📍#نشریه_شبهات ـ شماره هفتم
🔸#اندکیازخدماتبیشمار!
🔹 صفحه اول
▪️میدانید رضاشاه روندکشف حجاب را درایران سنتی، چگونه اجرا کرد؟نخست تنفّرش را از پیچه و روبند اظهار کرد. سپس به زنان اجازه داد بدون حجاب در انظار عمومی، ظاهر شوند. آن گاه ملکه را گه گاه بدون حجاب، بین مردم آورد. در سال 1312 ، به تیمورتاش فرمان داد کلاه زنانه از خارجه وارد کرده، زمینه را برای علنی شدن کشف حجاب،
فراهم آورد.
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
شبهات هفتم ـ ص 1.pdf
338.3K
📍#نشریه_شبهات ـ شماره هفتم
🔸#اندکیازخدماتبیشمار!
🔹 صفحه اول
▪️میدانید رضاشاه روندکشف حجاب را درایران سنتی، چگونه اجرا کرد؟نخست تنفّرش را از پیچه و روبند اظهار کرد. سپس به زنان اجازه داد بدون حجاب در انظار عمومی، ظاهر شوند. آن گاه ملکه را گه گاه بدون حجاب، بین مردم آورد. در سال 1312 ، به تیمورتاش فرمان داد کلاه زنانه از خارجه وارد کرده، زمینه را برای علنی شدن کشف حجاب،
فراهم آورد.
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
📍#نشریه_شبهات ـ شماره هفتم
🔸#مواجههباجریانخلافت
🔹 صفحه دوم
▪️مواجهه فاطمه علیها السلام با جریان خلافت، مواجهه شخصی و احساسی نبود؛ بلکه مواجهه کسی بود که نماد رضایت پیامبر بود. اگر فاطمه علیها السلام ابراز رضایت نکند و ابراز غضب کند؛ یعنی ای خلیفه اول! من دارم رسماً اعلام می کنم که تو مشمول غضب پیامبر هستی
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
شبهات هفتم ـ ص 2.pdf
656.8K
📍#نشریه_شبهات ـ شماره هفتم
🔸#مواجههباجریانخلافت
🔹 صفحه دوم
▪️مواجهه فاطمه علیها السلام با جریان خلافت، مواجهه شخصی و احساسی نبود؛ بلکه مواجهه کسی بود که نماد رضایت پیامبر بود. اگر فاطمه علیها السلام ابراز رضایت نکند و ابراز غضب کند؛ یعنی ای خلیفه اول! من دارم رسماً اعلام می کنم که تو مشمول غضب پیامبر هستی
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
📍#نشریه_شبهات ـ شماره هفتم
🔸#تبشیریهابهچهمیاندیشند؟
🔹 صفحه سوم
▪️وقتی روحیه ضداستعماری و ضدغربی در بین ملتها و دولتها به وجود آمد، تبشیریها را به فکر فرو برد که چاره اندیشی کنند و استراتژی جدیدی را در پیش بگیرند. این بازاندیشی و بازخوانی، منجر به شکل گیری جریانی شد که میتوانیم اسم آن را «ماه عسل میسیولوژی » بگذاریم.
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
شبهات هفتم ـ ص 3.pdf
347.6K
📍#نشریه_شبهات ـ شماره هفتم
🔸#تبشیریهابهچهمیاندیشند؟
🔹 صفحه سوم
▪️وقتی روحیه ضداستعماری و ضدغربی در بین ملتها و دولتها به وجود آمد، تبشیریها را به فکر فرو برد که چاره اندیشی کنند و استراتژی جدیدی را در پیش بگیرند. این بازاندیشی و بازخوانی، منجر به شکل گیری جریانی شد که میتوانیم اسم آن را «ماه عسل میسیولوژی » بگذاریم.
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
📍#نشریه_شبهات ـ شماره هفتم
🔸#دربارهایراناسلامناسیونالیسم
🔹 صفحه چهارم
▪️اگر ما ایرانیان بخواهیم بر اساس نژاد، قضاوت
كنیم و كسانی را ایرانی بنامیم كه نژاد آریایی دارند، بیشتر ملت ایران را باید غیرایرانی بدانیم و در این صورت، بسیاری از مفاخر خود را از دست خواهیم داد و از این راه، بزرگترین ضربه به ملیت ایران وارد
میشود.
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
شبهات هفتم ـ ص 4.pdf
420.6K
📍#نشریه_شبهات ـ شماره هفتم
🔸#دربارهایراناسلامناسیونالیسم
🔹 صفحه چهارم
▪️اگر ما ایرانیان بخواهیم بر اساس نژاد، قضاوت
كنیم و كسانی را ایرانی بنامیم كه نژاد آریایی دارند، بیشتر ملت ایران را باید غیرایرانی بدانیم و در این صورت، بسیاری از مفاخر خود را از دست خواهیم داد و از این راه، بزرگترین ضربه به ملیت ایران وارد
میشود.
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
📍#نشریه_شبهات ـ شماره هفتم
🔸#بهمخاطباحترامبگذاریم
🔹 صفحه پنجم
▪️در پاسخ گویی، احترام به مخاطب، بسیار مؤثر است. اگر شما با ادبیات نامناسب با مخاطب برخورد کنید، هم برنامه و هم خود شما، افت پیدا می کنید. ما در فضای علمی، باید ادب را مراعات کنیم. احترام به مخاطب و حساب باز کردن برای او، مهم است. زیرا اگر یک روحانی، ادب را مراعات نکند، مردم را از دین و روحانیت بیزار می کند
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
شبهات هفتم ـ ص 5.pdf
516.5K
📍#نشریه_شبهات ـ شماره هفتم
🔸#بهمخاطباحترامبگذاریم
🔹 صفحه پنجم
▪️در پاسخ گویی، احترام به مخاطب، بسیار مؤثر است. اگر شما با ادبیات نامناسب با مخاطب برخورد کنید، هم برنامه و هم خود شما، افت پیدا می کنید. ما در فضای علمی، باید ادب را مراعات کنیم. احترام به مخاطب و حساب باز کردن برای او، مهم است. زیرا اگر یک روحانی، ادب را مراعات نکند، مردم را از دین و روحانیت بیزار می کند
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
📍#نشریه_شبهات ـ شماره هفتم
🔸#حجاباجباریمانندبیحجابیاجباری!
🔹 صفحه ششم
▪️بی حجابی،چه اجباری باشد و چه غیراجباری،
برای جسم و روح انسان، آسیبهایی دارد؛ مانند تحریک شهوت ها،خودارضایی، ایجاد عقده در صورت عدم ارضای شهوت، افزایش تجاوز، کاهش آمار ازدواج و بالا رفتن آمار روابط آزاد و طلاق؛ اما رعایت حجاب و پوشش بیشتر، آرامش و امنیت جسمی و روحی را به دنبال می آورد
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
شبهات هفتم ـ ص 6.pdf
396.6K
📍#نشریه_شبهات ـ شماره هفتم
🔸#حجاباجباریمانندبیحجابیاجباری!
🔹 صفحه ششم
▪️بی حجابی،چه اجباری باشد و چه غیراجباری،
برای جسم و روح انسان، آسیبهایی دارد؛ مانند تحریک شهوت ها،خودارضایی، ایجاد عقده در صورت عدم ارضای شهوت، افزایش تجاوز، کاهش آمار ازدواج و بالا رفتن آمار روابط آزاد و طلاق؛ اما
رعایت حجاب و پوشش بیشتر، آرامش و امنیت جسمی و روحی را به دنبال می آورد
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag