🇷✌️
#برخورد_قاطع
#پرچمت_بالاست_ایران