همسر من! هوا سرد است اما خاک از هوا سردتر! اگر من اسیر خاک شدم، از تو میخواهم که مرا به خاطر سستی ای که در وظیفه همسرداری کردن، عفو کنی که در شرایط جنگ هستم و جنگ، اینگونه ما را از هم جدا کرده است!
شاید اگر ما متولد زمان دیگری بودیم، آسوده در کنار هم می زیستیم ولی وقتی مرگ، حق است و انسانها در هیچ جا نمی توانند از دست آن بگریزند، پس چه بهتر به قول امام حسین (ع) که مرگ با عزت و شرف بهتر از زندگی با ننگ و خواری است،شرافتمندانه بمیرند!
اکنون که بر ما جنگ حادث شده و بر ما واجب شده که جهاد کنیم، پس برمی خیزیم و به یاری پیرمان، آن قلب عاشق، گام بر میداریم و پشت به دشمن نمی کنیم!
اما در این میانه، آنانی که از اکنون پشت سر ما حرف میزنند، آیا بعد از ما حق زن و فرزندانمان را نگاه می دارند؟ آیا حرمت فرزندانمان محفوظ می ماند ؟
تو را تا ابد، سلام می فرستم و فرزندانم را به خدا می سپارم، آنان را که در حاصل زندگی ما و نورچشمی های ما هستند و خیلی دوست شان دارم!
هر بار که به یادشان می افتم، پاهایم سست می شوند، چون دلم میخواهد بار دیگر صدای خنده هایشان را بشنوم و بار دیگر روی دوش من بنشینند و بازی کنند.
اما چه می شود کرد! دستم بند است و پایم در غلاف زمان گرفتار است!
ان شاءالله اگر زنده ماندم، از خجالت شما در می آیم و اگر فیض شهادتی بود، حلالم کنید!
همه شما را عاشقانه دوست دارم.
حسین املاکی 25 اسفند 66 "
@SHELESH
شهید «اسحاق عزیزی» طراح این عملیات امام مهدی (عج) که فرمانده گردان نیز بود ، توانست در حالی که عراقیها در مجاورت دیوارهای شهر سوسنگرد، حضور داشتند با حفر چندین کانال، رزمندگان را از زیر خانههای شهر که دشمنان در آنجا حضور داشتند عبور داده و به نقاط مشخصی، در کنار اردوی دشمن برساند. در عملیات «تپههای الله اکبر» که دو ماه پس از عملیات امام مهدی (عج)انجام شد، همین طرح با پیروزی اجرا شد.
@SHELESH
هدایت شده از علی پور
خاطره جالب رهبر انقلاب از یکی از گردشگرهای یونانی
صفحه اینستاگرامی منتسب به رهبر انقلاب اسلامی نوشت:
رهبر انقلاب:
یک نفری برای من نقل میکرد، میگفت رفته بودیم یونان؛ ما را به مراکز گردشگری گوناگون میبردند و آنها را به ما نشان میدادند؛ از جمله به نقطهای بردند
گفتند اینجا همانجائی است که سپاهیان ایرانی آمدند اینجا، از ما شکست خوردند.
مردم را به یک بیابان خالی میبرند و نشان میدهند که اینجا آنجائی است که ایرانیها در آن دوره لشکرکشی کردند و در اینجا شکست خوردند.یک فضای خالی را نشان میدهند، یک مدعای تاریخی را با یک فضای خالی اثبات میکنند.
خوب، اینجا نزدیکی کازرون -آنطوری که شنیدم- مجسمهی والرین است، امپراتور روم، که زانو زده در مقابل پادشاه ایران. خیلی خوب، اینجا را بروید نشان بدهید؛ این به آن در! ۱۳۸۷/۲/۱۸"
هدایت شده از Shelesh_2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مختصر و مفید
قصه براندازان از اول انقلاب تا امروز !!!
