eitaa logo
رِسانو |‌ شاهرخ‌ ابراهیمی
14.9هزار دنبال‌کننده
23هزار عکس
11.4هزار ویدیو
347 فایل
﷽ | کانال رسمی مهندس شاهرخ ابراهیمی | ▪️مشاور تربیت‌ رسانه ای ▪️کارشناس‌ رسانه و‌ پژوهشگر شناختی تیم رِسانو پیشگام در آموزش،🔝 تحلیل و آگاهی بخشی در عصر دیجیتال. ✔️ارتباط با رسانو: @resano_admin ✔️جهت هماهنگی جلسات: @hamahangi_resano
مشاهده در ایتا
دانلود
❌لحظاتی پیش موشک های ایرانی به سوی اراضی اشغالی شلیک شدند. ✅ @shebrahimiii | رسانو
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر روز فقط یک آیه برای ارتباط با خدای مهربونمون❤️ می خوایم ختم قرآن بگیریم اون هم با همین یک آیه یک آیه ها 😌✨ روی لینک زیر کلیک کن و یک یا چند آیه بخون👇 https://khatmnoor.ir/khatm/13545@shebrahimiii | رسانو
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥انفجار مهیب یک نفتکش در نزدیکی پل آمریکا در پاناما سیتی، پاناما ✅ @shebrahimiii | رسانو
مجری اینترشنال میگه باید روی ایران بمب اتم‌ زد... باید یه فحش متناسب برا اینها بسازیم. حتی حرامزاده و بی ناموس هم برا اینا کمه! اونهایی که حرف این جماعت رو گوش میدادن الان کدوم گوری هستند؟ ✅ @shebrahimiii | رسانو
🌻بسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ 💛💭السّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خَلیفَةَ الرَّحْمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا شَریکَ الْقُرْآنِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا قاطِعَ الْبُرْهانِ . اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا إِمامَ الْإِنْسِ وَ الْجانِّ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ وَ عَلى آبائِکَ الطَّیِّبینَ ، وَ أَجْدادِکَ الطَّاهِرینَ الْمَعْصُومینَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکاتُهُ... ✅ @shebrahimiii | رِسانو
چند کلامی باهاتون حرف دارم 👇🏻
‼️می خوایم بهتون بگیم چطور با نمی‌دونم فردا چی می‌شه کنار بیایم؟ همراه ما باشید ....👇🏻
🔻چگونه با «نمی‌دانم فردا چه می‌شود» کنار بیایم؟ | بخش اول ☑️جنگ هنوز ادامه دارد. فردا معلوم نیست. و پس فردا نامشخص‌تر از فردا میباشد. 👈🏻 این «نمی‌دانم»ها از هر بمبی ترسناک‌ترند. ذهن ما برای پیش‌بینی ساخته شده است و وقتی آینده مبهم است، مدام در حال جمع‌کردن خطر است و این یعنی خستگی مزمن، اضطراب مداوم، و احساس درماندگی.@shebrahimiii | رِسانو
🔻چگونه با «نمی‌دانم فردا چه می‌شود» کنار بیایم؟ | بخش دوم ❓چرا نامشخص بودن آینده اینقدر آزاردهنده است؟ 🧠ذهن انسان نیاز دارد که آنچه پیرامونش وجود دارد را کنترل کند بنابراین ندانستن ، مترادف است با احساس خطر دائمی. مغز ، مدام سناریوهای فاجعه می‌سازد و با این کار ، انرژی روانی ما تحلیل می‌رود.@shebrahimiii | رِسانو