eitaa logo
میعادگاه شهدا | روشنگری
317 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
16.8هزار ویدیو
897 فایل
🕯میعادگاه شهدای وَرجُوی 📌شهید پرور ترین روستای ایران آذربایجان شرقی ؛ ۶ کیلومتری جنوب شهرستان مراغه پایگاه شهید رجائی صاحب امتیاز: 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْائوی Www.varjovi.ir @varjovi ۰۹۳۵۴۳۲۱۲۹۴ | ارتباط با مدیر مسئول
مشاهده در ایتا
دانلود
رؤیای براندازی از کارتر تا بایدن (قسمت۲) پایگاه آمریکایی نشنال‌اینترست- 4 دی 1400- در تحلیلی نوشت: «باید پذیرفت که ترور ژنرال سلیمانی و ابومهدی المهندس، بیش از آنکه به تقویت منافع آمریکا در منطقه و جهان ختم شود، عملا آمریکا را در موقعیتِ به مراتب خطرناک‌تری در مقایسه با زمانِ حیات این دو فرمانده وارد کرده است. ترور ژنرال سلیمانی نه تنها به منافع آمریکا کمکی نکرد، بلکه عملا به تهدیدی مستقیم علیه منافع ملی این کشور تبدیل شد و تبعات ناگواری را برای آن ایجاد کرد.»  سرانجام آشوب‌های اخیر نیز از مصادیق سنت‌های الهی است. در این آشوب‌ها، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا آن‌قدر دچار توهم شده بود که گفت: «ایران را آزاد می‌کنیم»!  خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «وَ لَو قاتَلَکُمُ الَّذینَ کَفَروا لَوَلَّوُا الاَدبارَ ثُمَّ لا یَجِدونَ وَلِیًّا وَ لا نَصیرًا * سُنَّهًَْ اللهِ الَّتی قَد خَلَت مِن قَبلُ وَ لَن تَجِـدَ لِسُنَّهًِْ اللهِ تَبدیلًا»(و اگر کافران با شما پیکار می‌کردند به‌زودی فرار می‌کردند، سپس ولیّ و یاوری نمی‌یافتند!* این سنّت الهی است که در گذشته نیز بوده است؛ و هرگز برای سنّت الهی تغییر و تبدیلی نخواهی یافت!) نکته اینجاست که دقیقا در همان روزی که ملت عزیز ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن 1401 حماسه آفرید، در آنسوی دنیا در قلب پاریس، مردم فرانسه هم به خیابان‌ها آمدند. اما با یک تفاوت بزرگ و قابل تأمل؛ براساس اعلام رسانه‌های غربی، روز شنبه(11 فوریه 2023) حدود 2 میلیون  و پانصد هزار نفر در فرانسه در اعتراض به دولت به خیابان‌ها آمدند. این دور از تظاهرات نیز مانند تظاهرات‌ قبلی در فرانسه به خشونت کشیده شده و هزاران نیروی پلیس که برای مقابله با این تظاهرات در سراسر فرانسه مستقر شده‌اند، با معترضان درگیر شدند. این در حالی است که فرانسه در کنار آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آلمان در ماه‌های گذشته در پروژه ضدایرانی «اغتشاشات» نقش ویژه‌ای ایفا کرده و پای ثابت «جنگ ترکیبی» علیه ملت ایران بود. اینجاست که رمز و راز بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب  در 24 اردیبهشت 98 عیان می‌شود. ایشان در آن مقطع فرمودند: «دولت آمریکا احتیاج دارد به اینکه ‌هارت ‌و هورت کند؛ می‌بینید گاهی اوقات می‌گوید و چند بار تا حالا تکرار کرده که «این سیاست‌های ما ایران را تغییر داد؛ ایران امروز، غیر از ایران [گذشته] است»؛ یعنی این سیاست‌های ما روی ایران اثر گذاشته. بله، این را راست می‌گوید، تغییر کرده؛ تغییرش این است که نفرت مردم از آمریکا دَه برابر شده. نفرت مردم از اینها بیشتر شده؛ نزدیک شدن آنها به تصرّف منافع جمهوری اسلامی دست‌نیافتنی‌تر شده؛ همّت جوانان ما برای اینکه کشور را آماده نگه دارند، بیشتر شده؛ نیروهای نظامی ما حواس‌شان جمع است، نیروهای امنیتی ما حواس‌شان جمع‌تر شده؛ بله، تغییراتی که او می‌گوید، این جور تغییراتی اتفاق افتاده. ببینید حالا واقعاً چقدر دستگاه محاسباتی این دشمن [دچار خطا است] که یک رئیس‌جمهور این را می‌گوید «هر جمعه در تهران علیه نظام راهپیمایی است»؛ اولا؛ً جمعه نیست و شنبه است، ثانیا؛ تهران نیست و پاریس است. اَلحَمدُلله الَّذی جَعَل اَعدائَنا مِنَ الحُمَقاء. سپاس خدایی که دشمنان ما را از افراد احمق قرار داد.» و باز هم دقیقا همزمان با راهپیمایی ده‌ها میلیونی ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن 1401، سرزمین‌های اشغالی صحنه اعتراضات گسترده علیه سران رژیم صهیونیستی بود. بر همین اساس صدها هزار نفر از صهیونیست‌های حاضر در فلسطین اشغالی علیه نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی به خیابان‌ها آمدند. این تظاهرات برای پنجمین هفته متوالی است که برگزار می‌شود. شهید «مرتضی متین‌فر»(مزرجی)- که نوزده سال داشت- به شهید شوشتری گفت: «امشب از اروند نمی‌توانیم بگذریم. آنجایی که آموزش دیدیم عرض و شدت آب این‌طور نبود. امشب اگر بعثی‌ها ما را نزنند، کوسه‌‌ها می‌زنند. اگر هیچ‌کدام نزنند، لای سیم خاردار و تله‌‌های انفجاری گیر می‌کنیم. با محاسبات مادی، امشب نمی‌توانیم از آب رد بشویم. ولی من امشب وارد آب می‌شوم تا به امام در جماران خبر بدهند که «آقا بچه‌ها به عشق شما زدند به خط». دیگر مهم نیست آن طرف خط برسیم یا نرسیم. وظیفه ما وارد آب شدن است، بیرون آمدن دیگر در اختیار و وظیفه ما نیست؛ آن‌ با خداست. خدای آن طرف اروند، خدای این طرف اروند است. اگر کسی این طرف قلبش آرام است و آن طرف می‌ترسد، توحیدش مشکل دارد.» (خاطره‌ای شنیدنی از شب عملیات والفجر8 به نقل از استاد «حسن رحیم‌پور ازغدی» اکنون در چهل‌وپنجمین بهار انقلاب اسلامی، ملت عزیز ایران، استوارتر و راسخ‌تر از گذشته در برابر تندباد تبلیغات دشمن و دنباله‌های داخلی آن خواهد ایستاد. «باش تا صبح دولتت بدمد؛ کاین هنوز از نتایج سحر است. مسعود اکبری  📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
51.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💫ساختار فرهنگی کشور باید بازسازی انقلابی شود. ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ✨ گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سیزدهم 🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 به خاطر امام زمان ازدواج کنید به خاطر امام زمان بچه دار بشید... أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وضعیت یکی از بزرگراه‌های انتاکیه ترکیه در پی وقوع زلزله 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سقوط برج‌ها ۶ روز پس از زلزله در ترکیه! 🔹️برج ها و ساختمان‌ها با وجود گذشت ۶ روز از زلزله هولناک در جنوب ترکیه همچنان ریزش می کنند! 🔹️کنفدراسیون شرکت‌ها و تجارت ترکیه پیش‌بینی کرد که تلفات زلزله ترکیه به ۷۲ هزار نفر برسد. 🔹️این نهاد همچنین خسارت وارده را ۸۴ میلیارد دلار برآورد کرد. زیان وارده به منازل مسکونی ۷۰ میلیارد دلار، ۱۰میلیارد دلار زیان مالیاتی و ۳ میلیارد دلار نیز بابت از دست رفتن نیروی کار، پیش‌بینی شده است. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤 همدردی 🔺️ رهبر انقلاب: برای برادران مصیبت‌زده‌مان در دو کشور سوریه و ترکیه متأسّف هستیم و از خدای متعال برای درگذشتگانشان طلب رحمت میکنیم و برای صاحب‌عزاهایشان طلب صبر میکنیم. ♥️ ما خودمان هم مبتلا شده‌ایم و میدانیم وقتی زلزله می‌آید، وقتی عزیزانِ خانواده‌هایی از بین میروند، چقدر سنگین است، چقدر تلخ است؛ درد آنها را احساس میکنیم و برایشان از خدای متعال صبر و آرامش روحی طلب میکنیم. 👈 خب مسئولین هم بحمدالله کمکهایی کرده‌اند و باز هم خواهند کرد. ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
مقابله با جنگ نرم قسمت دوم پایانی در این میان چه كار كنيم تا بتوانيم با بهره ‏گيري از ساز و كارهاي مختلف از اعمال تهديدات نرم پيشگيري كنيم ؟ مقابله با جنگ نرم، نخست نیاز داریم تا ويژگي‌هاي اين نوع جنگ را آناليز كرده و خوب بشناسيم و بدانيم كه جنگ نرم با جنگ سخت، چه تفاوت‌هايي دارد. آنچه در جنگ سخت مورد هدف قرار مي‌گيرد، جان انسان‌ها، تجهيزات، امكانات است كه معمولا در اين مواقع با استفاده از همين مسائلي كه مورد هدف قرار گرفته است، افكار عمومي عليه دشمن فعال مي‌شود، در حالي كه در جنگ نرم آن چه هدف قرار مي‌گيرد، افكار عمومي است. هر ملتي و كشوري داراي منابع قدرت نرم است كه شناسايي و تقويت و سازماندهي آن ها مي تواند براساس يك طرح جامع تبديل به يك فرصت و هجوم به دشمنان طراح جنگ نرم شود. به عنوان مثال، منابع قدرت نرم در ايران را مي توانيم ايدئولوژي اسلامي، قدرت نفوذ رهبري، حماسه‏ آفريني‏ها و درجه بالاي وفاداري ملت به حكومت برشمريم. نتيجه گيري باید بدانیم که قدرت نرم بنياد و زيرساخت اصلي امنيت همه جانبه ي يك نظام سياسي است و فرهنگي نمودن امنيت جهاني در اين چارچوب به عنوان شكل و ماهيت جديد امنيتي قابل توجيه است. در اين نگرش، راهبرد دستيابي به امنيت؛ قدرت نرم و تاثير هنجاري بر ديگران است و جنگ نرم به عنوان منبع و كانون اصلي تهديد در محيط امنيتي جديد به شمار مي آيد. با نگاهي به نظريه هاي مختلف و بررسي چيستي، ويژگي و ابعاد گوناگون جنگ نرم مي توان گفت كه جنگ نرم پديده اي است كه جنبه هاي مختلف حيات انسان را در عصر حاضر تحت تاثير قرار داده است. جهاني شدن فرايندي طبيعي با هدف وحدت بخشيدن به جوامع انساني است ولي با رويكرد جنگ نرم گروه ديگر اين پديده را فرايندي مي دانند كه در پي حاكم نمودن الگوهاي رفتاري خاص ازسوي بازيگران و قدرت ها با اهداف مشخص مديريت مي شود. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
راه های مبارزه باتهاجم فرهنگی(قسمت یکم) فرهنگ فرهنگ‌، مهم‌ترین و ماندگارترین وجه زندگی بشر و روح بالنده و افتخارآمیز اوست. ساختار شخصیت فردی و اجتماعی بشر؛ با فرهنگ صورت می‌گیرد. فرهنگ، اساسی‌ترین و زیربنایی‌ترین عنصر یک جامعه است و چگونه بودن و چگونه زیستن را به ملت‌ها می‌آموزد. فرهنگ هر ملت، حاکی از گذشته افراد و ترسیم‌کننده حال و آینده آن‌ها و مشعلی فروزان برای تبیین اصالت یک ملت است. علت تهاجم فرهنگی در همیشه تاریخ زورمندان و زراندوزان عالم برای سلطه و استعمار و استثمار ملت‌ها از ابزارهای گوناگون بهره گرفته‌اند، که جنگ و خونریزی از جلمه آن‌هاست. اما پس از قرن‌ها خونریزی و جنایت به این نتیجه رسیدند که جنگ و روش نظامی، روشی ماندگار و پایدار نبوده و پیروزی در آن را نیز نمی‌توان تضمین کرد. از این رو در یک طرح جدید، شیوه استکباری و استعماری خویش را تغییر دادند و این بار، با جنگ فرهنگی و استحاله فرهنگ خودی به مصاف ملت‌های محروم و ستم کشیده آمده‌اند و با نفوذ در فرهنگ ملت‌ها و با ترفندی مرموز و حساب شده، فرهنگ اصیل ملّتی را به تصرف معیارها و هنجارهای ننگین خویش در آوردند و بدین ترتیب ملتی را به خواری و زبونی کشاندند. تاریخچه شروع تهاجم فرهنگی در ایران تهاجم فرهنگی در ایران سابقه طولانی دارد اما وجه آشکار و فراگیر آن از دوران « رضا خان » آغاز شد. او که از فهم معادلات سیاسی و سیاستگذاری اجتماعی فرهنگی عاجز بود در سفر به ترکیه به شدت شیفته اقدامات « آتاترک » و اندیشه‌های غرب‌زده او شد به گونه‌ای که پس از بازگشت به ایران تمام تلاش خود را برای اجرای طرح‌هایی نظیر اقدامات «آتاترک» بکار گرفت و برای استحاله فرهنگی ارزشی ایران، دست به هر جنایتی زد که می‌توان «کشف حجاب» مقابله با علماء و روحانیت ، حذف تعلیمات دینی از نظام آموزشی، تغییر لباس ملّی، سرکوب عزاداری ، ترویج فساد و بی‌بند و باری و...» را از مهم‌ترین جنایات وی برشمرد. کسانی که رضاخان را به حکومت رسانده بودند پس از ناکار‌آمدی و پایان تاریخ مصرف وی، او را برکنار کرده و پسرش « محمدرضا » را برجای او نشاندند. محمدرضا در نشر فرهنگ ابتذال و تقلید کورکورانه از غرب، روی پدر را سفید کرده بود و همه تلاش‌ خویش را برای سرکوب فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ استعماری بکار بسته بود. این وضعیت همواره مورد اعتراض علماء و روحانیت بود تا اینکه بالاخره با انقلاب اسلامی ایران بدست الهی امام خمینی (ره) همه تلاش‌های آنان را بر باد داد. پس از پیروزی انقلاب، دشمنان زخم خورده و زبون این ملّت تمام تلاش خود را برای سرنگونی نظام اسلامی ایران بکار بستند و با تبلیغات مسموم و تحریم اقتصادی و بالاخره جنگ تمام عیار هشت ساله سعی در خشکاندن نهال نوپای انقلاب داشتند. اما با هوشیاری امام و ملت غیور ایران، هیچ یک از این نقشه‌ها کارساز نیفتاد. تا اینکه دشمنان در طرحی نو و از طریق تهاجم فرهنگی به مصاف ملت انقلابی و متدین ایران آمدند. و با کمال تأسف دشمنان در این مصاف تا حدودی به مقاصد ننگین خویش دست یافتند. بنابراین مسأله تهاجم فرهنگی را باید جدی تلقی کرد و با شناخت همه جانبه و عمیق آن، به رویارویی و مبارزه اصولی با آن پرداخت. در این بین همه ملت‌ مسئولند اما مسئولیت عالمان دینی، اندیشمندان اسلامی و مسئولین و کارگزاران بسیار سنگین است. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
راه های مبارزه باتهاجم فرهنگی(قسمت دوم) تقویت بینش دینی و سیاسی جامعه یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی و در امان ماندن از آن، تقویت بینش دینی و سیاسی جامعه است. ارتقاء بینش دینی و سیاسی جامعه از حساس‌ترین اعمالی است که همه آحاد جامعه موظف به آن هستند و رهبران دینی، عالمان و اندیشمندان و متصدیان امور فرهنگی و سیاسی جامعه، وظیفه سنگین‌تری نسبت به دیگران دارند. اگر سطح آگاهی دینی و سیاسی جامعه ارتقاء یابد، و جامعه به بلوغ فکری دست پیدا کند، و فارغ از هر گونه هیاهو و تبلیغات، خوب و بد را دریابد. هرگز تسلیم بیگانه نخواهد شد. در طول تاریخ ، آنچه که موجب فائق آمدن دشمنان بر ملّتی می‌شد، سوء استفاده دشمنان از عدم آگاهی صحیح توده مردم بوده است. ←← عوامل ایجاد عدم آگاهی اما این که چه عواملی باعث عدم آگاهی مردم می‌شوند، می‌توان به امور زیر اشاره کرد: سستی و بی‌تفاوتی اندیشمندان جامعه. قرائت‌های مختلف از دین و ایجاد شک و تردید در بین مردم. عدم حمایت مردم از رهبران راستین و دلسوز و بی‌تفاوتی نسبت به هشدارهای آنان. دنیازدگی روشنفکران و مؤثران در جامعه. تبلیغات عوام فریبانه و مسموم دشمنان و نیز استفاده از تمام امکانات. تخریب چهره‌های برجسته دینی و سیاسی و... بنابراین آنچه که امروز و در شرایط حساس فعلی، مسئولین و متصدیان فرهنگی سیاسی جامعه باید به آن توجه نمایند؛ درک همین نکته مهم است که برای مقابله با فرهنگ مبتذل غربی، بینش دینی و سیاسی مردم و در رأس همه، جوانان عزیز را ارتقاء بخشند و به تربیت صحیح و دینی این نسل ارزشمند بپردازند. اگر جامعه امیرالمؤمنین علیه‌السلام به بلوغ فکری می‌رسید و از نظر دینی و سیاسی به حد مطلوب دست می‌یافت و اگر اندیشمندان جامعه و تحلیل‌گران فرهنگی سیاسی، به تحلیل درست و واقعی از اوضاع و احوال حکومت و مسائل روز می‌پرداختند و اگر آتش خانمانسوز دنیازدگی دامن خواص را در کام خویش نمی‌گرفت و اگر مردم به جای تسلیم در برابر تبلیغات دشمنان، به فرمان رهبر خود گوش فرا می‌دادند و در صحنه‌های نبرد، پشت به دشمن نمی‌کردند و یا تسلیم نمی‌شدند؛ قطعاً انسان‌های پلیدی چون معاویه ، یزید و... زمام حکومت را در دست نمی‌گرفتند و آن همه بدبختی و ننگ و عار را به نام اسلام انجام نمی‌دادند. بنابراین مسئولیت آگاهی بخشی به آحاد جامعه و بویژه جوانان وظیفه‌ای همگانی است و البته وزارت آموزش و پرورش ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان صدا و سیما ، سازمان تبلیغات اسلامی ، ائمه جمعه و جماعات، روحانیت ... مسئولیت سنگین‌تری بر عهده خواهند داشت. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
راه های مبارزه باتهاجم فرهنگی(قسمت سوم) معرفی الگوهای مناسب یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی و در امان ماندن از این تهاجم همه جانبه، داشتن الگوهای مناسب است.‌ تا انسان با اقتداء به آن‌ها بتواند به سرمنزل مقصود دست یابد و در این مصاف زندگی پیروز میدان شود. انسان موجودی است که دارای بعد فردی و اجتماعی است. از این رو اگر بخواهد در این دو بعد دارای رفتاری شایسته باشد، نیازمند الگویی است که از او سرمشق بگیرد. بنابراین جامعه دینی باید الگوهای مناسب را معرفی نماید تا افراد در دام‌هایی که برایشان گسترده شده است گرفتار نگردند. لذا اسلام دستورات ویژه‌ای در باب آیین دوست‌یابی و دوستی دارد. این همه تأکیدات اسلام برای آن است که نیاز روحی انسان به بهترین شکل تأمین شود. لذا انسان با داشتن دوستان صمیمی، هم تنها و بی‌یاور نمی‌ماند و هم از نظر روحی و عاطفی با مشکلات جدی مواجه نمی‌شود. طبیعی است که از آثار دوستی این است که انسان از رفتار دوستش الگو می‌گیرد و همان شیوه در رفتار و کردار او نیز اثرمی‌گذارد. قرآن کریم داستان دو دوستی را بیان می‌کند که یکی از آنان موجب گمراهی طرف مقابل شده است:«یوم یعضّ الظالم علی یدیه یقول یالیتنی اتخذت مع الرسول سبیلاً. یا ویلتی لیتنی لم اتخذ فلاناً خلیلاً لقد اضلّنی عن الذکر بعد اذ جائنی و کان الشیطان للإنسان خذولاً» [۱] به خاطر بیاور روزی را که ظالم دستان خویش را از شدت حسرت به دندان می‌گزد و می‌گوید ای کاش با رسول خدا راهی برگزیده بودم. ای وای بر من! کاش فلانی ( دوست گمراه)‌ را دوست خود انتخاب نکرده بودم. او مرا از یاد حق گمراه ساخت، بعد از آنکه آگاهی به سراغ من آمده بود. و شیطان همیشه خوارکننده انسان است بنابراین همان‌گونه که الگوی خوب انسان را به کمال رسانده و از سرچشمه زلال معرفت و هدایت، جرعه‌های نجات‌بخش را به انسان چشانده و سیراب می‌کند، دوست بد و الگوی نامناسب، لجوج و گمراه نیز انسان را در مرداب گناه و آلودگی گرفتار می‌نماید. دشمنان دین برای متأثر ساختن نوجوانان و جوانان ، کسانی را که هیچ صلاحیت اخلاقی ندارند به عنوان الگو معرفی می‌کنند تا بدینوسیله نوجوانان و جوانان عزیز ما را از فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی دور نمایند. بنابراین باید هوشیار بود و در انتخاب دوست و الگوی مناسب همت گماشت و ویژگی‌های دینی و مذهبی و آگاهی‌ صحیح را معیار دوستی قرار داد. برطرف ساختن نیازهای طبیعی انسان از راه مشروع یکی دیگر از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی و در امان ماندن از آن، برطرف ساختن نیازهای طبیعی انسان از راه مشروع است، همانگونه که می‌دانید انسان موجودی است آمیخته با انواع تمایلات و خواسته‌ها. و اگر به این تمایلات پاسخ مناسب و مشروع داده نشود، برای انسان غیر از تباهی و انحطاط چیز دیگری در پی نخواهد داشت. غریزه جنسی نیرومندترین و سرکش‌ترین غرائز انسان است به طوری که به تنهایی با دیگر غرائز برابری می‌کند و همان‌طور که کنترل آن از راه ازدواج صحیح، نیمی از دین را حفظ می‌کند،‌ انحراف این غریزه نیز دین و ایمان انسان را تباه می‌نماید. بنابراین تنها راه برخورد منطقی و عاقلانه با این غریزه، ازدواج «بهنگام» است. زیرا زن و مرد مکمل یکدیگرند... هنّ لباس لکم و انتم لباس لهن... [۲] زنان لباس مردان و مردان لباس زنان هستند. یعنی همان‌گونه که لباس عیوب انسان را می‌پوشاند همسران نیز عیوب همدیگر را می‌پوشانند و راز پوش یکدیگرند و جلوی طغیان غریزه جنسی همدیگر را می‌گیرند. همان‌گونه که لباس، انسان را از سرما و گرما و از برخورد مستقیم با اشیاء حفظ می‌کند همسران نیز همدیگر را از تیرهای مسموم دشمنان و گناه حفظ می‌نمایند. و از همین روست که اسلام تأکید فراوانی به ازدواج بهنگام می‌نماید. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
راه های مبارزه باتهاجم فرهنگی(قسمت چهارم پایانی) استقامت در راه دین از دیگر راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی، استقامت در راه دین و نهراسیدن از دشمنان و صبر و استقامت ورزیدن در راه حق است. امام علی علیه‌السلام می‌فرماید:«أما والله ان کنت لفی ساقتها حتی تولّت بحذا فیرها، ما عجزت و لا جبنت، و انّ مسیری هذا لمثلها، فلأ نقبنّ الباطل حتی یخرج الحقّ من جنبه» ، به خدا سوگند ! من از پیشتازان لشکر اسلام بودم تا آن‌جا که صفوف کفر و شرک تار و مار شد، هرگز ناتوان نشدم و نترسیدم، هم اکنون نیز همان راه را می‌روم،‌ پرده باطل را می‌شکافم تا حق را از پهلوی آن بیرون آورم. بنابراین استقامت همراه با بصیرت در راه حق و آرمان‌خواهی، نیروهای ارزشی و بخصوص نوجوانان و جوانان می‌تواند توطئه تهاجم فرهنگی را خنثی ساخته و پیروزی و سرافرازی را به ارمغان آورد. « به امید آن روز» امام صادق (ع)فرمود:« إنّ المؤمن اشدّ من زبر الحدید، ان الحدید اذا دخل النار لان، و إن المؤمن لوقتل و نشر ثم قتل و نشر لم یتغیّر قلبه» مؤمن محکم‌تر و سخت‌تر از قطعه‌های آهن است. زیرا آهن سخت‌ اگر حرارت ببیند نرم می‌شود و بدرستی که مؤمن اگر کشته شود و سپس زنده گردد و بار دیگر به قتل برسد و زنده شود قلب او و عقیده او تغییر نخواهد کرد 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️جنگ نرم در قرآن (بخش اول) 🔸هم در قرآن کریم و هم در تاریخ اسلام ما موارد بسیاری داریم که در آن با استفاده از برای پیشبرد اهداف استفاده شده، و این هم از ناحیه خداوند و مومنان، و هم از ناحیه مشرکان و کافران و شیاطین مورد استفاده قرارگرفته است. یکی از شیوه های جنگی، است. در جنگ نرم، به جای ابزارهای جنگی متعارف چون توپ و تانک، از تاثیرگذار بر فکر و اندیشه و عواطف و احساسات انسانی بهره گرفته می‌شود. با نگاهی به جریان شناسی جنگ نرم می توان گفت که این شیوه جنگی، چه در قرآن کریم و چه در تاریخ اسلام به وفور دیده می شود. 💠جنگ نرم و حدود و مرزهای آن 🔹آموزه های قرآنی به در حوزه و مقابله با دشمن، توجه داشته است. آیات بسیاری به این مسئله از دو زاویه دید مختلف نگریسته است، به این معنا که اگر برخی از ساز و کارهای را در جنگ نرم به کار می‌گیرد، جامعه اسلامی نیز در دفاع و مقابله با دشمن می بایست از همه امکانات بهره گیرد و در جنگ نرم، به حکم مقابله به مثل «فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ» [بقره، ۱۹۴] عمل نماید. البته در این آیه و آیات دیگر بر این مهم توجه و تاکید شده است که مومنان به حکم تقوای الهی، از هرگونه رفتارهای ضد اخلاقی و عقلانی که هنجارها و ارزش های اساسی بشریت را تضعیف می کند و یا از میان برمی دارد باید پرهیز کنند. 🔹بنابراین خطوط قرمزها و محدودیت هایی را برای این مقابله به مثل در همه حوزه ها از جمله معین کرده است، که مومنان نمی توانند از آن مرزها گذر کنند و همانند دشمنان خدا و دین، عمل نمایند؛ به عنوان نمونه قتل و غارت بی گناهان و زنان و کودکان در فرهنگ ضدبشری دشمنان اسلام صورت می‌گیرد، ولی مومنان مجاز نیستند اینگونه رفتار کنند. در جنگ نرم نیز دشمنان به شیوه های زشت و ناپاکی رو می آورند، که حریم های انسانی و نیز قداست و کرامت بشری را می‌شکند و به تهمت و افتراهای ناموسی و همانند آن رو می آورند، در حالی که مومنان براساس آموزه های اسلامی و محوریت تقوای عقلانی و عقلایی و شرعی نمی‌تواند در جنگ نرم از آن ها بهره گیرند. ... منبع: پرسمان 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️جنگ نرم در قرآن (بخش دوم) 🔸هم در قرآن کریم و هم در تاریخ اسلام ما موارد بسیاری داریم که در آن با استفاده از برای پیشبرد اهداف استفاده شده، و این هم از ناحیه خداوند و مومنان، و هم از ناحیه مشرکان و کافران و شیاطین مورد استفاده قرارگرفته است. یکی از شیوه های جنگی، است. در جنگ نرم، به جای ابزارهای جنگی متعارف چون توپ و تانک، از تاثیرگذار بر فکر و اندیشه و عواطف و احساسات انسانی بهره گرفته می‌شود. با نگاهی به جریان شناسی جنگ نرم می توان گفت که این شیوه جنگی، چه در قرآن کریم و چه در تاریخ اسلام به وفور دیده می شود. 💠برخی از شیوه های جنگ نرم از سوی خداوند و مومنین (۱) 1⃣«قرآن و ضرورت آمادگی دائمی برای جنگ نرم و سخت»؛ حفاظت از منافع مادی و معنوی فرد و اجتماع در آموزه های دستوری قرآن مورد توجه بوده و بر آن تاکید شده است. از آن میان می‌توان به آموزه های دستوری قرآن به جنگ های روانی و ترساندن دشمن از هرگونه تحرکات مخرب و ایجاد تنش در جامعه اشاره کرد. بسیاری از آیات قرآن که به شکل انذار وارد شده است، نوعی جنگ روانی را مد نظر دارد. در آیه ۶ سوره انفال، قرآن به مسئله جنگ روانی اشاره داشته و می‌فرماید: «ترهبون به عدوالله و عدوکم؛ تا دشمنان خدا و خودتان را بترسانید». 🔹در حقیقت قرآن آمادگی نظامی را که به دو شکل شمار کمی نظامیان آموزش دیده و آماده و تهیه تجهیزات نظامی پیشرفته صورت می‌گیرد، به عنوان عوامل موثر در حوزه جنگ روانی مورد ارزیابی و تحلیل قرار می دهد و به نقش بازدارنده آن اشاره می کند. روشن است که آمادگی در همه جهات می‌تواند دشمنان را از تجاوز به مرزهای جغرافیایی و معنوی مسلمانان باز دارد. در آیات قرآن با تاکید بر جنگ روانی این مسئله نمایانده می‌شود که انسان‌ها به طور طبیعی گرایش به روحیه تجاوزگری دارند و برای خاموش کردن و از میان بردن بسترهای مناسب آن باید همه امکانات پیشرفته و سلاح های بازدارنده فراهم آید. 🔹هدف از تهیه نفرات و تجهیزات آن است که به دشمن هشدار داده شود که هرگونه جنگ و دامن زدن به آن نه تنها برای او منافع اقتصادی و یا معنوی نخواهد داشت، بلکه منافع مهم تری از دست خواهد داد. در حقیقت قرآن بیان می‌کند که آمادگی نظامی مسلمانان نه برای تهاجم و تجاوز، بلکه برای دفاع از منافع امت است، به گونه ای که رویارو نشدن دشمنان با چنین مسلمانان آماده ای به نفع دشمنان خواهد بود. ... منبع: پرسمان 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️جنگ نرم در قرآن (بخش سوم) 🔸هم در قرآن کریم و هم در تاریخ اسلام ما موارد بسیاری داریم که در آن با استفاده از برای پیشبرد اهداف استفاده شده، و این هم از ناحیه خداوند و مومنان، و هم از ناحیه مشرکان و کافران و شیاطین مورد استفاده قرارگرفته است. یکی از شیوه های جنگی، است. در جنگ نرم، به جای ابزارهای جنگی متعارف چون توپ و تانک، از تاثیرگذار بر فکر و اندیشه و عواطف و احساسات انسانی بهره گرفته می‌شود. با نگاهی به جریان شناسی جنگ نرم می توان گفت که این شیوه جنگی، چه در قرآن کریم و چه در تاریخ اسلام به وفور دیده می شود. 💠برخی از شیوه های جنگ نرم از سوی خداوند و مومنین (۲) 2⃣«ابعاد آمادگی نظامی و جنگ روانی»؛ 🔹یکی از مهم ترین ابزارهای بازدارنده از هرگونه تجاوز دشمنان، است که با کمترین هزینه، بیشترین بهره و منافع به دست می آید. آیات قرآنی در همه مواردی که با دشمنان مشرک و منافق و کافر سخن می‌گوید، از حربه جنگ روانی بهره می برد. در آخر این آیات ما با کلمات تند و انذار و هشدارهای سختی مواجه می‌شویم که روحیه دشمن را خرد می‌کند. 🔹خداوند پس از بیان هر مطلبی که درباره دشمنان اسلام است، آنان را به عذاب سخت، بدبختی، بدفرجامی و آتش دوزخ و مانند آن مژده می‌دهد و بیان می‌کند که رفتار دشمنان نه تنها برای آنان نفعی نخواهد داشت، بلکه موجبات بدبختی آنان را فراهم می آورد. تخطئه و درهم شکستن روحیه آنان، از اهداف این جنگ روانی است. ... منبع: پرسمان 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
1662548729-know-enemy-full-1764-min.pdf
3.36M
دشمن شناسی از منظر امام خامنه ایی دامت حفاظاته تقدیم به اعضای کانال کتاب ارزنده ایی است 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
113609_352.pdf
14.47M
تکنیک های عملیات روانی درزمینه رسانه وخبر 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
دلیل های استفاده از جنگ نرم چیست ؟ قسمت یکم جوزف نای نظریه‏ پرداز مشهور آمریکایی مقاله ای تحت عنوان قدرت نرم power Soft در فصلنامه آمریکایی foreign policy در سال ۱۹۹۰ انتشار داده که دیدگاه جدیدی را به مخاطبان ارائه کرد که براساس آن ایالات متحده به جای آن که از طریق بکارگیری آنچه که قدرت سخت می نامند به انجام کودتای نظامی در کشورهای رقیب اقدام کند تلاش خود را بر ایجاد تغییرات در کشورهای هدف از طریق تأثیرگذاری بر نخبگان جامعه متمرکز می کند. در این مقاله نویسنده دیدگاه خود را درباره ایجاد تغییرات از طریق به کارگیری دیپلماسی عمومی در کنار بکارگیری قدرت نرم در میان نخبگان جامعه هدف مطرح کرده. بعدها نظرات او تکمیل تر شد و به عنوان دستورالعمل سیاست خارجی آمریکا تحت عنوان بکارگیری قدرت هوشمند Smart power به مورد اجرا گذارده شد. جنگ نرم امروزه یکی از کارآمدترین و کم هزینه ترین و درعین حال خطرناک ترین انواع جنگ علیه امنیت ملی یک کشور است چون می توان با کمترین هزینه به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد. بعضی از اهداف استفاده از جنگ نرم : – تسلط بر مناطق ژئوپلتیکی و ژئواستراستژیکی – کنترل شریان انتقال انرژی و جلوگیری از تسلیحاتی شدن آن – حذف و یا مهار نظام های مخالف در برابر نظام تحمیل کننده جنگ نرم – ممانعت از ایجاد اتحادیه های نظامی و امنیتی در جامعه هدف – همسو کردن کشورهای هدف با سیاست های کشور تحمیل کننده جنگ نرم – فرصت سازی اقتصادی برای کشور تحمیل کننده جنگ نرم – مهار بیداری فکری جامعه هدف مهم ترین اهداف جنگ نرم ۱- تضعیف فرهنگي یک جامعه در جهت تأثيرگذاري شديد بر افكار عمومي مورد هدف با ابزار خبر و اطلاع رساني هدفمند و كنترل شده . ۲- تضعیف سياسي کشور مورد نظر به منظور ناكارآمد جلوه دادن نظام مورد هدف و تخريب و سياه نمايي اركان آن نظام. ۳- ايجاد رعب و وحشت در مواردی همچون فقر جنگ يا قدرت خارجي سركوبگر . ۴- اختلاف افكني در میان مردم و برانگيختن اختلاف ميان مقام هاي نظامي و سياسي كشور . ۵- ارائه روحيه ياس و نااميدي در اجتماع به جاي نشاط اجتماعي و احساس بالندگي از پيشرفت هاي كشور. ۶- بي تفاوت كردن نسل جوان به مسائل مهم كشور. ۷- كاهش روحيه و كارآيي در ميان نظاميان و ايجاد اختلاف ميان شاخه هاي مختلف نظامي و امنيتي. ۸- ايجاد اختلاف در سامانه هاي كنترلي و ارتباطي كشور هدف. ۹- تبليغات سياه به وسيله شايعه پراكني و جوسازي از راه پخش شب نامه ها و… ۱۰- تقويت نارضايتي هاي ملت به دليل مسائل مذهبي، قومي، سياسي و اجتماعي . ۱۱- تلاش براي بحراني و حاد نشان دادن اوضاع كشور از راه ارائه اخبار نادرست و نيز تحليل هاي نادرست و اغراق آميز. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
جنگ نرم و عملیات روانی؛ قسمت دوم دشمنان چرا و چگونه به دنبال مقابله با حجاب هستند؟ علت سرمایه گذاری های کلان و برنامه ریزی های گسترده نظام سلطه و همراهی عناصر داخلی آنها برای حذف حجاب، نه تنها مبارزه برای نابودی اصلی ترین نماد مقاومت فرهنگ الهی در برابر فرهنگ مادی است بلکه نتایج و تبعات گسترده ای است که بی حجابی و ایجاد فضای فساد و اباحه گری در استحاله جامعه اسلامی بوجود خواهد آورد دشمنان انقلاب اسلامی که از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور و نظام اسلامی استفاده می کنند، بعد از نا امیدی از عرصه جنگ و تهدیدهای نظامی به عنوان تهدیدات سخت خارجی، تلاش خود را بر ضربه زدن و استحاله نظام اسلامی از درون معطوف نمودند و در این راستا به تهاجم فرهنگی همه جانبه بر علیه ملت ایران پرداختند. در این میان به نظر می رسد تکرار الگوی غربی ها برای سقوط و نابودی حکومت اسلامی در اندلس مدل مطلوب آنان است. غربی ها برای آنکه آندلس که همان اسپانیای امروزی است را از چنگ مسلمانان در آورند از دو عامل رواج مشروبات و استفاده از دختران بی حجاب فاسد در بین جامعه مسلمین بهره بردندو همین دو عامل سبب سقوط حکومت بزرگ و مقتدر اسلامی در اندلس شد.در این راستا نظام سلطه نیز سال­هاست با بهره گیری از همین الگو به تهاجم گسترده فرهنگی با ملت ایران برخواسته و پروژه حذف حجاب را با انواع سناریوها دنبال نموده است. که ۱۷ دی ماه سرآغاز این توطئه شوم به شمار می­ رود. در این نوشتار سعی شده است تا به اختصار و با نگاهی راهبردی به برخی از مهم ترین دلایل اشاعه فرهنگ اباحه گری و بدحجابی توسط دشمنان نظام در سطح جامعه و برنامه ها و اهداف آنان برای پیشبرد آن پرداخته شود. حجاب موضوعی مهم برای تمام جوامع: خداوند متعال در آفرینش نظام هستی، زن را مظهر جمال الهی قرار داده و رابطه زن و مرد را رابطه ناز و نیاز قرار داده است بدین معنی که فطرتا زن به دنبال جلوه گری است و مرد طالب جلوه گری اوست. این آفرینش حکیمانه الهی که بر اساس تحکیم بنیان­های خانواده و در نتیجه استحکام و سلامت اجتماع است، اگر به عرصه اجتماعی کشیده شود و حد و مرزی میان رفتار و پوشش افراد در خانواده و اجتماع وجود نداشته باشد، موجب به هم خوردگی نظم و سلامت اجتماع شده و خسارت­ها و آسیب­های جبران­ناپذیر فردی، ‌خانوادگی و اجتماعی در پی­خواهد داشت. لذا حفظ قلمرو حیا و سبک پوشش زنان در جامعه یکی از مهم­ترین موضوعات مرتبط با سلامت تمام جوامع است. از این روست که نه تنها در جوامعی دینی بلکه در تمامی جوامع بشری، از عهد باستان تا آغاز عصر مدرنیسم، پوشیدگی و عفاف زنان و مردان ارزش محسوب می شده و تا چند قرن پیش نیز در همه کشورها لباس­های زنان و مردان پوشیده بوده و نیمه عریانی و بی حیایی در پوشش و رفتار پدیده ای است که با گسترش مدرنیته (که خود نیز به نظر می رسد پروژه ای صهیونیستی برای نابودی جوامع است) طی چند قرن اخیر به وجود آمده است. در نظر دشمنان انقلاب اسلامی وقتی زنان حیا و مردان غیرت خود را از دست دهند دیگر تعصبی برای از دست دادن سایر ارزش های دینی و فرهنگی نیز نخواهند داشت و به راحتی تمام اصول و ارزش های غرب مدرن را خواهند پذیرفت و این زمینه ساز گام بعدی برای تحت سلطه در آوردن