@SHELESH
هدایت شده از خبر تازه
48.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
╭━⊰✨﷽✨⊱━╮
@khabaretazehh
╰━•⊰❀ 🌸 ❀ ⊱•━╯
#کاشت_ناخن💅 و عوارض وحشتناک آن
جنایتی که در حق زن می شود.😱
بفرستید برای خانم هایی که سلامتی شون براتون مهمه.👌
┄┅═✧❁🌼❁✧═┅┄
تقدیمی اندیشکده «خانواده، تربیت و اصلاح سبک زندگی» وابسته به«دانشگاه ملی مجازی»
@khabaretazehh
هدایت شده از شهدای ایران
⭕️ شما با دیدن فیلمهای ترکی، عاشق استانبول میشید.. عاشق مسافرت به آدانا و آنتالیا و تمام شهرهای ترکیه میشید. از بس سرسبزی، آبادی، زیبایی و جذابیت و رنگارنگی در فریم به فریم می بینید
با دیدن فیلمهای فرانسوی، عاشق پاریس بوگندو میشید.. با دیدن فیلمهای کره ای، میخواید برید تبعه کره بشید
ولی با دیدن فیلمهای ایرانی، احساس میکنید دارید توی یه کشور عقب افتاده یا توی یه زندان زندگی میکنید. اصلا لوکیشن بعضی فیلمها اول تا آخر توی زندانه
#سینما ی ایران،بزرگترین ضد تبلیغ ایرانه.. بزرگترین پمپاژ کننده انرژی منفی به مردمه..
#برادران_لیلا
#ترانه_علیدوستی
💢کانال خبری #شهدای_ایران
✅@shohadayeiran57
هدایت شده از فاطمه.س. گل سر سبد آفرینش🌹
حاج حسین شریعتمداری: کسانی که کشف #حجاب می کنند اندک هستند؛ با اینها تسامح نکنید/ برخی شان عقده خودنمایی دارند/ مماشات قابل توجیه نیست
✍گزیده ای از یادداشت مدیر مسئول مؤسسه کیهان:
💢مسئولان نباید با تسامح در قبال هنجار شکنی #کشف_حجاب، حق مسلم توده های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم را به پای #جماعتی_اندک و کم شمار و قانون شکن قربانی کنند!
🔹#مماشات با کشف حجاب برخی از خانمها، جفا در حق خود آنها نیز هست. این عده اگرچه در مقایسه با تودههای عظیم و چند ده میلیونی مردم مسلمان و باورمند کشورمان، بسیار اندک و کم شمارند ولی به عنوان اعضای جامعه اسلامی نباید و نمیتوان نسبت به مخمصه ویرانگری که گرفتار آن شدهاند بیتفاوت بود.
#پایان_مماشات
#غیرت_دینی
#قانون_حجاب
#دختران_انقلاب
🇮🇷کانال دختران انقلاب را دنبال کنید
https://eitaa.com/joinchat/3435003923C863f1fbcfc
هدایت شده از سید مسعود موسوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظه اطلاعرسانی خبر شهادت میلاد حیدری به خانواده شهید
♦️قطعاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی #انتقام این جنایت وحشیانه را از صهیونیست های آدمکش خواهد گرفت.
#نبرد_ما
⭕ @nabardema
هدایت شده از سخنان مقام معظم رهبری(روشنگری)
هدایت شده از پایگاه سیاسی نظامی سجیل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیدگاه امام خمینی رحمت الله علیه درباره بحث حجاب و آزادی و ولنگاری ...
مردم مسلمانند و پوست اینها را میکنند...
#حجاب
#به_اسلام_برگردیم
@madare0120
#پایگاه_نظامی_سجیل
@mensejjil
هدایت شده از حفظ آثار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گوش ها و چشم هایتان را متبرک کنید...
مثل این کلیپ رو
خیلی کم میتونید گیر بیارید..
♥بیست عشق در یک قاب
#پیشنهاد_دانلود👌
#ماه_رمضان🌙
♥️•••|↫ #شهــیدانه
♥️•••|↫ #مکتب_الشهدا
🆔https://eitaa.com/joinchat/1876885734C61daaec9a7
هدایت شده از تحلیل سیاسی و جنگ نرم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بالاخره صداوسیما در جریان ولنگاری اخیر در کشور به هوش آمد
▫️واکنش خبر۲۰۳۰ به بیحجابی های سازمان یافته چند روز اخیر
🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
شعار معروف «حزب فقط حزبالله، رهبر فقط روحالله»
این شعار که دارای نقشی محوری در حرکت مردم بود به روشنی نشاندهندة سه مطلب اساسی بود.
اول آنکه این شعار جهت حرکت را به وضوح آشکار میساخت، زیرا «حزبالله» سمت خدایی حرکت را مشخص مینماید.
دوم آنکه وحدت رهبری در این شعار به خوبی به چشم میخورد . البته ما در توصیف قرآنی حزبالله نشان خواهیم داد که حتی اگر عبارت «رهبر فقط روحالله» هم گفته نشود «حزبالله» به تنهایی این مفهوم را میرساند.
سوم آنکه این شعار هر نوع مشکلاتی از قبیل احزاب و دستهجات مختلف را که با اهداف غیر خدایی کار میکنند نفی میکند.
طبق تعاریف کلاسیک، انقلاب باید حتماً دارای تشکیلات پیشتاز باشد؛ اما انقلاب اسلامی ایران به لحاظ ماهیت منحصر بهفرد خود از قوانین عام این قبیل انقلابها پیروی نمیکرد و نتیجتاً فاقد چنین تشکیلات منسجمی بود. یا به عبارت دیگر «مردم» پیشتاز انقلاب بودند. این مسئله سبب شد که این قبیل گروهها و دستهجات با تجربیات تشکیلاتی خود از ته صف مردم، جمعیت را بشکافند و به جلو بخیزند و پیشتازی و در نتیجه قابلیت خود را برای هدایت انقلاب اثبات کنند. همین گروهگرایی در حین انقلاب در سایر انقلابها اثرات بسیار کندکنندهای بر روند انقلاب داشته است؛ اما در ایران مردم با ذکر همین شعار، خیال این قبیل گروهها را آسوده کردند و با نفی هرگونه حزب و تشکیلات با اهداف و جهتهای غیرخدابی، انقلاب را از این خطر بالقوه مصون ساختند.
@SHELESH
شعار معروف «حزب فقط حزبالله، رهبر فقط روحالله»
این شعار که دارای نقشی محوری در حرکت مردم بود به روشنی نشاندهندة سه مطلب اساسی بود.
اول آنکه این شعار جهت حرکت را به وضوح آشکار میساخت، زیرا «حزبالله» سمت خدایی حرکت را مشخص مینماید.
دوم آنکه وحدت رهبری در این شعار به خوبی به چشم میخورد . البته ما در توصیف قرآنی حزبالله نشان خواهیم داد که حتی اگر عبارت «رهبر فقط روحالله» هم گفته نشود «حزبالله» به تنهایی این مفهوم را میرساند.
سوم آنکه این شعار هر نوع مشکلاتی از قبیل احزاب و دستهجات مختلف را که با اهداف غیر خدایی کار میکنند نفی میکند.
