eitaa logo
میعادگاه شهدا | روشنگری ☫
457 دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
20.7هزار ویدیو
954 فایل
🕯میعادگاه شهدای وَرجُوی 📌شهید پرور ترین روستای ایران آذربایجان شرقی ؛ ۶ کیلومتری جنوب مراغه پایگاه مقاومت بسیج شهید رجائی ورجوی @basij_varjovi صاحب امتیاز: 📡 پایگاه خبری ورجوی Www.varjovi.ir @varjovi ۰۹۳۵۴۳۲۱۲۹۴ | ارتباط با مدیر مسئول
مشاهده در ایتا
دانلود
غارت جواهرات قیمتی روضه نبوی توسط وهابیت با تجاوز بی رحمانه وهابیت به مکه و مدینه ضمن تخریب آثار و کشتار انسانهای بیگناه زیاد مقدار بسیار زیادی از جواهرات روضه نبوی نیز به غارت برده شد، سید محسن امین در کتاب کشف الارتیاب به این جنایت وهابیت اشاره نموده است. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
شيوه تبلیغ بهائیت ۱- نخستين تلاش بهائيان، مظلوم نمايي و جلب توجه ايرانيان به ويژه مسلمانان است، زيرا آنان مي خواهند «سوء ظن سياسي» و «تعصب مذهبي» مسلمانان را نسبت به بهائيت رفع كرده و ذهنيت منفي مسلمانان را نسبت به خود تغيير دهند و فرقه بهائيت را كه در نگاه ايرانيان يك گروهك منحرف و دستگاه جاسوسي براي بيگانگان است به عنوان يك مذهب الهي و شاخه اي از مذهب تشيع معرفي كرده و پيروانش را به عنوان هموطناني بي ضرر، بلكه مظلوم نشان دهند.(۱) ۲- پيروان اين فرقه، با روش هاي گوناگون به تبليغ پنهاني و غير مستقيم مسلمانان به بهائيت مي پردازند كه از جمله مي توان به دوستي هاي مدرسه اي، دانشگاهي، كاري و همسايگي اشاره كرد. اشاره به اين نكته نيز لازم است كه بهائيان بعضاً در مهد كودك ها نيز نفوذ كرده و روي انديشه كودكانمان نيز كار مي كنند. ۳- پيوسته شبهاتي را درباره اصول و فروع دين -به ويژه بر عليه اسلام و تشيع- طراحي كرده و به شيوه هاي گوناگون در ميان اقشار مختلف جامعه پخش مي كنند كه از جمله مي توان به شب نامه ها، كتابچه نويسي ها و فعاليت هاي رسانه اي در رسانه هاي جمعي (ديداري و شنيداري و نوشتاري به ويژه اينترنت) اشاره كرد. آنان با بازي با كلمات و جملاتي زيبا و دلفريب ذهن جامعه، به ويژه دانش آموزان و دانشجويان را مشغول مي كنند و به صورت غير مستقيم او را از دين و ديندار دور مي سازند، كه از جمله مي توان به شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان، اعم از شبكه هاي خبري و سريالي و … مانند «بي بي سي» و «من و تو» اشاره كرد. ۴- ترويج فمنيسم و زن گرايي، اباحه گري و قبح شكني با هدف مبارزه با استحكام و سلامت پايه هاي خانواده و در نهايت اجتماع و تضعيف احكام اسلام. در اين باره مي توان به قبح شكني هاي اين فرقه در زمينه حجاب و ترويج بد لباسي و اباحه گري هاي آنان در زمينه احكام جنسي (ازدواج با محارم، آزادي همجنسگرايي به ويژه لواط، ارتباطهاي نامشروع براي تكثير نسل و …) نيز اشاره كرد كه در رفتارهاي فردي آنان و همچنين شبكه هاي فارسي زبان ماهواره به صورت نامحسوس در قالب فيلم ها و سريال ها ترويج مي شود. ۵- سران بهائيت براي نيل به مقصود خود، از همه اهرمها و امكانات مادي و معنوي استفاده مي كنند تا عناصر اين فرقه در عرصه هاي گوناگوني چون هنر، ورزش، علم، صنعت، مطبوعات، خدمات اجتماعي و … رشد و ترقي كنند و در نهايت با تبديل شدن به ستاره و الگو، نسل حاضر به ويژه جوانان را به خود جذب كنند. ۶- از آن جا كه يكي از وظايف بهائيان، جاسوسي براي بيت العدل و در نهايت حاميان اين تشكيلات است، آنان همه تلاش خود را به كار مي بندند تا در ادارات و مراكز دولتي و غير دولتي نفوذ كنند تا با دستيابي به اسرار نظام و انتقال آنها به تشكيلات بيت العدل، وظيفه خود را به خوبي انجام دهند و در ادامه با كاستن از حساسيت و مقاومت مسئولان جمهوري اسلامي در برابر خطر بهائيت و خواسته هاي آنان، موقعيت خود را استوار ساخته و راه را براي ادامه فعاليت خود هموار كنند. ۷- تلاش براي بالا نشان دادن تعداد بهائيان در ايران به عنوان گامي مقدماتي و محكمه پسند براي دستيابي به رسميت عملي و قانوني. بر اين اساس نه تنها در رسانه هاي تبليغات گسترده اي دارند و سعي مي كنند در سرشماري ها تعداد خود را بيشتر نشان دهند، بلكه سعي بر قبرسازي و افزودن بر تعداد قبور خود نيز دارند.(۲) ادامه👇👇👇👇👇 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
۸- بازگرداندن سرمايه داران و نخبگان فرهنگي (اخراجي و فراري) بهائي به ايران (به عنوان مهد امر الله) براي به دست گرفتن اقتصاد و فرهنگ ايران و نيز تأمين پشتوانه مالي براي تبليغ بهائيت و پيشبرد اهداف آن. ۹- احياي اماكن مقدس بهائيت در ايران به كمك سازمان ميراث فرهنگي و سوق دادن ايرانيان و افراد توريست به عنوان بازديد از اماكن باستاني و … كه از جمله مي توان به ثبت تاريخي پدر حسين علي نوري در تهران اشاره كرد.(۳) ۱۰- معرفي اماكن مقدس بهائيت به عنوان مراكز توريستي و … و جذب توريست براي بازديد از آنها كه از جمله مي توان به معبد لوتوس يا نيلوفر آبي در هند اشاره كرد كه مدتي نيز در روزنامه ها به تبليغ سفرهاي توريستي به هند و محوريت اين معبد پرداخته مي شد. آنان در اين سفرها با تبليغ غير مستقيم، افرادي را به سوي خود جذب مي كردند.(۴) ۱۱- ارائه خدمات رايگان آموزشي، فرهنگي و پزشكي و مشاوره با هدف تبليغ غير مستقيم بهائيت و عضوگيري.(۵) ۱۲- ازدواج دختران و پسران بهائي با پسران و دختران غير بهائي نيز از شيوه هاي جذب بهائيت است، زيرا آنان پيوسته در پي افزايش جمعيت هستند، از اين رو علي محمد باب، بچه دار شدن از غير شوهر را نيز ترويج مي كند.(۶) بر اين اساس به خوبي روشن مي شود كه سران بهائیت از هيچ روشي، آشكارا و پنهاني براي تبليغ و جذب، در بهائيت كوتاهي نمي كنند، زيرا اين تشكيلات پيوسته آرزو داشته كه با افزايش جمعيت، بتواند بر ايران و ايراني تسلط يابد، از اين رو از هيچ كاري فروگذار نكرده و نمي كند تا جايي كه در بعضي موارد از حاميان استعمارگر خود نيز مي خواهد كه به صورت علني از آنان حمايت كنند. حاميانشان نيز با جنگ رواني و حربه هاي زنگ زده اي چون نقض حقوق بشر، به حمايت از آنان پرداخته و به تازگي با عنوان نقض حقوق بشر، ايران را تحريم مي كنند. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
سرمایه گذاری بهائیت بر نسل آینده (مهدکودک)قسمت یکم از حدود پانصد سال پیش سلطه بر کشورها از طریق حضور فیزیکى مهاجمین در سرزمین هدف با استفاده از توان نظامی و صرف هزینه‌های بسیار سنگین لشکرکشی و جنگ مستقیم انجام می‌شد و در ادامه نیز با حکمرانی مستقیم کشور استعمارگر، شیوه «استعمار کهن» رقم می‌خورد. شیوه استعمار کلاسیک تا جنگ جهانی دوم نیز ادامه داشت، اما موانعی چون هزینه‌های نظامی، تلفات انسانی، فرسایشی شدن فرایند سلطه و نیاز به خشونت برای تداوم سیطره و علاوه بر آن هشیار شدن ملت‌ها و متعاقباً گسترش مقاومت‌های مردمی در واکنش به اعمال حاکمیت نظامیان بیگانه در سیاست و اقتصاد که در ادامه با ورود مسیونرهای مذهبی با استحاله فرهنگی و مذهبی نیز همراه شده بود، باعث شد فرایند «بومی‌سازی استعمار» در دستور کار اتاق فکر کشورهای شمال قرار بگیرد که در نهایت منجر به تولد «استعمار نو» گردید. در روش جدید از طریق نفوذ در بدنه حاکمیت و به قدرت رساندن وابستگان سیاسی، از یک سو هزینه‌های اشغال مستقیم کاهش می‌یافت و از سوی دیگر مطامع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به نحو احسن تامین می‌شد. یکی دیگر از راه‌های استحاله نیروهای وابسته، در کنار تطمیع به روش‌های مختلف، خروج نخبگان کشورهای هدف به بهانه‌های علمی و اقتصادی و تغییر خلق و خو و سلایق و مهمتر از آن تغییر نگرش آنان در پی اقامت طولانی مدت در کشورهای غربی بود. با این کار نخبگان از سفر بازگشته بدون آنکه مستقیماً از اربابان خارجی خود تلگرافی برای انجام یک عملیات سری دریافت نمایند، خود به خود فرهنگ رسوخ کرده در تار و پود افکارشان را دنبال می‌کردند و استعمارگران نوین حاصل عملکرد چند ساله خود در پرواربندی اندیشه‌ها را از راه دور رصد می‌کردند. نمونه‌های بارز این «نخبگان پرواری» را می‌توان همچنان در بسیاری از کشورهای جنوب مشاهده کرد؛ مانند «انگلوفیل‌ها (Anglophiles)»  که شیفتگان اندیشه و مرام انگلیس و حاصل سال‌ها تلاش روباه پیر برای استحاله فرهنگی نخبگان کشورها هستند. فصل سوم استعمار استعمار نو همچنان در بسیاری از کشور‌ها اعمال می‌شود، اما با افزایش آگاهی ملت‌ها و بر ملاشدن وابستگی‌های غیرمستقیم بسیاری از حاکمان آن‌ها، نیاز به ابداع ترفندهایی جدید برای چپاول سرزمین‌های جنوبی از سوی غرب نشینان، احساس شد. در نیم قرن اخیر، فصل سوم استعمارگری با عنوان «استعمار فرانو» آغاز شده است. در این شیوه چپاول غیر مستقیم، سیطره بر جغرافیای اندیشه ملت‌ها در هر دو سطح عوام و خواص مورد هدف قرار می‌گیرد. این راه که حاصل قرن‌ها تجربه‌اندوزی ایادی شیطان است، بهترین، اثرگذارترین و ماندگار‌ترین ابزار به دست گرفتن عنان کشور‌ها محسوب می‌گردد. تجاوز به ذهن راه را برای سیطره بر سرنوشت و آینده کشور‌ها هموار می‌کند. در فرایند استعمار فرانو، برنامه‌ریزی‌ها ماهیت بلند مدت دارند و ابزارهای راهبردی در راستای نفوذ به افکار عمومی و هدایت آن را باید در محیط‌های نرم یا همان عرصه‌های فرهنگی جستجو کرد. رسانه و نظام آموزشی دو وسیله اصلی در پیشبرد اهداف کسانی هستند که دستبرد به دارایی‌های مادی و معنوی کشورهایی غنی همچون ایران را در سر می‌پرورانند. دستگاه رسانه‌ای غرب با محوریت هالیوود و رسانه‌های غول پیکر خبری، عرصه مقابله را در این میدان بسیار تنگ و دشوار ساخته است، اما پیگیری دیپلماسی عمومی از طریق بیان واقعیات با گزارش‌های غیر واقعی به قصد تاثیرگذاشتن بر ذهن مخاطب و ترغیب به رفتار خاص یا به اصطلاح «پروپاگاندای رسانه‌ای»، هر چند بسیار تاثیر‌گذار است، اما دو مشکل اساسی دارد: یکی آنکه بدلیل برملاشدن دروغ‌های خبری در پی ارائه اخبار صحیح، پس از مدتی تأثیر این روش کاهش می‌یابد. دوم اینکه افکار و نگرش‌های افراد عموماً در دوران کودکی و بر اساس آموزه‌هایی که از سوی والدین و جامعه پذیرفته شده است شکل می‌گیرد و در بزرگسالی به ندرت قابلیت تغییرات بنیادی پیدا می‌کند. به دلیل کاستی‌های فوق، طراحان اندیشه‌های سیاه استعماری به منظور جهت‌دهی افکار عمومی و القاء اندیشه‌ها و افکار خاص و مقبولیت بخشیدن به عملکردهای مورد نظرشان در نزد توده‌های مردم در سراسر جهان، نفوذ در نظام آموزشی کشور‌ها را به عنوان ابزاری اساسی در عصر استعمار فرانو مطرح نموده و سازمان‌های بین المللی و ارگان‌های دولتی و غیردولتی وابسته به خود را در سر تا سر جهان در این زمینه به صف کرده‌اند. این تفکرات که در لایه های زیرین تصمیمات نهادهای مذکور پنهان می‌شود، به گونه‌ای سازمان یافته و در قالب برنامه‌های جهانی و منطقه‌ای، با بزک گسترش صلح و دوستی و شعار برابری آموزشی در تمامی نقاط جهان از کلان شهرهای اروپا گرفته تا روستاهای دور افتاده هند و ایران و با تمرکز بر مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها عملیاتی می‌شود. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
D1738063T15471602(Web).mp3
11.52M
اعمال سفارش شده ماه رجب 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
D1738063T15471602(Web).mp3
11.52M
اعمال سفارش شده ماه رجب 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
⭕️در مکتب روح الله: 🔸كشور را شما نجات مى‏دهيد 🔹امروز اگر شما كار بكنيد و فعال در كار كردن باشيد، ارزش [كار شما] اين است كه علاوه ‌بر آن ارزش‌هاى معنوى و مادى كه براى شخص خود شما دارد، علاوه ‌بر اين، يك كشور را شما نجات مى‏دهيد از وابستگى. ما تا كى بايد وابسته به آمریکا، وابسته به شوروى باشيم؟! بالاخره بايد يك امَد(زمان) داشته باشد. ما بايد ادراك اين معنا را بكنيم كه ما كه در هر جا كار مى‏كنيم؛ در امر كشاورزى كار مى‏كنيم، در امر صنعت و در كارخانه‏ها كار مى‏كنيم، بايد خودمان به خودمان تلقين كنيم كه ما مستقليم و ما بايد مستقل باشيم. و ما نبايد دست‌مان را به ديگرى دراز كنيم براى امورى كه كشورمان محتاج است. 📚صحیفه امام؛ ج16؛ ص236 | جماران؛ 11 اردیبهشت 1361 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
D1738015T14533800(Web).mp3
14.5M
سخنرانی آیت الله حسین مظاهری با موضوع «ماه رجب ماه تهذیب نفس و خودسازی»، سال ۱۳۹۲ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
D1738013T16487774(Web).mp3
7.45M
سخنرانی حجت‌الاسلام دکترناصر رفیعی با موضوع "نقش امام باقر (ع) در اصلاح باورهای نادرست" 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
1_1426810312.mp3
3.13M
🌙 از ادعیه 🌙 🔊 يَا مَنْ أَرْجُوهُ لِكُلِّ خَيْرٍ ... 🎙بانوای: حاج میثم مطیعی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قطب نمای رغبت ها.mp3
16.07M
╭┅┈𑁍▹﷽◃𑁍╼┅╮ 𑁍▹ @Quran124 ◃𑁍 ╰┅╾┈ 𑁍▹ ◃𑁍┈┈┅╯ 🔷 قطب‌نمای رغبت‌ها (بخش سوم) 🎤 استاد امینی خواه 🔶لیلة الرغائب منتهی به جمعه است، یعنی رغبت‌ها باید به امام زمان عج منتهی شود. * تفاوت اعتقاد و اشتیاق * راهکار تبدیل عقیده به باور [۱] ‎‎‎‎‎‎‌〰〰〰🌺🍃〰〰〰〰 تقدیمی👆 اندیشکده "علوم قرآن، عرفان، اخلاق و عقاید" وابسته به دانشگاه ملی جهاد مجازی ______________ ۱. برگرفته از جلسات «مراقبات ماه رجب» 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi