eitaa logo
شهدای دیار نصف جهان
97 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
4.8هزار ویدیو
94 فایل
💡#روشنگری 📣 #جهاد_تبیین 🗞📚#رفع_شبهه 🌟با ما همراه باشید
مشاهده در ایتا
دانلود
روی قبرش هم نوشتند تو نمی میری نامت یک می شود! 🖌 همیشه فوت یک انسان عواطف عمومی را جریحه دار می کند حال اگر جوان باشد و دختر هم باشد که دیگر هیچ . . . یک قاعده عقلایی وجود دارد که می گوید در تحلیل یک ماجرا برای اینکه بفهمید فتنه کار کیست «ببینید سودش توی جیب چه کسی می رود؟» پس از چندین سال تلاش بی وقفه برای ترویج ولنگاری و بی حجابی نیاز به یک نماد و تحریک عواطف عمومی داشتند، دختری کرد را انتخاب کردند تا علم کنند حجاب را بردارید و پلیس امنیت اجتماعی و اخلاقی را جمع کنید. اگر خون یک نفر که در این راه ریخته دلیل جمع کردن حجاب است پس این همه جوانی که در راه حجاب و اسلام در همین کردستان به فجیع ترین شکل کشته شدند چه می شود؟ و الان پس از کشتن او در رسانه های آمریکایی و انگلیسی و سعودی دارند با دمشان گردو می شکنند، و داغ پدر مادر آن مرحومه را بیشتر آن هم در کشورهای لائیک و بی دینی که وحشی گری خود نسبت به زنان را حتی نتوانسته اند سانسور کنند! سابقه اینها نشان می دهد برای رسیدن به اهداف شومی که در سر دارند از هیج جنایتی دریغ نمی کنند. سوره مبارکه الإسراء آیه ۳۶ وَلا تَقفُ ما لَيسَ لَكَ بِهِ عِلمٌ ۚ إِنَّ السَّمعَ وَالبَصَرَ وَالفُؤادَ كُلُّ أُولٰئِكَ كانَ عَنهُ مَسئولًا﴿۳۶﴾ از آنچه به آن آگاهی نداری، پیروی مکن، چرا که گوش و چشم و دل، همه مسؤولند. 🆔https://eitaa.com/shohadadiyarnesfjahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی پرده ها کنار می رود/ آتش زدن پرچم ایران توسط اغتشاشگران ضد ملی و تجزیه طلب در ایران! https://eitaa.com/shohadadiyarnesfjahan
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 با قلبی آکنده از مهر به مرز پر گهر و در ابراز خشم و نفرت به اقدامات هتاکانه و دلخراش نسبت به پرچم عزیز ایران و محکومیت گستاخی ادعای تجزیه ایران 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 پروفایل های خودرا به پرچم زیبای سه رنگ کشورمان تغییر می دهیم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 https://eitaa.com/shohadadiyarnesfjahan
💥 رسما شاهد یک کودتای رسانه‌ای توسط پلتفرمهایی با ظاهر کسب و کار اینترنتی هستیم 🔹وقتی در اتفاقات تلخ دیگه مثل شهادت حاج قاسم و شهید فخری زاده و شهید صیاد خدایی و.. ساکت بودی، ولی الان میصرفه موضع بگیری 🔹در یک حکومت اسلامی، آیا واقعا نباید با این شرکت ها برخورد شود؟ هنوز خیلی مانده به عمق اقدامات شبکه نفوذ در داخل کشور در دولت روحانی پی ببریم. شبکه نفوذ قدرتمندتر از گذشته در حال تاخت و تاز است. ┄┄┅┅┅❅تبیین گران❅┅┅┅┄┄ ↙️ نگاهی تحلیلی به اخبار فضای مجازی👇 https://chat.whatsapp.com/KQqvcbG1B2952oLXSufDaw به کانال ایتا بپیوندید https://eitaa.com/shohadadiyarnesfjahan
🔴خدایگان تناقض! دیروز موافق گشت ارشاد؛ امروز ماهیگیر 🔹جالبه ایشون سال ۵۹ دنبال حجاب کامل خانم‌ها بوده و معتقد بوده کسایی که رعایت نمی‌کنن باید مجازات بشن. 🔹 زهرا رهنورد (۵۹/۲/۲۸): «ما عفت عمومی را باید می‌خواستیم. آن هم در سطح کشور، نه [فقط] در سطح ادارات؛ بدین ترتیب که زنان پوشیده باشند، لباس بلند با آستین بلند بدون آرایش، ما باید این را می‌خواستیم و برای عدم رعایت آن، مجازات قائل می‌شدیم.» 🔹میرحسین، شوهر ایشون هم در تیرماه ۱۳۵۹، سردبیر روزنامه جمهوری اسلامی بود. به‌ نحوه پوشش خبری تظاهرات زنانی که به‌عنوان مخالف حجاب اجباری در آن زمان به خیابان آمدند، در روزنامه تحت مدیریت «میرحسین موسوی» و واژه‌هایی چون زنان ناپاک و ولنگار و... دقت کنید. 🔹این افراد از بنیان‌گذاران گشت ارشاد بودن که اول انقلاب در مسئله حجاب از همه تندروتر بودن. حالا یادشون افتاده اشک تمساح بریزن. https://eitaa.com/shohadadiyarnesfjahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان سردار سلیمانی درباره حفظ دختران جامعه و امربه معروف ونهی ازمنکر : بر محفوظ بودن دختر خودمون حریص باشیم اما بر ولنگاری جامعه به عنوان مسئول بی توجه ! که کسی جرات امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشد ! https://eitaa.com/shohadadiyarnesfjahan
-1576198397_-206716546.mp3
13.36M
🎙 بشنوید | صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس. ۱۴۰۱/۶/۳۰ 💻 https://eitaa.com/shohadadiyarnesfjahan
🔻"حذف عامدانه" یا "اشاره در لفافه"؟! 🖋 مهدی جمشیدی ۱. رهبر انقلاب در سخنرانی امروز خویش، با وجود همۀ برجستگی‌های روانی و گستردگی‌های رسانه‌ایِ حادثۀ درگذشت مهسا امینی و شکل‌گیری موج اغتشاش‌ها در برخی از شهرها، حتّی "کمترین اشاره"‌ای نیز به این واقعه نداشتند! چرا؟ بسیاری از ما انتظار داشتیم که در این باره، سخنی و خطی و جهتی از ایشان بشنویم و موضع ایشان را بدانیم، امّا تا پایان سخنرانی، ایشان به این مسأله نپرداختند. این "حذف آگاهانه" به چه دلیل بوده است؟ ۲. فرضیۀ اوّل این است که ایشان بر این باور هستند که مسأله از "مجرای قانونی" در حال پیگیری هست و نیازی به موضع‌گیری ایشان نیست. یعنی از یک سو، مسأله در درون حاکمیّت از طریق نهادهای قانونی، در حال رسیدگی است و باید در انتظار نشست تا نتایج، مشخص شوند و از فضای ابهام، خارج شویم. از سوی دیگر، در خیابان‌ها نیز نیروهای نظامی و امنیتی در حال مواجهه با جریان آشوب و اغتشاش هستند. بنابراین، باید همین مسیر "امتداد" یابد. ۳. فرضیۀ دوّم این است که رهبر انقلاب، موضع‌گیری آشکارِ خود را متوقف بر "مشخص‌شدن نتیجۀ تحقیقات" دربارۀ این مرگ کرده‌اند و نمی‌خواهند "پیشاپیش"، سخنی بگویند که به "روند طبیعی و تخصصی تحقیقات"، ناخواسته جهت بدهد یا بهانه‌ای در اختیار جریان رواییِ دشمن قرار بگیرد تا مدّعی شوند که تحقیقات به گونه‌ای رقم خواهد خورد که ایشان به صورت پیشینی، مطرح کرده است. ۴. امّا فرضیۀ سوّم بر این تصوّر تکیه دارد که از نظر ایشان، مسأله در "حد"ی نیست که "ایشان" به آن وارد شود و ورود مسئولانِ لایه‌های فروتر، کافی است. به‌بیان‌دیگر، لازم نیست همۀ سطوح حاکمیّت، درگیر مسأله شوند و آشکارا و علنی دربارۀ آن موضع‌گیری کنند، چراکه در این صورت، جبهۀ رواییِ دشمن القاء خواهد کرد که مسأله، بسیار "بزرگ" و "جدّی" انگاشته شده و نظام جمهوری اسلامی، خود را در برابر آن ناچار به واکنش دیده است. گاهی ندیدن و نگفتن ونپرداختن، بر کوچکی و کم‌اهمّیّت دلالت دارد و در مقابل، مطرح‌کردن به برجستگیِ هرچه بیشتر آن خواهد انجامید. ۵. فرضیۀ چهارم که جالب است، این است که ایشان در قالب "استعارۀ دفاع مقدّس"، به صورت غیرمستقیم به این مسأله پرداختند و و رویکرد کلّی و اساسی و خویش را عرضه داشتند، از جمله اوّلاً، در جایی‌که "دوگانۀ مقاومت/ تسلیم" را مطرح و راه پیشرفت را مقاومت دانستند؛ ثانیاً در آنجا که به تعیین‌کنندگی "روایت حقیقت" پرداختند و "روایت‌های مخدوش و غلط و دروغ" را ملامت نمودند، ثالثاً، در آن جمله که به آفت "خضوع و خودکمتربینی در میدان فرهنگی در برابر دشمن" اشاره کردند. این درس‌آموخته‌های دفاع مقدس باید در امروز و اکنون ما نیز به‌کار گرفته شوند تا به همان فتوحات و توفیقات دست یابیم. ۶. البتّه این مواجهۀ رهبر انقلاب، به‌طور ضروری، "قابل‌اقتباس" برای ما نیست؛ یعنی نباید نتیجه گرفت که چون ایشان در این "مورد خاص"، چنین کردند، و ما نیز باید همین منطق را به کار ببندیم. ازآنجاکه "موقعیّت‌های اجتماعی" در زمینۀ اصل و نوع "موضع‌گیری‌ها" مؤثّر هست و نباید "برداشت یکسان و یکنواخت" از کنشگری داشت و برای همه، یک "الگو و قالب واحد" را توصیه کرد، در اینجا ما باید به وظیفۀ قطعی و حتمی خود که دفاع از "نظام جمهوری اسلامی" و "کلّیّت عملکرد نیروی انتظامی" و "حجاب الزامی و قانونی" است، عمل نماییم و آشکارا و صریح، با "جریان غیرانقلابی" و "نیروهای معتقد به اسلام رحمانی"، مرزبندی کنیم. 🍃🌹▪️ـــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/shohadadiyarnesfjahan