🔺رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
در طرح مجلس، پرداخت حق عبور و مرور از تنگه هرمز با پول ملی ایران و ریال انجام میشود.
✅ @shebrahimiii | رسانو
📍مراسم چهلم امام شهید در اصفهان
تمدن ایران و ایرانیهای متمدن
مردم ما امروز متحدتر و قویتر از همیشهاند
ماشالله نصف جهان ❤️❤️❤️
✅ @shebrahimiii | رسانو
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبتهای مجید واشقانی با احمد ایراندوست
من یک ایرانی ام
و حد وسطی وجود نداره !👌🏼🇮🇷
✅ @shebrahimiii | رسانو
#حب_وطن | سربازان در گهواره
به فرزندانمان،
حب وطن و تنفر از اسراییل را بیاموزیم.
✅ @shebrahimiii | رسانو
.
🔺جیمز سمپل، استاد حقوق آمریکایی:
اوضاع جنگ با ایران آنقدر بد پیش رفته که همسر ترامپ برای پرتکردن حواسها ماجرای اپستین را وسط کشیده ست.
✅ @shebrahimiii | رسانو
خواجه پندارد که طاعت میکند
بی خبر از معصیت جان میکند
این جماعت، سربازانِ بی جیره و مواجب ترامپ و نتانیاهو هستن که دارن نسبت به پیام شفاف و صریح حضرت آقا در افکارعمومی تشکیک ایجاد میکنن و در صفوف منسجم مردمی انشقاق و اختلاف ایجاد میکنن...
مگر لبخندِ کثیف ترامپ و نتانیاهو چقدر ارزش داره؟!!!!!!!!!
✅ @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
#حب_وطن | سربازان در گهواره به فرزندانمان، حب وطن و تنفر از اسراییل را بیاموزیم. ✅ @shebrahimi
به فرزندانتان حبّ الوطن و مرگ بر آمریکا بیاموزید.
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نقطه زن فقط خودت 👌🏼😂🚀
✅ @shebrahimiii | رسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
نقطه زن فقط خودت 👌🏼😂🚀 ✅ @shebrahimiii | رسانو
...
به این محتواها، صرفا از جنبه ی فان نگاه نکنیماااا
به حول و قوه ی الهی، هرکدوم از این بچه ها
در آینده ای نزدیک، تبدیل میشن به ظرفیت های عظیم و پربرکت برای نظام اسلامی
ان شالله 🌱
#صبح_روشن
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از من می شنوید بدانید هر ندایی که بوی دوعیت می دهد حیلت دشمن است
✅ @shebrahimiii | رِسانو
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️🚨بارها به شبهات اقای رسایی پاسخ دادیم
✅ ولی اینبار باید از او تشکر کرد که حقیقت روگفت.
این تغییر رویه رو به فال نیک میگیریم و با آغوش باز از آن استقبال میکنیم.
❌ما مشکلی با افراد نداریم و مشکل ما با سخنان افراطی و خلاف نظر رهبری است.
✅ اگر همه ی سوپرانقلابی ها به آغوش عقلانیت انقلابی برگردند ما خوشحال هم میشویم ولی ببینید همین جا باز اون خانم میگه نه با نظر رهبری نیست و امثال اقای رسایی باید با سخنان این خانم بیدار شوند و اجازه ندهند خط افراط ذهن این مردم رو طوری تخریب کنند که وقتی خودش هم میگوید بهش بگن نه حرفت درست نیست.
⚠️ ما در خیابان می مانیم تا دست رهبری و مسئولین پر باشد و دشمن خیال نکند عاشق مذاکره ایم ولی همه هم میدانیم جنگ و صلح از اختیارات رهبری است و مذاکره همیشه با اذن رهبری بوده و هست و هر وقت هم رهبری نکته ای داشتند صریح فرمودند و همه فهمیدیم.
✅ الان ایشان برای میدان و دیپلماسی دعا کردند که امام زمان کمکشان کند و ما هم وظیفه داریم هم تیم دیپلماسی رو دعا و حمایت کنیم هم نظامی های میدان را که این دو مکمل موفقیت ایران هستند.
💐مجدد بابت این سخنان عاقلانه از برادرم آقای رسایی تشکر میکنم.
✅ @shebrahimiii | رِسانو