تمام آن کشور از نظر اقتصادی و سیاسی خواهد بود. الگوی جهانی سازی غربی در مقابل حجاب زنان: جوامع مذهبی به شدت در مقابل تغییر ارزش های برآمده از تفکرات عصر روشنگری و مدرنیته تحمیلی، مقاومت می نمایند. نظام جهانی سلطه که طراح و مدیر پروژه جهانی سازی الگوهای غربی است و همواره به دنبال گسترش ارزش های لیبرالیستی در تمام جهان است، حذف حجاب و ورود بی قید و پوشش زن را در اجتماع به عنوان اولین نسخه پیشنهادی به کشورها عرضه کرد. در نظر آنها وقتی زنان حیا و مردان غیرت خود را از دست دهند دیگر تعصبی برای از دست دادن سایر ارزش های دینی و فرهنگی نیز نخواهند داشت و به راحتی تمام اصول و ارزش های غرب مدرن را خواهند پذیرفت و این زمینه ساز گام بعدی برای تحت سلطه در آوردن تمام آن کشور از نظر اقتصادی و سیاسی خواهد بود. که نمونه عملیاتی کردن این سناریو را در دو کشور ترکیه (با استفاده از آتاتورک) و در ایران (با استفاده از رضاخان) می توان دید. در ایران رضاشاه و فرزندش محمدرضاشاه از سال ۱۹۲۵ تا ۱۹۷۹ مجری این نوع مدرنیته مقلدانه و استبدادی بودند و در چارچوب این غربی سازی تحمیلی،”حجاب زنان” را یکی از نقاط نمادین مهم در مقابل هدف خود دانستند و به مبارزه همه جانبه با آن پرداختند. به طوری که در سال ۳۷-۱۹۳۶رضاشاه قانون کشف حجاب زنان در اماکن عمومی را بصورت رسمی اجباری کرد[۱] باقی است. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
ادامه قسمت دوم👆 مفهوم جنگ نرم دشمن همه این را امروز فهمیدهاند و دانسته اند که مواجه هی استکبار با نظام جمهوری اسلامی، دیگر از نوع مواجه هی دههی اوّل انقلاب نیست. در آن مواجهه، زورآزمایی کردند؛ شکست خوردند. مواجهه سخت بود؛ ایجاد جنگ بود، کودتا بود. در اوّل انقلاب کودتا راه انداختند، شکست خوردند؛ شورشهای قومی راه انداختند، سرکوب شدند و شکست خوردند؛ جنگ تحمیلی را به راه انداختند که هشت سال به طول انجامید، شکست خوردند؛ پس دنبال این راهها نخواهند رفت؛ یعنی احتمالش ضعیف است. البتّه باید همیشه هشیاری نسبت به همه ی جوانب باشد. امّا این، اولویّت استکبار در مواجه هی با نظام اسلامی نیست. اولویّت، آن چیزی است که امروز به آن میگویند جنگ نرم؛ یعنی جنگ به وسیله ی ابزارهای فرهنگی، بوسیله ی نفوذ، به وسیلهی دروغ، به وسیلهی شایعه پراکنی؛ با ابزارهای پیشرفتهای که امروز وجود دارد، ابزارهای ارتباطی که ده سال قبل و پانزده سال قبل و سی سال قبل نبود، امروز گسترش پیدا کرده. جنگ نرم یعنی ایجاد تردید در دلها و ذهنهای مردم. یکی از ابزارها در جنگ نرم این است که مردم را دریک جامعه نسبت به یکدیگر بدبین کنند، بد دل کنند، اختلاف ایجاد کنند؛ یک بهانهای پیدا کنند، با این بهانه بین مردم ایجاد اختلاف کنند؛ مثل همین قضایای بعد از انتخابات امسال که دیدید یک بهانه ای درست کردند، بین مردم ایجاد اختلافی کردند. خوشبختانه مردم ما با بصیرتند. اینجور کاری در کشور های دیگر اوضاع کشور را به کلّی عوض کرد؛ در جاهای دیگر، تردید افکنی در دلهای مردم نسبت به یکدیگر؛ یک بهانه ای مثل بهانه انتخابات را پیش بکشند، ایجاد تردید کنند، دلها را نسبت به یکدیگر چرکین کنند، مردم را در مقابل هم قرار دهند؛ بعد در میانه، عناصر دست آموزِ مغرضِ معاند را به کارهای خلاف وادار کنند و مسئولین کشور نتوانند تشخیص بدهند کی بود، چی بود، چه شد. این جزو طرحهای اساسی است. اینجور کاری را دنبال میکنند. (بیانات در دیدار جمع کثیری از بسیجیان کشور 4/9/1388) 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
جنگ اراده ها قسمت دوم.mp3
6.23M
ها 1 حتما با توجه و با تیم فرهنگی گوش کنید 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
جنگ اراده ها قسمت چهارم.mp3
7.06M
ها 2 🔹اتاق کنترل عملیات چه ویژگی باید داشته باشه حتما با توجه و با تیم فرهنگی گوش کنید 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
جنگ اراده ها قسمت اول.mp3
6M
ها 3 🔹اوضاع اردوگاه دشمن به هم ریخته حتما با توجه و با تیم فرهنگی گوش کنید 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
جنگ اراده ها قسمت پنجم.mp3
4.49M
ها 4 🔹خدا هدایت میکنه حتما با توجه و با تیم فرهنگی گوش کنید 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
جنگ اراده ها قسمت پنجم.mp3
4.49M
ها 4 🔹خدا هدایت میکنه حتما با توجه و با تیم فرهنگی گوش کنید 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«برگشت آثار اعمال» 🔹 آیا تاکنون به برگشت آثار عمل فرد در جامعه به خودش دقت کرده اید❓❓ 💠 سبک زندگی اسلامی از موضوعاتی است که طی سالیان اخیر آن را مطرح و بر ضرورت توجه به آن تاکید نموده اند. #⃣ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi