احمدی میگه مالکیت توپ بیشتر دست ما بوده، نزدیک ۵۰ درصد مالکیت رو ما داشتیم. خب مشتی اون ۵۰ درصد مابقی رو کی داشته؟
✅ @shebrahimiii | رِسانو
همون طور که جنوبی های وطن پرست، در دوران جنگ تحمیلی سوم، دلاورانه ایستادن و از خطه جنوب و تنگه هرمز دفاع کردن، بوشهری های تیم ملی هم پرچمشون بالاست❤️
✅ @shebrahimiii | رِسانو
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پرچم «شیر و خورشید» در سطل آشغال ورزشگاه
✅ @shebrahimiii | رِسانو
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حی علی العزا
حی علی البکاء
فی ماتم الحسین
✅ @shebrahimiii | رِسانو
🌻بسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ
💛💭السّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خَلیفَةَ الرَّحْمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا شَریکَ الْقُرْآنِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا قاطِعَ الْبُرْهانِ . اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا إِمامَ الْإِنْسِ وَ الْجانِّ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ وَ عَلى آبائِکَ الطَّیِّبینَ ، وَ أَجْدادِکَ الطَّاهِرینَ الْمَعْصُومینَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکاتُهُ...
✅ @shebrahimiii | رسانو
هدایت شده از رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
هر روز فقط یک آیه
برای ارتباط با خدای مهربونمون❤️
می خوایم ختم قرآن بگیریم اون هم با همین یک آیه یک آیه ها 😌✨
روی لینک زیر کلیک کن و یک یا چند آیه بخون👇
https://khatmnoor.ir/khatm/13545
✅ @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
هر روز فقط یک آیه برای ارتباط با خدای مهربونمون❤️ می خوایم ختم قرآن بگیریم اون هم با همین یک آیه ی
...
اول محرم؛ چندتا آیه بیشتر بخونیم و هدیه کنیم به محضر حضرت مسلم بن عقیلﷺ
📆 اول محرم الحرام ۱۴۴۸ قمری
سلام بر مسلمﷺ...
◽️ هنوز صدایشان در گوشم ست:
«بگو حسین بیاید، ما امام میخواهیم، سایه ی سر میخواهیم.» اما برق سکهها را که دیدند، ولیّ خدا یادشان رفت.
◾️ دیگر به پشتبام رسیدم. خداحافظ حسین جان، من که به آرزویم رسیدم:
«فدا شدن در راه ولایت »
🚩 کاش یادمان نرود آنچه را که شیعیان کوفه نفهمیدند:
«یاری نماینده ی امام، یاری امام ست»
✅ @shebrahimiii | رسانو