eitaa logo
سبک شوهر داری
8.2هزار دنبال‌کننده
15.2هزار عکس
2هزار ویدیو
10 فایل
بسم الله الرحمان الرحیم مرکز خرید و فروش کانال در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/223674416C035f1536ee اینجا میتونی کانالتو بفروشی یا کانال مناسب بخری👆 تبلیغات انبوه در بهترین کانال های ایتا 👇 https://eitaa.com/joinchat/926285930Ceb15f0c363
مشاهده در ایتا
دانلود
🔍 بر اساس یک پژوهش علمی: زمانی که نداریم ، سیستم ایمنی‌مان ضعیف می‌شود ، دوست دارید جلوی ابتلا به آنفولانزا و سرماخوردگی را بگیرید !؟ ✔ بیش‌ تر رابطه‌ ی جنسی داشته باشید .
💞 وقتی مردان از زنان خود حمایت می کنند، آنان را در حل مشکلاتشان توانمندتر می سازند، و به زندگی امیدوارتر و علاقه مندتر می کنند.💞 .
قدر آدم‌هایی که زود عصبی میشوند را بدانید. این‌ها همان لحظه داد میزنند قلبشان درد میگیرد دستانشان میلرزد ولی؛ برای زمین زدنتان هیچ نقشه‌ای نمیکشند... آن‌ها تمام نقشه‌شان همان عصبانیت‌شان بوده، تمام آدمهایی که زود عصبانی میشوند آدمهایی هستند که رقیق‌ترین و صاف‌ترین قلب‌ها را دارند... .
🔴 💠 زن و شوهری که نمی‌توانند به راحتی همسر خود را از دل بیرون کنند این کارها را تمرین کنند: 🔸 اندیشیدن به نقاط همسر 🔸 خدا بخاطر پیش نیامدن شرایط سخت‌تر و ناگوارتر 🔸 شکرگزاری خدا به جهت نعمتهای پنهان خداوند 🔸 ایجاد ارتباط فوری و محبت‌آمیز 🔸 تصور حالات خوش و گذشته زندگی 🔸 و تمجید از همسر در نزد دیگران 💠 بدانید مبارزه با ، شما را بشدّت همسر می‌کند. .
🔴 💠 کوه ، از فاصله دور مانند عقابی زیبا و با‌ابهت است اما هرچه به آن نزدیک می‌شویم دیگر اثری از آن زیبا پیدا نیست و نقش عقاب زیبا محو می‌شود. 💠گاهی زن و شوهرها زندگی دیگران را با زندگی خویش و با رفتار خود می‌کنند! در حالیکه اگر داخل زندگی آنها شویم زیبایی‌هایی که از دور دیدیم سرابی بیش نیست! 💠این اشتباه مخربی است که ناخودآگاه و تنفر را نسبت به همسر خود ایجاد می‌کند و در نتیجه بهانه‌ای برای ندیدن و زیباییهای همسر است. .
✨𝑻𝒉𝒆 𝒇𝒖𝒕𝒖𝒓𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒏𝒐𝒕 𝒈𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒑 💫یادت باشه آینده ازت بابت تسلیم نشدن تشکر خواهد کرد‌‌🙌 .
🔴 💠 همه‌ی ما با سرگرمی آشنا هستیم. یک نفر تلاش می‌کند با حرکات بدن و بدون تکلّم، منظور خود را به دیگران برساند و دیگران باید از حرکات اعضای بدن و ایما و اشاره‌ی او مفهومی را که در ذهن اوست تشخیص دهند. و جالب این است که گاهی با یک ادای کوچک و ، هم تیمی‌های او به سرعت به یک مفهوم یا معنای و طولانی پی می‌برند و با بازگو کردن آن برنده می‌شوند. 💠 زن و مرد باید بدانند در زندگی مشترک گاه رفتارها، عکس‌العمل‌ها و حالات همسر، معنا و مفهومی عمیق دارند که باید با دقّت و توجّه، به مفاهیم و آنها پی برده و عکس‌العمل متناسب و مطلوب را از خود نشان دهند. برایمان سوال شود چرا همسرم کرده، چرا ناراحت است، چرا بی‌حوصله است، چرا درشت‌گویی می‌کند، چرا گوشه‌گیر شده است، چرا به فکر فرو رفته و ....؟ 💠 مهم آن است از کوچکترین عکس‌العمل‌ها، رفتارها، حالات، ایما و اشاره‌ی همسر نباید به گذشت چرا که در پشت آنها مقصود، معنا، نیّات و حرفهایی است که عدم توجّه به آنها شما را از همسرتان دور کرده و باعث سردی روابط می‌شود. .
من برای تو دل خُنَک شدن را میخواهم یعنی با اتفاق ها و خبر های خوب دلت مثل شربت لیموی وسط تابستان خنک و تازه 🌱
روش پاسخ دادن به تماس تلفنی همسر تو تماس تلفنی هاتون وقتی همسری حالتونو میپرسه؛ هیچوقت نگید 👈🏼 بد نیستم " به جای کلمات منفی، مثبتشو بگیم" بگید 👈🏼 خوبم ممنون... حتی تو این مورد هم تنوع بدید! بگید: با تو همیشه خوبم با داشتن همسری مثل تو معلومه که خوبم به لطف تو خوبم تو خوب باشی منم خوبم... .
مدافع همسرتان باشید و از همسر خود در گفتار و کردار حمایت کنید. به هیچ کس حتی نزدیکان اجازه ندهید بی دلیل از همسر شما کنند...! .
پیام های مسموم نفرستید به کار بردن جملاتی مانند 👇 کاش ازدواج نکرده بودم یا خوش به حال مجردها که هر کاری دلشان می خواهد انجام می دهند و... فقط به رابطه شما لطمه می زند. .
افراد متاهلی که با همسر خود روابط زناشویی منظمی دارند، از فشارخون افرادی که با همسرشان رابطه زناشویی ندارند، پایین تر است.  .
نکته 💢اختلالات جسمی و روحی، یکی از دلایل در مردهاست 🔺👈مردهایی که تجربه ی کمی در روابط جنسی دارند،به دلیل هیجانات و شهوت بیش از حد دچار این حالت می شوند .
🍃🍃🍃💕🍃🍃🍃 چند روش تضمینی برای بر هم زدن زندگی زناشویی ! ⁱᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ در این قرن جدید خانم ها و آقایان روش ها زیادی برای از هم پاشیدن زندگی خودت ابداع کرده اند عبارتتند از حق به جانب بودن مهم نیست همسرتان راست میگوید یا نه فقط حق با شما هست ! بی پروا اشتباهات همسرتان را باگو کردن یعنی وسط جم یک باره بگید تو خیلی وسواسی هستی ! تو باید منو کاملا درک کنی حتی از داخل چشمام بخونی که مشکل من چیست نیاز من درک نمیکنی ! کوتاه نیامدن در دعوا تا جایی که کار به زد و خورد بکشه ! کینه شتری و بازگشت به گذشته. یادت میاد جلوی مادرت چه جور سنگ رو یخم کردی ! قول های الکی اقایان وعده سر خرمن این مورد باعث چوپان دروغگو شدن اقا .
🍃🍃🍃💕🍃🍃🍃 آقایان گرامی! ⁱᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ اگر زنی احساس کنه که در سختی ها تنها مونده ، امنیت و آرامش خودشو از دست میده. اگر تو خونتون مشکلی پیش اومد ، یا مسئله ای بین بچه هاتون و یا برای همسرتون به وجود اومد ، که خانومتونو آزار می ده ، سریعاً در جهت رفع اون تلاش کنین. نزارین احساس کنه پشتش خالیه نزارین احساس کنه تنهاست نزارین حس کنه باید خودش مشکلشو حل کنه. عین کوه پشتش باشین و خیالشو از این بابت راحت کنین میتونید جمله زیر رو بهش بگید👇 خانومم خیالت راحت تو اصلا فکرتو مشغول نکن خودم حلش میکنم.😊 .
خونه تازه عروس😍🧝🏻‍♀😍🤩 👰♥️ ‌‌‌‌ ‍‌‌‌ .
یه شب مهمون داشتیم، کفش ها توی حیاط جفت شده بود، همشون مرتب بودن به جز یک کفش که پاشنه هاش خوابونده شده بود. 👌هرکس میخواست بیاد تو حیاط اون کفش ها رو میپوشید. میدونی چرا؟ چون پاشنه هاش خوابونده شده بود. یه کم که فکر کردم دیدم بعضی از ما آدم ها مثل همین کفش های پاشنه خوابونده هستیم. برامون مهم نیست کی سوارمون میشه... یادت باشه که اگر سر خم کنی، اگر خودت به خودت احترام نذاری، اگر ضعیف باشی، همه میخوان ازت سواری بگیرن و کسی هم بهت احترام نمیذاره. 👈 قدر خودتونو بدونید و عزت نفس داشته باشید... .
شب انتهای زیباییست برای امتداد فردایی دیگر تا زمانی که سلطان دلت خداست کسی نمی تواند دلخوشیهایت را ویران کند شبتون آروم🍂
صبح که می شود یادم باشد در آینه آسمان بنگرم به دریاهایِ اطراف سری بزنم نگاهِ بیشه هایِ زیبا را به کلبه یِ خورشید راهی کنم قدری از گندمزارهایِ این حوالی عطرِ خوش نان را ببویم و دستِ آفتاب را بگیرم ، برویم با هم کوچه کوچه ، پنجره ها را بیدار کنیم مبادا زندگی خواب بماند. .
کمک کردن در خانه بهانه ایست برای نزدیک تر شدن به هم امروز به هم عشق بورزید خوشبختی همین است.. .
🚷نزدیکای غروب بود وسط جاده ماشینم خاموش شد هر کاری کردم روشن نشد پیاده شدم موتور ماشینو چک کردم فایده نداشت در ماشینو بستم و پیاده راه افتادم ، یه بی سر و صدا کنارم ایستاد منم عجله کردم در ماشینو باز کردم و بدون اینکه داخل رو نگاه کنم سوار شدم سرمو که بلند کردم دیدم هیشکی تو ماشین نیست یهوماشین به حرکت افتاد و ناگهان...😱 ادامه این داستان ترسناک در لینک زیر👇😰 https://eitaa.com/joinchat/786432361C8a68984601
بعد از ازدواج خودتون رو رها نکنید همیشه همان دختر زیبا و خوش اندام باشید نگذاریدخنده زیبای روی لبتان محو گردد هر بار که به هم مینگرید گمان کنید روزهای اول اشناییست .
💕 برای رفع فشارهای عصبی باید دو گام برداشت 💞گام نخست اینکه برای مسائل جزیی خود را ناراحت نکنید 💞گام دوم اینکه بدانید همه ی مسائل جزیی هستند .
چطور قدرتمند و توانمند می شوند؟ یک راه بیشتر ندارد، راه آن و شناخت بیشتر از خود است به دور از همه که از ما برایمان ساخته اند. .
ترفند همسرداری بدانید ۹۰ درصد آقایون موی بلند دوست دارن .بدون هماهنگی با همسرت موهاتو کوتاه نکن .جذابیتت کم میشه .