رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
... جانم فدای لبخند تو بیشتر بخند... #پیچک
...
این بیشتر بخند
خودش یه خط روضه بود❤️🩹
#سید
🔴اندی کیم، سناتور آمریکایی:
مذاکرات ونس فاقد برنامهریزی و جدیت بود؛ ایران در بالاترین سطح مذاکره و همچنان مسلط بر تنگه هرمز باقی مانده است.
✅ @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
🔴اندی کیم، سناتور آمریکایی: مذاکرات ونس فاقد برنامهریزی و جدیت بود؛ ایران در بالاترین سطح مذاکره و
...
چه خوشم میاد فشاری شدین از هماهنگی میدان و دیپلماسیایران 😌
#پیچک
🏴 رئیس سازمان پزشکی قانونی:
در طول جنگ رمضان پیکر مطهر سه هزار و ۳۷۵ شهید توسط سازمان پزشکی قانونی کشور شناسایی و تعیین هویت شد
▪️ از این تعداد دو هزار و ۸۷۵ نفر از شهدا، مرد و ۴۹۶ نفر زن بودند.
✅ @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
🏴 رئیس سازمان پزشکی قانونی: در طول جنگ رمضان پیکر مطهر سه هزار و ۳۷۵ شهید توسط سازمان پزشکی قانونی
...
ننگ بر آنکه خواسته، شمر به ما کمک کند 💔
#پیچک
نیویورک تایمز: جهان وارد عصر جدیدی از جنگ جهانی شده است
❗️جنگ ایران نشاندهنده آغاز یک جنگ جهانیِ نوین است که در آن محورِ شرق با هماهنگی بیسابقهای، استراتژی فرسایشِ همهجانبه را علیه واشینگتن به کار گرفته است.
✅ @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
نیویورک تایمز: جهان وارد عصر جدیدی از جنگ جهانی شده است ❗️جنگ ایران نشاندهنده آغاز یک جنگ جهانیِ ن
...
🎯شکست دیپلماسی در بحران هرمز و تداوم بنبست در اوکراین
🎯تخلیه انبارهای موشکی آمریکا در جریان جنگ ایران باعث شده که توان دفاعی غرب در اوکراین و تایوان به شدت تضعیف شود.
🎯ظرفیت صنعتی آمریکا دیگر قادر به پشتیبانی از جنگهای چندگانه نیست.
جنگ جهانی نه در یک میدان نبرد مشخص، بلکه در زنجیرههای تأمین کالا، قیمت بنزین در وال استریت و ائتلافهای مخفی تسلیحاتی در جریانه
✅ @shebrahimiii | رِسانو
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❗️شعار به لهجه نیشابوری
مذاکره دگه بسه
گمرو ترامپ کلپسه 🦎
✅ @shebrahimiii | رِسانو
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ تجمع هزاران نفری در اسکاردو پاکستان به مناسبت اربعین رهبرانقلاب
✅ @shebrahimiii | رِسانو
🔺جمله طلایی جولیوس کیم(تحلیلگر آمریکایی):
«ترس ایرانیها از مرگ، کمتر از ترس آمریکاییها از گرانتر شدن بنزین است»
✅ @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
پست اینترنشنال با روایتی از اکونومیست!! ✅ @shebrahimiii | رِسانو
...
۴۷ سال تحریم بودیم وخودمون خودمون رو ساختیم!
هنوز یک سال هم نشده تحریم شدین
چه خبرتونه ؟ 😁
اصلا این به اون در 😎
#پیچک