طبق تعاریف کلاسیک، انقلاب باید حتماً دارای تشکیلات پیشتاز باشد؛ اما انقلاب اسلامی ایران به لحاظ ماهیت منحصر بهفرد خود از قوانین عام این قبیل انقلابها پیروی نمیکرد و نتیجتاً فاقد چنین تشکیلات منسجمی بود. یا به عبارت دیگر «مردم» پیشتاز انقلاب بودند. این مسئله سبب شد که این قبیل گروهها و دستهجات با تجربیات تشکیلاتی خود از ته صف مردم، جمعیت را بشکافند و به جلو بخیزند و پیشتازی و در نتیجه قابلیت خود را برای هدایت انقلاب اثبات کنند. همین گروهگرایی در حین انقلاب در سایر انقلابها اثرات بسیار کندکنندهای بر روند انقلاب داشته است؛ اما در ایران مردم با ذکر همین شعار، خیال این قبیل گروهها را آسوده کردند و با نفی هرگونه حزب و تشکیلات با اهداف و جهتهای غیرخدابی، انقلاب را از این خطر بالقوه مصون ساختند.
@SHELESH
هدایت شده از Shelesh_2
در دوران انقلاب «حزبالله» نمایشگر تشکل خدایی خلق، وحدت مکتبی مردم حول اسلام و رهبری و حاکی از پیوند اصولی و عمیق مردم حول آرمانهای اصیل مکتب بود.
همین محتوای عمیق این شعار بود که احزاب و جمعیتهای گوناگون را بر آن داشت تا بعد از پیروزی انقلاب به مسخ این آرمان متعالی مکتبی بپردازند، زیرا آنچنانکه گفته شد این شعار نفیکنندة هرگونه تشکیلات غیر خدایی بوده و از وحدتآفرینی مستحکمی برخوردار است و طبیعی است که این مسئله منافع گروههای مختلف را روزبهروز در معرض خطر بیشتری قرار میدهد. بدین ترتیب بود که امواج تحریف و تکفیر آغاز شد و «حزبالله» مورد هجوم قرار گرفت و احزاب و دستهجات این کلمه را مترادف با «چماقدار» و «لمپن» و «لات» و غیره به کار بردند.
@SHELESH
هدایت شده از Shelesh_2
«حزبالله» نمونة جامعهای است که در آن با حاکمیت ارزشهایی خدایی هر نوع ظلم و زور و استثمار و استعمار و استحمار از بین میرود و امتی است که بر اساس برادری انسانها در جهت کمال و تعالی سیر میکند و الگویی برای رهایی بشریت از چنگال عوامل بازدارندة انسانشدن از قبیل جهل و فقر و ترس میباشد، باز هم از نیرنگهای شیطانی برای بدنام کردن آن و لوث نمودن جوهرة حقیقی آن دست برنخواهند داشت؛ چراکه در غیر اینصورت «خود» محو میشوند و پر واضح است که بر اساس چنین بینشی اگر چیزی برای آنها و به نفع آنها و به اسم آنها نیست بهتر است برای هیچکس نباشد. چنین است که عالیترین اهداف انسانیت نیز از حمله و هجوم محفوظ نمیماند . .
@SHELESH
بر مبنای همین ضرورت اینک مروری اجمالی بر مفهوم مکتبی «حزبالله» میکنیم بدان امید که کسانی که خود را در زمرة حزبالله میدانند با عمل به این خصوصیات پایبندی را به این صفات و خصال هر چه بیشتر نشان دهند.
در تلقی قرآن هر انسانی ناگزیر یا در زمرة حزب شیطان است یا حزب خدا، یعنی مجموعة ارزشها و خصلتها و ویژگیهای هر انسانی مشخصکنندة موقعیت او در رابطه با این دو موضوع است و هر کسی چه بخواهد،چه نخواهد تابعی از حزب شیطان یا حزب خدا میباشد.
به عبارت دیگر در وهلة اول جهتگیری هر فرد یا جمع، مشخصکنندة قرار گرفتنش در مسیری است که نهایتاً او را به سمت آرمانهای حزبالله یا پلیدیهای حزب شیطان میکشاند.
خداوند در آیة نوزده سورة مجادله میفرماید: “إستحوذ علیهم الشیطان فأنساهم ذکرالله اولئک حزب الشیطان ألا إن حزب الشیطان هم الخاسرون؛ کسانی که شیطان بر آنها چیره شده و به دنبال آن یاد خدا را فراموش کردهاند، آنان حزب شیطان هستند و به هوش باشید که همانا حزب شیطان از زیانکاراناند.”
آنچنان که دیده میشود، مقدمة قرار گفتن در حزب شیطان، تسلیم شدن به او و فراموشی خداوند است.
@SHELESH
یکی از خصوصیاتی که برخی از احزاب و جمعیتها در روزگار حاضر دارند آن است که برای افزودن استحکام تشکیلاتی، فرد را وادار میکنند تا در گروه یا سازمان حل شود و شخصیت وی را از او گرفته و شخصیت متناسب با سازمان به او میدهند.
به عبارت دیگر شخصیت فرد در حزب یا سازمان حل میشود و توسط حزب یا گروه «الینه» میشود، یعنی از خود بیگانه میشود و «خویشتنِ خداییِ» خود را فراموش میکند.
روشن است که خودفراموشی مقدمهای است بر فراموش کردن «ذکر خدا» با معنای عمیقی که راجع به آن بحثهای فراوانی شده است. نمونههای عینی این مسئله را در روزگار حاضر به روشنی میتوان مشاهده کرد. به هر حال این قبیل تشکیلات که در رابطه با وجود انسانها برخوردی ماشینی و مکانیکی دارند در نهایت آنان را به سمت قرار گرفتن در حزب شیطان و زیانکاری جبرانناپذیر قرار میدهند.
این در حالی است که انسانی که بخواهد به سوی آرمانهای حزبالله حرکت کند هیچگاه دچار چنین خسرانی نمیشود و اساساً حزبالله به رستگاری و فلاح نوع بشر میاندیشد و مفهومی فراتر از معانی کلاسیک حزب را شامل میشود. انسان معتقد به حزبالله دائماً در مسیر رشد و تعالی و تکامل بخشیدن به ارزشهای وجودی خود و رهاسازی انسانها از چنگال شرک و بندگی شیطان حرکت میکند و حزبالله سنگر فلاح و رستگاری بشریت و خداگونگی انسان است و الگو و نمونهای است از جامعة ایدهآل که از دیرباز مورد توجه انسانهای متعهد و مسئول بوده است.
@SHELESH
در آیة پنجاهو شش سورة مائده آمده است: “«و من یتول الله و رسوله و الذین آمنوا فإن حزب الله هم الغالبون»؛ آنان که ولایت خدا و رسول خدا را پذیرفتهاند و ایمان آوردهاند پس (بدانند که) حزب خدا غلبه پیدا میکند.”
در اینجا یکی از ویژگیهای اساسی حزبالله که موجب پیروزی و غلبة آن بر حزب شیطان نیز میشود، ولایت خدا و رسول ذکر شده است. یکی از نتایج پذیرش ولایت خدا و رسول او هم آراسته شدن به اخلاق خدایی و دارا بودن رسالت رسول میباشد. زیرا آنچه رسول خدا را از دیگر مردم متمایز میکند ارزشهای خدایی است که در او عینیت یافته و شکل گرفته است.
قبول ولایت رسول نیز همراهی و همگامی با این خصایل و نیکوییهای انسانی است. یعنی کسی که رسول را ولی خود میداند بایستی خود را بر مبنای چنین الگویی بسازد و دائماً در حال تحول به سمت این مجموعه ارزشها باشد، آن چنانکه در جای دیگری از رسول خدا به عنوان «اسوة حسنه» نام برده شده است.
پس آنکس که میخواهد در «حزبالله» قرار گیرد و به سوی فلاح و رستگاری حرکت نموده و بر حزب شیطان غلبه پیدا کند بایستی به لحاظ فردی و اجتماعی ولایت خدا و رسول را پذیرفته باشد و به طور مستمر در جهت تصحیح فرد خود و جامعة خود به سمت تکامل و تعالی آنچنان که قرآن ترسیم مینماید کوشش و مجاهده کند.
@SHELESH
از دیگر ویژگیهای حزبالله علاوه بر ایمان به خدا و روز بازپسین، معیارهای دوستی و دشمنی با دیگران است.
«حزبالله» ولایت خدا و رسول را پذیرفته است و پذیرش این ولایت مستلزم آن است که در جمیع جهات فردی و اجتماعی معیارها و موازین خدا و رسول حفظ شود.
دوستی با دوستان خدا و رسول و دشمنی با دشمنان آنها نیز یکی از نتایج حتمی این ولایت است. بسیار دیده شده است که گروهها و احزابی علیرغم ایدئولوژی متفاوت به استراتژی واحدی رسیدهاند و ضرورتاً با یکدیگر وحدت استراتژیک پیدا کردهاند. به عبارت دیگر با یکدیگر دوستی مقطعی پیدا کردهاند؛ حال آنکه ممکن است یکی دوست خدا و دیگری دشمن خدا باشد.
علت بروز این مسئله برداشت غلط از ایدئولوژی و نفوذ ویژگیهای حزب شیطان در این گروهها میباشد.
زیرا حزبالله به لحاظ ایمان به خدا و روز رستاخیز که منجر به پذیرش ولایت خدا و رسول میشود، هرگز از معیارهای اساسی مکتب عدول ننموده و به دنبال پیروزیهای زودگذر ظاهری نمیگردد و این خود سرچشمة هدایت و رستگاری و فلاح حزبالله است.
بدینگونه است که حزبالله تبلور آرمانهای متعالی انسانها در ساختن جامعهای ایدهآل که فلاح و رستگاری نوع انسان را به دنبال دارد، میباشد و سرانجام نابودی حزب شیطان را به ارمغان میآورد.
@SHELESH
وجود سازماندهی و نظم و ترتیب از ویژگیهای بارز یک حرکت مکتبی و هدفدار میباشد و این نکته را به خصوص در زندگانی پیامبر اکرم (ص) به خوبی میتوان مشاهده کرد.
پیامبر (ص) در هر جنگی که رخ میداد ابتدا به مسئلهی سازماندهی و تشکل افراد و تقسیم وظایف میپرداختند تا از این طریق بر میزان بازدهی و دقت کار افزوده شده و از اطلاف بیهودهی انرژی و نتیجتاً خستگی افراد جلوگیری شود. به هر حال ویژگیها و مزایای یک حرکت سازمانیافته و تشکیلاتی روشنتر از آن است که نیاز به توضیح زیادتری داشته باشد.
به هر حال بایستی بدین نکته توجه داشت که کاری که مبتنی بر نظم و ترتیب و تشکیلات و تقسیم مسئولیتها نباشد، خیلی زود افراد را به سستی و خستگی میکشاند و هر چند چنان تشکیلاتی به راکد ساختن اندیشة افراد میانجامد، اما بیتشکیلاتی نیز دارای زیانهای کمتری نمیباشد. بنابراین بر نیروهای مؤمن و متعهد است که با تکیه بر بنیانهای مکتبی، هر چه سریعتر به سازماندهی نیروهای خود پرداخته و ضمن استفاده از تجربیات تشکیلاتی دیگر گروهها، نواقص چنان تشکلهایی را با تکیهی محوری بر اسلام و ضوابط مکتبی در درون تشکیلات به حداقل برسانند. نکتة دیگر آن که تشکیل گروه و حزب با مسئلة حزبالله، حزبی که باید الگوی دیگر اجتماعات بشری باشد، یک آرمان و ایدهآل است که باید در یک حرکت مستمر مکتبی انجام پذیرد. با امید آنکه شایستگی آنرا داشته باشیم که در «حزب الله» قرار گیریم. والسلام
@SHELESH
هدایت شده از مهدی دلاور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسیار عالی
(#احتمال_تاثیر)
🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم
http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032