این شات ها رو که می بینم یه بار سنگینی از رو دوشم برداشته می شه یه حس آروم کننده ای منتقل می کنن که نفس عمیق می کشم انگار میگن هی ما از پس هرچیزی بر میایم""
https://eitaa.com/sadaku/4601
من هم عاشق افرادی همچو شما ها هستم و می مانم که دیدشون نسبتا متفاوته و زیبایی رو در همه چیز به نحوی پیدا می کنند از نظرم آدم های نازبلای این گونه ایی فیلم رو جوری می بینن که حسی رو پیدا کنن که فرا زمینی باشه و کم تر بهش توجه می شه از نظرم میشه از سبک نگرش آدم ها به فیلم ها یه جورایی دیدشون به زندگی و دنیا رو فهمید و من عاشق دید شما هستم🚲^^
خیلی فراوان معتقدم که فیلم ها اثر مثبت زیادی روی دید من گذاشتن نمی دونم ولی
حس می کنم توجه من به جزئیات زیبایی ها بعد از دیدن فیلم ها و سریال ها بیشتر شده